Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дрова (деревина твердих порід)
Очікувана вартість
3 261 662,00 UAH
UA-2024-03-28-009462-a ● 85c1c4d191634405a797a78589e95dc9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЕВ м. Херсона |
Код ЄДРПОУ: | 08294952 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, сел. Чкалова, 37 |
Контактна особа: |
Мальченко Андрій Олександрович +380552322655 rp0048.xe@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:31 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:31 |
Очікувана вартість: | 3 261 662,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 616,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65233.24 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
977 метри кубічні
Дрова (деревина твердих порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73008, Україна, Херсонська область, Херсон, сел. Чкалова, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
—
31 липня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 16:38 |
ТД КЕВ Херсон деревина (1).docx |
02 квітня 2024 14:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2024 16:38 |
ТД КЕВ Херсон деревина (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 30 березня 2024 19:22
Дата відповіді: 01 квітня 2024 10:34
Доброго дня. Поясніть будьласка чи потрібне забезпечення тендерної пропозиції в даній закупівлі як вказано в ТД? Бо в самій системі Прозорро забезпечення тендерної пропозиції за даною закупівлею відсутнє.
Відповідь: Доброго дня, забезпечення тендерної пропозиції вимагається згідно пункту 1 статті 25 Закону України від 25.12.2015 №922 "Про публічні закупівлі" (зі змінами)
Порушення вимог законодавства.
Дата подання: 01 квітня 2024 17:01
Дата відповіді: 02 квітня 2024 14:05
Замовнику, в тендерній документації, вами вимагається забезпечення тендерної пропозиції, однак Оголошення не містить таких вимог, хоча п. 9 ст. 21 Закону вимагає зазначення такої інформації в Оголошенні.
Відповідь: Шановний Учаснику, КЕВ м. Херсон за результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Так, положення Закону та Особливостей вимагають від Замовника оприлюднити Оголошення та Тендерну документацію, як елемент Оголошення, які надають можливість усім заінтересованим особам вільно ознайомитися з їх вимогами.
За результатами аналізу змісту Вашого звернення можна дійти висновку, що Ви без будь-яких перешкод мали можливість ознайомитися із вимогами опублікованого Оголошення та Тендерної документації, зокрема, із вимогами щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, тобто Ваше право, у статусі потенційного Учасника, щодо вільного доступу до інформації про процедуру закупівлі, не було порушено, а отже можливі негативні наслідки відсутні.
Дякуємо за звернення. Технічна помилка, яка відбулась під час публікації оголошення буде виправлена.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Так, положення Закону та Особливостей вимагають від Замовника оприлюднити Оголошення та Тендерну документацію, як елемент Оголошення, які надають можливість усім заінтересованим особам вільно ознайомитися з їх вимогами.
За результатами аналізу змісту Вашого звернення можна дійти висновку, що Ви без будь-яких перешкод мали можливість ознайомитися із вимогами опублікованого Оголошення та Тендерної документації, зокрема, із вимогами щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, тобто Ваше право, у статусі потенційного Учасника, щодо вільного доступу до інформації про процедуру закупівлі, не було порушено, а отже можливі негативні наслідки відсутні.
Дякуємо за звернення. Технічна помилка, яка відбулась під час публікації оголошення буде виправлена.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 квітня 2024 17:15
Дата відповіді: 02 квітня 2024 14:26
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: 6)- звітом/сертифікатом/висновком/протоколом випробувань або іншим офіційним документом акредитованої лабораторії на деревину про позитивні результати дослідження на радіологічні показники та санітарним нормам щодо предмету закупівлі.
7) Офіційно зареєстровані технічні умови на деревину, оформлені на продавця деревини або на учасника та висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність технічних умов санітарному законодавству.
Дана вимога є незаконною, виходячи з наступного:
Товар, що є предметом даних торгів – є твердим паливом за своєю суттю і буде використаний Замовником як тверде паливо (для опалення), тож у даних торгах Замовник повинен враховувати п. 29 Особливостей. Відповідно до положень п. 29 Особливостей, У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Зауважимо, що Особливості не містять окремих вимог щодо застосування даної норми з прив’язкою до коду ДК, а містить посилання на групи товарів (виду) – тверде паливо.
Для даного виду товару наразі наявні наступні національні стандарти:
-ДСТУ EN 1316-1:2019 Лісоматеріали круглі листяні. Класифікація за якістю. Частина 1. Дуб та бук
-ДСТУ EN 1315-1-2001 Класифікація за розмірами. Частина 1. Лісоматеріали круглі листяні
- ДСТУ EN 15234-5:2018 Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова для непромислового використання.
Жоден з перелічених стандартів не містить вимог щодо надання документів, що вимагає замовник (перелічені вище у вимозі).
Вбачається, що Замовником штучно обмежено конкуренцію незаконними вимогами, що є порушенням порядку проведення торгів Замовником.
Крім того, зауважимо, що З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Доводимо до вашого відомості, що дрова (деревина, тверде паливо) не є харчовою продукцією.
Приберіть незаконні вимоги та внесіть зміни, у іншому випадку звернемось до ДАСУ та АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, КЕВ м. Херсон за результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Так, положеннями пунктів 3, 4 частини 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації, зокрема, зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Окрім цього, частина 3 статті 22 Закону надає Замовнику право включати у Тендерну документацію іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити.
Варто зауважити, що положеннями частин 3, 5, 6 статті 23 Закону, Замовникам надано право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
При формуванні вимоги щодо надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій результатів дослідження на радіологічні показники та санітарні норми щодо предмету закупівлі, Замовник керувався, в тому числі, вимогами Законів України «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» положення яких зобов’язують як споживача так і виробника/розповсюджувача такої продукції виконувати вимоги та здійснювати медико-санітарні заходи. Окрім цього, на Замовника покладається обов’язок щодо забезпечення дотримання медико-санітарних вимог, в тому числі, й у галузі охорони атмосферного повітря у місцях тривалого чи тимчасового перебування людей.
Звертаємо увагу, що методологія проведення акредитованими лабораторіями досліджень на радіологічні показники та відповідність продукції санітарним нормам передбачає дослідження наданих зразків продукції на відповідність офіційно прийнятим в Україні стандартам, ТУ, ДСТУ.
Приймаючи до уваги, що виробники/розповсюджувачі мають можливість розробити власні ТУ, показники яких можуть не відповідати вимогам національних стандартів України та технічним, якісним і кількісним характеристикам, встановленим Додатком 3 до ТД, Замовник включив до ТД вимогу про надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій й відповідних офіційно прийнятих технічних умов на продукцію.
Таким чином, на підставі викладеного та, враховуючи, що деревина, яка є предметом цієї закупівлі, буде використовуватися у місцях тривалого перебування людей, а отже Замовник має забезпечити недопущення загрози екологічного та санітарно-епідеміологічного характеру для життя і здоров’я військовослужбовців.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Так, положеннями пунктів 3, 4 частини 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації, зокрема, зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Окрім цього, частина 3 статті 22 Закону надає Замовнику право включати у Тендерну документацію іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити.
Варто зауважити, що положеннями частин 3, 5, 6 статті 23 Закону, Замовникам надано право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
При формуванні вимоги щодо надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій результатів дослідження на радіологічні показники та санітарні норми щодо предмету закупівлі, Замовник керувався, в тому числі, вимогами Законів України «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» положення яких зобов’язують як споживача так і виробника/розповсюджувача такої продукції виконувати вимоги та здійснювати медико-санітарні заходи. Окрім цього, на Замовника покладається обов’язок щодо забезпечення дотримання медико-санітарних вимог, в тому числі, й у галузі охорони атмосферного повітря у місцях тривалого чи тимчасового перебування людей.
Звертаємо увагу, що методологія проведення акредитованими лабораторіями досліджень на радіологічні показники та відповідність продукції санітарним нормам передбачає дослідження наданих зразків продукції на відповідність офіційно прийнятим в Україні стандартам, ТУ, ДСТУ.
Приймаючи до уваги, що виробники/розповсюджувачі мають можливість розробити власні ТУ, показники яких можуть не відповідати вимогам національних стандартів України та технічним, якісним і кількісним характеристикам, встановленим Додатком 3 до ТД, Замовник включив до ТД вимогу про надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій й відповідних офіційно прийнятих технічних умов на продукцію.
Таким чином, на підставі викладеного та, враховуючи, що деревина, яка є предметом цієї закупівлі, буде використовуватися у місцях тривалого перебування людей, а отже Замовник має забезпечити недопущення загрози екологічного та санітарно-епідеміологічного характеру для життя і здоров’я військовослужбовців.
Звертаємо увагу, що методологія проведення акредитованими лабораторіями досліджень на радіологічні показники та відповідність продукції санітарним нормам передбачає дослідження наданих зразків продукції на відповідність офіційно прийнятим в Україні стандартам, ТУ, ДСТУ. Приймаючи до уваги, що виробники/розповсюджувачі мають можливість розробити власні ТУ, показники яких можуть не відповідати вимогам національних стандартів України та технічним, якісним і кількісним характеристикам, встановленим Додатком 3 до ТД, Замовник включив до ТД вимогу про надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій й відповідних офіційно прийнятих технічних умов на продукцію. Таким чином, на підставі викладеного та, враховуючи, що деревина, яка є предметом цієї закупівлі, буде використовуватися у місцях тривалого перебування людей, а отже Замовник має забезпечити недопущення загрози екологічного та санітарно-епідеміологічного характеру для життя і здоров’я військовослужбовців.
Дата подання: 03 квітня 2024 12:43
Дата відповіді: 04 квітня 2024 14:34
Замовнику, проаналізувавши відповідь у нас виникає ряд питань:
1) "методологія проведення акредитованими лабораторіями досліджень на радіологічні показники та відповідність продукції санітарним нормам передбачає дослідження наданих зразків продукції на відповідність офіційно прийнятим в Україні стандартам, ТУ, ДСТУ."
Якими нормативно-правовим актом передбачені такі дослідження та проведення таких досліджень є обовязковим для товару, що є предметом даних торгів??? вкажіть норму якою ви керувались при встановленні такої вимоги?
(Зауважимо, що вимоги, що ви встановлюєте у ТД мають бути передбачені чинним законодавством і грунтуватись саме на ньому, а не на бажанні звузити конкуренцію, прописуючи вимоги під обраного учасника).
2) "Приймаючи до уваги, що виробники/розповсюджувачі мають можливість розробити власні ТУ, показники яких можуть не відповідати вимогам національних стандартів України та технічним, якісним і кількісним характеристикам, встановленим Додатком 3 до ТД, Замовник включив до ТД вимогу про надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій й відповідних офіційно прийнятих технічних умов на продукцію."
Тобто ТУ можуть не відповідати вимогам ДСТУ? це з якої норми права вбачається? - надайте уточнення та вкажіть НПА який встановлює необовязковість ДСТУ!
Чому ви допускаєте до участі у цих торгах ЛИШЕ тих учасників, що пропонують товар виготовлений по ТУ, хоча є ДСТУ, якиї є ОБОВЯЗКОВИЙ для всіх?
Надайте відповіді та приберіть незаконні вимоги та внесіть зміни, у іншому випадку звернемось до ДАСУ та АМКУ.
Чому для участі у даних торгах ви вимагаєте пакет документів, що не передбачений чинним законодавством? - Це вказує на корупційну складову - Ви прописуєте вимоги під окремого виробника, що є порушенням принципів проведення торгів!
Чому Замовник ігнорує п. 29 Особливостей, хоча Замовник зобовязанний його застосовувати у даних торгах?
Яким ДСТУ замовник керувався при встановленні вимог щодо якості товару, що є предметом даних торгів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, КЕВ м. Херсон за результатами розгляду Вашого звернення, повідомляє наступне.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Так, положеннями пунктів 3, 4 частини 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації, зокрема, зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Окрім цього, частина 3 статті 22 Закону надає Замовнику право включати у Тендерну документацію іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити.
Варто зауважити, що положеннями частин 3, 5, 6 статті 23 Закону, Замовникам надано право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
При формуванні вимоги щодо надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій результатів дослідження на радіологічні показники та санітарні норми щодо предмету закупівлі, Замовник керувався, в тому числі, вимогами Законів України «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» положення яких зобов’язують як споживача так і виробника/розповсюджувача такої продукції виконувати вимоги та здійснювати медико-санітарні заходи. Окрім цього, на Замовника покладається обов’язок щодо забезпечення дотримання медико-санітарних вимог, в тому числі, й у галузі охорони атмосферного повітря у місцях тривалого чи тимчасового перебування людей.
Відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про стандартизацію», технічні умови є нормативним документом, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги, та розробляється суб’єктами стандартизації, визначеними Законом. В свою чергу, технічні умови мають відповідати вимогам прийнятих у країні національних стандартів.
Варто зауважити, що положеннями статті 15 Господарського Кодексу України, у сфері господарювання передбачене застосування, зокрема, технічних умов.
В свою чергу, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію», розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування мають права підприємства та установи у сфері стандартизації, які, зокрема, наявні в кожному обласному центрі України (до прикладу ДП «Київоблстандартметрологія», «Черкасистандартметрологія», «Одесастандартметрологія» тощо).
Так, розробка та прийняття технічних умов на продукцію є широко розповсюдженою та вільно доступною послугою.
Щодо надання інформації про суб’єктів господарювання, які мають розроблені технічні умови стосовно товарної групи, що є предметом даної закупівлі, повідомляємо, що інформація бази даних «Технічні умови України» відображається у Каталозі ТУ України on-line на сайті ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» http://csm.kiev.ua/, за допомогою якого замовник в on-line режимі може знайти інформацію про ТУ (позначення ТУ, назву ТУ, термін дії ТУ, кількість змін до ТУ, власника ТУ тощо).
Таким чином, приймаючи до уваги, що право Замовника вимагати від Учасників наявність окреслених документів передбачена, в тому числі, Господарським Кодексом України, ЗУ «Про публічні закупівлі», «Про стандартизацію», «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції», та враховуючи, що з метою запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ненадання шкоди природньому середовищу та легальної заготівлі та поставки дров твердої породи, керуючись чинним законодавством України та враховуючи специфіку предмета закупівлі Паливної деревини, Замовник самостійно має право визначатися з переліком документів які повинен надати Учасник.
Щодо Вашого питання щодо дискримінації учасників. Поняття дискримінація Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ. дії Замовника не суперечать вимогам чинного законодавства України.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Так, положеннями пунктів 3, 4 частини 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації, зокрема, зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Окрім цього, частина 3 статті 22 Закону надає Замовнику право включати у Тендерну документацію іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити.
Варто зауважити, що положеннями частин 3, 5, 6 статті 23 Закону, Замовникам надано право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
При формуванні вимоги щодо надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій результатів дослідження на радіологічні показники та санітарні норми щодо предмету закупівлі, Замовник керувався, в тому числі, вимогами Законів України «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» положення яких зобов’язують як споживача так і виробника/розповсюджувача такої продукції виконувати вимоги та здійснювати медико-санітарні заходи. Окрім цього, на Замовника покладається обов’язок щодо забезпечення дотримання медико-санітарних вимог, в тому числі, й у галузі охорони атмосферного повітря у місцях тривалого чи тимчасового перебування людей.
Відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про стандартизацію», технічні умови є нормативним документом, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги, та розробляється суб’єктами стандартизації, визначеними Законом. В свою чергу, технічні умови мають відповідати вимогам прийнятих у країні національних стандартів.
Варто зауважити, що положеннями статті 15 Господарського Кодексу України, у сфері господарювання передбачене застосування, зокрема, технічних умов.
В свою чергу, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію», розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування мають права підприємства та установи у сфері стандартизації, які, зокрема, наявні в кожному обласному центрі України (до прикладу ДП «Київоблстандартметрологія», «Черкасистандартметрологія», «Одесастандартметрологія» тощо).
Так, розробка та прийняття технічних умов на продукцію є широко розповсюдженою та вільно доступною послугою.
Щодо надання інформації про суб’єктів господарювання, які мають розроблені технічні умови стосовно товарної групи, що є предметом даної закупівлі, повідомляємо, що інформація бази даних «Технічні умови України» відображається у Каталозі ТУ України on-line на сайті ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» http://csm.kiev.ua/, за допомогою якого замовник в on-line режимі може знайти інформацію про ТУ (позначення ТУ, назву ТУ, термін дії ТУ, кількість змін до ТУ, власника ТУ тощо).
Таким чином, приймаючи до уваги, що право Замовника вимагати від Учасників наявність окреслених документів передбачена, в тому числі, Господарським Кодексом України, ЗУ «Про публічні закупівлі», «Про стандартизацію», «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції», та враховуючи, що з метою запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ненадання шкоди природньому середовищу та легальної заготівлі та поставки дров твердої породи, керуючись чинним законодавством України та враховуючи специфіку предмета закупівлі Паливної деревини, Замовник самостійно має право визначатися з переліком документів які повинен надати Учасник.
Щодо Вашого питання щодо дискримінації учасників. Поняття дискримінація Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ. дії Замовника не суперечать вимогам чинного законодавства України.
уточнення
Дата подання: 03 квітня 2024 15:56
Дата відповіді: 04 квітня 2024 14:34
На підставі якого технічного документу Замовник визначив технічні характеристики товару, що є предметом даної закупівлі?
Чому не керувався ДСТУ для даного виду товару: Для даного виду товару наразі наявні наступні національні стандарти:
-ДСТУ EN 1316-1:2019 Лісоматеріали круглі листяні. Класифікація за якістю. Частина 1. Дуб та бук
-ДСТУ EN 1315-1-2001 Класифікація за розмірами. Частина 1. Лісоматеріали круглі листяні
- ДСТУ EN 15234-5:2018 Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова для непромислового використання.
Якими документами керувався Замовник при встановленні вимог до документів, що вимагаються для підтвердження відповідності якості?
Чи відомо Замовнику щонайменше 2 виробники, що мають такі документи і виробляють товар з характеристиками, які вказані у ТД? (Надати уточнення щодо найменування таких виробників та надати посилання на документи).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, КЕВ м. Херсон за результатами розгляду Вашого звернення, повідомляє наступне.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Так, положеннями пунктів 3, 4 частини 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації, зокрема, зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Окрім цього, частина 3 статті 22 Закону надає Замовнику право включати у Тендерну документацію іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити.
Варто зауважити, що положеннями частин 3, 5, 6 статті 23 Закону, Замовникам надано право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
При формуванні вимоги щодо надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій результатів дослідження на радіологічні показники та санітарні норми щодо предмету закупівлі, Замовник керувався, в тому числі, вимогами Законів України «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» положення яких зобов’язують як споживача так і виробника/розповсюджувача такої продукції виконувати вимоги та здійснювати медико-санітарні заходи. Окрім цього, на Замовника покладається обов’язок щодо забезпечення дотримання медико-санітарних вимог, в тому числі, й у галузі охорони атмосферного повітря у місцях тривалого чи тимчасового перебування людей.
Відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про стандартизацію», технічні умови є нормативним документом, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги, та розробляється суб’єктами стандартизації, визначеними Законом. В свою чергу, технічні умови мають відповідати вимогам прийнятих у країні національних стандартів.
Варто зауважити, що положеннями статті 15 Господарського Кодексу України, у сфері господарювання передбачене застосування, зокрема, технічних умов.
В свою чергу, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію», розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування мають права підприємства та установи у сфері стандартизації, які, зокрема, наявні в кожному обласному центрі України (до прикладу ДП «Київоблстандартметрологія», «Черкасистандартметрологія», «Одесастандартметрологія» тощо).
Так, розробка та прийняття технічних умов на продукцію є широко розповсюдженою та вільно доступною послугою.
Щодо надання інформації про суб’єктів господарювання, які мають розроблені технічні умови стосовно товарної групи, що є предметом даної закупівлі, повідомляємо, що інформація бази даних «Технічні умови України» відображається у Каталозі ТУ України on-line на сайті ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» http://csm.kiev.ua/, за допомогою якого замовник в on-line режимі може знайти інформацію про ТУ (позначення ТУ, назву ТУ, термін дії ТУ, кількість змін до ТУ, власника ТУ тощо).
Таким чином, приймаючи до уваги, що право Замовника вимагати від Учасників наявність окреслених документів передбачена, в тому числі, Господарським Кодексом України, ЗУ «Про публічні закупівлі», «Про стандартизацію», «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції», та враховуючи, що з метою запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ненадання шкоди природньому середовищу та легальної заготівлі та поставки дров твердої породи, керуючись чинним законодавством України та враховуючи специфіку предмета закупівлі Паливної деревини, Замовник самостійно має право визначатися з переліком документів які повинен надати Учасник.
Щодо Вашого питання щодо дискримінації учасників. Поняття дискримінація Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ. дії Замовника не суперечать вимогам чинного законодавства України.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Так, положеннями пунктів 3, 4 частини 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації, зокрема, зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Окрім цього, частина 3 статті 22 Закону надає Замовнику право включати у Тендерну документацію іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити.
Варто зауважити, що положеннями частин 3, 5, 6 статті 23 Закону, Замовникам надано право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
При формуванні вимоги щодо надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій результатів дослідження на радіологічні показники та санітарні норми щодо предмету закупівлі, Замовник керувався, в тому числі, вимогами Законів України «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» положення яких зобов’язують як споживача так і виробника/розповсюджувача такої продукції виконувати вимоги та здійснювати медико-санітарні заходи. Окрім цього, на Замовника покладається обов’язок щодо забезпечення дотримання медико-санітарних вимог, в тому числі, й у галузі охорони атмосферного повітря у місцях тривалого чи тимчасового перебування людей.
Відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про стандартизацію», технічні умови є нормативним документом, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги, та розробляється суб’єктами стандартизації, визначеними Законом. В свою чергу, технічні умови мають відповідати вимогам прийнятих у країні національних стандартів.
Варто зауважити, що положеннями статті 15 Господарського Кодексу України, у сфері господарювання передбачене застосування, зокрема, технічних умов.
В свою чергу, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію», розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування мають права підприємства та установи у сфері стандартизації, які, зокрема, наявні в кожному обласному центрі України (до прикладу ДП «Київоблстандартметрологія», «Черкасистандартметрологія», «Одесастандартметрологія» тощо).
Так, розробка та прийняття технічних умов на продукцію є широко розповсюдженою та вільно доступною послугою.
Щодо надання інформації про суб’єктів господарювання, які мають розроблені технічні умови стосовно товарної групи, що є предметом даної закупівлі, повідомляємо, що інформація бази даних «Технічні умови України» відображається у Каталозі ТУ України on-line на сайті ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» http://csm.kiev.ua/, за допомогою якого замовник в on-line режимі може знайти інформацію про ТУ (позначення ТУ, назву ТУ, термін дії ТУ, кількість змін до ТУ, власника ТУ тощо).
Таким чином, приймаючи до уваги, що право Замовника вимагати від Учасників наявність окреслених документів передбачена, в тому числі, Господарським Кодексом України, ЗУ «Про публічні закупівлі», «Про стандартизацію», «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції», та враховуючи, що з метою запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ненадання шкоди природньому середовищу та легальної заготівлі та поставки дров твердої породи, керуючись чинним законодавством України та враховуючи специфіку предмета закупівлі Паливної деревини, Замовник самостійно має право визначатися з переліком документів які повинен надати Учасник.
Щодо Вашого питання щодо дискримінації учасників. Поняття дискримінація Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ. дії Замовника не суперечать вимогам чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Володимир Петрович |
2 339 915,00
UAH з ПДВ
|
2 051 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТЕН ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА" |
2 735 600,00
UAH з ПДВ
|
2 051 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Маркевич Віктор Михайлович |
2 635 946,00
UAH з ПДВ
|
2 217 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Євшина С.А. |
3 256 341,00
UAH з ПДВ
|
3 256 341,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Володимир Петрович #3041312339 |
Відхилено |
2 051 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 11:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 15:30
|
ФОП "ТЕН ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА" #2282402487 |
Відхилено |
2 051 700,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 10:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 15:09
|
Маркевич Віктор Михайлович #2901124635 |
Відхилено |
2 217 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 08:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 10:54
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 квітня 2024 00:00
|
ФОП Євшина С.А. #2288519408 |
Переможець |
3 256 341,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 17:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 15:31
|
Договір 1328.PDF | укладений |
29 квітня 2024 15:31
|
Договір 1328.PDF | укладений |
29 квітня 2024 15:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дрова (деревина твердих порід) | 977 | метри кубічні |
3 333,00
UAH
|