Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова (деревина твердих порід)
Очікувана вартість
3 261 662,00 UAH
UA-2024-03-28-009462-a 85c1c4d191634405a797a78589e95dc9
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мальченко Андрій Олександрович

+380552322655 rp0048.xe@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЕВ м. Херсона
Код ЄДРПОУ: 08294952
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, сел. Чкалова, 37
Контактна особа: Мальченко Андрій Олександрович
+380552322655
rp0048.xe@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2024 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 08 квітня 2024 13:31
Початок аукціону: 08 квітня 2024 13:31
Очікувана вартість: 3 261 662,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 616,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників:
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 65233.24 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
977 метри кубічні
Дрова (деревина твердих порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73008, Україна, Херсонська область, Херсон, сел. Чкалова, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2024  —  31 липня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 16:38

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Сума забезпечення: 65233.24 UAH
02 квітня 2024 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 16:38
ТД КЕВ Херсон деревина (1).docx
02 квітня 2024 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 16:38
ТД КЕВ Херсон деревина (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 30 березня 2024 19:22
Дата відповіді: 01 квітня 2024 10:34
Доброго дня. Поясніть будьласка чи потрібне забезпечення тендерної пропозиції в даній закупівлі як вказано в ТД? Бо в самій системі Прозорро забезпечення тендерної пропозиції за даною закупівлею відсутнє.
Відповідь: Доброго дня, забезпечення тендерної пропозиції вимагається згідно пункту 1 статті 25 Закону України від 25.12.2015 №922 "Про публічні закупівлі" (зі змінами)
Порушення вимог законодавства.
Дата подання: 01 квітня 2024 17:01
Дата відповіді: 02 квітня 2024 14:05
Замовнику, в тендерній документації, вами вимагається забезпечення тендерної пропозиції, однак Оголошення не містить таких вимог, хоча п. 9 ст. 21 Закону вимагає зазначення такої інформації в Оголошенні.
Відповідь: Шановний Учаснику, КЕВ м. Херсон за результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Так, положення Закону та Особливостей вимагають від Замовника оприлюднити Оголошення та Тендерну документацію, як елемент Оголошення, які надають можливість усім заінтересованим особам вільно ознайомитися з їх вимогами.
За результатами аналізу змісту Вашого звернення можна дійти висновку, що Ви без будь-яких перешкод мали можливість ознайомитися із вимогами опублікованого Оголошення та Тендерної документації, зокрема, із вимогами щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, тобто Ваше право, у статусі потенційного Учасника, щодо вільного доступу до інформації про процедуру закупівлі, не було порушено, а отже можливі негативні наслідки відсутні.
Дякуємо за звернення. Технічна помилка, яка відбулась під час публікації оголошення буде виправлена.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 квітня 2024 17:15
Дата відповіді: 02 квітня 2024 14:26
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: 6)- звітом/сертифікатом/висновком/протоколом випробувань або іншим офіційним документом акредитованої лабораторії на деревину про позитивні результати дослідження на радіологічні показники та санітарним нормам щодо предмету закупівлі. 7) Офіційно зареєстровані технічні умови на деревину, оформлені на продавця деревини або на учасника та висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність технічних умов санітарному законодавству. Дана вимога є незаконною, виходячи з наступного: Товар, що є предметом даних торгів – є твердим паливом за своєю суттю і буде використаний Замовником як тверде паливо (для опалення), тож у даних торгах Замовник повинен враховувати п. 29 Особливостей. Відповідно до положень п. 29 Особливостей, У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Зауважимо, що Особливості не містять окремих вимог щодо застосування даної норми з прив’язкою до коду ДК, а містить посилання на групи товарів (виду) – тверде паливо. Для даного виду товару наразі наявні наступні національні стандарти: -ДСТУ EN 1316-1:2019 Лісоматеріали круглі листяні. Класифікація за якістю. Частина 1. Дуб та бук -ДСТУ EN 1315-1-2001 Класифікація за розмірами. Частина 1. Лісоматеріали круглі листяні - ДСТУ EN 15234-5:2018 Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова для непромислового використання. Жоден з перелічених стандартів не містить вимог щодо надання документів, що вимагає замовник (перелічені вище у вимозі). Вбачається, що Замовником штучно обмежено конкуренцію незаконними вимогами, що є порушенням порядку проведення торгів Замовником. Крім того, зауважимо, що З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Доводимо до вашого відомості, що дрова (деревина, тверде паливо) не є харчовою продукцією. Приберіть незаконні вимоги та внесіть зміни, у іншому випадку звернемось до ДАСУ та АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, КЕВ м. Херсон за результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Так, положеннями пунктів 3, 4 частини 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації, зокрема, зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Окрім цього, частина 3 статті 22 Закону надає Замовнику право включати у Тендерну документацію іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити.
Варто зауважити, що положеннями частин 3, 5, 6 статті 23 Закону, Замовникам надано право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
При формуванні вимоги щодо надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій результатів дослідження на радіологічні показники та санітарні норми щодо предмету закупівлі, Замовник керувався, в тому числі, вимогами Законів України «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» положення яких зобов’язують як споживача так і виробника/розповсюджувача такої продукції виконувати вимоги та здійснювати медико-санітарні заходи. Окрім цього, на Замовника покладається обов’язок щодо забезпечення дотримання медико-санітарних вимог, в тому числі, й у галузі охорони атмосферного повітря у місцях тривалого чи тимчасового перебування людей.
Звертаємо увагу, що методологія проведення акредитованими лабораторіями досліджень на радіологічні показники та відповідність продукції санітарним нормам передбачає дослідження наданих зразків продукції на відповідність офіційно прийнятим в Україні стандартам, ТУ, ДСТУ.
Приймаючи до уваги, що виробники/розповсюджувачі мають можливість розробити власні ТУ, показники яких можуть не відповідати вимогам національних стандартів України та технічним, якісним і кількісним характеристикам, встановленим Додатком 3 до ТД, Замовник включив до ТД вимогу про надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій й відповідних офіційно прийнятих технічних умов на продукцію.
Таким чином, на підставі викладеного та, враховуючи, що деревина, яка є предметом цієї закупівлі, буде використовуватися у місцях тривалого перебування людей, а отже Замовник має забезпечити недопущення загрози екологічного та санітарно-епідеміологічного характеру для життя і здоров’я військовослужбовців.
Звертаємо увагу, що методологія проведення акредитованими лабораторіями досліджень на радіологічні показники та відповідність продукції санітарним нормам передбачає дослідження наданих зразків продукції на відповідність офіційно прийнятим в Україні стандартам, ТУ, ДСТУ. Приймаючи до уваги, що виробники/розповсюджувачі мають можливість розробити власні ТУ, показники яких можуть не відповідати вимогам національних стандартів України та технічним, якісним і кількісним характеристикам, встановленим Додатком 3 до ТД, Замовник включив до ТД вимогу про надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій й відповідних офіційно прийнятих технічних умов на продукцію. Таким чином, на підставі викладеного та, враховуючи, що деревина, яка є предметом цієї закупівлі, буде використовуватися у місцях тривалого перебування людей, а отже Замовник має забезпечити недопущення загрози екологічного та санітарно-епідеміологічного характеру для життя і здоров’я військовослужбовців.
Дата подання: 03 квітня 2024 12:43
Дата відповіді: 04 квітня 2024 14:34
Замовнику, проаналізувавши відповідь у нас виникає ряд питань: 1) "методологія проведення акредитованими лабораторіями досліджень на радіологічні показники та відповідність продукції санітарним нормам передбачає дослідження наданих зразків продукції на відповідність офіційно прийнятим в Україні стандартам, ТУ, ДСТУ." Якими нормативно-правовим актом передбачені такі дослідження та проведення таких досліджень є обовязковим для товару, що є предметом даних торгів??? вкажіть норму якою ви керувались при встановленні такої вимоги? (Зауважимо, що вимоги, що ви встановлюєте у ТД мають бути передбачені чинним законодавством і грунтуватись саме на ньому, а не на бажанні звузити конкуренцію, прописуючи вимоги під обраного учасника). 2) "Приймаючи до уваги, що виробники/розповсюджувачі мають можливість розробити власні ТУ, показники яких можуть не відповідати вимогам національних стандартів України та технічним, якісним і кількісним характеристикам, встановленим Додатком 3 до ТД, Замовник включив до ТД вимогу про надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій й відповідних офіційно прийнятих технічних умов на продукцію." Тобто ТУ можуть не відповідати вимогам ДСТУ? це з якої норми права вбачається? - надайте уточнення та вкажіть НПА який встановлює необовязковість ДСТУ! Чому ви допускаєте до участі у цих торгах ЛИШЕ тих учасників, що пропонують товар виготовлений по ТУ, хоча є ДСТУ, якиї є ОБОВЯЗКОВИЙ для всіх? Надайте відповіді та приберіть незаконні вимоги та внесіть зміни, у іншому випадку звернемось до ДАСУ та АМКУ. Чому для участі у даних торгах ви вимагаєте пакет документів, що не передбачений чинним законодавством? - Це вказує на корупційну складову - Ви прописуєте вимоги під окремого виробника, що є порушенням принципів проведення торгів! Чому Замовник ігнорує п. 29 Особливостей, хоча Замовник зобовязанний його застосовувати у даних торгах? Яким ДСТУ замовник керувався при встановленні вимог щодо якості товару, що є предметом даних торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, КЕВ м. Херсон за результатами розгляду Вашого звернення, повідомляє наступне.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Так, положеннями пунктів 3, 4 частини 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації, зокрема, зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Окрім цього, частина 3 статті 22 Закону надає Замовнику право включати у Тендерну документацію іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити.
Варто зауважити, що положеннями частин 3, 5, 6 статті 23 Закону, Замовникам надано право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
При формуванні вимоги щодо надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій результатів дослідження на радіологічні показники та санітарні норми щодо предмету закупівлі, Замовник керувався, в тому числі, вимогами Законів України «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» положення яких зобов’язують як споживача так і виробника/розповсюджувача такої продукції виконувати вимоги та здійснювати медико-санітарні заходи. Окрім цього, на Замовника покладається обов’язок щодо забезпечення дотримання медико-санітарних вимог, в тому числі, й у галузі охорони атмосферного повітря у місцях тривалого чи тимчасового перебування людей.
Відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про стандартизацію», технічні умови є нормативним документом, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги, та розробляється суб’єктами стандартизації, визначеними Законом. В свою чергу, технічні умови мають відповідати вимогам прийнятих у країні національних стандартів.
Варто зауважити, що положеннями статті 15 Господарського Кодексу України, у сфері господарювання передбачене застосування, зокрема, технічних умов.
В свою чергу, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію», розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування мають права підприємства та установи у сфері стандартизації, які, зокрема, наявні в кожному обласному центрі України (до прикладу ДП «Київоблстандартметрологія», «Черкасистандартметрологія», «Одесастандартметрологія» тощо).
Так, розробка та прийняття технічних умов на продукцію є широко розповсюдженою та вільно доступною послугою.
Щодо надання інформації про суб’єктів господарювання, які мають розроблені технічні умови стосовно товарної групи, що є предметом даної закупівлі, повідомляємо, що інформація бази даних «Технічні умови України» відображається у Каталозі ТУ України on-line на сайті ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» http://csm.kiev.ua/, за допомогою якого замовник в on-line режимі може знайти інформацію про ТУ (позначення ТУ, назву ТУ, термін дії ТУ, кількість змін до ТУ, власника ТУ тощо).
Таким чином, приймаючи до уваги, що право Замовника вимагати від Учасників наявність окреслених документів передбачена, в тому числі, Господарським Кодексом України, ЗУ «Про публічні закупівлі», «Про стандартизацію», «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції», та враховуючи, що з метою запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ненадання шкоди природньому середовищу та легальної заготівлі та поставки дров твердої породи, керуючись чинним законодавством України та враховуючи специфіку предмета закупівлі Паливної деревини, Замовник самостійно має право визначатися з переліком документів які повинен надати Учасник.
Щодо Вашого питання щодо дискримінації учасників. Поняття дискримінація Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ. дії Замовника не суперечать вимогам чинного законодавства України.
уточнення
Дата подання: 03 квітня 2024 15:56
Дата відповіді: 04 квітня 2024 14:34
На підставі якого технічного документу Замовник визначив технічні характеристики товару, що є предметом даної закупівлі? Чому не керувався ДСТУ для даного виду товару: Для даного виду товару наразі наявні наступні національні стандарти: -ДСТУ EN 1316-1:2019 Лісоматеріали круглі листяні. Класифікація за якістю. Частина 1. Дуб та бук -ДСТУ EN 1315-1-2001 Класифікація за розмірами. Частина 1. Лісоматеріали круглі листяні - ДСТУ EN 15234-5:2018 Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова для непромислового використання. Якими документами керувався Замовник при встановленні вимог до документів, що вимагаються для підтвердження відповідності якості? Чи відомо Замовнику щонайменше 2 виробники, що мають такі документи і виробляють товар з характеристиками, які вказані у ТД? (Надати уточнення щодо найменування таких виробників та надати посилання на документи).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, КЕВ м. Херсон за результатами розгляду Вашого звернення, повідомляє наступне.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Так, положеннями пунктів 3, 4 частини 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації, зокрема, зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Окрім цього, частина 3 статті 22 Закону надає Замовнику право включати у Тендерну документацію іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити.
Варто зауважити, що положеннями частин 3, 5, 6 статті 23 Закону, Замовникам надано право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
При формуванні вимоги щодо надання Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій результатів дослідження на радіологічні показники та санітарні норми щодо предмету закупівлі, Замовник керувався, в тому числі, вимогами Законів України «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» положення яких зобов’язують як споживача так і виробника/розповсюджувача такої продукції виконувати вимоги та здійснювати медико-санітарні заходи. Окрім цього, на Замовника покладається обов’язок щодо забезпечення дотримання медико-санітарних вимог, в тому числі, й у галузі охорони атмосферного повітря у місцях тривалого чи тимчасового перебування людей.
Відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про стандартизацію», технічні умови є нормативним документом, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги, та розробляється суб’єктами стандартизації, визначеними Законом. В свою чергу, технічні умови мають відповідати вимогам прийнятих у країні національних стандартів.
Варто зауважити, що положеннями статті 15 Господарського Кодексу України, у сфері господарювання передбачене застосування, зокрема, технічних умов.
В свою чергу, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію», розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування мають права підприємства та установи у сфері стандартизації, які, зокрема, наявні в кожному обласному центрі України (до прикладу ДП «Київоблстандартметрологія», «Черкасистандартметрологія», «Одесастандартметрологія» тощо).
Так, розробка та прийняття технічних умов на продукцію є широко розповсюдженою та вільно доступною послугою.
Щодо надання інформації про суб’єктів господарювання, які мають розроблені технічні умови стосовно товарної групи, що є предметом даної закупівлі, повідомляємо, що інформація бази даних «Технічні умови України» відображається у Каталозі ТУ України on-line на сайті ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» http://csm.kiev.ua/, за допомогою якого замовник в on-line режимі може знайти інформацію про ТУ (позначення ТУ, назву ТУ, термін дії ТУ, кількість змін до ТУ, власника ТУ тощо).
Таким чином, приймаючи до уваги, що право Замовника вимагати від Учасників наявність окреслених документів передбачена, в тому числі, Господарським Кодексом України, ЗУ «Про публічні закупівлі», «Про стандартизацію», «Про систему громадського здоров’я», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції», та враховуючи, що з метою запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ненадання шкоди природньому середовищу та легальної заготівлі та поставки дров твердої породи, керуючись чинним законодавством України та враховуючи специфіку предмета закупівлі Паливної деревини, Замовник самостійно має право визначатися з переліком документів які повинен надати Учасник.
Щодо Вашого питання щодо дискримінації учасників. Поняття дискримінація Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ. дії Замовника не суперечать вимогам чинного законодавства України.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Пономаренко Володимир Петрович 2 339 915,00
UAH з ПДВ
2 051 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ТЕН ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА" 2 735 600,00
UAH з ПДВ
2 051 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Маркевич Віктор Михайлович 2 635 946,00
UAH з ПДВ
2 217 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Євшина С.А. 3 256 341,00
UAH з ПДВ
3 256 341,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 квітня 2024 18:18
Електронний підпис
05 квітня 2024 18:17
9 ТУ Пономаренко В.П..pdf
05 квітня 2024 18:17
20 Подат Деклар 2023.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:17
Підписаний G0424-4684-GL_tender.pdf
05 квітня 2024 18:17
18 Паспорт та код.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:17
21 Квитан 2 за 2023р.pdf.p7s

Публічні документи

05 квітня 2024 17:43
Електронний підпис
05 квітня 2024 17:43
Електронний підпис
05 квітня 2024 17:41
30. виписка з ЄДР.pdf
05 квітня 2024 17:41
33. паспорт+код.pdf
05 квітня 2024 17:41
4. відгук карітас.pdf
05 квітня 2024 17:41
24. ДОГОВІР ПОСТАВКА.pdf
05 квітня 2024 17:41
2. договір Карітас.pdf
05 квітня 2024 17:41
18. Підписаний 74469250858213.pdf
05 квітня 2024 17:41
7. квітанція 2023.pdf
05 квітня 2024 17:41
8. звіт 2024.pdf
05 квітня 2024 17:41
6. звіт 2023.pdf
05 квітня 2024 17:41
1. Дод 1 Досвід.pdf
05 квітня 2024 17:41
36. Проект договору.pdf
05 квітня 2024 17:41
9. квітанція 2024.pdf

Публічні документи

16 квітня 2024 22:51
Електронний підпис
16 квітня 2024 22:08
Електронний підпис
16 квітня 2024 22:08
лист-відгук.pdf
16 квітня 2024 22:08
Договір з накладними.pdf
16 квітня 2024 10:23
Електронний підпис
16 квітня 2024 10:23
Доречення 2 (1).pdf
16 квітня 2024 10:23
Договори з ЛІАЦ.pdf
15 квітня 2024 20:11
Електронний підпис
15 квітня 2024 20:11
Висновок СЕС.pdf
15 квітня 2024 20:11
ТУ У - повний текст.pdf
06 квітня 2024 21:25
Електронний підпис
06 квітня 2024 21:07
Електронний підпис
06 квітня 2024 21:06
Доречення 2.pdf
06 квітня 2024 21:06
857_Довідка_покриття.zip
06 квітня 2024 21:06
tehnichni_umovi_1908021524.pdf
06 квітня 2024 21:06
договір поставки.pdf
06 квітня 2024 21:06
file-8.pdf
06 квітня 2024 21:06
Витяг єдиний.pdf
06 квітня 2024 21:06
скан ЗВІТУ екологія.pdf
06 квітня 2024 21:06
Звіт СА_ 14001_2015[55].pdf
06 квітня 2024 21:06
Довідка - ліцензія (1).pdf
06 квітня 2024 21:06
Довідка - сертифікація.pdf
06 квітня 2024 21:06
Тендерна пропозиція (1).pdf
06 квітня 2024 21:06
паспорт (1)_merged.pdf
06 квітня 2024 21:06
857_Довідка_покриття.pdf
06 квітня 2024 21:06
Довідка - досвід (1).pdf
06 квітня 2024 21:06
file-9.pdf
06 квітня 2024 21:06
Документація 14001[50].rar
06 квітня 2024 21:06
Довідка - рахунок 2.pdf
06 квітня 2024 21:06
Витяг з ЄДР 09.04.2023.pdf
06 квітня 2024 21:06
Виписка.rtf

Публічні документи

23 квітня 2024 11:19
Електронний підпис
22 квітня 2024 09:45
Електронний підпис
22 квітня 2024 09:44
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-04-21.pdf
22 квітня 2024 09:44
Довідка право підпису.pdf
22 квітня 2024 09:44
Довідка ст. 17.pdf
22 квітня 2024 09:44
Довідка.pdf
22 квітня 2024 09:44
Довідка.pdf.p7s
22 квітня 2024 09:43
Довідка ст. 17.pdf.asice
18 квітня 2024 21:18
Електронний підпис
05 квітня 2024 16:40
Електронний підпис
05 квітня 2024 16:39
Витяг з ЄДР 26.10.23.pdf.p7s
05 квітня 2024 16:39
Довідка досвід.pdf.p7s
05 квітня 2024 16:39
Довідка ст. 17.pdf.p7s
05 квітня 2024 16:39
Підписане ТЗ.pdf.p7s
05 квітня 2024 16:23
Електронний підпис
05 квітня 2024 16:22
Свідоцтво БіЗ.PDF
05 квітня 2024 16:22
Свідоцтво БіЗ.PDF.(1).p7s
05 квітня 2024 16:22
Свідоцтво БіЗ.PDF.(2).p7s
05 квітня 2024 16:20
Витяг з ЄДР_27.01.23.pdf
05 квітня 2024 16:20
Згода на обробку даних.pdf
05 квітня 2024 16:20
Витяг з ЄДР_27.01.23.pdf.(2).p7s
05 квітня 2024 16:20
Витяг з ЄДР_27.01.23.pdf.(1).p7s
05 квітня 2024 16:19
Банківська_ліцензія.pdf
05 квітня 2024 16:17
Довідка досвід.pdf
05 квітня 2024 16:17
Довідка щодо ліцензії.pdf
05 квітня 2024 16:17
Довідка ст. 17.pdf
05 квітня 2024 16:17
Підписане ТЗ.pdf
05 квітня 2024 16:17
Витяг з ЄДР 26.10.23.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пономаренко Володимир Петрович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

ФОП "ТЕН ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Маркевич Віктор Михайлович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП Євшина С.А.

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Пономаренко Володимир Петрович
#3041312339
Відхилено 2 051 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2024 11:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 15:30
ФОП "ТЕН ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2282402487
Відхилено 2 051 700,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2024 10:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 15:09
Маркевич Віктор Михайлович
#2901124635
Відхилено
2 217 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2024 08:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 10:54
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 квітня 2024 00:00
ФОП Євшина С.А.
#2288519408
Переможець 3 256 341,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2024 17:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 16:43

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику! Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації (далі – ТД), усі документи тендерної пропозиції повинні бути у вигляді сканованої копії (бажано кольорової) та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підписи і т.ін. Проте усі перелічені документи збережені у форматі docx із подальшим накладанням електронного цифрового підпису, що додає файлу розширення p7s, а це, в свою чергу, не дає можливості відкрити зазначені файли для перегляду їх вмісту. До того копіювально-розмножувальна техніка не здійснює конвертацію сканованих документів у формат docx, оскільки цей формат не забезпечує захист документу від подальшого редагування, зазвичай для сканованих документів використовується формат «pdf», у якому, зрештою, й виконані усі інші документи тендерної пропозиції Учасника. Окрім цього, відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 та Додатку 1 до ТД, Учасники у складі своїх тендерних пропозиціях (далі – ТП) мали, зокрема, надати інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме «Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не раніше 2022 року укладання, з посиланням на індентифікатор закупівлі у системі «Prozorro», за результатами якої укладався договір». ТП Учасником завантажено файл «Довідка щодо аналогічного договору», проте, документ не може розглядатися замовником як виконання вимог ТД, оскільки його подано у форматі, що не дає змоги замовнику ознайомитися із змістом цього документу. Також, відповідно до вимог Додатку 1 ТД, Учасники мали надати у складі своїх ТП копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань по зазначеному в довідці договору щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інші фінансові документи у разі наявності та/або інше). В свою чергу, у складі ТП відсутні зазначені документи. Таким чином, Учаснику необхідно надати у складі своєї ТП перелічені документи у форматі, передбаченому вимогами Тендерної документації.

Документи

11 квітня 2024 11:07
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), Учасники у складі своїх пропозицій, зокрема, мали надати інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Згідно до табличної форми 1 Додатку 1 ТД учасники мали надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не раніше 2022 року укладання, з посиланням на ідентифікатор закупівлі у системі «Prozorro», за результатами якої укладався договір. Так, за результатами дослідження наданої учасником довідки (файл «Дод 1 Досвід») встановлено, що у зазначеному документі присутнє посилання на закупівлю стороннього сервісу та відсутнє посилання на ідентифікатор закупівлі саме у системі «Prozorro», за результатами якої укладався договір. Приймаючи до уваги, що в результаті спроб Замовника знайти окреслену Учасником у довідці закупівлю у системі Prozorro (https://prozorro.gov.ua) шляхом виконання пошукових запитів у полі «Учасник» із введенням реєстраційного коду Учасника (2282402487), а також виконанням пошукового запиту у полі «Замовник» із введенням коду ЄДРПОУ контрагента БО «БФ Карітас Херсон» (код 44963899), зазначена закупівлі не була знайдена, Учасник має подати відповідну довідку, яка відповідає вимогам Додатку 1 до ТД. Також, відповідно до вимог Додатку 1 ТД, Учасники мали надати у складі своїх ТП інформацію, що підтверджує фінансову спроможність Учасника, а саме – фінансову звітність за 2023 рік, при цьому обсяг річного доходу (виручки) має бути не менший ніж 60% очікуваної вартості предмета закупівлі, що має дорівнювати чи бути більшим ніж 1 956 997,2 грн. Так, відповідно до наданого Учасником у складі своєї ТП податкової декларації платника єдиного податку за 2023 рік, обсяг річного доходу Учасника за цей період складає 521 700 грн., тобто ТП Учасника не відповідає вимогам Додатку 1 ТД у частині підтвердження фінансової спроможності Учасника. Нажаль, оскільки у період звернення за роз’ясненнями /оскарження умов ТД, Учасник не звернувся до Замовника через систему публічних закупівель «Prozorro», щодо питання внесення змін до ТД у частині способу підтвердження встановленого кваліфікаційного критерія «фінансова спроможність», Замовник не може приймати до уваги податкову звітність Учасника за періоди 2024 року, так як вимоги Додатку 1 ТД у цій частині містять чіткі часові межи щодо підтвердження відповідності. Також, відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 ТД, Учасники у складі своїх ТП мали, зокрема, подати офіційно зареєстровані технічні умови на деревину, оформлені на продавця деревини або на учасника та висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність технічних умов санітарному законодавству. У складі ТП Учасника відсутні зазначені документи. Нажаль, оскільки у період звернення за роз’ясненнями /оскарження умов ТД, Учасниками не була оскаржена зазначена вимога ТД, то Замовник зобов’язаний розглядати у якості виконання умов ТД саме наявність конкретно визначених документів. Таким чином, Учаснику необхідно надати у складі своєї ТП перелічені документи.

Документи

15 квітня 2024 10:46
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 ТД, Учасники у складі своїх ТП мали, зокрема, подати офіційно зареєстровані технічні умови на деревину, оформлені на продавця деревини або на учасника та висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність технічних умов санітарному законодавству. Так, у складі ТП Учасника наявний файл «tehnichni_umovi_1908021524», в якому розміщено документ, на першій сторінці якого зазначено «ТУУ-00994207-005:2018, Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги», проте, Учасником не завантажено титульний лист цього документу та інші сторінки, які містять інформацію про особу (фізичну/юридичну), яка розробила цей документ чи на яку офіційно оформлено цей документ. Окрім цього, у складі ТП Учасника відсутній висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність технічних умов санітарному законодавству. Таким чином, Учаснику необхідно надати у складі своєї ТП перелічені документи.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

17 квітня 2024 08:40
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 ТД, Учасники у складі своїх ТП мали, зокрема, подати документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Так, у складі ТП Учасника відсутній цей документ. Окрім цього, у складі ТП Учасника у файлі «Договір купівлі дров у постачальника.pdf» на документі не чіткий підпис та відсутня печатка постачальника. Таким чином, Учаснику необхідно надати у складі своєї ТП перелічені документи.

Документи

19 квітня 2024 17:43
Довідка НАЗК
19 квітня 2024 17:43
Електронний підпис
17 квітня 2024 08:40
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2024 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Євшина С.А.
#2288519408
3 256 341,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2024 17:43
Довідка НАЗК
19 квітня 2024 17:43
Електронний підпис
17 квітня 2024 08:40
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2024 15:31
Договір 1328.PDF укладений
29 квітня 2024 15:31
Договір 1328.PDF укладений
29 квітня 2024 15:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дрова (деревина твердих порід) 977 метри кубічні 3 333,00
UAH