Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
Очікувана вартість
73 841 621,00 UAH
UA-2024-03-28-008780-a ● f9eb86839305426197c5cd6b9ad88240
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 00:10 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 13:51 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 13:51 |
Очікувана вартість: | 73 841 621,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 369 208,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі електронної банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897), інших нормативних актів законодавства України та з урахуванням вимог, передбачених даною тендерною документацією, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, веб - посилання та номер закупівлі на веб-порталі. Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. 2.2 Реквізити замовника: . Реквізити замовника: р/р UA 748999980314060556000017527, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівненськ.м.тг/24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м.Рівне, вул. Яворницького, 34.. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0.5% від очікуваної вартості) – 369 208,11 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 130 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу, про що Учасником надається гарантійний лист. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та за вказаними у такій вимозі платіжними реквізитами для перерахування суми, що вимагається до сплати.; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А, або вищий), або надати відповідність рівнів рейтингових оцінок за Національною рейтинговою шкалою. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП особи, яка видала відповідний документ про повноваження (у випадку, якщо підписантом гарантії не є голова правління), - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2.8. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов про надання копій документів, що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) таку вимогу. Гарантія не може бути передана або переуступлена будь-кому без письмової згоди бенефіціара. 2.9. Банківським установам необхідно вказати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП та/або вказати спосіб перевірки достовірності та цілісності даних, а також зазначити реквізити документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 369208.11 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Мегават-година
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, Рівненський р-н, протяжність 693,0 км
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, від 27 грудня 2001р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» зі змінами, терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс використовується на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості (Форма №КБ-2в(УПВ) (далі - форма №КБ-2в(УПВ) і Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3) (далі - форма №КБ-3), складених у відповідності до Додатків 30 та 31 до МЕТОДИКИ (п 7.2) відповідно. Взаєморозрахунки за виконані роботи/надані послуги проводяться на підставі обсягів виконаних робіт/наданих послуг та їх вартості, визначеної у договірній ціні, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше, як за 5(п’ять) робочих днів до кінця звітного місяця або шляхом поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 17:00 |
SCAN0074.PDF | |
02 травня 2024 17:00 |
SCAN0072.PDF | |
02 травня 2024 17:00 |
SCAN0073.PDF | |
28 березня 2024 16:12 |
SCAN0024.PDF | |
28 березня 2024 16:12 |
SCAN0023.PDF | |
28 березня 2024 16:12 |
SCAN0022.PDF | |
28 березня 2024 16:12 |
SCAN0025.PDF |
02 травня 2024 17:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2024 17:00 |
SCAN0074.PDF
|
|||
02 травня 2024 17:00 |
SCAN0072.PDF
|
|||
02 травня 2024 17:00 |
SCAN0073.PDF
|
|||
28 березня 2024 16:12 |
SCAN0024.PDF
|
|||
28 березня 2024 16:12 |
SCAN0023.PDF
|
|||
28 березня 2024 16:12 |
SCAN0022.PDF
|
|||
28 березня 2024 16:12 |
SCAN0025.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 29 березня 2024 18:39
Дата відповіді: 02 квітня 2024 16:07
оброго дня. Шановний Замовник, велике прохання опублікувати файли Тендерної документації у форматі, доступному для копіювання інформації з неї (наприклад, word тощо). Адже при підготовці тендерної пропозиції учасники часто копіюють форми з тендерної документації Замовника (наприклад, форму пропозиції, форми довідок, технічне завдання тощо). Дякую за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178, установлюють правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель (далі – система) у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі –протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Водночас інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону).
У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення).
При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація оприлюднена згідно вимог чинного законодавства.
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель (далі – система) у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі –протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Водночас інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону).
У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення).
При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація оприлюднена згідно вимог чинного законодавства.
Аналогічні договори
Дата подання: 29 березня 2024 18:43
Дата відповіді: 02 квітня 2024 16:09
Доброго дня. Шановний Замовнику! Згідно пп.3.1. п.3 додатку 1 до ТД зазначена наступна вимога: "3. Учасник повинен надати: 3.1. довідку за встановленою формою про наявність в учасника досвіду аналогічних договорів/аналогічного договору (не менше одного),виконаних учасником не менше ніж на 85%. Аналогічними будуть вважатись договори на надання послуг з експлуатаційного утримання/поточного дрібного ремонту/поточного середнього ремонту/ поточного ремонту автомобільних доріг загального користування або інший(-і) договір(-и) про надання послуг/виконання робіт які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими тендерною документацією, укладений протягом останніх 3 -х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування одним договором або сумарно. При цьому, загальна ціна наданих аналогічних договорів повинна бути не менше 100% від очікуваної вартості даної закупівлі." Надайте будь-ласка роз'яснення з приводу того, чому ціна наданих аналогічних договорів повинна бути не менше 100% від очікуваної вартості даної закупівлі та чому аналогічний договір повинен бути виконаний не менше ніж на 85%, чим це обумовлено, яким чинним нормативно-правовим актом такий розмір передбачений?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178, установлюють правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до законодавства передбачено залишення за замовником гарантійної частки платежу в розмірі 5 відсотків договірної ціни до введення об’єкта в експлуатацію. Отже, Порядком № 1764 передбачено, що у разі отримання замовником актів виконаних робіт замовник здійснює платіж у розмірі 95 відсотків їх загальної вартості від договірної ціни за кожний окремий акт виконаних робіт, а 5 відсотків вартості від кожного акта виконаних робіт залишається за замовником як гарантійна частка платежу та формується у системі бухгалтерського обліку як кредиторська заборгованість, термін оплати якої не настав.
Особливістю обліку кредиторської заборгованості бюджетних установ є необхідність контролювати виконання кошторису та здійснення реєстрації бюджетних зобов’язань у Державній казначейській службі України. Бюджетні фінансові зобов’язання за загальним фондом мають бути в межах бюджетних асигнувань протягом бюджетного періоду, що передбачено пунктом 1.4 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 березня 2012 року № 309, пунктом 7 частини першої статті 2 та статтею 48 Бюджетного кодексу України. У цілому слід контролювати, щоб зобов’язання не перевищили затверджений кошторис. Також зобов’язання, у тому числі й кредиторську заборгованість за загальним фондом, бюджетна установа має брати лише в межах бюджетних асигнувань, а щодо спеціального фонду – контролювати план надходжень до нього і в разі необхідності внести зміни до кошторису згідно зі статтею 48 Бюджетного кодексу України. Зазначену процедуру резервування 5 відсотків вартості виконаних робіт як кредиторської заборгованості передбачено для гарантування доброчесності підрядника і виконання ним взятих на себе зобов’язань.
Відтак, Замовник згідно п. 28 Особливостей самостійно у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, та не обмежений вимогами законодавства, щодо встановлення критеріїв і вимог підтвердження відповідності від потенційних Учасників закупівлі.
Тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Документація містить вичерпний перелік документів, якими необхідно підтвердити виконання аналогічного/их договору/ів, у зв'язку з чим учасник має право надати у складі Пропозиції на власний розсуд у відповідності до вимог тендерної документації документи на підтвердження даного кваліфікаційного критерію.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація оприлюднена згідно вимог чинного законодавства.
Відповідно до законодавства передбачено залишення за замовником гарантійної частки платежу в розмірі 5 відсотків договірної ціни до введення об’єкта в експлуатацію. Отже, Порядком № 1764 передбачено, що у разі отримання замовником актів виконаних робіт замовник здійснює платіж у розмірі 95 відсотків їх загальної вартості від договірної ціни за кожний окремий акт виконаних робіт, а 5 відсотків вартості від кожного акта виконаних робіт залишається за замовником як гарантійна частка платежу та формується у системі бухгалтерського обліку як кредиторська заборгованість, термін оплати якої не настав.
Особливістю обліку кредиторської заборгованості бюджетних установ є необхідність контролювати виконання кошторису та здійснення реєстрації бюджетних зобов’язань у Державній казначейській службі України. Бюджетні фінансові зобов’язання за загальним фондом мають бути в межах бюджетних асигнувань протягом бюджетного періоду, що передбачено пунктом 1.4 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 березня 2012 року № 309, пунктом 7 частини першої статті 2 та статтею 48 Бюджетного кодексу України. У цілому слід контролювати, щоб зобов’язання не перевищили затверджений кошторис. Також зобов’язання, у тому числі й кредиторську заборгованість за загальним фондом, бюджетна установа має брати лише в межах бюджетних асигнувань, а щодо спеціального фонду – контролювати план надходжень до нього і в разі необхідності внести зміни до кошторису згідно зі статтею 48 Бюджетного кодексу України. Зазначену процедуру резервування 5 відсотків вартості виконаних робіт як кредиторської заборгованості передбачено для гарантування доброчесності підрядника і виконання ним взятих на себе зобов’язань.
Відтак, Замовник згідно п. 28 Особливостей самостійно у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, та не обмежений вимогами законодавства, щодо встановлення критеріїв і вимог підтвердження відповідності від потенційних Учасників закупівлі.
Тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Документація містить вичерпний перелік документів, якими необхідно підтвердити виконання аналогічного/их договору/ів, у зв'язку з чим учасник має право надати у складі Пропозиції на власний розсуд у відповідності до вимог тендерної документації документи на підтвердження даного кваліфікаційного критерію.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація оприлюднена згідно вимог чинного законодавства.
Матеріально-технічна база
Дата подання: 29 березня 2024 19:17
Дата відповіді: 02 квітня 2024 16:10
Доброго дня. Шановний Замовник, п.1.2.тендерної документації вимагається, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність або спроможність, у разі перемоги Учасника, сформувати мережу виробничих баз (матеріально - технічної бази), необхідних для зберігання та обслуговування техніки, матеріальних ресурсів, розміщення персоналу тощо, у кількості не менше 4-х одиниць згідно наданої довідки. Натомість, в пп.1.2.1 Додатку 1 ТД зазначено, що в підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 або дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю договори оренди, суборенди та ін. Договори, що посвідчують право користування (оренди, суборенди та ін.) на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі, якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Окрім цього Учасник надає акти приймання-передачі або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі Учаснику таких об’єктів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). В зазначених вище вимогах ТД наявні невідповідності, тобто одночасно Замовник вимагає сформувати мережу виробничих баз (матеріально - технічної бази) у разі перемоги Учасника (п.1.2.), а в пп.1.2.1 вимагає від учасника документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти. Просимо привести ТД у відповідність. У випадку залишення Замовником вимоги, щодо підтвердження права власності Учасника на об’єкти, виникає запитання: чому ще не вигравши тендер ми повинні купувати або орендувати ці бази??? Це звужує суттєво коло потенційних учасників закупівлі, можливо до одного. Просимо виключити цю дискримінаційну умову і передбачити підтвердження бази ще одним додатковим документом: гарантійний(і) лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані в довідці об’єкти, які не є власністю Учасника на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджені Постановою від 12.10.2022р. № 1178 та Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Замовник відповідно до статті 16 Закону має право вимагати підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Законом не передбачено механізм, яким Замовник може це вимагати. Він встановлює кваліфікаційні критерії на свій розсуд.
Нами як Замовником встановивши дану вимогу не малося на меті обмеження конкуренції чи встановлення дискримінаційних вимог. Це зроблено лише з метою гарантії належного рівня надання послуг. Більш того, дана вимога не вимагає купувати або орендувати бази, а містить вимогу, що передбачена П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг, яка забезпечує реальну можливість надання послуг. Забезпеченість базами із зимового утримання доріг – один із основних чинників нормальної організації робіт. Тому, нам як Замовнику, вкрай важливо мати підтвердження їх наявності у необхідній кількості для надання послуг потенційним учасником.
Замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 підрядники в Україні. Це не специфічний вид робіт, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація оприлюднена згідно вимог чинного законодавства.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Замовник відповідно до статті 16 Закону має право вимагати підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Законом не передбачено механізм, яким Замовник може це вимагати. Він встановлює кваліфікаційні критерії на свій розсуд.
Нами як Замовником встановивши дану вимогу не малося на меті обмеження конкуренції чи встановлення дискримінаційних вимог. Це зроблено лише з метою гарантії належного рівня надання послуг. Більш того, дана вимога не вимагає купувати або орендувати бази, а містить вимогу, що передбачена П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг, яка забезпечує реальну можливість надання послуг. Забезпеченість базами із зимового утримання доріг – один із основних чинників нормальної організації робіт. Тому, нам як Замовнику, вкрай важливо мати підтвердження їх наявності у необхідній кількості для надання послуг потенційним учасником.
Замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 підрядники в Україні. Це не специфічний вид робіт, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація оприлюднена згідно вимог чинного законодавства.
Аналогічні договори
Дата подання: 01 квітня 2024 11:40
Дата відповіді: 04 квітня 2024 17:07
Шановний замовнику!
Згідно вимог стовпчика 5 "Найменування (види) робіт" потрібно вказати всі види робіт, які виконувалися згідно Договору, чи лише ті які необхідно підтвердити згідно переліку "Основні види робіт, які учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції"?
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно вимог стовпчика 5 "Найменування (види) робіт" потрібно вказати ті види робіт, які необхідно підтвердити згідно переліку "Основні види робіт, які учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-28-008780-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОРОЖНІ МАШИНИ", Код ЄДРПОУ:41134310
Дата подання: 01 квітня 2024 15:17
Дата подання: 01 квітня 2024 15:17
СКАРГА на вимоги тендерної документації (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі- Закон) та Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022)
Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості)
Замовником торгів у тендерній документації, встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)»
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНІ МАШИНИ» (далі – ТОВ «ДОРОЖНІ МАШИНИ», Скаржник) має чималий досвід у наданні послуг, які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір прийняти участь у зазначених торгах. Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції.
У відповідності з частиною 1 пункту 59 Особливостей, скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2024 17:55
рішення від 03.04.2024 № 5936.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2024 17:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2024 № 6523.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2024 15:36
рішення від 11.04.2024 № 6523.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 14:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації усунено порушення, зазначені у скарзі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
53 755 753,80
UAH з ПДВ
|
53 386 542,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
62 399 051,00
UAH з ПДВ
|
53 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
66 457 445,08
UAH з ПДВ
|
55 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕРИДІАН." |
68 670 017,27
UAH з ПДВ
|
68 670 017,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Очікує рішення |
53 386 542,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 14:26
|