Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт палат комунального некомерційного підприємства
"Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги
Черкаської обласної ради"
Очікувана вартість
1 274 739,60 UAH
UA-2024-03-28-008707-a ● 8860ed3937dd4d928a1175675ca5b556
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ, ГЕМАТОЛОГІЇ, ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Луки святителя-хірурга, будинок 7 |
Контактна особа: |
Станкевич Олена 380978487969 apiasamoa@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 274 739,60 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону з огляду на те, що ціна тендерної пропозиції розраховується відповідно до вимог Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281. При цьому Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиціїкошторисний розрахунок вартості будівельних робіт, на підставі якого визначена ціна тендерної пропозиції відповідного Учасника, до складу якого входять:
- договірна ціна
- локальні кошториси (перелік та обсяг робіт повинні відповідати Технічному завданню);
- відомості ресурсів до локальних кошторисів.
- розрахунок загальновиробничих витрат
- зведений кошторисний розрахунок
Таким чином, при проведенні аукціону зниження ціни пропозиції учасниками матиме наслідком необхідність внесення змін в кошторисний розрахунок, відповідність якого тендерній документації є одним з головних критеріїв для визначення переможця закупівлі, а внесення змін до вже поданих учасником документів у складі тендерної пропозиції не допускається
Розгорнути
Згорнути
- договірна ціна
- локальні кошториси (перелік та обсяг робіт повинні відповідати Технічному завданню);
- відомості ресурсів до локальних кошторисів.
- розрахунок загальновиробничих витрат
- зведений кошторисний розрахунок
Таким чином, при проведенні аукціону зниження ціни пропозиції учасниками матиме наслідком необхідність внесення змін в кошторисний розрахунок, відповідність якого тендерній документації є одним з головних критеріїв для визначення переможця закупівлі, а внесення змін до вже поданих учасником документів у складі тендерної пропозиції не допускається
Тендерна документація
04 квітня 2024 08:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 16:02 |
ТД КАПРЕМОНТ ПАЛАТ головний та І корпус.doc |
04 квітня 2024 08:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2024 16:02 |
ТД КАПРЕМОНТ ПАЛАТ головний та І корпус.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 31 березня 2024 23:43
Дата відповіді: 04 квітня 2024 08:44
Шановний Замовнику. Дискримінаційна вимога: наявність в Учасника особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці.
Предметом закупівлі є роботи, виконання яких відповідно до чинного законодавства ніяк не повязане з роботою інженера з охорони праці. Окрім того, законодавством не встановлено жодних вимог щодо необхідності проведення інструктажу з охорони праці при безпосередньому виконанні будівельних робіт на обєктах за класом наслідків СС1 і тим більше не регламентовано, що повноваження таких посадових осіб можуть бути підтверджені лише вказаними Вами сертифікатами. З огляду на те, що наявність інженера з ОП ніяк не впливає на можливість та право виконання будівельних робіт, які є предметом закупівлі, зазначена вимога є дискримінацією учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Тендерну документацію по даній закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З метою підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт, учасникам необхідно надати відповідні документи, які підтверджують наявність особи уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП). Вказана вимога тендерної документації є законною та обґрунтованою, скільки предметом даної процедури закупівлі є «Капітальний ремонт палат комунального некомерційного підприємства "Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради», тобто підрядні будівельні роботи. Законом України «Про охорону праці» визначає основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні. Дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Законодавство про охорону праці складається з цього Закону, Кодексу законів про працю України, Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. Чинним законодавством, що регулює правовідносини працівника з роботодавцем зобов’язують останнього мати на підприємстві наявність у штаті або співробітника за сумісництвом посади інженера з охорони праці. Отже, кожен суб’єкт господарювання, законодавчо зобов’язаний виконувати вказану вимогу, крім того можливість залучення такого працівника/спеціаліста не спростовано Вами у вашому запитанні. З урахуванням вищевикладеного, повідомляємо, що тендерну документацію розроблено з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відповідно, з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, підстав для внесення змін до умов тендерної документації не вбачається.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 05 квітня 2024 16:37
Дата відповіді: 08 квітня 2024 15:42
Шановний Замовнику у ТД Додаток 1 пункт 1.2 Документи на підтвердження наявності в Учасника особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП), а саме: - чинний сертифікат інженера з охорони праці(будівництво) з досвідом роботи не менше 2 років (що підтверджується Датою видачі сертифікату) (не менше 1 особи) не нижче ІІ (2) категорії, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу, будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. Ви ставите дискримінаційні умови і на підтвердження даного працівника вказуєте лише один вид документу - СЕРТИФІКАТ Хоча підтвердженням можуть бути і інші документи такі як посвідчення про проходження навчання та витяги з протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці і т.ін.
Згідно регулюючим державні закупівлі Законом ст.5; ст.22 п.4 Ця вимога є дискримінаційною та порушує прозорість проведення закупівлі
Складається враження, Ваша вимога прописана для Учасника, який заздалегідь знав про оголошення даної закупівлі і завчасно отримав чи вже мав такий Сертифікат Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу! Наполягаємо внести зміни до ТД!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікат є документом, що підтверджує проходження обєктом або субєктом, стосовно якого вказаний документ видано, процедури сертифікації. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу (ч.1 ст. 1 Закону). Тобто сертифікат – це законодавчо встановлена форма документального підтвердження відповідності конкретної посадової та/чи службової особи суб’єкта господарювання займаній посаді та її повноважень на виконання певних конкретно визначених функцій. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати підтвердження про наявність у нього особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці, з обов’язковою вказівкою, що вказаний фахівець безпосередньо пов'язаний з будівельною галуззю, оскільки предметом закупівлі є виконання будівельних робіт з капітального ремонту. При цьому, суб’єктом видачі вказаного документа повинна бути третя, тобто незацікавлена особа, що є прямою вказівкою на неупередженість та об’єктивність проведення оцінки відповідності, за результатами якої і видається Сертифікат. З огляду на викладені обставини Замовником визначено самі ті кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі, які викладені у чинній редакції тендерної документації. Оскаржувана вами вимога не є дискримінаційною, оскільки жоден з потенційних учасників не обмежений у можливості мати персонал відповідно до переліку, визначеного кваліфікаційними критеріями, так само як і не існує та не встановлено жодних перешкод для будь-кого в проходженні процедури сертифікації персоналу та отриманні відповідних підтверджуючих документів (сертифікатів) про проходження такої перевірки відповідності з позитивним результатом. Таким чином, підстав для внесення будь-яких змін до тендерної документації за наслідками розгляду вашого звернення відсутні.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Капітальний ремонт палат № 5, № 6, № 7 Відділу клінічної онкології (онкохіміотерапевтичний) на 7-му поверсі Головного корпусу (К-9) КНП «КЦОГТПД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за адресою: вул. Святителя-хірурга Луки. 7 м. Черкаси |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 963 643,20 UAH з ПДВ |
Позиції
1 роб
Капітальний ремонт палат № 5, № 6, № 7 Відділу клінічної онкології (онкохіміотерапевтичний) на 7-му поверсі Головного корпусу (К-9) КНП «КЦОГТПД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за адресою: вул. Святителя-хірурга Луки. 7 м. Черкаси
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
01 червня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Порядок здійснення оплати: розрахунок здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання сторонами належним чином оформлених наступних документів: - акт приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в; - довідка про вартість виконаних робіт та витрати за формою № КБ-3; Розрахунки за виконані роботи здійснюються у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданого Підрядником акту приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідки (Ф. КБ-3). | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДІНГ ГРУП - А" |
948 379,00
UAH з ПДВ
|
948 379,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДІНГ ГРУП - А" #45247697 |
Відхилено |
948 379,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 09:36
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій