Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Взуття
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2024-03-28-008502-a ● cfddcd26e3524baf8362a57ccaad7888
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 22201756 |
Місцезнаходження: | 08400, Україна , Київська обл., місто Переяслав, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Вікторія Рябінчук +380674047226 phcszpi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 14:17 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 14:17 |
Очікувана вартість: | 82 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного
взуття чоловіче та взуття жіноче
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 пара
Взуття кімнатне, жіноче (Тапочки жіночі) р. 35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
10 пара
Взуття кімнатне, жіноче (Тапочки жіночі) р. 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
22 пара
Взуття кімнатне, жіноче (Тапочки жіночі) р. 37
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
34 пара
Взуття кімнатне, жіноче (Тапочки жіночі) р. 38
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
35 пара
Взуття кімнатне, жіноче (Тапочки жіночі) р. 39
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
32 пара
Взуття кімнатне, жіноче (Тапочки жіночі) р. 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
13 пара
Взуття кімнатне, жіноче (Тапочки жіночі) р. 41
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
4 пара
Взуття кімнатне, жіноче (Тапочки жіночі) р. 42
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
3 пара
Взуття кімнатне, жіноче (Тапочки жіночі) р. 44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
7 пара
Взуття кімнатне, чоловіче (Тапочки чоловічі) р. 41
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
10 пара
Взуття кімнатне, чоловіче (Тапочки чоловічі) р. 42
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
3 пара
Взуття кімнатне, чоловіче (Тапочки чоловічі) р. 43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
4 пара
Туфлі жіночі р. 35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
8 пара
Туфлі жіночі р. 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
3 пара
Туфлі жіночі р. 37
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
16 пара
Туфлі жіночі р. 38
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
2 пара
Туфлі жіночі р. 39
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
8 пара
Туфлі жіночі р. 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
6 пара
Туфлі жіночі р. 42
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
3 пара
Туфлі жіночі р. 44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
2 пара
Туфлі чоловічі р. 42
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
3 пара
Туфлі чоловічі р. 43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2024 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 16:39 |
Додаток_2 Кваліфікаційні вимоги_Взуття_2024 р (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
01 квітня 2024 16:37 |
Протокол_відповідь по вимозі_Взуття_2024.pdf | |
01 квітня 2024 16:37 |
Перелік змін_взуття.docx | |
28 березня 2024 15:51 |
Додаток_6 Згода на обробку персональних даних 2024 р..docx | |
28 березня 2024 15:51 |
Додаток_3 Технічні характеристики_Взуття_2024.docx | |
28 березня 2024 15:51 |
Додаток_1 Цінова пропозиція_Взуття_2024 р..docx | |
28 березня 2024 15:51 |
Додаток_4 Проект договору 2024 р._Взуття_2024.doc | |
28 березня 2024 15:51 |
ТД за Особливостями_Взуття_2024 р.docx | |
28 березня 2024 15:51 |
Додаток_5 Загальні відомісті_2024 р..docx |
01 квітня 2024 16:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2024 16:39 |
Додаток_2 Кваліфікаційні вимоги_Взуття_2024 р (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
01 квітня 2024 16:37 |
Протокол_відповідь по вимозі_Взуття_2024.pdf
|
|||
01 квітня 2024 16:37 |
Перелік змін_взуття.docx
|
|||
28 березня 2024 15:51 |
Додаток_6 Згода на обробку персональних даних 2024 р..docx
|
|||
28 березня 2024 15:51 |
Додаток_3 Технічні характеристики_Взуття_2024.docx
|
|||
28 березня 2024 15:51 |
Додаток_1 Цінова пропозиція_Взуття_2024 р..docx
|
|||
28 березня 2024 15:51 |
Додаток_4 Проект договору 2024 р._Взуття_2024.doc
|
|||
28 березня 2024 15:51 |
ТД за Особливостями_Взуття_2024 р.docx
|
|||
28 березня 2024 15:51 |
Додаток_5 Загальні відомісті_2024 р..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Неадекватні умови
Дата подання: 31 березня 2024 13:25
Дата відповіді: 01 квітня 2024 16:32
Шановний замовнику, ваші умови порушують засади здійснення закупівель. Вони є дискримінаційними, зокрема наявність певного кола працівників у певній кількості для такої малої закупівлі та для такого малого обсягу. Навіщо два водії? навіщо комірники і тд? це абсурдні умови, адже фізична особа підприємець здійснюють у свою діяльість зазвичай самостійно.
Також надання:
2. Учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю(EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи управління якістю вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України.
3. Учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи екологічного управління вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України.
- є теж абсурдом, товар тапки та туфлі, а вимоги про такі сертифікати не становлють ні Енергоатом ні Укрзалізниця ні інші великі замовники, аже розуміють недоцільність цих вимог. Навіщо дані критерії?)
Відкрию таємницю шановний замовнику, що дані сертифікати видаються підприємставам (юридичним особам), а що тоді з фізичиними особами учасниками закупвлі?
Вимагаємо прибрати дані критерії через їх недоцільність та дискримінційність. В разі не виконня буде пода скарга до АМКУ із вимогою обгрунтування вами перед АМКУ, для чого такі критерії у такій великій та "важкій" закупівлі.
Коли всі публічні закупівлі керються чинними НПА, і спрощують вимоги, ви йдете з ними в супереч.
Зрозуміло для кого такі критерії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Dаше звернення було прийнято рішення:
Стосовно першого питання ¬– задовольнити та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо наявності певного кола працівників.
Стосовно другового та третього питання – відмовити в задоволенні.
Обґрунтування: Відповідно до ч.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам…» та ч.6. ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Отже, Замовником при складанні тендерної документації ніяким чином не порушені вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі та не обмежено учасників у поданні тендерних пропозицій. Вид товару та практика інших замовників, щодо встановлення/не встановлення тих чи інших вимог ніяким чином не зобов’язує нас, як Замовника діяти аналогічно, оскільки як зазначалось вище, всі вимоги відповідають чинному законодавству та не порушують їх. Якщо будь-який учасник, що має намір прийняти участь в закупівлі на підтвердження вимоги надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» надасть інший сертифікат що підтверджує відповідність еквівалентним вимогам його пропозиція буде розглянута.
Стосовно першого питання ¬– задовольнити та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо наявності певного кола працівників.
Стосовно другового та третього питання – відмовити в задоволенні.
Обґрунтування: Відповідно до ч.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам…» та ч.6. ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Отже, Замовником при складанні тендерної документації ніяким чином не порушені вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі та не обмежено учасників у поданні тендерних пропозицій. Вид товару та практика інших замовників, щодо встановлення/не встановлення тих чи інших вимог ніяким чином не зобов’язує нас, як Замовника діяти аналогічно, оскільки як зазначалось вище, всі вимоги відповідають чинному законодавству та не порушують їх. Якщо будь-який учасник, що має намір прийняти участь в закупівлі на підтвердження вимоги надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» надасть інший сертифікат що підтверджує відповідність еквівалентним вимогам його пропозиція буде розглянута.
Неадекватні умови
Дата подання: 31 березня 2024 13:25
Дата відповіді: 01 квітня 2024 16:32
Шановний замовнику, ваші умови порушують засади здійснення закупівель. Вони є дискримінаційними, зокрема наявність певного кола працівників у певній кількості для такої малої закупівлі та для такого малого обсягу. Навіщо два водії? навіщо комірники і тд? це абсурдні умови, адже фізична особа підприємець здійснюють у свою діяльість зазвичай самостійно.
Також надання:
2. Учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю(EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи управління якістю вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України.
3. Учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи екологічного управління вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України.
- є теж абсурдом, товар тапки та туфлі, а вимоги про такі сертифікати не становлють ні Енергоатом ні Укрзалізниця ні інші великі замовники, аже розуміють недоцільність цих вимог. Навіщо дані критерії?)
Відкрию таємницю шановний замовнику, що дані сертифікати видаються підприємставам (юридичним особам), а що тоді з фізичиними особами учасниками закупвлі?
Вимагаємо прибрати дані критерії через їх недоцільність та дискримінційність. В разі не виконня буде пода скарга до АМКУ із вимогою обгрунтування вами перед АМКУ, для чого такі критерії у такій великій та "важкій" закупівлі.
Коли всі публічні закупівлі керються чинними НПА, і спрощують вимоги, ви йдете з ними в супереч.
Зрозуміло для кого такі критерії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Dаше звернення було прийнято рішення:
Стосовно першого питання ¬– задовольнити та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо наявності певного кола працівників.
Стосовно другового та третього питання – відмовити в задоволенні.
Обґрунтування: Відповідно до ч.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам…» та ч.6. ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Отже, Замовником при складанні тендерної документації ніяким чином не порушені вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі та не обмежено учасників у поданні тендерних пропозицій. Вид товару та практика інших замовників, щодо встановлення/не встановлення тих чи інших вимог ніяким чином не зобов’язує нас, як Замовника діяти аналогічно, оскільки як зазначалось вище, всі вимоги відповідають чинному законодавству та не порушують їх. Якщо будь-який учасник, що має намір прийняти участь в закупівлі на підтвердження вимоги надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» надасть інший сертифікат що підтверджує відповідність еквівалентним вимогам його пропозиція буде розглянута.
Стосовно першого питання ¬– задовольнити та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо наявності певного кола працівників.
Стосовно другового та третього питання – відмовити в задоволенні.
Обґрунтування: Відповідно до ч.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам…» та ч.6. ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Отже, Замовником при складанні тендерної документації ніяким чином не порушені вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі та не обмежено учасників у поданні тендерних пропозицій. Вид товару та практика інших замовників, щодо встановлення/не встановлення тих чи інших вимог ніяким чином не зобов’язує нас, як Замовника діяти аналогічно, оскільки як зазначалось вище, всі вимоги відповідають чинному законодавству та не порушують їх. Якщо будь-який учасник, що має намір прийняти участь в закупівлі на підтвердження вимоги надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» надасть інший сертифікат що підтверджує відповідність еквівалентним вимогам його пропозиція буде розглянута.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-28-008502-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФОРПОСТ 17", Код ЄДРПОУ:44779177
Дата подання: 19 квітня 2024 15:32
Дата подання: 19 квітня 2024 15:32
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2024 16:11
Рішення від 23.04.2024 №7144.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 16:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2024 №7760.pdf
Дата публікації: 02 травня 2024 13:08
Рішення від 01.05.2024 №7760.pdf
Дата публікації: 03 травня 2024 17:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішень № 66 від 18.04.2024, № 64 від 15.04.2024
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2024 14:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФОРПОСТ 17" |
46 966,00
UAH з ПДВ
|
46 966,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ |
69 150,00
UAH з ПДВ
|
69 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ #3527506231 |
Рішення скасоване |
69 150,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 14:39
|
|
ТОВ "ФОРПОСТ 17" #44779177 |
Рішення скасоване |
46 966,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 14:39
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 квітня 2024 00:00
|
ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ #3527506231 |
Рішення скасоване |
69 150,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 14:39
|
|
ТОВ "ФОРПОСТ 17" #44779177 |
Відхилено |
46 966,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 10:59
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 травня 2024 00:00
|
ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ #3527506231 |
Відхилено |
69 150,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 12:31
|