Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» ДК 021-2015 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
Очікувана вартість
733 562,00 UAH
UA-2024-03-28-008199-a ● b0d392dc88ff46d590e499522f5c0b87
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41846800 |
Місцезнаходження: | 67654, Україна , Одеська обл., Маяки, вул. Богачова |
Контактна особа: |
Фоменко Владислав Олександрович +380680638085 fomenkov1997@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 733 562,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 667,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» ДК 021-2015 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67731, Україна, Одеська область, с. Удобне, вул. Кочубинського, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником за наявності накладної на передачу виготовленої проектно-кошторисної документації, підписаної Сторонами Договору та акту здачі-приймання виконаних Робіт, підписаного Сторонами Договору. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, захисту в акредитованій експертній організацій з отриманням позитивного експертного звіту та отриманням технічного рішення усіма зацікавленими організаціями (визначаються на етапі проектування). | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 16:04 |
Протокол розбіжностей від 29.03.2024 про внесення змін до тд роботи з проектування будівництво ПРУ Удобне.docx | |
29 березня 2024 16:04 |
Додаток 1 кваліфікаційні та інші вимоги від 29.03.2024.docx | |
28 березня 2024 15:40 |
ТД роботи з проектування нове будівництво Удобне Кочубинського 59.docx | |
28 березня 2024 15:40 |
додаток 4 форма тендерної пропозиції Удобне.docx | |
28 березня 2024 15:40 |
Додаток 2 завдання на проектування Удобне Кочубинського 59.docx | |
28 березня 2024 15:40 |
Додаток 3 проєкт договору Удобне Кочубинського 59.docx |
29 березня 2024 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 березня 2024 16:04 |
Протокол розбіжностей від 29.03.2024 про внесення змін до тд роботи з проектування будівництво ПРУ Удобне.docx
|
|||
29 березня 2024 16:04 |
Додаток 1 кваліфікаційні та інші вимоги від 29.03.2024.docx
|
|||
28 березня 2024 15:40 |
ТД роботи з проектування нове будівництво Удобне Кочубинського 59.docx
|
|||
28 березня 2024 15:40 |
додаток 4 форма тендерної пропозиції Удобне.docx
|
|||
28 березня 2024 15:40 |
Додаток 2 завдання на проектування Удобне Кочубинського 59.docx
|
|||
28 березня 2024 15:40 |
Додаток 3 проєкт договору Удобне Кочубинського 59.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
АС-4ПВР
Дата подання: 28 березня 2024 19:45
Дата відповіді: 29 березня 2024 16:02
А чому саме АС-4ПВР та BRISCAD, вони вам платять за просування?
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни
СС-3
Дата подання: 28 березня 2024 20:02
Дата відповіді: 29 березня 2024 16:03
Пояснить вимоги щодо наявності проектувальників (пожежна безпека та економія енергії) СС-3 (значні наслідки) при тощо ваш об'єкт - СС-2 (середні наслідки)? У вашого майбутнього переможця, який ці вимоги винадував, інженери СС-3 саме з пожежної безпеки та економіїї енергії?
Відповідь: Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно по п. 2 частини 2 ст. 22, Замовником у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункт, а саме:
у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Замовник самостійно визначає необхідні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до абзацу , п. 2.1 розділу 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність таких спеціалістів:
- не менше одного кваліфікованого архітектора у частині архітектурного об’ємного проектування;
- не менше одного кваліфікованого інженера-геодезиста;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування в частині виконання інженерних вишукувань;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення економії енергії щодо об’єктів класу наслідків СС3;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування в частині забезпечення життя і здоров'я людини , захисту навколишнього середовища.
Замовник вважає данну вимогу цілком правомірною, та такою, що не порушує принципів здійснення публічних закупівель, зважаючи на наступне.
Відповідно до п. 4.1 ДСТУ 8855:2019 ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта, зокрема й тих, що входять до складу, комплексу (будови), зазначають у завданні на проектування. ПРОТЕ, Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наводять у пояснювальній записці проектної документації на будівництво.
Окрім того, в п. 4.15 ДСТУ 8855:2019 вказано, що незалежно від класифікації за ознаками таблиці 1 потрібно встановлювати клас наслідків (відповідальності) не менше ніж:— СС3 — для сховищ цивільного захисту (цивільної оборони) незалежно від місця розташування.
Замовник не має необхідних спеціалістів, які володіють спеціальними знаннями, для точного визначення класу наслідків по об’єкту. Але керуючись діючим ДСТУ 8855:2019, Замовник розуміє, що для виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ, необхідно залучити спеціалістів, які б володіли знаннями щодо проектування об’єктів будівництва класу наслідків СС3. Вони зможуть виконати роботи, якщо об’єкт так і залишиться за класом наслідків СС2, так і якщо інженер-проектувальник розрахує клас наслідків об’єкту СС3.
Замовник вважає данну вимогу в тендерній документації цілком правомірною, та такою, що не порушує принципів здійснення публічних закупівель та інших вимог чинного законодавства.
Відповідно по п. 2 частини 2 ст. 22, Замовником у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункт, а саме:
у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Замовник самостійно визначає необхідні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до абзацу , п. 2.1 розділу 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність таких спеціалістів:
- не менше одного кваліфікованого архітектора у частині архітектурного об’ємного проектування;
- не менше одного кваліфікованого інженера-геодезиста;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування в частині виконання інженерних вишукувань;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення економії енергії щодо об’єктів класу наслідків СС3;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування в частині забезпечення життя і здоров'я людини , захисту навколишнього середовища.
Замовник вважає данну вимогу цілком правомірною, та такою, що не порушує принципів здійснення публічних закупівель, зважаючи на наступне.
Відповідно до п. 4.1 ДСТУ 8855:2019 ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта, зокрема й тих, що входять до складу, комплексу (будови), зазначають у завданні на проектування. ПРОТЕ, Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наводять у пояснювальній записці проектної документації на будівництво.
Окрім того, в п. 4.15 ДСТУ 8855:2019 вказано, що незалежно від класифікації за ознаками таблиці 1 потрібно встановлювати клас наслідків (відповідальності) не менше ніж:— СС3 — для сховищ цивільного захисту (цивільної оборони) незалежно від місця розташування.
Замовник не має необхідних спеціалістів, які володіють спеціальними знаннями, для точного визначення класу наслідків по об’єкту. Але керуючись діючим ДСТУ 8855:2019, Замовник розуміє, що для виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ, необхідно залучити спеціалістів, які б володіли знаннями щодо проектування об’єктів будівництва класу наслідків СС3. Вони зможуть виконати роботи, якщо об’єкт так і залишиться за класом наслідків СС2, так і якщо інженер-проектувальник розрахує клас наслідків об’єкту СС3.
Замовник вважає данну вимогу в тендерній документації цілком правомірною, та такою, що не порушує принципів здійснення публічних закупівель та інших вимог чинного законодавства.
маніпуляція з класом наслідків
Дата подання: 29 березня 2024 16:14
Дата відповіді: 29 березня 2024 20:14
У вашому завданні зазначено, що клас наслідків об'єкта - СС2. У вас ПРУ, а не сховище цивільного захисту
Відповідь: Відповідно до Кодексу цивільного захисту, захисними спорудами цивільного захисту є інженерні споруди, які призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. Згідно ст. 32 Кодексу до захисних споруд цивільного захисту належать сховища та протирадіаційні укриття.
Замовник не має необхідних кваліфікованих спеціалістів, які володіють спеціальними знаннями, для точного визначення класу наслідків по об’єкту.
Відповідно до п. 4.1 ДСТУ 8855:2019 ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наводять у пояснювальній записці проектної документації на будівництво.
Якщо розраховані під час розроблення проектної документації класи наслідків (відповідальності) об’єктів не збігаються із зазначеними в завданні на проектування, до завдання вносять відповідні зміни.
Замовник не має необхідних кваліфікованих спеціалістів, які володіють спеціальними знаннями, для точного визначення класу наслідків по об’єкту.
Відповідно до п. 4.1 ДСТУ 8855:2019 ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наводять у пояснювальній записці проектної документації на будівництво.
Якщо розраховані під час розроблення проектної документації класи наслідків (відповідальності) об’єктів не збігаються із зазначеними в завданні на проектування, до завдання вносять відповідні зміни.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 01 квітня 2024 18:46
Дата відповіді: 03 квітня 2024 18:50
Доброго дня шановний Замовник. Проаналізувавши кваліфікаційні критерії процедури закупівлі у нас виник ряд запитань:
1. Стосовно наявності в учасника офісного приміщення для виконання умов договору. Хочемо уточнити, яким чином наявність чи відсутність в учасника офісного приміщення виконує умови договору? В наш нелегкий час сам факт того, що компанії можуть проектувати і працювати в України - вже досягнення. Характер робіт, які ви плануєте закупити, дозволяє усім працівникам учасника працювати віддалено без наявності централізованого офісу. Тож дана вимога є необгрунтованою, просимо її зняти.
2. Стосовно працівників відповідної кваліфікації. Хочемо зазначити, що для можливості проєктування об'єктів з класом наслідків СС3 учаснику достатньо мати у себе Головного інженера проєкту з сертифікатом СС3. Він може бути будь-якого напрямку, не обов'язково у частині дотримання вимог пожежної безпеки чи у частині забезпечення економії енергії . Одже ваша вимога щодо надання саме цих сертифікатів - виглядає заангажованою, і прописаною під конкретного виконавця. Просимо її зняти
3. Щодо надання Ліцензійного програмного забезпечення автоматизованого проектування, яке поєднує 2D креслення та 3D моделювання. Хочемо зазначити, що жодними нормативним документом, чинним у нашій державі, не встановлено норми, щодо використання проєктними організаціями Ліцензійного програмного забезпечення автоматизованого проектування. В свою чергу також зазначаємо, що існує багато видів програмного забезпечення автоматизованого проєктування з відкритим програмним кодом та безкоштовною ліцензією для всіх бажаючих, таких наприклад як FreeCAD. Який використовує GNU Lesser General Public License (Загальна громадська ліцензія обмеженого використання GNU. Використання данних програм не передбачає отримання ліцензій/сертифікатів. Просимо прибрати вашу вимогу стосовно надання скан-копію/копію ліцензійного програмування/сертифікату у складі пропозиції, або замінити її на можливість надання листа-пояснення про продукти з безкоштовною ліцензією.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення!
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно по п. 2 частини 2 ст. 22, Замовником у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункт, а саме:
у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Замовник самостійно визначає необхідні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Зважаючи на вищенаведене, повідомляємо наступне.
Стосовно питання першого.
Відповідно до п. 1.4 розділу Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 Тендерної документації учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника офісного приміщення для виконання умов договору (власне або орендоване) (у разі, якщо майно є власністю Учасника надаються копії документів, що підтверджують право власності, у разі якщо майно знаходиться у користуванні, надати чинну копію договору оренди).
Вимога про обов’язкову наявність в Учасника офісного приміщення передбачена з метою належного виконання зобов’язань за Договором, оперативної взаємодії Підрядника та Замовника.
Крім того, відсутність фізичного офісу може бути ознакою фіктивності підприємства, а враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник зобов'язаний виключити можливість участі таких учасників.
Замовник при здійснені даної процедури закупівлі керується усіма принципами здійснення публічних закупівель. Вважаємо, що дана вимога не порушує права та інтереси учасників, а є цілком доцільною.
Стосовно питання другого.
Замовник самостійно визначає необхідні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Відповідно до абзацу 2, п. 2.1 розділу 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність таких спеціалістів:
- не менше одного кваліфікованого архітектора у частині архітектурного об’ємного проектування;
- не менше одного кваліфікованого інженера-геодезиста;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування в частині виконання інженерних вишукувань;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення економії енергії щодо об’єктів класу наслідків СС3;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування в частині забезпечення життя і здоров'я людини , захисту навколишнього середовища.
Замовник вважає дану вимогу цілком правомірною, та такою, що не порушує принципів здійснення публічних закупівель.
Вказані працівники необхідні для здійснення робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59», відповідно до технічного завдання, що надане у додатку 2 Тендерної документації.
Згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства України, право на проектування в частині пожежної безпеки мають інженера-проектувальники, що мають відповідний кваліфікаційний сертифікат цього напрямку. Вимоги пожежної безпеки об’єкта вказані у пункті 24 Технічного завдання (далі ТЗ) (Додатку 2 Тендерної документації). Так само інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення економії енергії, залучається через наявність вимоги з енергозбереження та енергоефективності, що вказана у пункті 20 ТЗ.
Відповідно до п. 9.1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), - на окремі розділи або частини проектної документації на будівництво об’єкта накладається кваліфікований електронний підпис осіб, відповідальних за їх розроблення, які мають кваліфікаційний сертифікат відповідного напряму. А тому вважаємо наявність у Учасника трудових/цивільно-правових відносин з інженерами-проектувальниками, що зазначені в абз. 2 п.2.1 Додатку 1 Тендерної документації, - є гарантом надання якісних та своєчасних робіт, що вказані в завданні на проектування по об’єкту.
Стосовно питання третього.
Замовник самостійно визначає необхідні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Відповідно до п. 1.3 розділу Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 Тендерної документації обов’язковою є наявність в Учасника наступної матеріально-технічної бази:
- Ліцензійний програмний комплекс для автоматизованого визначення вартості будівництва АВК-5 або ліцензійний аналог, учасник надає скан-копію/копію ліцензійного програмування/сертифікату у складі пропозиції;
- Ліцензійне програмне забезпечення «Автоматизована система 4- проектно-вишукувальні роботи (АС-4ПВР+) або ліцензійний аналог, учасник надає скан-копію/копію ліцензійного програмування/сертифікату у складі пропозиції;
- Ліцензійне програмне забезпечення автоматизованого проектування, яке поєднує 2D креслення та 3D моделювання (AvtoCAD, BRISCAD) або ліцензійний аналог, учасник надає скан-копію/копію ліцензійного програмування/сертифікату у складі пропозиції;
*У разі залучення матеріально-технічної бази –в обов’язковому порядку учасник надає оригінал листа - підтвердження від орендодавця (контрагента за договором) щодо не заперечення використання його техніки/ліцензійних програм за предметом закупівлі.
Замовник вважає дану вимогу цілком правомірною, та такою, що не порушує принципів здійснення публічних закупівель.
Так, ліцензія на програмне забезпечення – це юридично оформлене право використання і поширення програмних продуктів. Тобто легальне використання оригінальних, перевірених програмних продуктів, які захищені правом інтелектуальної власності.
Замовник ознайомлений з ризиками від «піратських» програм, та не збирається сприяти поширенню неліцензійних програмних забезпечень.
Учасник може запропонувати будь-який аналог даних ліцензійних програмних забезпечень.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 6 пункту 2 Інша інформація Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, - у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Дякуємо За Ваші звернення.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно по п. 2 частини 2 ст. 22, Замовником у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункт, а саме:
у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Замовник самостійно визначає необхідні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Зважаючи на вищенаведене, повідомляємо наступне.
Стосовно питання першого.
Відповідно до п. 1.4 розділу Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 Тендерної документації учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника офісного приміщення для виконання умов договору (власне або орендоване) (у разі, якщо майно є власністю Учасника надаються копії документів, що підтверджують право власності, у разі якщо майно знаходиться у користуванні, надати чинну копію договору оренди).
Вимога про обов’язкову наявність в Учасника офісного приміщення передбачена з метою належного виконання зобов’язань за Договором, оперативної взаємодії Підрядника та Замовника.
Крім того, відсутність фізичного офісу може бути ознакою фіктивності підприємства, а враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник зобов'язаний виключити можливість участі таких учасників.
Замовник при здійснені даної процедури закупівлі керується усіма принципами здійснення публічних закупівель. Вважаємо, що дана вимога не порушує права та інтереси учасників, а є цілком доцільною.
Стосовно питання другого.
Замовник самостійно визначає необхідні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Відповідно до абзацу 2, п. 2.1 розділу 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність таких спеціалістів:
- не менше одного кваліфікованого архітектора у частині архітектурного об’ємного проектування;
- не менше одного кваліфікованого інженера-геодезиста;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування в частині виконання інженерних вишукувань;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення економії енергії щодо об’єктів класу наслідків СС3;
- не менше одного інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування в частині забезпечення життя і здоров'я людини , захисту навколишнього середовища.
Замовник вважає дану вимогу цілком правомірною, та такою, що не порушує принципів здійснення публічних закупівель.
Вказані працівники необхідні для здійснення робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59», відповідно до технічного завдання, що надане у додатку 2 Тендерної документації.
Згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства України, право на проектування в частині пожежної безпеки мають інженера-проектувальники, що мають відповідний кваліфікаційний сертифікат цього напрямку. Вимоги пожежної безпеки об’єкта вказані у пункті 24 Технічного завдання (далі ТЗ) (Додатку 2 Тендерної документації). Так само інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення економії енергії, залучається через наявність вимоги з енергозбереження та енергоефективності, що вказана у пункті 20 ТЗ.
Відповідно до п. 9.1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), - на окремі розділи або частини проектної документації на будівництво об’єкта накладається кваліфікований електронний підпис осіб, відповідальних за їх розроблення, які мають кваліфікаційний сертифікат відповідного напряму. А тому вважаємо наявність у Учасника трудових/цивільно-правових відносин з інженерами-проектувальниками, що зазначені в абз. 2 п.2.1 Додатку 1 Тендерної документації, - є гарантом надання якісних та своєчасних робіт, що вказані в завданні на проектування по об’єкту.
Стосовно питання третього.
Замовник самостійно визначає необхідні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Відповідно до п. 1.3 розділу Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 Тендерної документації обов’язковою є наявність в Учасника наступної матеріально-технічної бази:
- Ліцензійний програмний комплекс для автоматизованого визначення вартості будівництва АВК-5 або ліцензійний аналог, учасник надає скан-копію/копію ліцензійного програмування/сертифікату у складі пропозиції;
- Ліцензійне програмне забезпечення «Автоматизована система 4- проектно-вишукувальні роботи (АС-4ПВР+) або ліцензійний аналог, учасник надає скан-копію/копію ліцензійного програмування/сертифікату у складі пропозиції;
- Ліцензійне програмне забезпечення автоматизованого проектування, яке поєднує 2D креслення та 3D моделювання (AvtoCAD, BRISCAD) або ліцензійний аналог, учасник надає скан-копію/копію ліцензійного програмування/сертифікату у складі пропозиції;
*У разі залучення матеріально-технічної бази –в обов’язковому порядку учасник надає оригінал листа - підтвердження від орендодавця (контрагента за договором) щодо не заперечення використання його техніки/ліцензійних програм за предметом закупівлі.
Замовник вважає дану вимогу цілком правомірною, та такою, що не порушує принципів здійснення публічних закупівель.
Так, ліцензія на програмне забезпечення – це юридично оформлене право використання і поширення програмних продуктів. Тобто легальне використання оригінальних, перевірених програмних продуктів, які захищені правом інтелектуальної власності.
Замовник ознайомлений з ризиками від «піратських» програм, та не збирається сприяти поширенню неліцензійних програмних забезпечень.
Учасник може запропонувати будь-який аналог даних ліцензійних програмних забезпечень.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 6 пункту 2 Інша інформація Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, - у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Дякуємо За Ваші звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Везенков Петро Іванович |
661 941,00
UAH з ПДВ
|
661 941,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Везенков Петро Іванович #3182921171 |
Переможець |
661 941,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 09:58
|
Договір | укладений |
26 квітня 2024 09:47
|