Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба за ДК 021:2015 (CPV) 44810000-1 Фарби
Очікувана вартість
1 914 984,55 UAH
UA-2024-03-28-008030-a e26b0cf8d6c640339cc7e64b6be8e25c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2024 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2024 09:00
Очікувана вартість: 1 914 984,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 574,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


- емаль ПФ-115 за ДК 021:2015 (CPV) 44812100-6 Емалі та глазурі;
- фарба фасадна латексна за ДК 021:2015 (CPV) 44812220-3 Водні фарби;
- фарба гіпоалергенна за ДК 021:2015 (CPV) 44812220-3 Водні фарби.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13818 кілограм
Фарба за ДК 021:2015 (CPV) 44810000-1 Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 15:33

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 квітня 2024 21:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2024 21:48
01.04.2024 ПЕРЕЛІК ЗМІН фарба.pdf
02 квітня 2024 21:48
01.04.2024 НР ТД фарби.pdf
28 березня 2024 15:33
ТД фарби.pdf
02 квітня 2024 21:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2024 21:48
01.04.2024 ПЕРЕЛІК ЗМІН фарба.pdf
02 квітня 2024 21:48
01.04.2024 НР ТД фарби.pdf
28 березня 2024 15:33
ТД фарби.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо показника Масова частка нелетких речовин, %
Дата подання: 29 березня 2024 15:57
Дата відповіді: 01 квітня 2024 17:03
Шановний Замовнику! Відповідно до всіх стандартів виробництва емалей ПФ-115 та ТУ всіх виробників показник Масова частка нелетких речовин, % не може бути сталим, є нижня нормативна межа- менше якої даний показник не може бути. Проте у кожній партії емалі він різниться в межах норми. Саме тому просимо виправити відповідно до стандартів вимогу щодо показинка Масова частка нелетких речовин, % для емалей та встановити не менше 60%. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Завчасно вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Масова частка нелетких речовин регулює плівко утворюючі речовини в емалі, що відповідає за якість фарби. Відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ви маєте можливість поставити товар аналогічної якості або кращими характеристиками.
щодо показника Покривність у перерахунку на суху плівку, г/м2
Дата подання: 29 березня 2024 16:00
Дата відповіді: 01 квітня 2024 21:17
Шановний Замовнику! Відповідно до всіх стандартів виробництва емалей ПФ-115 та ТУ всіх виробників показник Покривність у перерахунку на суху плівку, г/м2 НЕ може бути сталим, є ВЕРХНЯ нормативна межа- вище якої даний показник не може бути виготовлена фарба. Окрім цього, для кожної партії фарби даний показник буде мати різне число проте в межах стандарту. Саме тому просимо виправити відповідно до стандартів вимогу щодо показника Покривність у перерахунку на суху плівку, г/м2 та встановити вимогу зі словом НЕ БІЛЬШЕ для емалей ПФ-115 всіх кольорів. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Завчасно вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Віповідні показники будуть переглянуті.
щодо показника Ударна міцність, см, не менше – 50
Дата подання: 29 березня 2024 16:02
Дата відповіді: 01 квітня 2024 17:19
Шановний Замовнику! Відповідно до всіх стандартів виробництва емалей ПФ-115 та ТУ всіх виробників показник Ударна міцність, см, нормується не менше 40 (не 50) . Саме тому просимо виправити і внести зміни до тендерної документації вказавши реальну вимогу щодо даного показника не менше 40. Сподіваємось на розуміння!
Відповідь: Доброго дня! Враховуючи сферу застосування фарби Замовнику потрібна ударна міцність 50. Ви маєте можливість поставити товар аналогічної якості або кращими характеристиками.
щодо показника ас висихання до ступеня 3 («на відлип») при температурі (23+-2)С, год. не більше
Дата подання: 29 березня 2024 16:05
Дата відповіді: 01 квітня 2024 17:29
Шановний Замовнику! У всіх виробників емалей ПФ-115, усіх торгових марок, відповідно до ТУ виробників така емаль має час висихання не більше 24 годин, ніяк не 5. То ж просимо внести зміни до тендерної документації та прописати реальну вимогу для даного типу емалі - не більше 24 годин. Емаль ПФ-115 самий по собі продукт який не є швидковисихаючим та не може сохнути за менше ніж 5 годин. Для цілей швидкого висихання є інші спец. продукти. То ж просимо внести відповідні зміни для емалей ПФ-115 та вказати у тендерній документації для всіх кольорів: Час висихання до ступеня 3 («на відлип») при температурі (23+-2)С, год. не більше – 24 Сподіваємось на розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Враховуючи сферу застосування фарби Замовнику потрібно,щоб Час висихання «на відлип - ступінь висихання фарбового шару, при якій він перестає бути липким при дотику;» при температурі (23+-2)С, год. не більше – 5. Ви маєте можливість поставити товар аналогічної якості або кращими характеристиками.
щодо показника - Блиск, Gu – не більше 4,2 для фарби фасадної латексної
Дата подання: 29 березня 2024 16:11
Дата відповіді: 01 квітня 2024 21:16
Шановний Замовнику! Нормативним покзаником для фарби фасадної латексної Блиск, Gu є – не більше 5. То ж просимо виправити та внести відповідні зміни до тендерної документації відповідно до стандартів ДСТУ: Блиск (ДСТУ ISO 2813) Не більше 5 GU при 85° (матова, G3, ДСТУ EN 1062-1). Сподіваємось на розуміння!
Відповідь: Доброго дня! Віповідні показники будуть переглянуті.
щодо показників фарби фасадної латексної
Дата подання: 29 березня 2024 16:15
Дата відповіді: 01 квітня 2024 21:14
Шановний Замовнику! Відповідно до ДСТУ та ТУ виробників наступні показники для даного типу фарби нормуються у вигляді не сталих значень, а значень " не більше", " не менше": 1. Масова частка нелетких речовин, % - не менше 55 2. рН матеріалу - не менше 8 3. Густина матеріалу за температура (20+- 0,5)°C, g/cm3 - не менше 1,5 То ж просимо внести коректні зміни до тендерної документації та вказати реальні нормативні вимоги зі словами не менше і не більше, перелічені вище. Наголошуємо, що у кожній партії товару різняться на певні невеликі відхилення фактичні показники, саме тому норма вказується зі словами не менше і не більше. Сталого показника - числового значення перелічених нормативів для кожної партії товару не існує і не реально досягти. Сподіваємось на розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
щодо показників фарби гіпоалергенної
Дата подання: 29 березня 2024 16:21
Дата відповіді: 01 квітня 2024 21:14
Шановний Замовнику! Відповідно до ДСТУ та ТУ виробників наступні показники для даного типу ГІПОАЛЕРГЕННОЇ фарби нормуються у вигляді не сталих значень, а значень " не більше", " не менше" та зазвичай норма становить: 1. Масова частка нелетких речовин, % - не менше 50 2. рН матеріалу – не менше 8 3. Густина матеріалу за температура (20+- 0,5)°C, g/cm3 – не менше 1,3 То ж просимо внести коректні зміни до тендерної документації та вказати реальні нормативні вимоги зі словами не менше і не більше, перелічені вище. Наголошуємо, що у кожній партії товару різняться на певні невеликі відхилення фактичні показники, саме тому норма вказується зі словами не менше і не більше. Сталого показника - числового значення перелічених нормативів для кожної партії товару не існує і не реально досягти. Сподіваємось на розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
щодо показника покривність висохлої плівки , g/cm3 фарб
Дата подання: 29 березня 2024 16:24
Дата відповіді: 01 квітня 2024 21:13
Шановний Замовнику Для водоемульсійних та латексних фарб зазвчиай не застосовується показник Покривність висохлої плівки , g/cm3, а відповідно до ДСТУ вимірюється коефіцієнт контрастності. Норма для фарби фасадної - не менше 98% норма для гіпоалергенної - не менше 99% То ж просимо вказати коретний актуальний показник для фарби фасадної та гіпоалергенної та видалити вимогу щодо Покривності висохлої плівки , g/cm3 для даних фарб, замінивши його на коефіцієнт контрастності. Сподіваємось на розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 15:13
Дата відповіді: 03 квітня 2024 08:13
У п.3.7. зазначено, що Заявка Покупця може бути анульованою Покупцем і у такому випадку не дає підстави для поставки партії Товару на адресу Постачальника, зазначену у заявці Покупця. Анулювання заявки здійснюється Покупцем в порядку встановленому для подання заявки (п.п.3.3.1 – 3.3.5) Договору. Замовник передбачає можливість ануляції заявки, натомість не наводячи ні строку для ануляції, ні підстав тощо. До прикладу, Постачальник може приїхати до місця поставки в день поставки, а Замовник може анулювати заявку, і як наслідок Постачальник понесе фінансові збитки. Кожен Постачальник заздалегідь планує маршрути для поставки продукції, і ануляція заявки є ризиком для постачальника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 15:13
Дата відповіді: 03 квітня 2024 09:06
У п.4.2. зазначено, що Ціна за одиницю Товару включає вартість Товару, вартість тари, транспортні витрати, витрати на доставку Товару, збори, пов’язані з відправленням товару, всі податки, збори, митні платежі передбачені чинним законодавством та зазначена у Специфікації (Додатку № 1 до Договору). Стаття 289 Митного кодексу України визначає, коли сплата митних платежів є обов'язковим. Наприклад, для потенційних учасників цієї закупівлі, що є виробниками лакофарбової продукції, не передбачено сплачувати митні платежі. Просимо внести наступні зміни до п.4.2: 4.2. Ціна за одиницю Товару включає вартість Товару, вартість тари, транспортні витрати, витрати на доставку Товару, збори, пов’язані з відправленням товару, всі податки, збори, митні платежі передбачені чинним законодавством (у разі ввезення товару на територію України) та зазначена у Специфікації (Додатку № 1 до Договору).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник не вважає за необхідне внесення вище зазначених змін.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 15:14
Дата відповіді: 03 квітня 2024 09:05
У п.5.1. зазначено, що Оплата за поставлений Товар або партії товару здійснюється протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту поставки Товару або партії Товару та надання належним чином оформлених документів передбачених пунктом 6.1 цього Договору. Шановний Замовник, на разі Україна перебуває в умовах воєнного стану, активним бойовим діям у східно-південній частині України. За таких обставин для нормального та стабільного функціонування нашої держави та розвитку економіки є необхідність у швидкому розрахунку для подальшої роботи виробництва. Нестабільність цін, обмежена кількість наявної продукції не дає можливості постачальникам приймати участь у закупівлях на умовах такого довготривалого відтермінування оплати. Просимо внести зміни до п. 5.1., зменшивши відтермінування до 30 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У зв’язку з ситуацією в якій наразі перебуває країна, як було Вами зазначено, Замовник не може взяти на себе зобов’язання щодо оплати за Товар у менші строки.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 15:14
Дата відповіді: 03 квітня 2024 08:25
У п.6.5. зазначено, що Покупець має право пред’явити Постачальнику претензії по кількості і по якості в порядку, на умовах і в терміни передбачені законодавством України. У п.6.5 не зазначено строк для пред’явлення претензій. Претензії по кількості можуть бути пред’явленні в день прийому передачі, після підписання видаткових накладних претензії щодо кількості неможливі. Претензії щодо якості (виявлені прихованих недоліків) можуть бути пред’явленими протягом всього строку придатності Товару. Просимо внести зміни до п. 5.1.: 6.5. Покупець має право пред’явити Постачальнику претензії по кількості – в день прийому-передачі Товару, і по якості – протягом всього строку придатності (гарантійному строку).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник не може внести зміни щодо якості та кількості до п. 5.1 у проекті договору на закупівлю товару, оскільки п. 5.1 проекті договору на закупівлю товару регулює умови розрахунків сторін. Вимоги п. 6.5 не порушують вимог діючого законодавства.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 15:14
Дата відповіді: 03 квітня 2024 08:24
Замовником визначено наступні штрафні санкції: «8.2. У разі не поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 20% вартості не поставленого або несвоєчасно поставленого Товару за кожен день прострочення, а за не поставку або прострочену поставку понад 30 (тридцяти) днів додатково стягується штраф у розмірі 20 % вказаної вартості. 8.3. За порушення умов зобов’язання щодо якості Товару стягується штраф у розмірі 25% вартості неякісного Товару. 8.4. За порушення строків оплати за поставлений Товар Покупець сплачує Постачальнику 0,01 % річних від простроченої суми.» Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктами 8.2 та 8.3 є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також Замовник передбачає для себе мізерну відповідальність у вигляді 0,01 річних. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить у нерівне правове положення із Замовником. Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що: - за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості; - за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг). Просимо вказати наступну редакцію п.8.2, 8.3, 8.4 а саме: «8.2. У разі не поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1% вартості не поставленого або несвоєчасно поставленого Товару за кожен день прострочення, а за не поставку або прострочену поставку понад 30 (тридцяти) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості. 8.3. За порушення умов зобов’язання щодо якості Товару стягується штраф у розмірі 20% вартості неякісного Товару. 8.4. За порушення строків оплати за поставлений Товар Покупець сплачує Постачальнику 0,1% річних від простроченої суми.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник має намір отримати Товар відповідно та у строки зазначені у проекті договору на закупівлю товару, має намір укласти договорі з надійним та відповідальним постачальником, який не буде порушувати умови поставки. А якщо Постачальник зможе довести, що штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками Покупця, суд має право зменшити розмір санкції відповідно до ст. 233 ГКУ.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 15:15
Дата відповіді: 03 квітня 2024 08:24
У п.10.3. зазначено, що Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин та внаслідок цього була позбавлена можливості належним чином виконувати свої зобов'язання за Договором, зобов'язана негайно (протягом 5 (п'яти) календарних днів) повідомити про їх дію іншу Сторону. Не інформування або несвоєчасне інформування про дію форс-мажорних обставин позбавляє відповідну Сторону посилатися на їх дію. Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо наступну редакцію п.10.3 проєкту договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 10.3. Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин та внаслідок цього була позбавлена можливості належним чином виконувати свої зобов'язання за Договором, зобов'язана негайно (протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів) повідомити про їх дію іншу Сторону. Не інформування або несвоєчасне інформування про дію форс-мажорних обставин позбавляє відповідну Сторону посилатися на їх дію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п. 10.2 проекту договору на закупівлю товару: «…під форс-мажорними обставинами слід розуміти надзвичайні обставини, що не діяли під час підписання Договору..» приймаючи участь у закупівлі та надаючи тендерну пропозицію Учасник повинен розуміти, що виконання договору буду відбуватися в несприятливих умовах у зв’язку з введенням на території України воєнного стану. Замовник повинен виконувати свої зобов’язання і тому враховуючи всі обставини вважає необхідним залишити вимоги п. 10.3 проекту договору на закупівлю товару без змін.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 15:15
Дата відповіді: 03 квітня 2024 08:23
У п.10.5. зазначено, що Дія форс-мажорних обставин повинна бути підтверджена довідкою, що надається Торгово-промисловою палатою України, за місцем знаходження Сторони, що посилається на їх виникнення. Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Пропонуємо внести зміни до п.10.5 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Дія форс-мажорних обставин повинна бути підтверджена довідкою, що надається Торгово-промисловою палатою України, за місцем знаходження Сторони або документ іншого компетентного органу, що посилається на їх виникнення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Умови п. 10 проекту договору на закупівлю товару розроблено відповідно до вимог статті 652 ЦК України та Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 2 грудня 1997 року № 671/97-ВР. У разі виникнення форс-мажорних обставин, які не передбачені умовами договору, Замовник не обмежує постачальника за договором звернутись до суду з будь-якими іншими доказами для підтвердження форс-мажорних обставин, у випадку, якщо сторони не дійдуть згоди.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 15:16
Дата відповіді: 03 квітня 2024 08:23
Шановний Замовник! В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до чинного законодавства відсутня норма, яка зобов’язує наявність у договорі запропонованого вами пункту. На виконання вимог Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" виконайте вимоги тендерної документації та надайте заповнений Додаток № 6.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" 1 748 670,00
UAH з ПДВ
1 748 670,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 квітня 2024 12:23
Електронний підпис
04 квітня 2024 16:39
Електронний підпис
04 квітня 2024 16:39
Електронний підпис
04 квітня 2024 16:37
16.ст 17 УКРГОСТ ГРУП.pdf
04 квітня 2024 16:37
2.010-2010 зм. 1,2,3,4.pdf
04 квітня 2024 16:37
34. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:37
17.Лист щодо об'єднання.pdf
04 квітня 2024 16:37
34. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 квітня 2024 16:37
1. ДИЛЕРСТВО ДЮФА.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:37
7. Сертифікати Комфорт.pdf
04 квітня 2024 16:37
1. ДИЛЕРСТВО ДЮФА.pdf
04 квітня 2024 16:37
38.ISO 9001 2015 УКРГОСТ ГРУП.pdf
04 квітня 2024 16:37
1.010-2010 додаток.PDF.p7s
04 квітня 2024 16:37
6. Фото(етикетка) емалі.pdf
04 квітня 2024 16:37
6. Лист від виробника.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:37
26.2. Лист відгук.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:37
2.010-2010 зм. 1,2,3,4.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:37
26.2. Лист відгук.pdf
04 квітня 2024 16:37
1.010-2010 додаток.PDF
04 квітня 2024 16:37
16.ст 17 УКРГОСТ ГРУП.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:37
6. Лист від виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРГОСТ ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП"
#44842704
Переможець 1 748 670,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2024 15:55

Документи

10 квітня 2024 15:55
Довідка НАЗК
10 квітня 2024 15:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2024 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП"
#44842704
1 748 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2024 15:55
Довідка НАЗК
10 квітня 2024 15:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2024 14:04
Договір 4481-01-2024 від 17.04.2024.pdf укладений
17 квітня 2024 14:03