Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція сховища з влаштуванням споруди подвійного призначення (медично операційний блок) з властивостями сховища.
Очікувана вартість
27 344 003,96 UAH
UA-2024-03-28-006789-a 1c7b8ae0d23a48bbac9541a5ed8de1f2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Кальченко

+380989410742 knpluch21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ О.С.ЛУЧАНСЬКОГО" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05396876
Вебсайт: https://luchanskogo.ks.ua/
Місцезнаходження: 73005, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Кримська, буд. 138
Контактна особа: Марія Кальченко
+380989410742
knpluch21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція сховища з влаштуванням споруди подвійного призначення (медично операційний блок) з властивостями сховища.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73036, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вулиця Кримська, 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

28 березня 2024 14:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛСВІТ ПЛЮС"
#38975278
Переможець 27 344 003,96
UAH з ПДВ
28 березня 2024 14:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2024 14:24
Додаткова угода №4 до Договору №102.pdf зміни до договору
25 грудня 2024 14:22
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2024 13:30
Додаткова угода №3 Договір №102.pdf зміни до договору
25 листопада 2024 13:27
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2024 14:43
ДУ №2.pdf зміни до договору
15 серпня 2024 14:40
Договір №102.pdf укладений
28 березня 2024 14:56
Обгрунтування проведення закупівлі.pdf укладений
28 березня 2024 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору №102 від 28.03.2024р., а саме: 1. п. 1.3 – Стpoк викoнaння poбіт дo 15 листопада 2024 poку. Початок та закінчення капітального ремонту визначається графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток2) та умовами Договору.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): об’єкт будівництва розташований в зоні бойових дій під постійним вогневим ураженням, мобілізаційні заходи, ускладнення підбору та перебування на об’єкті працівників, логістичне сполучення, зумовлює проблеми з доставкою матеріалів та обладнання - унеможливили виконання п.п. 1.3 Договору – Строк виконання робіт до 15.11.2024 р). Враховуючи вищезазначене, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору №102 від 28.03.2024р, продовжити стpoк викoнaння робіт до 10 грудня 2024 poку
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML