Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги таємного покупця
Очікувана вартість
1 445 000,00 UAH
UA-2024-03-28-006376-a c59630579320405b9a6d74ff4ee4458a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр МАКСИМЧУК

+380445941170 omaksymchuk@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Олександр МАКСИМЧУК
+380445941170
omaksymchuk@ukrgasbank.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2024 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2024 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2024 01:00
Початок аукціону: 10 квітня 2024 13:51
Початок аукціону: 10 квітня 2024 13:51
Очікувана вартість: 1 445 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79310000-0: Послуги з проведення ринкових досліджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги таємного покупця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79310000-0 — Послуги з проведення ринкових досліджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до умов проекту договору про закупівлю (ДОДАТОК 3 до тендерної документації). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" 985 788,00
UAH з ПДВ
798 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТП ГЛОБАЛ УКРАЇНА" 1 099 260,00
UAH з ПДВ
808 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2024 13:42
Електронний підпис
25 квітня 2024 14:57
Електронний підпис
25 квітня 2024 14:48
2.11. Договір.docx
25 квітня 2024 14:43
2.9. Опис до Статуту 2024.pdf
16 квітня 2024 13:16
Електронний підпис
16 квітня 2024 12:20
Електронний підпис
15 квітня 2024 17:07
Електронний підпис
08 квітня 2024 17:18
Електронний підпис
08 квітня 2024 17:18
Електронний підпис
08 квітня 2024 17:14
1.7. Приклад звіту.pdf

Публічні документи

08 квітня 2024 22:05
Електронний підпис
08 квітня 2024 22:05
Електронний підпис
08 квітня 2024 22:05
+1.5 Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2024 22:05
+1.6 Довідка Персонал.pdf.p7s
08 квітня 2024 22:05
+1.10 довідка санкції.pdf.p7s
08 квітня 2024 22:05
+1.6 Довідка Персонал.pdf
08 квітня 2024 22:05
+1.5 Гарантійний лист.pdf.p7s
08 квітня 2024 22:05
+1.10 довідка санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТП ГЛОБАЛ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз"
#39363388
Переможець 798 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2024 15:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 14:50

Вимога про усунення невідповідностей

Пропозиція учасника (надана/завантажена на майданчик електронної системи закупівель) ТОВ «ФОРСЕРВІС ЮА СЕЙЛЗ» (далі - Учасник) містить наступні невідповідності. 1 Невідповідність вимогам пп. 1.2. п.1. ч.1. Розділу 3 тендерної документації (далі - Документація) в наступному: - в довідці (файл «1.2. Довідка Учасника_про_минулий_досвід_роботи») зазначені договори, які в подальшому не надані (не завантажені) Учасником на виконання пп. 1.3. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації; - помилка нумерації пунктів довідки (рядок № 3); - в довідці не зазначено предмет договору (рядок № 3); - в довідці із назви (найменування) стовпчика № 6, чітко не вбачається, що зазначено контактну особу контрагента (замовника), «що може підтвердити належне виконання Учасником зобов’язань за договором». Замовник не заперечує, що Договори («сканованих копій зроблених з оригіналів усіх договорів») можуть надаватись: - без зазначення інформації, яка визначена Учасником як комерційна таємниця / конфіденційна інформація (така інформація може бути заретушована); - без персональних даних, у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних» (така інформація може бути заретушована). При цьому, в таких випадках (щодо заретушованої інформації) має бути залишатися в копіях документів інформація, яка дозволить визначити відповідність виконання вимог пп. 1.2. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації (тобто інформація щодо: предмету договору; номеру та дати укладання договору; найменування, ЄДРПОУ/РНОКПП та адреси контрагента (замовника); дати надання послуг за договором / строк дії; тощо). 2. Невідповідність вимогам пп. 1.3. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації в наступному: - не надані (не завантажені) Учасником копії деяких договорів, які зазначені Учасником у відповідній довідці на виконання пп. 1.2. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації; - Учасником надана (завантажена) копія Додаткової угоди №2 до Договору про надання послуги з перевірки удаваним суб’єктом звернення від 19.10.2021 № 10191/21, із чого вбачається, що також має бути присутня відповідна Додаткова угода №1, яка не надана (не завантажена) Учасником. 3. Невідповідність вимогам пп. 1.7. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації, а саме: - необхідно конкретизувати Учасника (назва юридичної особи згідно ЄДРПОУ) в презентації Учасника; - необхідно конкретизувати зазначені у презентації Учасника приклади («не менше 2 (двох) таких прикладів»), а саме підтвердити виконання вимог Документації щодо часових періодів («прикладами реалізованих проектів протягом 2021 – 2024 років»). 4. Невідповідність вимогам пп. 1.8. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації, а саме: не надано (не завантажено) «протокол (виписка, витяг з протоколу) зборів (засідань, тощо) засновників про призначення (продовження повноважень) керівника Учасника». 5. Невідповідність вимогам пп. 1.9. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації, а саме: не надано (не завантажено) «інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації» (з метою перевірки Замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі (статуті)). 6. Невідповідність вимогам пп. 1.6. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації, а саме: преамбула наданої (завантаженої) Учасником довідки (файл «1.6. Довідка щодо наявності кваліфікованого персоналу») має нечітке визначення щодо змісту.

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2024 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз"
#39363388
798 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР (ЕТ-67_24).pdf укладений
21 травня 2024 10:58