Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з видалення аварійних та сухостійних дерев
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2024-03-28-006179-a ● 4dab413e826845ee81bc54f411d51da9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43946694 |
Місцезнаходження: | 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул. Фестивальна, 39 |
Контактна особа: |
Кацан Марія Валентинівна +380459535346 43946694@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з видалення аварійних та сухостійних дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Бориспільський район, територія Пристоличної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 14:14 |
додаток_4.pdf | |
28 березня 2024 14:14 |
додаток_2.pdf | |
28 березня 2024 14:14 |
додаток_3.pdf | |
28 березня 2024 14:14 |
додаток_1.pdf | |
28 березня 2024 14:14 |
тендерна_документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні та технічні вимоги
Дата подання: 01 квітня 2024 23:21
Дата відповіді: 03 квітня 2024 18:12
Шановний замовнику.
1.Просимо прибрати вимогу щодо надання актів за аналогічним договором за формою КБ-2, КБ-3 як дискрімінаційну по відношенюю до підприємств, які мають акти наданих послуг не формою КБ-2, КБ-3 .
2. Приберіть з техзавдання, будь-ласка, марки та назви спецтехніки ( JCB4CX , Трактор YTO NLX1024 тощо), незважаючи на те, що Ви начебто прописуєте еквівалент. . Таке враження, що закупівля створена під конкретного учасника. Зокрема, використання Екскаватор-навантажувач двух видів (майже однакових) - для погрузки гілок??? - через те, що вони є у конкретного учасника? І використовувати Екскаватор-навантажувач для навантаження гілок??? Для стволів ще куди нішло, но гілок??? І зробить, будь-ласка, нормальне техзавдання - навіщо в ньому перелік різної незрозумілої техніки (самоскиди і трактор з причепом одночасно для для однакової роботи, дві конкретні марки самоскидів для виконання однакової роботи???) з незрозуміло звідкіля взятою кількістю маш/годин. Навіщо? Надайте перелік послуг (які дерева і що з ними робити, мложно дефакт в АВК,), як Ви робили у попередніх закупівлях, а учасники самі вирішат, якою саме спецтехнікою виконувати послуги (АВК-5 їм в допомогу). Якщо перелічена в техзавданні назва та конкретна марка спецтехніки буде у якогось учасника, то будемо вважати, що є корупційна повязанність одного з учасників із Замовником і будут відповідні звернення до компетентних органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику!
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону).
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Згідно чинного законодавства України Замовником самостійно було розроблено тендерну документацію під свої потреби.
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тендерна документація Замовника, в тому числі технічні вимоги до предмета закупівлі, складена таким чином, щоб у потенційних учасників було чітке розуміння потреб Замовника, та при цьому тендерною документацією Замовника передбачена можливість учасників подати пропозиції на еквівалент. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
З огляду на викладене повідомляємо, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Відповідно тендерна документація Замовника не містить дискримінаційних вимог.
Додатково, що стосується надання копій актів за аналогічним договором за формою КБ-2, КБ-3 учасники можуть надавати – за наявності. Учасники надають або за формою КБ-2, КБ-3, або іншим документом, що підтверджує факту виконання послуг.
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону).
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Згідно чинного законодавства України Замовником самостійно було розроблено тендерну документацію під свої потреби.
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тендерна документація Замовника, в тому числі технічні вимоги до предмета закупівлі, складена таким чином, щоб у потенційних учасників було чітке розуміння потреб Замовника, та при цьому тендерною документацією Замовника передбачена можливість учасників подати пропозиції на еквівалент. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
З огляду на викладене повідомляємо, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Відповідно тендерна документація Замовника не містить дискримінаційних вимог.
Додатково, що стосується надання копій актів за аналогічним договором за формою КБ-2, КБ-3 учасники можуть надавати – за наявності. Учасники надають або за формою КБ-2, КБ-3, або іншим документом, що підтверджує факту виконання послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС" |
1 799 665,45
UAH з ПДВ
|
1 799 665,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС" #42072224 |
Переможець |
1 799 665,45
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 14:00
|
договір | укладений |
15 квітня 2024 13:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з видалення аварійних та сухостійних дерев | 1 | послуга |
1 799 665,45
UAH з ПДВ
|