Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
15 348,00 UAH
UA-2024-03-28-006112-a 672d2e01addf454a88cb52718e3340ad
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онуфрієва Олена

380978733064 olena_onufrieva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Іванівський медичний центр» Іванівської селищної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 38096553
Місцезнаходження: 67200, Україна , Одеська обл., смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Контактна особа: Онуфрієва Олена
380978733064
olena_onufrieva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штука
Медична карта стаціонарного хворого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 штука
Карта хворого, який вибув із стаціонару
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 штука
Витяг із мед.карти амбулаторног (стаціонарного) хворого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 штука
Листок лікарських призначень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 штука
Температурний листок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 паковання
Лист призначення харчування ( 1 пак. -1500 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 паковання
Інформована добровільна згода пацієнта на обробку персональних даних (дорослі) ( 1 пак. -1500 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 паковання
Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операцій та знеболення ( 1 пак. -1500 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 штука
Направлення на аналіз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штука
Відомість обліку відвідувань пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штука
Лікарське свідоцтво про смерть
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
250 штука
Передопераційний огляд анестезіологом та протокол загального знеболювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штука
Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння, незвичайну реакцію на щеплення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штука
Медична довідка (лікарський професійно-консультативний висновок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

28 березня 2024 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Поліум"
#31079856
Переможець 15 348,00
UAH з ПДВ
28 березня 2024 14:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №49.pdf укладений
28 березня 2024 14:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Медична карта стаціонарного хворого 1500 штука 4,20
UAH з ПДВ
Карта хворого, який вибув із стаціонару 1500 штука 0,78
UAH з ПДВ
Витяг із мед.карти амбулаторног (стаціонарного) хворого 1500 штука 0,78
UAH з ПДВ
Листок лікарських призначень 1500 штука 0,78
UAH з ПДВ
Температурний листок 1500 штука 0,78
UAH з ПДВ
Лист призначення харчування ( 1 пак. -1500 шт) 1 паковання 576,00
UAH з ПДВ
Інформована добровільна згода пацієнта на обробку персональних даних (дорослі) ( 1 пак. -1500 шт) 1 паковання 576,00
UAH з ПДВ
Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операцій та знеболення ( 1 пак. -1500 шт) 1 паковання 576,00
UAH з ПДВ
Направлення на аналіз 3000 штука 0,24
UAH з ПДВ
Відомість обліку відвідувань пацієнтів 500 штука 0,84
UAH з ПДВ
Лікарське свідоцтво про смерть 500 штука 0,84
UAH з ПДВ
Передопераційний огляд анестезіологом та протокол загального знеболювання 250 штука 1,80
UAH з ПДВ
Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння, незвичайну реакцію на щеплення 500 штука 0,84
UAH з ПДВ
Медична довідка (лікарський професійно-консультативний висновок) 500 штука 0,42
UAH з ПДВ