Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт теплової мережі від ТК-11а в районі житлового будинку по вул. Янтарна, 83 до ЦРБ Дніпровського району по вул. Холодильна, 50 у м. Дніпро ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
20 698 413,60 UAH
UA-2024-03-28-005788-a 005a6e5213474cea8883167d92b15a1c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Альошкіна

+380563743019 tenderteploenergo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32688148
Вебсайт: http://dniprorada.gov.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олена Альошкіна
+380563743019
tenderteploenergo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2024 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2024 14:00
Початок аукціону: 08 квітня 2024 13:15
Початок аукціону: 08 квітня 2024 13:15
Очікувана вартість: 20 698 413,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 206 984,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт теплової мережі від ТК-11а в районі житлового будинку по вул. Янтарна, 83 до ЦРБ Дніпровського району по вул. Холодильна, 50 у м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 13:53

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 березня 2024 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 13:53
Додаток 4.docx
28 березня 2024 13:53
Тендерна документація.docx
28 березня 2024 13:53
Додаток 3.doc
28 березня 2024 13:53
Додаток 1.docx
28 березня 2024 13:53
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-28-005788-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460, Код ЄДРПОУ:42316673
Дата подання: 17 квітня 2024 15:42
Скарга на рішення Замовника про дискаліфікацію учасника
Відповідно до протоколу № 16-01 від 16.04.2024 р. (надалі – Протокол) уповноваженої особи КП «Теплоенерго» Дніпровської міської ради (надалі – Замовник») про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною поданої під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт теплової мережі від ТК-11а в районі житлового будинку по вул. Янтарна, 83 до ЦРБ Дніпровського району по вул. Холодильна, 50 у м. Дніпро ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника тендерна пропозиція ТОВ «БМУ № 460» відхилена з підстав:
- тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ;
- учасник не виправив невідповідності (в частині накладення на його тендерну пропозицію КЕП), встановлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.

ТОВ «БМУ № 460» не згодне з вищезазначеним рішенням Замовника з наступних підстав:
1. В п. 1. протоколу зазначено: «Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460» у складі тендерної пропозиції надав Локальні кошториси, що не відповідали умовам технічної специфікації, а саме: в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-001-001 - п. 21, п.22, п.34, п.35, п.47, п.48, п.59, п.60, п.61, п.62, п.73, п.74, п.75, п.87, п.88, п.99, п.100, п.101, п.113, п.114, п.115, п.127, п.140, п.141, п.150, п.158, п.168, п.169 не відповідають показники кількості, тим що вказані в технічній специфікації Замовника. Разом із тим, у вищезазначеному локальному кошторисі п.168 «Тонколистовий прокат із сталі вуглецевої звичайної якості та якісної, гарячекатаний з обрізними кромками, товщина 3,9 мм» не відповідає пункту передбаченому умовами технічної специфікації «Тонколистовий прокат із сталі вуглецевої звичайної якості та якісної, гарячекатаний з обрізними кромками, товщина 4 мм».
Звертаємо Вашу увагу, що під час підготовки локальних кошторисів ТОВ «БМУ № 460» використовувалось програмне забезпечення «Будівельні Технології: Кошторис 8.1».
Під час здійснення експорту даних у програму MsEхel відбулося автоматичне коригування (округлення) даних, що призвело округлення кількості в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-001-001 - п. 21, п.22, п.34, п.35, п.47, п.48, п.59, п.60, п.61, п.62, п.73, п.74, п.75, п.87, п.88, п.99, п.100, п.101, п.113, п.114, п.115, п.127, п.140, п.141, п.150, п.158, п.168, п.169.
В свою чергу, файл кошторису який був доданий до складу тендерної пропозиції, сформований за допомогою вищезазначеного ПО у форматі .btkd, містив повні данні без округлення, що повністю відповідають вимогам Замовника. Також даний файл був додатково переведений в формат .idc (Інформаційний Блок Даних) для програмного забезпечення АВК-5 в якому теж надана інформація без округлення яка повністю відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації : «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 2 цієї документації, а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку та адміністративних витрат.», однак, будь яких вимог щодо формату надання зазначених документів Замовником не заявлялось.
Таким чином, враховуючи відсутність зазначення у протоколі який саме файл локального кошторису містить дані, що не відповідають вимогам Замовника, у ТОВ «БМУ № 460» є всі підстави вважати, що надані у складі тендерної пропозиції файли кошторисів у форматах .btkd та .idc Замовником не були розглянуті і оцінені на предмет відповідності вимогам Замовника.
Також повідомляємо що в базі даних програмного забезпечення «Будівельні Технології: Кошторис 8.1» найменування розцінки С111-1133 написано саме «Тонколистовий прокат із сталі вуглецевої звичайної якості та якісної, гарячекатаний з обрізними кромками, товщина 3,9 мм» зазначено товщини прокату саме 3,9 мм замість 4 мм, товщина в 4 мм відсутня в базі даних даного програмного забезпечення.
У звязку з цим звертаємо Вашу увагу, що згідно «ДСТУ 2834-94 Прокат тонколистовий з вуглецевої сталі якісної та звичайної якості загального призначення. Технічні умови (ГОСТ 16523-97). З Поправкою (ІПС № 1-99)» та ДСТУ 8540:2015 Прокат листовой горячекатаный. Сортамент. Таблиця 3 – Граничні відхили за товщиною прокату, виготовленого в листах і рулонах, при товщині прокату від 3,9 мм до 5,5 мм граничні відхили за товщиною прокату за ширини понад 1000 мм до 1500 мм включ., вказано як «+0,30 мм -0,50 мм».
Виходячи з цього можемо припустити що при виготовленні тонколистового прокату із сталі вуглецевої звичайної якості та якісної, гарячекатаного з обрізними кромками допускається відхилення товщини, до того ж відхилення в товщині в розмірі 0,1 мм суттєво не впливає на якісні характеристики прокату.
Окрім того, Повідомлення про усунення невідповідностей, розміщене Замовником в електронній системі закупівель 12.04.2024 року не містило жодних вимог щодо усунення невідповідностей технічним вимогам до предмету закупівлі, що позбавило ТОВ «БМУ № 460» внести зміни та надати відповідні роз’яснення до локальних кошторисів.
2. Щодо підписання ТОВ «БМУ № 460» тендерної пропозиції УЕК замість КЕП зазначаємо наступне:
Частиною 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Тобто, як вбачається із наведеної норми, під час використання електронної системи закупівель при поданні тендерних пропозицій, такі пропозиції подаються у відповідності до законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення укладення угоди між Україною та Європейським Союзом про взаємне визнання кваліфікованих електронних довірчих послуг та імплементації законодавства Європейського Союзу у сфері електронної ідентифікації» № 2801-IX від 01.12.2022 (надалі – Закон № 2801) назву Закону України «Про електронні довірчі послуги» змінено, та викладено в новій редакції – Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (надалі – Закон про ЕІ та ЕДП).
Відповідно до частин 1 та 2 статті 17 Закону про ЕІ та ЕДП електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання електронних даних за участю третіх осіб, може здійснюватися з використанням електронних довірчих послуг або без їх використання.
Органи державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, інші юридичні особи публічного права та їх посадові особи використовують кваліфіковані електронні підписи та печатки, а також електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Президент України, народні депутати України, члени Кабінету Міністрів України, керівники, заступники керівників, посадові особи державних органів, інших юридичних осіб публічного права, а також державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для вчинення реєстраційних та інших дій, якщо зазначені особи використовують електронний підпис для реалізації повноважень, пов’язаних із набуттям, зміною чи припиненням прав та/або обов’язків фізичних і юридичних осіб відповідно до закону, використовують виключно кваліфіковані електронні підписи. Законом може встановлюватися обов’язковість використання кваліфікованих електронних довірчих послуг в інших сферах суспільних відносин.
Тобто, законом надається право використовувати кваліфіковані електронні підписи та печатки, а також електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (пункт 27 частини 1 статті 1 Закону про ЕІ та ЕДП).
Згідно частини 3 статті 15 Закону про ЕІ та ЕДП використання кваліфікованих електронних підписів та печаток забезпечує високий рівень довіри до засобів електронної ідентифікації, з використанням яких створюються такі електронні підписи та печатки, а також до схем електронної ідентифікації, в рамках яких видаються відповідні засоби електронної ідентифікації.
Водночас, нормою частини 2 статті 17 Закону про ЕІ та ЕДП передбачене право використання електронного підпису та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Враховуючи визначення, які наведенні у частині 1 статті 1 Закону про ЕІ та ЕДП вбачається, що електронний підпис, який базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа це і є удосконалений електронний підпис.
Удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (пункт 59 частини 1 статті 1 Закону про ЕІ та ЕДП)
Згідно абзацу 2 частини 3 статті 15 Закону про ЕІ та ЕДП використання удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, забезпечує середній рівень довіри до засобів електронної ідентифікації, з використанням яких створюються такі електронні підписи та печатки, а також до схем електронної ідентифікації, в рамках яких видаються відповідні засоби електронної ідентифікації.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2023 р. № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» спрощено отримання та використання удосконалених електронних підписів. Замість кваліфікованого електронного підпису можна використовувати удосконалений підпис, якщо законом не вимагається інше.
Тобто, беручи до уваги наведенні норми вбачається, що до змісту статті 12 Закону відсутні положення, які б вимагали обов’язковість використання під час подання тендерних пропозицій лише кваліфікованих електронних підписів та печаток, відповідно враховуючи, що у частині 3 статті 12 Закону міститься посилання до положень Закону про ЕІ та ЕДП, які надають право використовувати як кваліфікований електронний підпис та печатки так і електронний підпис, який базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, тому учасники можуть використовувати як КЕП так і УЕП (удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису).
Окрім того, розміщення замовником у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 12 квітня 2024 року ( п’ятниця) о 16:07 фактично позбавила ТОВ БМУ № 460» можливості отримати КЕП у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМУ № 460» з підстав підписання тендерної пропозиції УЕП замість КЕП не відповідає вимогам чинного законодавства України.
З огляду на вищенаведене, ТОВ «БМУ № 460» вимагає від КП «Теплоенерго» Дніпровської міської ради:
1. Скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «БМУ № 460», оформлене протоколом уповноваженої особи № 16-01 від 16.04.20024 р.
2. Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «БМУ № 460» по суті.
У випадку невиконання цієї вимоги ТОВ «БМУ № 460» залишає за собою право звернутися за захистом своїх порушених прав до Антимонопольного комітету України та\або до суду, відповідно до норм чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2024 17:19
ВІДПОВІДЬ на вимогу ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ № 460» від 17.04.2024 № 1704-1

Документи подані скаржником

Документи

19 квітня 2024 17:19
відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 19 947 850,24
UAH з ПДВ
19 740 852,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СКС-БУД" 20 555 714,28
UAH з ПДВ
19 947 849,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 квітня 2024 12:26
Електронний підпис
13 квітня 2024 12:22
Документи підписані УЕП
13 квітня 2024 11:50
Електронний підпис
13 квітня 2024 11:47
Наказ на АК
13 квітня 2024 11:47
Довідка про технології
05 квітня 2024 12:47
Електронний підпис
05 квітня 2024 12:45
Пояснювальна записка.pdf
05 квітня 2024 12:45
ДЦ - з розрахунками.pdf
05 квітня 2024 12:45
Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2024 12:45
Статут ТОВ БМУ 460.pdf
05 квітня 2024 12:45
Відгук КП ХТМ 7293.pdf
05 квітня 2024 12:45
Витяг з ЄДРПОУ 08.11.2023.pdf
05 квітня 2024 12:45
Баланс 2021 ТОВ БМУ 460.pdf
05 квітня 2024 12:45
Довідка - якість робіт.pdf
05 квітня 2024 12:45
Баланс 2023 ТОВ БМУ 460.pdf
05 квітня 2024 12:45
Баланс 2022 ТОВ БМУ 460.pdf

Публічні документи

19 квітня 2024 15:01
Електронний підпис
19 квітня 2024 14:59
11.Витяг МВС.rar
19 квітня 2024 14:59
8. Статут+опис.pdf
19 квітня 2024 14:59
7. Рішення+наказ.pdf
19 квітня 2024 14:59
6. Ліцензія+види робіт.pdf
19 квітня 2024 14:59
5. Дозвільний документ.rar
04 квітня 2024 18:34
Електронний підпис
04 квітня 2024 18:34
Електронний підпис
04 квітня 2024 18:28
11. Витяг ПДВ.pdf
04 квітня 2024 18:28
14. Довідки з банку.pdf
04 квітня 2024 18:28
12. Чинні сертифікати ISO.pdf
04 квітня 2024 18:28
10. Статут та опис.pdf
04 квітня 2024 18:28
7. Дозвільний документ.rar
04 квітня 2024 18:28
8. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "СКС-БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460
#42316673
Відхилено 19 740 852,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2024 13:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 16:02
ТОВ "СКС-БУД"
#34585505
Переможець 19 947 849,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2024 13:34

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в довідці про «наявність обладнання, матеріально-технічної бази» № 0404-11 від 04.04.2024 не було зазначено технології, які буде використовувати для надання послуг, що є предметом закупівлі. Також не було надано довідку щодо незастосування технологій. 2. Учасником в довідці про «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі» № 0404-10 від 04.2024 не зазначено інформацію щодо правового залучення працівників, а саме: за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру. 3. Учасником не було надано у складі його ТП копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. 4. Під час перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що ТП Учасника була підписана за допомогою Удосконаленого електронного підпису (УЕП) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.1 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати: Довідку, складену в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка має містити назву обладнання/інструменту/транспортних засобів тощо, кількість та інформацію щодо перебування у власності або користуванні учасника. У разі, якщо предмет закупівлі не передбачає застосування технологій, учасник повинен надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням. 2. Відповідно до п.2 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати: Довідку, складену в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади працівника, за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру. 3. Відповідно до п. 2.1 ч.2 Додатку 1 до ТД «Оскільки вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом), Учасникам необхідно надати копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.». 4. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» *. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення виявленої невідповідності надати. Оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі, в якій зазначити перелік технологій необхідних для надання послуг. Або у разі, якщо предмет закупівлі не передбачає застосування технологій, надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням. 2. Для усунення виявленої невідповідності: Надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади працівника, за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру. 3. Для усунення виявленої невідповідності: Надати копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. 4. Для усунення виявленої невідповідності: Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

Документи

16 квітня 2024 13:34
Довідка НАЗК
16 квітня 2024 13:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2024 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКС-БУД"
#34585505
19 947 849,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2024 13:34
Довідка НАЗК
16 квітня 2024 13:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2024 11:32
Додатки.pdf укладений
30 квітня 2024 11:27
074-24в.pdf укладений
30 квітня 2024 11:27