Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча клінічна лікарня №19" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26150984 |
Вебсайт: | https://19detlik.city.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Велика Панасівська, буд. 19 |
Контактна особа: |
ОЛЕНА ДРЕВАЛЬ +380577250350, +380937201048 econom_gdkb19@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 13:00 |
Очікувана вартість: | 205 870,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 029,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 13:42 |
Тендерна_документація ПРИЧЕПИ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000069 ● 14094281513e47caa02259a9bbef73f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 20:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.04.2024 № 64
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 15.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.04.2024 № 64
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2024-03-28-005595-a 28.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 14:52:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-28-005595-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому Тендерна документація на закупівлю UA-2024-03-28-005595-a не містить вимоги пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою КМУ від 2 серпня 2022 року. №861?
4. Яким чином Замовник перевірив відповідність тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації відповідно до пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 14:56:48
Пояснення в межах моніторингу UA-M-2024-04-15-000069 процедури закупівлі UA-2024-03-28-005595-a
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 19 »ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-28-005595-a.
Щодо питання 1 Запиту
Перед оголошенням процедури закупівлі UA-2024-03-28-005595-a.
Замовник забезпечив обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик. Розмір призначення затверджено річним планом та дорівнював очікуваній вартості запланованої закупівлі для забезпечення потреб Замовника з розрахунку планових потреб у товарі. Очікувана вартість та розмір витрат були встановлені з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 на підставі аналізу комерційних пропозицій, що були запрошені та отримані Замовником до початку процедури закупівлі .
Технічні та якісні характеристики предмета закупівель розроблені відповідно до потреб Замовника з урахуванням статистики використання товарів при провадженні діяльності у попередніх двох роках з урахуванням, що передбачає забезпечення реальної потреби Замовника для установки на цей візок дизельного генератора безперебійного живлення (вагою 1т,2т) для переміщення та тимчасового встановлення в місцях де облаштування генератора стаціонарно не можливе.
Якісні та технічні характеристики до кожного з найменування товару, що є предметом закупівлі визначені на підставі положень діючих ТУ, ДСТУ, ДСТУ ГОСТ та зазначена допустимість еквіваленту.
Щодо питання 2 Запиту
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://19detlik.city.kharkiv.ua/.
Щодо питання 3 та 4 Запиту
Під час проведення Закупівлі встановлено такі. порушення: Згідно вимог
п.13- 1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022
р. № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю
предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання
учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи
управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ 180 9001:2015 або ДСТУ
ЕМ180 9001:2018 (ЕИ 180 9001:2015, ЮТ; 180 9001:2015, ЮТ) щодо
виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або
національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим
відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Замовник у
тендерній документації вищезазначену вимогу не вказав (так як не знав що ці саме причепи підлягають локалізації). Зазначені
порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє
відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через
виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з
описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає
скасуванню. Оскільки досі є потреба на придбання данного товару закупівля буде оголошена повторно з урахуванням всіх вимог згідно чинного законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 19.04.2024 р. № 19/04 з урахування підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відмінив відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2024-05-02 11:23:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП-ПАЛИЧ» |
205 870,00
UAH з ПДВ
|
205 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП-ПАЛИЧ» #33829141 |
Переможець |
205 870,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2024 21:38
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 15:13 |
Кінець періоду оскарження: | 30 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 30 квітня 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
19 квітня 2024 15:13
|
Електронний підпис |
19 квітня 2024 15:12
|
протокол СКАСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ.pdf |