Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плита дорожня ПДН-14
Очікувана вартість
332 660,00 UAH
UA-2024-03-28-004494-a 5028a2c7d9b149c9a7b7a4a8ed2bce2b
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Топало

+380982337744 tender0310.1@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0310
Код ЄДРПОУ: 33248509
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ольга Топало
+380982337744
tender0310.1@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2024 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2024 09:00
Очікувана вартість: 332 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 326,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Плита дорожня ПДН-14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2024
ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2024 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 12:24
Оголошення спрощен. плита.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛСІМЕТ" 310 400,00
UAH з ПДВ
310 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2024 10:17
Електронний підпис
04 квітня 2024 10:17
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛСІМЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛСІМЕТ"
#42151227
Відхилено 310 400,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2024 12:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2024 11:42

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу оголошення, щодо якої виявлені невідповідності: Розділом 28 Оголошення визначено: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи або їх копії (завірені учасником): 1. Гарантійний лист щодо відповідності товару вимогам, зазначеним у додатку № 1 Оголошення. 2. Документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики (Паспорт (ти) якості, та/або сертифікат (ти) відповідності предмету закупівлі та/або декларації про відповідність та/або протокол випробувань або іншого документу, що підтверджує якість товару). 3. Інформаційну довідку: - найменування виробника(ів) товару; - країна походження товару; - термін на протязі якого замовник має можливість пред’явити постачальнику претензії з приводу якості продукції. 4. Цінову пропозицію (Додаток № 2 до Оголошення). 5. Відомості про учасника відповідно до форми Замовника (Додаток №3 до Оголошення). 6. Гарантійний лист щодо ознайомлення та погодження з умовами Договору, проєкт якого викладено у Додатку № 4 до Оголошення. 7.Завірену учасником копію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); 8. Для юридичних осіб: 8.1. Статут (положення) та опис при наявності; 8.2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 8.3. Документи, що підтверджують повноваження керівника, а саме: 8.3.1. копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів, копія рішення засновника про призначення на посаду директора. 8.3.2. наказ/розпорядження про вступ на посаду. Учасником окрім зазначених документів додатково можуть бути додані інші документи, що підтверджують повноваження керівника. 9. Для фізичних осіб-підприємців: 9.1 Завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі); 9.2 копія паспорту (надається під час укладання договору); 9.3 копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (надається під час укладання договору).. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛСІМЕТ" відсутні вищезазначені документи. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи або їх копії (завірені учасником): 1. Гарантійний лист щодо відповідності товару вимогам, зазначеним у додатку № 1 Оголошення. 2. Документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики (Паспорт (ти) якості, та/або сертифікат (ти) відповідності предмету закупівлі та/або декларації про відповідність та/або протокол випробувань або іншого документу, що підтверджує якість товару). 3. Інформаційну довідку: - найменування виробника(ів) товару; - країна походження товару; - термін на протязі якого замовник має можливість пред’явити постачальнику претензії з приводу якості продукції. 4. Цінову пропозицію (Додаток № 2 до Оголошення). 5. Відомості про учасника відповідно до форми Замовника (Додаток №3 до Оголошення). 6. Гарантійний лист щодо ознайомлення та погодження з умовами Договору, проєкт якого викладено у Додатку № 4 до Оголошення. 7.Завірену учасником копію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); 8. Для юридичних осіб: 8.1. Статут (положення) та опис при наявності; 8.2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 8.3. Документи, що підтверджують повноваження керівника, а саме: 8.3.1. копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів, копія рішення засновника про призначення на посаду директора. 8.3.2. наказ/розпорядження про вступ на посаду. Учасником окрім зазначених документів додатково можуть бути додані інші документи, що підтверджують повноваження керівника. 9. Для фізичних осіб-підприємців: 9.1 Завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі); 9.2 копія паспорту (надається під час укладання договору); 9.3 копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (надається під час укладання договору).

Документи

09 квітня 2024 12:11
Електронний підпис
09 квітня 2024 12:08
птк відхилення.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій