Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2014 09130000-9 Нафта і дистиляти (на підставі пост. 1178 п. 13 п.п. 6)
Очікувана вартість
489 000,00 UAH
UA-2024-03-28-003087-a 3f443a91aff74f8aa8b16f2b0faf2e94
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Продан

+380512415747 vpz55@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38458316
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЛАЗУРНА, будинок 1
Контактна особа: Олена Продан
+380512415747
vpz55@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 літр
ДК 021:2014 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Лазурна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
4000 літр
ДК 021:2014 09130000-9 Нафта і дистиляти (А-95)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Лазурна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
4000 літр
ДК 021:2014 09130000-9 Нафта і дистиляти (А-92)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Лазурна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

28 березня 2024 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-08-000051 ● 29ed612295a748248d4167900c54a017
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2024 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

08.04.2024 № 25-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 08.04.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 08.04.2024 № 25-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 2 UA-2024-03-28-003087-a 28.03.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-08 17:04:10

Запит про надання пояснень, інформації, документів

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС», з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель?
4. Прошу пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-10 14:13:09

Надання пояснень

На Ваш запит повідомляємо наступне:

Стосовно питання першого:

Процедура закупівлі за предметом закупівлі згідно ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти здійснена з дотриманням та у відповідності до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі-Закон) та абз. 6 п. 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якою визначено здійснення державних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та прозорість; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до абз. 1 п. 14 Постанови № 1178, закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включена до річного плану закупівель замовника відповідно до ст. 4 Закону.
При визначені очікуваної вартості предмета закупівлі замовник використовував рекомендації Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод «Порівняння ринкових цін», проведенням моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору аналізу інформації про ціну на аналогічний товар (шляхом моніторингу вартості предмету закупівлі на сайтах PROZORRO, комерційних пропозицій (Додаються).

Стосовно другого питання хочемо пояснити наступне:
26 лютого 2024 року було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі згідно ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти, ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-26-008208-a, але по закінченню терміну прийому пропозицій жодної пропозиції надано не було. 07.03.2024 р. було оголошено відкриті торги за вищевказаним предметом закупівлі повторно за ідентифікаційним номером UA-2024-03-07-000931-a, але також жодної пропозиції подано не було.
Так, п. 13, п.п. 6 Постанови 1178 надає Замовнику можливість придбання товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг х поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено торги через неподання жодної тендерних пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями, у тому числі за лотом.

Стосовно питання третього:
При прийнятті рішення про укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів насамперед Замовником було розглянуто комерційні пропозиції надані потенційними постачальниками станом а 27.03.2024 р., а саме:
- ТОВ «Кворум-Нафта»;
- ТОВ «Локкард»;
- ТОВ «Інкам Фінанс»
При детальному вивчені наданих комерційних пропозицій замовником було прийнято рішення укласти договір саме з ТОВ «Інкам Фінанс» так як на день укладання договору ТОВ «Інкам Фінанс» запропонував найнижчі ціни на запитуваний замовником товар, що стало найбільш економічно вигідним та значно економило кошти державного бюджету, а також ТОВ «Інкам Фінанс» повністю відповідав технічним вимогам замовника стосовно даної закупівлі.

Стосовно питання четвертого:
Стосовно не оприлюднення в електронній системі закупівель разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування для підстави для здійснення закупівлі, замовник визнає своє недопрацювання та в майбутньому намагатиметься не припускатися таких помилок та недопрацювань.



Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-10 14:30:25

Запит про надання пояснень, інформації, документів

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Додатковою угодою від 10.04.2024 № 1 до договору від 27.03.2024 № 186/03-1Т (далі – Договір) внесено зміни щодо його істотних умов, а саме: збільшено ціни за 1 літр дизельного палива та бензину.
Відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення закупівлі) (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Зважаючи на зазначене, пропонуємо надати документи, що підтверджують коливання (збільшення) цін на дизельне палива та бензин на ринку з моменту укладення Договору та на підставі яких прийнято рішення щодо укладання додаткової угоди від 10.04.2024 № 1 до Договору.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-12 14:20:25

Щодо укладання Додаткової угоди

Додатковою угодою від 10.04.2024 № 1 до договору від 27.03.2024
№ 186/03-1Т (далі – Договір) внесено зміни щодо його істотних умов, а саме: збільшено ціни за 1 літр дизельного палива та бензину. Відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення закупівлі) (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
На прохання Замовника надати обґрунтування підвищення ціни за літр Постачальник надав лише лист (додається), що не є, згідно із Законом, підставою для підвищення ціни та укладання Додаткової угоди. Замовник розуміє та визнає свою помилку щодо укладання додаткової угоди від 10.04.2024 № 1 до договору від 27.03.2024 № 186/03-1Т.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-16 10:09:34

Запит про надання пояснень, інформації, документів

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення закупівлі), придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей).
Відповідно до вимог, визначених в тендерних документаціях на закупівлі UA-2024-03-07-000931-a та UA-2024-02-26-008208-a, що не відбулись через неподання жодної тендерної пропозиції, учасник має забезпечити наявність АЗС:
- не менше 3 АЗС в м. Миколаїв,
- не менше 1 АЗС в м. Баштанка,
- не менше 1 АЗС в м. Вознесенськ,
- не менше 1 АЗС в м. Первомайськ,
- не менше 1 АЗС в м. Новий Буг,
- не менше 1 АЗС в м. Южноукраїнськ,
- не менше 1 АЗС в м. Очаків,
- не менше 6 АЗС по маршруту пересування автомобіля м. Миколаїв – м. Київ.
Відповідно до наданої до пояснень в ході моніторингу комерційної пропозиції ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» інформація про мережу АЗС постачальника знаходиться на сайті: www.avias.ua.
За даними сайту: www.avias.ua відсутня інформація щодо наявності АЗС в містах Баштанка, Вознесенськ, Южноукраїнськ та Очаків.
У зв’язку із зазначеним, пропонуємо пояснити, яким чином ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС», з яким укладено договір про закупівлю, підтвердив відповідність вимогам щодо наявності АЗС у вищезазначених містах.
До пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-17 09:55:09

Щодо наявності АЗС

ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» підтвердив відповідність вимогам щодо наявності АЗС у вищезазначених містах наданим переліком АЗС, що є додатком № 2 до Договору № 189/03-1Т від 27.03.2024 р.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку ДАСУ повідомляємо наступне: Додатковою угодою № 2 було скасовано Додаткову угоду № 1 щодо підвищення ціни за одиницю товару; Додатковою угодою № 3 Договір 189/03-1Т від 27.03.2024 було розірвано на підставі листа від Товариства з обмеженої відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС» про неможливість поставки палива за цінами зазначеними в Договорі, також Товариство з обмеженої відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС» не надало перелік автозаправочних станцій запитуваний Замовником. Тому враховуючи усі виявлені помилки та зауваження ДАСУ було вирішено вищевказаний Договір розірвати. Обгрунтування закупівлі також було додано.

2024-04-24 12:32:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  3. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.contractsWithoutProcurement • усунуто

-

2024-04-24 14:46:16

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАМ ФІНАНС"
#40308189
Переможець 489 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2024 11:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2024 12:20
ДУ 3 Нафта і дистиляти.pdf укладений
24 квітня 2024 12:19
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2024 12:17
Обргунтування Нафта і дистиляти.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 12:16
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2024 12:15
ДУ 2 Нафта і дистиляти.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 12:15
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2024 09:10
ДУ бензин.pdf зміни до договору
10 квітня 2024 09:09
Нафта і дистиляти.pdf укладений
28 березня 2024 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Номер договору про закупівлю: 189/03-1Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 189/03-1Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 189/03-1Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі Листа від Товариства з обмеженої відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС» про неможливість поставки топлива за цінами зазначеними в Договорі сторони домовились розірвати Договір 189/03-1Т від 27.03.2024