Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПОПЕЛЬНАСТІВСЬКИЙ ЦЕНТР ІЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ПОПЕЛЬНАСТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43954092 |
Вебсайт: | https://vopopelnaste.klasna.com/ |
Місцезнаходження: | 28062, Україна , Кіровоградська обл., Олександрійський р-н, село Попельнасте, вул.Соборна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Павло Романюк +380950460699 romanuykpavel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 577 809,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 889,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 2 до ТД
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата протягом 30 банківських днів з дати поставки товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 11:06 |
ТД мультимед. обладн. .docx | |
28 березня 2024 11:06 |
Додаток 4 .docx | |
28 березня 2024 11:06 |
Додаток 3 .doc | |
28 березня 2024 11:06 |
Додаток 1 .docx | |
28 березня 2024 11:06 |
Додаток 2 .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обмеження конкуренції
Шановний учасник. Замовник зацікавлений в закупівлі обладнання, яке буде використовуватись не один рік. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України. Дане свідоцтво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження. Адже відомо, що на ринку України є безліч моделей обладнання, які неможливо відремонтувати та звернутися за сервісним обслуговуванням. При витрачанні бюджетних коштів, для нас важлива надійність обладнання. Саме тому Замовник включив таку вимогу в тендерну документацію. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та є гарантією того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво – додаткове підтвердженням для Замовника гарантійного строку та зобов'язань у разі звернення за сервісним та гарантійним обслуговуванням. Стосовно дискримінаційності цієї вимоги, звертаємо вашу увагу, що в розділі ІІІ Тендерної документації зазначено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так, як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та може надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін Виконання такої вимоги можуть забезпечити, як мінімум два виробники такого товару, що підтверджує наявність конкуренції та відсутність дискримінації в цій частині. На підтвердження цього надаємо ідентифікатори закупівель, де надано відповідне Свідоцтво від різних виробників: UA-2021-08-09-008887-a UA-2021-06-07-002014-a Таким чином, зазначена вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, та в свою чергу повністю відповідає нормам чинного законодавства України, в т.ч. Закону 3689, і правомірно встановлена в порядку абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону 922. Ви не позбавлені можливості отримати таке свідоцтво для участі у даній закупівлі. Право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому Законом 3689 , має будь-яка особа, об’єднання осіб або їх правонаступники. ДП «Український інститут інтелектуальної власності» надає Свідоцтво на знак для товарів та послуг (з додатками) терміном дії 10 років, а не на кожну окрему закупівлю. Аналогічна позиція викладена у пункті 1 рішенні Антимонопольного комітету України №19699 -р/пк-пз від 30.08.2021.
Питання № 3
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний потенційний учасник закупівлі, просимо звернути увагу що відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про пубічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти і науки України. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення навчання по роботі з таким обладнанням та програмним забезпеченням. Більшість навчального процесу проходять дистанційно і викладачам потрібно адаптуватись до нових умов роботи. Здійснювати освітню діяльність мають право всі, хто має відповідний КВЕД діяльності. Замовник промоніторивши ринок України , на рахунок курсів підвищення кваліфікації для вчителів виявив як мінімум два учасника, які можуть пропонувати це. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000012 ● 69b16f4b26dd49cb8f46a7ab82b7e7c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 № 31-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.04.2024 № 31-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-03-28-002921-a 28.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 09:50:51
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом і програмним забезпеченням)», ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-28-002921-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 14:57:03
надання пояснень (інформації та документів) щодо моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-28-002921-a)
Відповідно до розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації від 06 лютого 2024 року №91-р «Про використання у 2024 році залишку освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), що утворився на початок року на закупівлю мультимедійного обладнання» був затверджений Порядок (далі – Порядок) використання субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду (за спеціальним фондом державного бюджету) на закупівлю мультимедійного обладнання (далі – Субвенція) (додаток 1) та рекомендовано до 29 березня 2024 року здійснити закупівлю мультимедійного обладнання для навчальних закладів всіх 5-6 класів загальної середньої освіти комунальної власності, що здійснюють свій освітній процес за Державним стандартом базової середньої освіти на першому (адаптаційному) циклі базової середньої освіти за очною, поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти на засадах співфінансування.
З метою виконання розпорядження надійшли клопотання від директорів закладів освіти щодо закупівлі мультимедійного обладнання для 5-6 класів відповідно до наказу МОН від 29.04.2020р. №574 тип 1 (А, Б, В), пп. 1.1, п. 1, ч.6. (додаток 2)
Відповідно до абзацу 3 підпункту 2 пункту 5 Порядку виділені кошти на придбання мультимедійного обладнання (12 комплектів) у розмірі 80% за рахунок субвенції складають 404647 грн. та не менше як 20% за рахунок коштів місцевого бюджету, що складають 101162 грн. (загальна сума 505809 грн.). (додаток 3, 4)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено середньо ринковою ціною на товар. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів з урахуванням транспортування/доставки, монтажу/установки обладнання та кріпильного комплекту для установки та всі визначені законодавством податки та збори.
Для придбання було вибрано:
Комплект:
Інтерактивна дошка INTBOARD + короткофокусний проєктор + доставка/транспортування + монтаж/установка.
На час пошуку такий комплект від INTBOARD коштував 48 150 грн.
Основним сайтом був:
https://intboard.ua/producty/interaktivni-doshki/
Інтерактивна дошка INTBOARD - 22800 грн.
Вивчивши інші пропозиції по інтерактивним дошкам на сайтах:
https://www.itbox.ua/ua/category/interaktivni_doshki-c6437/sortby=Price;sortorder=asc/
https://rozetka.com.ua/ua/interaktivnie-doski/c4658845/
https://comfy.ua/multiboard/
де ціна за аналогічну дошку була навіть вища.
Також вивчивши ціни на короткофокусний проєктор:
https://rozetka.com.ua/ua/projector/c80012/sort=cheap;35519=ultrakorotkofokusnie-do-0-8
https://www.moyo.ua/ua/foto_video/tv_audio/projector/?filters=7015_372987&sort=price-asc
та інші де ціна на відповідні проєктори становила в районі 22000 грн.
Комплект для монтажу :
підвіс для проектору (Neor_SA1200) – 1580 грн.
https://brain.com.ua/ukr/Kronshteyn_do_proektora_Neor_SA1200F-p684711.html
https://rozetka.com.ua/ua/neor_sa1200f/p207327265/
HDMI кабель (10м) – 450 грн.
https://brain.com.ua/ukr/Kabel_HDMI_to_HDMI_100m_GEMBIRD_CC-HDMI4-10M-p32269.html
https://rozetka.com.ua/ua/cablexpert_cc_hdmi4_10m/p5539767/
силовий кабель (10м) – 410 грн
https://www.itbox.ua/ua/product/Kabel_jhivlennya_C13_10_0m_PC-186_CEE7_17-C13_075mm_3_pinblack_Ritar_PC-186_CEE7_17-C13-10_0-p1010672/
https://rozetka.com.ua/ua/cablexpert_pc_186_vde_10m/p3897416/
І так рахуємо разом: 22800+22000+1580+450+410= 47240 грн. (без урахування доставки та монтажу).
Якщо додати ціни на доставку новою поштою та монтаж, то отримуємо суму вище зазначеної за комплект – тому було вирішено за орієнтир взяти ціну комплекту, а саме 48150грн.
На підставі вищезазначеного, для забезпечення закладів мультимедійним обладнанням було прийнято рішення щодо збільшення відсотку співфінансування для закупівлі 12 комплектів мультимедійного обладнання для 5-6 класів на суму 72000 грн.. (додаток 5).
За рішенням уповноваженої особи від 28 березня 2024 року №38 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, за предметом закупівлі комплектів мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом і програмне забезпечення), код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-28-002921-a з очікуваною вартістю закупівлі 577809 грн..
Додатки:
Додаток 1 – Розпорядження від 06.02.2024р. №91-р з додатками на 7 арк.
Додаток 2 – Клопотання директорів закладів на 6 арк.
Додаток 3 – Розподіл залишку освітньої субвенції, що утворилася на початок 2024 року (за
спеціальним фондом) на закупівлю мультимедійного обладнання на
навчальних кабінетів 5-6 класів на 1 арк.
Додаток 4 – Довідка про зміни до кошторису від 21.02.2024р. №4 на 3 арк..
Додаток 5 – Довідка про зміни до кошторису від 19.03.2024р. №6 на 3 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 09:53:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом і програмне забезпечення)», ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-28-002921-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з вимогами частини 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатка 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати довідку довільної форми про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.
Крім того, Додатком 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» Додатка 2 тендерної документації передбачено, що умовою поставки товару за рахунок учасника є, зокрема, доставка транспортом учасника-переможця.
На виконання вказаної вимоги учасник закупівлі ФОП Рибак В.М. надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в переліку якої зазначено обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися під час поставки товару, а саме, набір інструментів для виконання монтажу, набір програмних засобів та комплекс обладнання для тестування в кількості по одній одиниці кожного. Вказана довідка не містить вказівку на правову підставу володіння/користування зазначеного обладнання, а також транспортного засобу, наявність якого є обов’язковою умовою поставки товару. Крім того, тендерна пропозиція учасника закупівлі ФОП Рибак В.М. не містить посилання на наявність укладеного договору перевезення транспортним засобом, згідно якого буде здійснена Замовнику поставка обладнання.
Також, у складі тендерної пропозиції учасник ФОП Рибак В.М. надав довідку права власності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено, що документи на підтвердження права власності/володіння/користування майном відсутні.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Рибак В.М. надано довідку та/або інший документ, де зазначено правову підставу володіння/користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, а також наявність в учасника транспортного засобу та/або договору надання послуг перевезення та/або наявність транспортного засобу з інших правових підстав для здійснення Замовнику поставки комплектів мультимедійного обладнання ?
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Рибак В.М. надано документи на підтвердження права власності/володіння/користування обладнанням та матеріально-технічною базою, зазначеної в довідці, а саме, набір інструментів для виконання монтажу, набір програмних засобів та комплекс обладнання для тестування ?
2. Пунктом 2 Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» тендерної документації Замовник зазначив, що для підтвердження легального походження інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом, учасник у складі пропозиції повинен надати авторизаційний лист на участь у торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора (представника) наданий учаснику із зазначенням назв учасника, Замовника, предмета закупівлі та точну назву інтерактивної дошки і мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом.
Згідно Декларації про відповідність та Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які надані учасником у складі тендерної пропозиції, виробником мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом моделі ACER S1286H є «ACER SALES INTERNATIONAL SA» Швейцарія, а офіційним представником (дистриб’ютором) виробника в Україні за дорученням від 23.09.2018 № 09/2018 є «Представництво «АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНЕШІОНАЛ СА».
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Рибак В.М. надано авторизаційний лист на участь в торгах від виробника мультимедійного проектора «ACER SALES INTERNATIONAL SA» Швейцарія або від його офіційного представника (дистриб’ютора) в Україні «Представництво «АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНЕШІОНАЛ СА» ?
3. Відповідно до таблиці з описом технічних характеристик предмета закупівлі Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» тендерної документації, ліцензійне програмне забезпечення інтерактивної дошки повинно мати доступ до навчальних матеріалів для створення інтерактивного контенту українською мовою. Відеоматеріал повинен тривати не менше 9 годин ефірного часу (надати посилання для перевірки). Також зазначено, що Замовник перевіряє функціонал програмного забезпечення та у разі невідповідності вище заявленим вимогам, відхиляє пропозицію.
У складі тендерної пропозиції учасник закупівлі ФОП Рибак В.М. надав опис технічних, якісних та кількісних характеристик інтерактивної дошки, мультимедійного проектора та програмного забезпечення, який не містить посилання для перевірки вимоги щодо тривалості не менше 9 годин відеоматеріалу.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Рибак В.М. міститься посилання для перевірки, що відеоматеріал триває не менше 9 годин, за яким Замовник перевірив функціонал програмного забезпечення ?
4. Згідно пункту 9 Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на торговельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Для перевірки відповідності надати посилання на реєстр Мінекономіки з підтвердженою інформацією.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Рибак В.М. міститься посилання на реєстр Мінекономіки, за яким Замовник здійснив перевірку на підтвердження відповідності вказаної інформації ?
5. Відповідно до пункту 1 Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію з посиланням на сайт виробника/офіційного представника для перевірки технічних характеристик запропонованого до постачання товару (інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом).
На виконання вказаної вимоги учасник ФОП Рибак В.М. надав опис технічних, якісних та кількісних характеристик. В описі технічних характеристик мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом моделі ACER S1286H міститься посилання на сайт: https://www.acer.com/ua-uk/projectors/classroom/s1286h/pdp/MR.JOF11.001. Тобто, учасник вказав сайт виробника та/або офіційного його представника, на якому можливо у відкритому доступі в мережі інтернет перевірити технічні характеристики запропонованого до постачання мультимедійного проектора. При введені в мережі інтернет вищезазначеного учасником посилання на сайт, з’являється інформація, що сторінка, яку шукаєте, не знайдена.
Яким чином Замовник перевірив відповідність вказаного учасником сайту виробника/офіційного його представника, за яким перевірено технічні характеристики запропонованого до постачання мультимедійного проектора (надати посилання на діючий сайт) ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 15:33:41
надання пояснень
Відповідь по першому питанню:
Відповідно до встановленої вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації - 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
«1.1.1. довідка обладнання та технологій» було приведено перелік про наявність матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використовуватися під час поставки товару за предметом закупівлі. Інформація щодо використання транспортного засобу в довідці не вказувалася.
«1.1.2 довідка володіння» було приведено пояснення про те, що матеріально-технічна база та технології, придбані у власність дуже давно і підтверджуючі документи втрачені, тому підтвердити право власності майна неможливо. Крім того, не маючи відповідної матеріально-технічної бази та технологій, учасник не зміг би отримати позитивні відгуки за виконані аналогічні договори.
Пунктом 1.7. додатку 2 до тендерної документації прописані умови поставки товару за рахунок учасника, а саме:
- доставка транспортом Учасника-переможця;
- занесення в приміщення до місця підключення з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Замовника;
- монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання;
- проведення навчальних семінарів.
Ця умова передбачає утворення ціни на товар, а не вимогу надавати відповідні документи. Зокрема «доставка транспортом Учасника» передбачає доставку товару, а це можуть бути послуги нової пошти, Делівері без договірних відносин, послуги таксі, доставка власним транспортним засобом. Тому вимога щодо надання у складі МТБ та технологій договорів транспортних послуг на підтвердження права власності/володіння/користування тощо, не включалась до тендерної документації.
Відповідь по другому питанню:
Відповідно до встановленої вимоги пункту 2 додатку 2 до тендерної документації, у складі пропозиції було надано документ «2.2 авторизація Рибак» від постачальника даного обладнання «Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ”» який в свою чергу міг придбати його у ERC який зазначений на сайті https://www.acer.com/ua-uk/resellers/national-resellers. Також ФОП Рибак В.М. є представником Інтернет-магазину Brain який також зазначено на сайті виробника https://www.acer.com/ua-uk/resellers/online-stores.
Відповідь по третьому питанню:
Відповідно до таблиці з описом технічних характеристик предмета закупівлі додаток 2 до тендерної документації, ФОП Рибак В.М. було надано опис технічних, якісних та кількісних характеристик з посиланням на сайт для перевірки функціоналу ПЗ https://intboard.ua/golovna-storinka/pidtrimka/programi/, на якому, на дату подачі пропозицій, відсутнє посилання для перевірки відеоматеріалів тривалістю не менше 9 годин ефірного часу.
Після визначення переможця, сайт перевірки функціоналу ПЗ надав посилання для відеоматеріалів, а саме посилання: https://sites.google.com/narashvat24.com.ua/video-lib/index.
Відповідь по четвертому питанню:
Відповідно до пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ФОП Рибак В.М. було надано документ «2.9.Свідоцтво на ТЗ» свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками і на сторінці 6 із 6 пунктом 1 вказане посилання для перевірки на сайті мін-економіки
https://sis.nipo.gov.ua/uk/services/original-document/
Відповідь по п’ятому питанню:
Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, у складі пропозиції було надано інформацію «24.5. Технічні характеристики» і «24.4. Порівняльна таблиця», з посиланням на сайт виробника/офіційного представника
https://www.acer.com/ua-uk/projectors/classroom/s1286h/pdp/MR.JQF11.001.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 29.04.2024р. замовником вжиті заходи щодо усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 153/01 про закупівлю товарів від 17 квітня 2024 року а саме: підписана додаткова угода №1 від 30.04.2024р., якою про розірвано договір № 153/01 про закупівлю товарів від 17 квітня 2024 року за згодою сторін. та зняті юридичні зобов’язань за даним договором.
2024-04-30 13:59:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РИБАК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" |
576 000,00
UAH з ПДВ
|
576 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "РИБАК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" #3014615525 |
Переможець |
576 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 11:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 12:19
|
Додаткова угода №1 від 30.04.2024р. розірвання договору.pdf | укладений |
30 квітня 2024 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 10:48
|
Договір № 153-01 від 04.24р..pdf | укладений |
17 квітня 2024 10:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект мультимедійного обладнання ( інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом і програмне забезпечення) | 12 | штука |
48 000,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до п. 23 Особливостей та враховуючи встановлені у Висновку Держаудитслужби в Кіровоградській області порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 1.1. Розірвати Договір № 153/01 про закупівлю товарів від 17 квітня 2024року за згодою сторін. 1.2. Зняти взяті юридичні зобов’язання у розмірі 576000 грн. 00 коп. (П’ятсот сімдесят шість тисяч гривень 00 копійок). |