Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного обладнання ( інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом і програмне забезпечення)
Очікувана вартість
577 809,00 UAH
UA-2024-03-28-002921-a be37c86bc0084c4bb880a1cf55f6a8ac
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Романюк

+380950460699 romanuykpavel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПОПЕЛЬНАСТІВСЬКИЙ ЦЕНТР ІЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ПОПЕЛЬНАСТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43954092
Вебсайт: https://vopopelnaste.klasna.com/
Місцезнаходження: 28062, Україна , Кіровоградська обл., Олександрійський р-н, село Попельнасте, вул.Соборна, будинок 3
Контактна особа: Павло Романюк
+380950460699
romanuykpavel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2024 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2024 01:00
Очікувана вартість: 577 809,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 889,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Закупівля здійснюється у зв’язку з потребою забезпечити мультимедійним обладнанням учнів 5-6 класів НУШ.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 2 до ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Комплект мультимедійного обладнання ( інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом і програмне забезпечення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, Олександрійський район, за адресами закладів загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата протягом 30 банківських днів з дати поставки товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 11:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 березня 2024 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 11:06
ТД мультимед. обладн. .docx
28 березня 2024 11:06
Додаток 4 .docx
28 березня 2024 11:06
Додаток 3 .doc
28 березня 2024 11:06
Додаток 1 .docx
28 березня 2024 11:06
Додаток 2 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик
Дата подання: 28 березня 2024 15:56
Дата відповіді: 01 квітня 2024 12:20
Шановний Замовнику, у Додатку 2 у вимогах до програмного забезпечення Ви зазначаєте "Необмежений за часом і типом пристрою доступ до навчальних матеріалів щодо практичного використання програмних інструментів запропонованого програмного забезпечення для створення інтерактивного контенту українською мовою. Відео матеріал тривалістю не менше 9 годин ефірного часу". Зазначена Вами вимога є цілком диcкримінаційною, оскільки підлаштована саме під конкретного Постачальника. Чому саме 9 годин ефірного часу? Хто встановив, що цього часу достатньо? Наказ МОН №574 взагалі не встановлює таких вимог. Для ознайомлення з функціоналом програмного забезпечення достатньо одного відео та/або однієї інструкції та/або завантаження пробної версії програмного забезпечення. Своєю вимогою Ви навмисне обмежили коло Учасників, які бажають взяти участь у Вашій закупівлі та готові навіть провести Вам безкоштовні навчання по користуванню програмним забезпеченням. Просимо Вас не порушувати принципи здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - щодо недискримінації Учасників та прибрати наступну вимогу "Необмежений за часом і типом пристрою доступ до навчальних матеріалів щодо практичного використання програмних інструментів запропонованого програмного забезпечення для створення інтерактивного контенту українською мовою. Відео матеріал тривалістю не менше 9 годин ефірного часу ".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо Ваша пропозиція є еквівалентною до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то вона буде вважатися такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися. Програмне забезпечення для інтерактивного обладнання — чи не найважливіша частина інтерактивних комплексів для якісного та відчутного покращення навчального процесу. Навчальна програма передбачає вивчення різних дисциплін в різних класах. Зазначаємо, що Замовником було промоніторено всіх постачальників в Україні інтерактивного обладнання та програмного забезпечення і виявлено, що запропонувати еквівалент можуть мінімум 2 виробники/дистриб’ютори. Тому Ваше зауваження стосовно не можливості запропонувати товар не є обґрунтованим. Мінімум 9годин навчального контенту потрібно для формування знань про інтерактивне обладнання та програмні забезпечення. Головна ціль: набуття навичок практичного володіння інтерактивними сервісами та інструментами для створення інтерактивних завдань, використання інформаційних та комунікаційних технологій, використовувати знання, отримані в процесі вивчення курсу для сучасного навчального процесу. Якщо ваша пропозиція буде містити більше за часом відео матеріалу, для можливості більш якісної підготовки навчального контенту, то ваша пропозиція буде відповідати вимогам тендерної документації.
Обмеження конкуренції
Дата подання: 28 березня 2024 15:59
Дата відповіді: 01 квітня 2024 12:20
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 9 Додатку 2 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на торговельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні.і. Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. По-друге, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви навмисне встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. По-третє, зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на інтерактивну дошку)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b), у якому розглядалося питання щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Згідно даного рішення вимога Замовника щодо надання такого Свідоцтва вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Технічної специфікації та видалити пункт 9 Додатку 2 щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на торговельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо Ваша пропозиція є еквівалентною до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то вона буде вважатися такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися. Програмне забезпечення для інтерактивного обладнання — чи не найважливіша частина інтерактивних комплексів для якісного та відчутного покращення навчального процесу. Навчальна програма передбачає вивчення різних дисциплін в різних класах. Зазначаємо, що Замовником було промоніторено всіх постачальників в Україні інтерактивного обладнання та програмного забезпечення і виявлено, що запропонувати еквівалент можуть мінімум 2 виробники/дистриб’ютори. Тому Ваше зауваження стосовно не можливості запропонувати товар не є обґрунтованим. Мінімум 9годин навчального контенту потрібно для формування знань про інтерактивне обладнання та програмні забезпечення. Головна ціль: набуття навичок практичного володіння інтерактивними сервісами та інструментами для створення інтерактивних завдань, використання інформаційних та комунікаційних технологій, використовувати знання, отримані в процесі вивчення курсу для сучасного навчального процесу. Якщо ваша пропозиція буде містити більше за часом відео матеріалу, для можливості більш якісної підготовки навчального контенту, то ваша пропозиція буде відповідати вимогам тендерної документації.
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2024 16:01
Дата відповіді: 01 квітня 2024 12:22
Шановний Замовнику, відповідно до вимог пункту 8 Додатку 2 до Тендерної документації Ви вимагаєте, що учасник повинен надати можливість підвищення компетенції користувачів шляхом проходження онлайн навчання стосовно використання можливостей програмного забезпечення вчителями від розробників цього програмного забезпечення, розміщених на спеціалізованих ресурсах, які мають ліцензію на підвищення кваліфікації, з можливістю отримання сертифікату по проходження курсу. Звертаємо Вашу увагу, що Міністерство освіти і науки України не має у своєму підпорядкуванні установ, що мають спеціалізовані ресурси з ліцензією на підвищення кваліфікації по використанню програмного забезпечення конкретної торгової марки. В такому разі виникає питання, яку чинність будуть мати такі сертифікати і для чого вони взагалі будуть потрібні вчителю? Розміщення таких курсів на сайтах інших установ, що не підпорядковані МОН, є платним, тобто додається до вартості запропонованого Вам обладнання. Кожен Постачальник при здійсненні монтажу може провести навчання по користуванню своїм обладнанням. Для цього в тендерній документації достатньо зазначити вимогу про необхідність надання Гарантійного листа про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням. Проаналізувавши Вашу вимогу, можна зробити висновок, що Ви встановили її з метою надання переваги одному КОНТКРЕНОМУ Постачальнику та в результаті закупите обладнання по вищій ціні, ніж Вам би могли запропонувати інші Учасники. Тож, чи вартий зазначений Вами «намальований» сертифікат додатково витрачених бюджетних коштів? Крім цього, наголошуємо, що предметом Вашої закупівлі є ТОВАРИ, а надання можливості підвищення кваліфікації – це послуги, до того ж із залученням посередників (установ, що мають спеціалізовані ресурси з ліцензією на підвищення кваліфікації). Тому, виникає сумнів щодо правильності визначення Вами предмета закупівлі та законності встановлення вимоги щодо надання можливості підвищення кваліфікації. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо дотримуватися принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до пункту 8 Додатку 2 Тендерної документації та викласти його в наступній редакції – «8. Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання №2
Обмеження конкуренції
Шановний учасник. Замовник зацікавлений в закупівлі обладнання, яке буде використовуватись не один рік. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України. Дане свідоцтво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження. Адже відомо, що на ринку України є безліч моделей обладнання, які неможливо відремонтувати та звернутися за сервісним обслуговуванням. При витрачанні бюджетних коштів, для нас важлива надійність обладнання. Саме тому Замовник включив таку вимогу в тендерну документацію. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та є гарантією того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво – додаткове підтвердженням для Замовника гарантійного строку та зобов'язань у разі звернення за сервісним та гарантійним обслуговуванням. Стосовно дискримінаційності цієї вимоги, звертаємо вашу увагу, що в розділі ІІІ Тендерної документації зазначено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так, як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та може надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін Виконання такої вимоги можуть забезпечити, як мінімум два виробники такого товару, що підтверджує наявність конкуренції та відсутність дискримінації в цій частині. На підтвердження цього надаємо ідентифікатори закупівель, де надано відповідне Свідоцтво від різних виробників: UA-2021-08-09-008887-a UA-2021-06-07-002014-a Таким чином, зазначена вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, та в свою чергу повністю відповідає нормам чинного законодавства України, в т.ч. Закону 3689, і правомірно встановлена в порядку абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону 922. Ви не позбавлені можливості отримати таке свідоцтво для участі у даній закупівлі. Право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому Законом 3689 , має будь-яка особа, об’єднання осіб або їх правонаступники. ДП «Український інститут інтелектуальної власності» надає Свідоцтво на знак для товарів та послуг (з додатками) терміном дії 10 років, а не на кожну окрему закупівлю. Аналогічна позиція викладена у пункті 1 рішенні Антимонопольного комітету України №19699 -р/пк-пз від 30.08.2021.

Питання № 3
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний потенційний учасник закупівлі, просимо звернути увагу що відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про пубічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти і науки України. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення навчання по роботі з таким обладнанням та програмним забезпеченням. Більшість навчального процесу проходять дистанційно і викладачам потрібно адаптуватись до нових умов роботи. Здійснювати освітню діяльність мають право всі, хто має відповідний КВЕД діяльності. Замовник промоніторивши ринок України , на рахунок курсів підвищення кваліфікації для вчителів виявив як мінімум два учасника, які можуть пропонувати це. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-22-000012 ● 69b16f4b26dd49cb8f46a7ab82b7e7c0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024 15:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.04.2024 № 31-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО

Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.04.2024 № 31-з

Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-03-28-002921-a 28.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-23 09:50:51

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом і програмним забезпеченням)», ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-28-002921-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-24 14:57:03

надання пояснень (інформації та документів) щодо моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-28-002921-a)

Відповідно до розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації від 06 лютого 2024 року №91-р «Про використання у 2024 році залишку освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), що утворився на початок року на закупівлю мультимедійного обладнання» був затверджений Порядок (далі – Порядок) використання субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду (за спеціальним фондом державного бюджету) на закупівлю мультимедійного обладнання (далі – Субвенція) (додаток 1) та рекомендовано до 29 березня 2024 року здійснити закупівлю мультимедійного обладнання для навчальних закладів всіх 5-6 класів загальної середньої освіти комунальної власності, що здійснюють свій освітній процес за Державним стандартом базової середньої освіти на першому (адаптаційному) циклі базової середньої освіти за очною, поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти на засадах співфінансування.
З метою виконання розпорядження надійшли клопотання від директорів закладів освіти щодо закупівлі мультимедійного обладнання для 5-6 класів відповідно до наказу МОН від 29.04.2020р. №574 тип 1 (А, Б, В), пп. 1.1, п. 1, ч.6. (додаток 2)
Відповідно до абзацу 3 підпункту 2 пункту 5 Порядку виділені кошти на придбання мультимедійного обладнання (12 комплектів) у розмірі 80% за рахунок субвенції складають 404647 грн. та не менше як 20% за рахунок коштів місцевого бюджету, що складають 101162 грн. (загальна сума 505809 грн.). (додаток 3, 4)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено середньо ринковою ціною на товар. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів з урахуванням транспортування/доставки, монтажу/установки обладнання та кріпильного комплекту для установки та всі визначені законодавством податки та збори.
Для придбання було вибрано:
Комплект:
Інтерактивна дошка INTBOARD + короткофокусний проєктор + доставка/транспортування + монтаж/установка.
На час пошуку такий комплект від INTBOARD коштував 48 150 грн.
Основним сайтом був:
https://intboard.ua/producty/interaktivni-doshki/
Інтерактивна дошка INTBOARD - 22800 грн.
Вивчивши інші пропозиції по інтерактивним дошкам на сайтах:
https://www.itbox.ua/ua/category/interaktivni_doshki-c6437/sortby=Price;sortorder=asc/
https://rozetka.com.ua/ua/interaktivnie-doski/c4658845/
https://comfy.ua/multiboard/
де ціна за аналогічну дошку була навіть вища.
Також вивчивши ціни на короткофокусний проєктор:
https://rozetka.com.ua/ua/projector/c80012/sort=cheap;35519=ultrakorotkofokusnie-do-0-8
https://www.moyo.ua/ua/foto_video/tv_audio/projector/?filters=7015_372987&sort=price-asc
та інші де ціна на відповідні проєктори становила в районі 22000 грн.
Комплект для монтажу :
підвіс для проектору (Neor_SA1200) – 1580 грн.
https://brain.com.ua/ukr/Kronshteyn_do_proektora_Neor_SA1200F-p684711.html
https://rozetka.com.ua/ua/neor_sa1200f/p207327265/
HDMI кабель (10м) – 450 грн.
https://brain.com.ua/ukr/Kabel_HDMI_to_HDMI_100m_GEMBIRD_CC-HDMI4-10M-p32269.html
https://rozetka.com.ua/ua/cablexpert_cc_hdmi4_10m/p5539767/
силовий кабель (10м) – 410 грн
https://www.itbox.ua/ua/product/Kabel_jhivlennya_C13_10_0m_PC-186_CEE7_17-C13_075mm_3_pinblack_Ritar_PC-186_CEE7_17-C13-10_0-p1010672/
https://rozetka.com.ua/ua/cablexpert_pc_186_vde_10m/p3897416/
І так рахуємо разом: 22800+22000+1580+450+410= 47240 грн. (без урахування доставки та монтажу).
Якщо додати ціни на доставку новою поштою та монтаж, то отримуємо суму вище зазначеної за комплект – тому було вирішено за орієнтир взяти ціну комплекту, а саме 48150грн.
На підставі вищезазначеного, для забезпечення закладів мультимедійним обладнанням було прийнято рішення щодо збільшення відсотку співфінансування для закупівлі 12 комплектів мультимедійного обладнання для 5-6 класів на суму 72000 грн.. (додаток 5).
За рішенням уповноваженої особи від 28 березня 2024 року №38 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, за предметом закупівлі комплектів мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом і програмне забезпечення), код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-28-002921-a з очікуваною вартістю закупівлі 577809 грн..

Додатки:
Додаток 1 – Розпорядження від 06.02.2024р. №91-р з додатками на 7 арк.
Додаток 2 – Клопотання директорів закладів на 6 арк.
Додаток 3 – Розподіл залишку освітньої субвенції, що утворилася на початок 2024 року (за
спеціальним фондом) на закупівлю мультимедійного обладнання на
навчальних кабінетів 5-6 класів на 1 арк.
Додаток 4 – Довідка про зміни до кошторису від 21.02.2024р. №4 на 3 арк..
Додаток 5 – Довідка про зміни до кошторису від 19.03.2024р. №6 на 3 арк.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-23 09:53:11

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом і програмне забезпечення)», ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-28-002921-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з вимогами частини 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатка 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати довідку довільної форми про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.
Крім того, Додатком 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» Додатка 2 тендерної документації передбачено, що умовою поставки товару за рахунок учасника є, зокрема, доставка транспортом учасника-переможця.
На виконання вказаної вимоги учасник закупівлі ФОП Рибак В.М. надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в переліку якої зазначено обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися під час поставки товару, а саме, набір інструментів для виконання монтажу, набір програмних засобів та комплекс обладнання для тестування в кількості по одній одиниці кожного. Вказана довідка не містить вказівку на правову підставу володіння/користування зазначеного обладнання, а також транспортного засобу, наявність якого є обов’язковою умовою поставки товару. Крім того, тендерна пропозиція учасника закупівлі ФОП Рибак В.М. не містить посилання на наявність укладеного договору перевезення транспортним засобом, згідно якого буде здійснена Замовнику поставка обладнання.
Також, у складі тендерної пропозиції учасник ФОП Рибак В.М. надав довідку права власності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено, що документи на підтвердження права власності/володіння/користування майном відсутні.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Рибак В.М. надано довідку та/або інший документ, де зазначено правову підставу володіння/користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, а також наявність в учасника транспортного засобу та/або договору надання послуг перевезення та/або наявність транспортного засобу з інших правових підстав для здійснення Замовнику поставки комплектів мультимедійного обладнання ?
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Рибак В.М. надано документи на підтвердження права власності/володіння/користування обладнанням та матеріально-технічною базою, зазначеної в довідці, а саме, набір інструментів для виконання монтажу, набір програмних засобів та комплекс обладнання для тестування ?
2. Пунктом 2 Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» тендерної документації Замовник зазначив, що для підтвердження легального походження інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом, учасник у складі пропозиції повинен надати авторизаційний лист на участь у торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора (представника) наданий учаснику із зазначенням назв учасника, Замовника, предмета закупівлі та точну назву інтерактивної дошки і мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом.
Згідно Декларації про відповідність та Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які надані учасником у складі тендерної пропозиції, виробником мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом моделі ACER S1286H є «ACER SALES INTERNATIONAL SA» Швейцарія, а офіційним представником (дистриб’ютором) виробника в Україні за дорученням від 23.09.2018 № 09/2018 є «Представництво «АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНЕШІОНАЛ СА».
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Рибак В.М. надано авторизаційний лист на участь в торгах від виробника мультимедійного проектора «ACER SALES INTERNATIONAL SA» Швейцарія або від його офіційного представника (дистриб’ютора) в Україні «Представництво «АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНЕШІОНАЛ СА» ?
3. Відповідно до таблиці з описом технічних характеристик предмета закупівлі Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» тендерної документації, ліцензійне програмне забезпечення інтерактивної дошки повинно мати доступ до навчальних матеріалів для створення інтерактивного контенту українською мовою. Відеоматеріал повинен тривати не менше 9 годин ефірного часу (надати посилання для перевірки). Також зазначено, що Замовник перевіряє функціонал програмного забезпечення та у разі невідповідності вище заявленим вимогам, відхиляє пропозицію.
У складі тендерної пропозиції учасник закупівлі ФОП Рибак В.М. надав опис технічних, якісних та кількісних характеристик інтерактивної дошки, мультимедійного проектора та програмного забезпечення, який не містить посилання для перевірки вимоги щодо тривалості не менше 9 годин відеоматеріалу.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Рибак В.М. міститься посилання для перевірки, що відеоматеріал триває не менше 9 годин, за яким Замовник перевірив функціонал програмного забезпечення ?
4. Згідно пункту 9 Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на торговельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Для перевірки відповідності надати посилання на реєстр Мінекономіки з підтвердженою інформацією.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Рибак В.М. міститься посилання на реєстр Мінекономіки, за яким Замовник здійснив перевірку на підтвердження відповідності вказаної інформації ?
5. Відповідно до пункту 1 Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію з посиланням на сайт виробника/офіційного представника для перевірки технічних характеристик запропонованого до постачання товару (інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом).
На виконання вказаної вимоги учасник ФОП Рибак В.М. надав опис технічних, якісних та кількісних характеристик. В описі технічних характеристик мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом моделі ACER S1286H міститься посилання на сайт: https://www.acer.com/ua-uk/projectors/classroom/s1286h/pdp/MR.JOF11.001. Тобто, учасник вказав сайт виробника та/або офіційного його представника, на якому можливо у відкритому доступі в мережі інтернет перевірити технічні характеристики запропонованого до постачання мультимедійного проектора. При введені в мережі інтернет вищезазначеного учасником посилання на сайт, з’являється інформація, що сторінка, яку шукаєте, не знайдена.
Яким чином Замовник перевірив відповідність вказаного учасником сайту виробника/офіційного його представника, за яким перевірено технічні характеристики запропонованого до постачання мультимедійного проектора (надати посилання на діючий сайт) ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-25 15:33:41

надання пояснень

Відповідь по першому питанню:
Відповідно до встановленої вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації - 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
«1.1.1. довідка обладнання та технологій» було приведено перелік про наявність матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використовуватися під час поставки товару за предметом закупівлі. Інформація щодо використання транспортного засобу в довідці не вказувалася.
«1.1.2 довідка володіння» було приведено пояснення про те, що матеріально-технічна база та технології, придбані у власність дуже давно і підтверджуючі документи втрачені, тому підтвердити право власності майна неможливо. Крім того, не маючи відповідної матеріально-технічної бази та технологій, учасник не зміг би отримати позитивні відгуки за виконані аналогічні договори.
Пунктом 1.7. додатку 2 до тендерної документації прописані умови поставки товару за рахунок учасника, а саме:
- доставка транспортом Учасника-переможця;
- занесення в приміщення до місця підключення з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Замовника;
- монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання;
- проведення навчальних семінарів.
Ця умова передбачає утворення ціни на товар, а не вимогу надавати відповідні документи. Зокрема «доставка транспортом Учасника» передбачає доставку товару, а це можуть бути послуги нової пошти, Делівері без договірних відносин, послуги таксі, доставка власним транспортним засобом. Тому вимога щодо надання у складі МТБ та технологій договорів транспортних послуг на підтвердження права власності/володіння/користування тощо, не включалась до тендерної документації.

Відповідь по другому питанню:
Відповідно до встановленої вимоги пункту 2 додатку 2 до тендерної документації, у складі пропозиції було надано документ «2.2 авторизація Рибак» від постачальника даного обладнання «Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ”» який в свою чергу міг придбати його у ERC який зазначений на сайті https://www.acer.com/ua-uk/resellers/national-resellers. Також ФОП Рибак В.М. є представником Інтернет-магазину Brain який також зазначено на сайті виробника https://www.acer.com/ua-uk/resellers/online-stores.

Відповідь по третьому питанню:
Відповідно до таблиці з описом технічних характеристик предмета закупівлі додаток 2 до тендерної документації, ФОП Рибак В.М. було надано опис технічних, якісних та кількісних характеристик з посиланням на сайт для перевірки функціоналу ПЗ https://intboard.ua/golovna-storinka/pidtrimka/programi/, на якому, на дату подачі пропозицій, відсутнє посилання для перевірки відеоматеріалів тривалістю не менше 9 годин ефірного часу.
Після визначення переможця, сайт перевірки функціоналу ПЗ надав посилання для відеоматеріалів, а саме посилання: https://sites.google.com/narashvat24.com.ua/video-lib/index.

Відповідь по четвертому питанню:
Відповідно до пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ФОП Рибак В.М. було надано документ «2.9.Свідоцтво на ТЗ» свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками і на сторінці 6 із 6 пунктом 1 вказане посилання для перевірки на сайті мін-економіки
https://sis.nipo.gov.ua/uk/services/original-document/

Відповідь по п’ятому питанню:
Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, у складі пропозиції було надано інформацію «24.5. Технічні характеристики» і «24.4. Порівняльна таблиця», з посиланням на сайт виробника/офіційного представника
https://www.acer.com/ua-uk/projectors/classroom/s1286h/pdp/MR.JQF11.001.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 29.04.2024р. замовником вжиті заходи щодо усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 153/01 про закупівлю товарів від 17 квітня 2024 року а саме: підписана додаткова угода №1 від 30.04.2024р., якою про розірвано договір № 153/01 про закупівлю товарів від 17 квітня 2024 року за згодою сторін. та зняті юридичні зобов’язань за даним договором.

2024-04-30 13:59:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "РИБАК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 576 000,00
UAH з ПДВ
576 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 квітня 2024 14:25
Електронний підпис
12 квітня 2024 14:23
Довідка пп12п47.pdf
12 квітня 2024 12:34
Електронний підпис
12 квітня 2024 12:33
рибак дов банкрутсво.pdf
12 квітня 2024 12:33
Довідка.zip
12 квітня 2024 12:33
довідка п47.pdf
12 квітня 2024 12:33
Витяг.zip
12 квітня 2024 12:33
Витяг з ЄДР.pdf
11 квітня 2024 09:24
Електронний підпис
11 квітня 2024 09:23
24.3 spec82.pdf.p7s
11 квітня 2024 08:46
Електронний підпис
11 квітня 2024 08:45
24.2 довідка досвід.pdf.p7s
10 квітня 2024 13:35
Електронний підпис
10 квітня 2024 13:34
24.3 Договір ткаченко.pdf.p7s
10 квітня 2024 13:34
24.2 довідка досвід.pdf.p7s
04 квітня 2024 17:23
Електронний підпис
04 квітня 2024 17:23
Електронний підпис
03 квітня 2024 17:55
Електронний підпис
03 квітня 2024 17:55
Електронний підпис
03 квітня 2024 17:53
1.4.8 проект договору.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
тендерна пропозиція.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
2.2 авторизація Рибак.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
1.4.2.3 ID-паспорт - код.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
1.4.9 захист довкілля.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
2.8.1 гар_навчання.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
2.4 ГРИФ МОН на ПЗ.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
1.4.2.1 виписка.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
1.4.2.4 довідка підпис.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
1.4.2.2 витяг.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
2.2.2 Довідка ПЗ.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
довідка ст№17.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
2.5 СЦ.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
Довідки.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
1.2.1 ВІДГУК_224.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
1.2 довідка досвід.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
1.2.3 РВ-82 + відгук.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
1.2.1 РВ-224.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:53
1.2.2 РВ-177 + відгук.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РИБАК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "РИБАК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#3014615525
Переможець 576 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2024 11:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 09:30

Вимога про усунення невідповідностей

1. В довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутні інформація про наявність технологій. Підпункт 1.2. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації - 1.2. Довідка в довільній формі про наявність технологій (за наявності учасник повинен надати інформацію про патент, або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій). Надати довідку в довільній формі про наявність технологій (за наявності учасник повинен надати інформацію про патент, або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій). 2. В довідці про аналогічні договори невірно вказана назва Замовника. Пункт 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), їх адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІБ контактних осіб, сум договорів та стану виконання, (не менше 2–х). Надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, із зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), їх адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІБ контактних осіб, сум договорів та стану виконання. 3. Учасником надано один аналогічний договір за кодом предмета закупівлі Пункт 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації - Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори за кодом ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Довідку в довільній формі, разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2–х), з копіями видаткових накладних, що вказані в довідці та не менше 2 позитивних відгуків від Замовника. Надати копії аналогічних договорів (не менше двох) за кодом предмета закупівлі 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, з копіями видаткових накладних, що вказані в довідці та не менше 2 позитивних відгуків від Замовника. 4. В порівняльній таблиці учасника, технічні показники не відповідають моделі, яку пропонує учасник. Пункт 2.1. Додатку 2 до тендерної документації – 2.1. Учасник повинен надати розгорнуту порівняльну таблицю відповідності обладнання, яке пропонується Учасником, технічним та кількісним вимогам Замовника згідно Таблиці (обов‘язково зазначається виробник, модель, артикул, посилання на сайт виробника для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). Надати розгорнуту порівняльну таблицю відповідності обладнання, яке пропонується Учасником, технічним та кількісним вимогам Замовника згідно Таблиці. 5. В інформації учасника, технічні показники не відповідають моделі, яку пропонує учасник. Пункт 5 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації - Інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника Технічним, якісним, кількісним характеристикам, у тому числі з відповідною технічною специфікацією предмета закупівлі, зазначеною в Додатку 2 до тендерної документації. Надати інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника Технічним, якісним, кількісним характеристикам, у тому числі з відповідною технічною специфікацією предмета закупівлі.

Документи

11 квітня 2024 11:51
Довідка НАЗК
11 квітня 2024 11:51
Електронний підпис
05 квітня 2024 04:09
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2024 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РИБАК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#3014615525
576 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2024 11:51
Довідка НАЗК
11 квітня 2024 11:51
Електронний підпис
05 квітня 2024 04:09
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2024 12:19
Додаткова угода №1 від 30.04.2024р. розірвання договору.pdf укладений
30 квітня 2024 12:17
Електронний підпис укладений
17 квітня 2024 10:48
Договір № 153-01 від 04.24р..pdf укладений
17 квітня 2024 10:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплект мультимедійного обладнання ( інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом і програмне забезпечення) 12 штука 48 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відповідно до п. 23 Особливостей та враховуючи встановлені у Висновку Держаудитслужби в Кіровоградській області порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 1.1. Розірвати Договір № 153/01 про закупівлю товарів від 17 квітня 2024року за згодою сторін. 1.2. Зняти взяті юридичні зобов’язання у розмірі 576000 грн. 00 коп. (П’ятсот сімдесят шість тисяч гривень 00 копійок).