Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів та іншого майна ремонтно-механічного заводу філії «ВП «Атоменергомаш» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Очікувана вартість
592 176,00 UAH
UA-2024-03-28-002529-a ● 4d06489663c244fbab80e4590f579fb9
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМЕНЕРГОМАШ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 26444970 |
Вебсайт: | http://aem.zp.ua |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Пінчук Світлана Анатоліївна 380442777915 pinchuk@aem.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 592 176,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 960,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів та іншого майна ремонтно-механічного заводу філії «ВП «Атоменергомаш» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 180 днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 10:48 |
Додаток 2 до ТД.pdf | |
28 березня 2024 10:48 |
Додаток 5 до ТД.pdf | |
28 березня 2024 10:48 |
Додаток 3 до ТД.pdf | |
28 березня 2024 10:48 |
Додаток 1 до ТД.pdf | |
28 березня 2024 10:48 |
Додаток 6 до ТД.pdf | |
28 березня 2024 10:48 |
Додаток 8 до ТД.pdf | |
28 березня 2024 10:48 |
Додаток 9 до ТД.pdf | |
28 березня 2024 10:48 |
Тендерна документація.pdf | |
28 березня 2024 10:48 |
Додаток 7 до ТД.pdf | |
28 березня 2024 10:48 |
Додаток 4 до ТД.pdf | |
28 березня 2024 10:48 |
Додаток 10 до ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит
Дата подання: 28 березня 2024 14:21
Дата відповіді: 29 березня 2024 12:02
Добрий день! Чи можете завантажити документацію у форматі ворд? З Ваших сканів неможливо скопіювати текст, як учасникам готувати пропозиції? Дякуємо!
Відповідь: На Ваше запитання повідомляю, що тендерна документація у форматі Word буде Вам направлено на Вашу електронну адресу за запитом на адресу baranova@aem.zp.ua
Питання
Дата подання: 28 березня 2024 15:18
Дата відповіді: 29 березня 2024 14:28
Добрий день!
Прохання пояснити: Ви закуповуєте 2 добові пости на 1 рік, тобто 366 днів * 2 пости * 24 години = 17568 годин. Якщо Ваш бюджет поділити на кількість годин, то маємо вартість за годину: 33,70 грн. Поясніть, яким чином, Ви сформували очікувану вартість, якщо на цей рік з 1 квітня мінімальна вартість однієї години праці – 48,00 гривень? Як при Вашому бюджеті Виконавець має дотримуватися законодавства з оплати праці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляю, що очікувана вартість послуг визначена як середньозважена ринкова вартість послуг охорони на підставі аналізу укладених договорів за результатами проведених торгів у системі Prozorro, яка становить 592176 грн 00 коп. (п’ятсот дев’яносто дві тисячі сто сімдесят шість грн. 00 коп), без ПДВ.
Обсяг закупівлі
Дата подання: 28 березня 2024 16:31
Дата відповіді: 29 березня 2024 14:29
На який період розраховувати пропозицію? На 12 місяців? З 1 травня 2024 по 30 квітня 2025 року?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляю, що строк надання послуг за договором з 01.05.2024 по 30.04.2025 року.
Пости
Дата подання: 29 березня 2024 15:02
Дата відповіді: 01 квітня 2024 12:05
Яка кількість постів передбачена?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляю, що інформація щодо кількості постів зазначена у пункті 2.4 Технічної специфікації до предмету закупівлі Послуги з охорони об’єктів та іншого майна ремонтно-механічного заводу філії «ВП «Атоменергомаш» АТ «НАЕК Енергоатом» ТСдоПЗ(п)-43.27-4.9-24 додатку 6 до Тендерної документації.
Щодо звернення на пошту
Дата подання: 29 березня 2024 16:34
Дата відповіді: 01 квітня 2024 12:06
Якщо ми звернемося до Вас на пошту - Ви будете знати, хто планує приймати участь у торгах. Але це не законно! Ви не можете знати імена учасників до завершення аукціону! Завантажте документацію на майданчик!
Відповідь: На Ваше запитання повідомляю, що звернутися для отримання тендерної документації у форматі Word, можливо з будь якої електронної адреси, яка не ідентифікує учасника, а тому Ваше твердження про незаконність не має обґрунтування. Крім того законодавством у сфері публічних закупівель не встановлено у якому форматі повинна бути оприлюднена тендерна документація, а тому Ви використовуєте Тендерну документацію що оприлюднена, або можете звернутися для її отримання у форматі Word на електронну адресу baranova@aem.zp.ua.
На Ваше запитання повідомляю, що очікувана вартість послуг визначена як середньозважена ринкова вартість послуг охорони на підставі аналізу укладених договорів за результатами проведених торгів у системі Prozorro, яка становить 592176 грн 00 коп.
Дата подання: 29 березня 2024 16:39
Дата відповіді: 01 квітня 2024 12:06
Де Ви взяли такі ринкові ціни? Якщо мінімальна зарплата 8100,00 грн. Для 2х цілодобових постів потрібно 10 людей (працюють доба через три + відпустки та лікарняні). 10 людей * 8100 грн. в місяць * 12 місяців = 972 тис. грн. І це тільки на зарплату! А у Вас 592 тис. Тобто Виконавець має докласти свої 380 тис., щоб заплатити людям мінімальну зарплату??? Ми вже не говоримо про податки, витрати на матбазу та прибуток!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляю, що очікувана вартість послуг визначена на підставі укладених договорів за результатами проведених торгів у системі Prozorro.
На Ваше запитання повідомляю, що очікувана вартість послуг визначена на підставі укладених договорів за результатами проведених торгів у системі Prozorro.
Дата подання: 01 квітня 2024 12:20
Дата відповіді: 01 квітня 2024 13:48
Питання: а чому Ви не зважаєте на те, що ваші попередні договори були укладені при мінімальній зарплаті 40,46 грн. за годину. А з сьогоднішнього дня ця сума вже 48 грн.?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляю, що очікувана вартість послуг визначена на підставі укладених договорів за результатами проведених торгів у системі Prozorro
можливо з будь якої електронної адреси, яка не ідентифікує учасника
Дата подання: 01 квітня 2024 12:22
Дата відповіді: 01 квітня 2024 13:49
Питання: тобто, щоб отримати документацію з можливістю копіювання тексту, ми маємо створити спеціальну пошту, яка нас не ідентифікує? Бачимо, що Ви створюєте всі умови для більшої участі учасників!
Відповідь: На Ваше запитання повідомляю, що тендерна документація у форматі Word буде Вам направлено на Вашу електронну адресу за запитом на адресу baranova@aem.zp.ua
Кваліфікація
Дата подання: 01 квітня 2024 16:59
Дата відповіді: 02 квітня 2024 14:12
Шановний Замовнику, чи є вимога щодо контрагента аналогічного договору, який буде наданий в складі пропозиції?
Відповідь: Вимоги щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) викладені у п.п 5.1 п.5 Р. ІІІ Тендерної документації та додатку 3 до ТД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП" |
592 041,60
UAH
|
592 041,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП" #45249322 |
Відхилено |
592 041,60
UAH
|
10 квітня 2024 13:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2024 10:30
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій