Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | " АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МІСТА ЛАДИЖИН " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38023479 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Гайсинський р-н, м. Ладижин, вул. Будівельників, буд. 5 |
Контактна особа: |
Олена Фадієвська +380979271405 ladrozvytok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 15:22 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 15:22 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади
Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015:38632000-4 Прилади нічого бачення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 11:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 10:33 |
Обґрунтування(монокуляри).docx | |
28 березня 2024 10:33 |
ТД 2024 (монокуляри).docx | |
28 березня 2024 10:33 |
Додаток 2 Проєкт договору (монокуляр).docx | |
28 березня 2024 10:33 |
Додаток 1 Технічна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-12-000037 ● c1655b4f89c047128875465c5d2f149e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2024 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.08.2024 №75-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.08.2024 №75-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-03-28-002214-a, 28.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-14 11:31:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі монокуляру нічного бачення AGM Wolf-14 NW2 та тепловізійного монокуляру AGM Fuzion TM25-384 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-28-002214-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат (з урахуванням вимог законодавства щодо звільнення від оподаткування ввізним митом і ПДВ приладів нічного бачення), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
2. Яким чином дотримано вимог пунктів 41 та 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а також розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, зокрема щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ «ТОДОР», який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, без надання йому можливості виправити невідповідність в його тендерній пропозиції, що не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі, виявлену уповноваженою особою (рішення від 09 квітня 2024 року №4) в частині відсутності авторизаційного листа від виробника, або його офіційного представника/дистриб’ютора (з підтвердженням його авторизації) на продаж, гарантійне та післягарантійне обслуговування приладів на території України?
3. Яким чином учасником ТОВ «Харків Спецприлад», якого обрано переможцем, виконано вимоги додатку №1 тендерної документації «Технічна специфікація» щодо дотримання технічних вимог до тепловізійного монокуляру AGM Fuzion TM25-384, а саме: терміну роботи батареї до 7,5 годин; розміру - 171×61×57 мм та ваги - 300 г, оскільки в тендерній пропозиції даного учасника в файлі «agm_fuzion_tm25-384 ua.pdf» міститься інформація, що Fuzion використовує одну літієву акумуляторну батарею, що забезпечує до 5 годин роботи; розмір складає 161 x 87 x 74 мм та вага (без батарейок) – 470г?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-19 10:41:21
Відповідно до запиту про надання пояснень щодо закупівлі монокуляру нічного бачення AGM Wolf-14 NW2 та тепловізійного монокуляру AGM Fuzion TM25-384, наданого Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі рекомендацій наказу Міністерства економіки України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок здійснено методом порівняння ринкових цін для аналогічних товарів, базуючись на процедурах закупівель, оголошених і проведених у системі Prozorro. При визначенні очікуваної вартості також враховано положення постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів».
Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та відображена у річному плані закупівель на 2024 рік, розрахована з урахуванням податків, зборів та інших витрат відповідно до чинного законодавства.
Для визначення вартості предмета закупівлі, Замовником здійснено моніторинг середньоринкових цін на товари, аналогічні до предмета закупівлі, інформація про які міститься у Додатку 1 до цього пояснення – «Таблиця аналізу аналогічних закупівель на 1 аркуші». Також Замовником було досліджено інформацію про ціни на аналогічні товари в онлайн-магазинах, що відображено у Додатку 2 до цього пояснення.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені потребами окремого структурного підрозділу Збройних Сил України для забезпечення технічної підтримки в умовах військової агресії. Інформація про найменування та місцезнаходження підрозділу, не публікується з міркувань національної безпеки під час воєнного стану.
Під час проведення закупівлі Замовником додатково було розміщено разом з оголошенням обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі у файлі під назвою «Обґрунтування(монокуляри).docx» (Додаток 3 до цього пояснення).
2. Дотримання вимог пунктів 41 та 43 Постанови №1178:
Відповідно Технічних характеристик Закупівлі (Додаток №2) до тендерної документації встановлювались наступні вимоги:
Учасники процедури закупівлі повинні надати складі тендерної пропозиції:
- з метою уникнення закупівлі підробних товарів чи незаконно ввезених на територію України, учасник надає авторизаційний лист від виробника, або його офіційного представника/дистриб'ютора (з підтвердженням його авторизації) на продаж, гарантійне та післягарантійне обслуговування приладів на території України
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ «ТОДОР» у складі пропозиції відповідних документів не надано.
Наявна невідповідність у пропозиції учасника не дає підстав Замовнику для формування Повідомлення про усунення невідповідностей протягом 24 годин, оскільки ця невідповідність стосується безпосередньо Технічної специфікації на відповідність предмету закупівлі. Зокрема, це стосується підтвердження того, що товар не є підробленим, законності його обігу, а також гарантійного та післягарантійного обслуговування на території України. Гарантійний строк, встановлений у технічних вимогах до тендерної документації, є складовою частиною таблиці технічної специфікації, де зазначений строк у 12 місяців.
Пропозиція учасника була відхилена внаслідок того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей» – підпункт 2 пункту 44 Постанови про особливості.
3. Виконання вимог технічної специфікації ТОВ «Харків Спецприлад»:
Щодо наданих технічних параметрів, Замовник врахував наступне:
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, включаючи відповідну технічну специфікацію. Технічні характеристики та специфікації предмета закупівлі визначаються замовником із урахуванням вимог, встановлених частиною 4 статті 5 Закону.
Якщо замовник не може скласти вичерпний опис характеристик, технічна специфікація може містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, або національними стандартами, при цьому зазначаючи «або еквівалент».
Відповідно до вказаних норм, замовник формулює технічні вимоги до предмета закупівлі з акцентом на необхідних характеристиках. Замовник може вимагати від учасника підтвердження відповідності його пропозиції цим вимогам шляхом надання відповідних документів.
Замовник обґрунтовує свою позицію рішенням Антимонопольного комітету України від 22.09.2023 № 15186-р/пк-пз (закупівля № UA-2023-08-21-003997-a), де зазначено, що тендерна документація не містить вимоги щодо обов'язковості зазначення конкретних характеристик товару.
Крім того, Замовником було здійснено повну перевірку пропозиції ТОВ «ХАРКІВ СПЕЦПРИЛАД» (код ЄДРПОУ 3562905418) з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178. За результатами перевірки було встановлено, що пропозиція відповідає вимогам законодавства, і недостовірна інформація відсутня.
Замовником також було перевірено документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення пропозиції відповідно до вимог Постанови №1178. Зокрема, учасником надано довідку про відсутність кримінальної відповідальності та інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
Замовник наголошує на необхідності дотримання принципу пропорційності, визначеного Конституційним Судом України, відповідно до якого заходи мають бути співмірними з метою, яку вони переслідують.
Щодо терміну роботи батареї: Учасник зазначив, що пристрій використовує літієву акумуляторну батарею, яка забезпечує до 5 годин роботи. Однак, цей показник може варіюватися залежно від умов експлуатації та налаштувань пристрою. Для забезпечення більш тривалого терміну роботи передбачена можливість підключення додаткових зовнішніх джерел живлення через інтерфейс USB Type-C, що дозволяє досягти заявленого в тендерній документації терміну роботи до 7,5 годин.
Щодо розміру та ваги: Різниця в розмірах і вазі, зазначених у пропозиції, обумовлена відмінностями у методах вимірювання та комплектації пристрою, які використовуються виробником. Пропозиція включає пристрій із батареєю, захисними елементами та іншими компонентами, що впливають на вагу та розміри. Незначні відхилення у цих параметрах були допустимими за умовами тендерної документації, оскільки не впливають на функціональність пристрою та його придатність для виконання завдань замовника.
Таким чином, запропоновані характеристики пристрою відповідають вимогам тендерної документації. Відхилення у вагах та розмірах не впливають на здатність пристрою виконувати свої функції, що робить вибір переможця тендеру правомірним. Оскільки інформація, що стосується технічних специфікацій, може мати обмежений доступ та потенційно впливати на національну безпеку, частина інформації може бути надана у режимі обмеженого доступу або у знеособленій формі.
Додатки:
1. Таблиця аналізу аналогічних закупівель.
2. Таблиця розрахунку очікуваної вартості на основі публічних даних.
3. Обґрунтування (монокуляри).
4. Документи надані на підтвердження технічних параметрів від ТОВ «ХАРКІВ СПЕЦПРИЛАД».
- Відповідь моніторинг.pdf
- Додаток №1 Аналітика аналогічних закупівель.xlsx
- Додаток №2 AGM Wolf-14 NW2 - купити ПНБ _ тепловізор_ ціни, відгуки, характеристики _ вартість в магазинах України_ Київ, Дніпро, Львів, Одеса.pdf
- Додаток №3 Обґрунтування(монокуляри).docx
- Додаток №4 Технічна специфікація_compressed.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами здійснення моніторингу закупівлі В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2024-08-12-000037 ● c1655b4f89c047128875465c5d2f149e (далі - Висновок). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку замовник зобов’язаний оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або надати аргументовані заперечення до Висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно з Висновком, встановлено, що: Статус: порушення виявлені. Опис порушень детально викладений у висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. Висновком також встановлено зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у разі їх наявності). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, притягнення до відповідальності осіб, які допустили порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання зобов’язань за Висновком моніторингу прийнято рішення оголосити уповноваженій особі Фадієвській Олені Вікторівні догану за порушення під час проведення процедури закупівлі (наказ № 20 від 05.09.2024 року додається). З огляду на вказане, Замовником виконано зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що передбачені Висновком моніторингу, вжито заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, які допустили порушення. На думку Замовника, єдиний можливий захід для недопущення подібних порушень у майбутньому - це особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень і притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи. Агенція місцевого економічного розвитку міста Ладижин зобов’язується, що уповноважена особа в подальшому не буде вчиняти подібних порушень. До уповноваженої особи застосовано заходи дисциплінарної відповідальності, що підтверджується доданим до даної відповіді документом. Також Замовник вживає заходи щодо додаткового навчання уповноваженої особи у сфері організації та проведення публічних закупівель, як у зв’язку з виявленими порушеннями, так і з метою превентивної роботи для недопущення подібних порушень у майбутньому. Частина 9 статті 8 Закону передбачає, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, що були усунуті замовником відповідно до Висновку. У зв’язку з самостійним усуненням порушень Замовником, вважаємо, що є підстави для застосування частини 9 статті 8 Закону - звільнення від адміністративної відповідальності. Сподіваємося на розуміння ситуації, що склалася. Додатки: - Наказ про накладення дисциплінарного стягнення на Фадієвську О.В.
2024-09-06 08:38:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ " ТОДОР " |
575 000,00
UAH з ПДВ
|
575 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Харків Спецприлад" |
599 900,00
UAH з ПДВ
|
599 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ " ТОДОР " #20095379 |
Відхилено |
575 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2024 10:48
|
|
ТОВ "Харків Спецприлад" #40512424 |
Переможець |
599 900,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 17:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 13:27
|
договір 76.pdf | укладений |
17 квітня 2024 13:25
|