Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (м’яка частина крісла для сидіння)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2024-03-28-001644-a ● 5ad11e1fbaed404f9a91953c9070b8f7
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38226516 |
Місцезнаходження: | 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д |
Контактна особа: |
Чуденко Лілія +380985815028 chudenko596@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 02:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 11:51 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 11:51 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
М’яка частина крісла для сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 10:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 10:07 |
Тендерна документація м'які частини крісел.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо стану поточних рахунків
Дата подання: 01 квітня 2024 21:37
Дата відповіді: 04 квітня 2024 09:43
Шановний замовнику!
Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступний(і) документ(и) - довідка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами.
Повідомляємо, що абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що жодною нормою чинного законодавства України не передбачено вимоги надання фізичною/юридичною особою інформації про стан своїх поточних рахунків, тому включаючи у тендерну документацію вимогу щодо надання учасниками такої інформації ви порушуєте вищезазначену норму законодавства.
Також повідомляємо, що інформація про стан поточних рахунків є комерційною таємницею.
Дана інформація може бути використана недобросовісними особами, тому її висвітлення необмеженому колу осіб може спричинити негативні наслідки для учасника.
Вимагаємо виключити вимогу про надання у складі тендерної пропозиції учасника інформації про стан поточних рахунків та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання, стосовно про наявність поточних рахунків, повідомляємо про наступне. Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідки не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних(ного) рахунків(у), та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами.
Щодо реєстру наданих документів
Дата подання: 01 квітня 2024 21:39
Дата відповіді: 03 квітня 2024 14:01
Шановний замовнику!
Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. У разі, якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації.
Також даним пунктом передбачено, що рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, у якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно до змісту документа.
Нам як потенційному учаснику незрозуміло як можна надати реєстр із зазначенням номерів сторінок документів, якщо кожен документ буде надаватись окремим файлом і нумерація кожного з документів буде починатись з першого номера.
Також незрозумілим є те, що кожен документ рекомендується надавати окремим файлом, а у разі, якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації.
Тобто, якщо кожен документ надати окремим файлом , як вами рекомендується у тендерній документації, то до кожної документу необхідно робити окремий реєстр, який буде містити лише назву одного документу?
Просимо виправити суперечливості, надати зрозумілий порядок подання тендерних пропозицій учасниками та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції.
Якщо тендерна пропозиція подається окреми додатками (на приклад, документи розподілені на 2 файли, на кожний файл повинен бути реєстр) на кожний додаток повинен бути реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації.
Якщо тендерна пропозиція подається окреми додатками (на приклад, документи розподілені на 2 файли, на кожний файл повинен бути реєстр) на кожний додаток повинен бути реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
116 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
128 448,00
UAH з ПДВ
|
116 424,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" #33342514 |
Очікує рішення |
116 400,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 12:14
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 14:24 |
Кінець періоду оскарження: | 22 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 22 квітня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: необхідність внесення суттєвих змін в технічні вимоги. |
Документи:
11 квітня 2024 14:24
|
Електронний підпис |
11 квітня 2024 14:24
|
Протокол.pdf |