Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
Очікувана вартість
2 140 000,00 UAH
UA-2024-03-28-000852-a ● b826282983fb4346a35d138968a6627e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43997225 |
Вебсайт: | https://chynadiivska-gromada.gov.ua/derzhavni-zakupivli-12-09-27-21-05-2021/ |
Місцезнаходження: | 89640, Україна , Закарпатська обл., селище міського типу Чинадійово, вул.Волошина, будинок 41 |
Контактна особа: |
Ванда Когут +380313149998 osvitaotgg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:24 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:24 |
Очікувана вартість: | 2 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Інформація про предмет закупівлі
назва предмета закупівлі Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
кількість товару та місце його поставки Місце поставки – 89640, Україна, Закарпатська обл., Мукачівський р-н., заклади освіти Чинадіївської СР
Кількість – 930 куб.м.
очікувана вартість предмета закупівлі 2 140 000,00 грн (два мільйони сто сорок тисяч гривень, 00 коп)
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення аналізу ринку в регіоні Замовника та на території України шляхом порівняння цін на аналогічний товар. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з Інтернет ресурсів на дату оголошення тендеру.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до виділених коштів за КЕКВ 2275 до кошторису на 2024 рік.
Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо після завершення аукціону в учасника, пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно-вигідною, змінилася (знизилася) ціна тендерної пропозиції, учасник повинен до моменту укладення договору дозавантажити скориговані за результатами аукціону файли (тендерної пропозиції, проекту договору, кошторису або розрахунку ціни тендерної пропозиції і т.д.) в електронному вигляді файли на електронному майданчику до своєї тендерної пропозиції (за технічної можливості).
строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг До 01.10.2024 року
кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 05.04.2024 о 08 год.00 хв.
умови оплати Післяоплата 100%.
Послуга оплачується після поставки товару Замовнику протягом 10 банківських днів або по мірі надходження бюджетних коштів. У випадку затримання оплати казначейською службою, оплата проведеться до 31.12.2024 року
Розгорнути
Згорнути
назва предмета закупівлі Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
кількість товару та місце його поставки Місце поставки – 89640, Україна, Закарпатська обл., Мукачівський р-н., заклади освіти Чинадіївської СР
Кількість – 930 куб.м.
очікувана вартість предмета закупівлі 2 140 000,00 грн (два мільйони сто сорок тисяч гривень, 00 коп)
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення аналізу ринку в регіоні Замовника та на території України шляхом порівняння цін на аналогічний товар. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з Інтернет ресурсів на дату оголошення тендеру.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до виділених коштів за КЕКВ 2275 до кошторису на 2024 рік.
Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо після завершення аукціону в учасника, пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно-вигідною, змінилася (знизилася) ціна тендерної пропозиції, учасник повинен до моменту укладення договору дозавантажити скориговані за результатами аукціону файли (тендерної пропозиції, проекту договору, кошторису або розрахунку ціни тендерної пропозиції і т.д.) в електронному вигляді файли на електронному майданчику до своєї тендерної пропозиції (за технічної можливості).
строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг До 01.10.2024 року
кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 05.04.2024 о 08 год.00 хв.
умови оплати Післяоплата 100%.
Послуга оплачується після поставки товару Замовнику протягом 10 банківських днів або по мірі надходження бюджетних коштів. У випадку затримання оплати казначейською службою, оплата проведеться до 31.12.2024 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
930 метр кубічний
Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 09:24 |
Додаток 3 Інші документи які повинен надати Учасник.docx | |
28 березня 2024 09:24 |
Додаток 8 Лист згода на обробку персональної інформації.docx | |
28 березня 2024 09:24 |
Додаток 7 Загальні відомості про учасника.docx | |
28 березня 2024 09:24 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
28 березня 2024 09:24 |
Додаток 4 Підстави для відмови_відхилення.docx | |
28 березня 2024 09:24 |
Тендерна документація_Паливна деревина (2024).docx | |
28 березня 2024 09:24 |
ДОДАТОК 6 до тендерної документації Проект договору та порядок зміни його умов.docx | |
28 березня 2024 09:24 |
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
28 березня 2024 09:24 |
Додаток 5 Технічні якісні кількісні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення порушень у ТД
Дата подання: 29 березня 2024 09:00
Дата відповіді: 29 березня 2024 11:33
Шановний Замовник, 1. прошу внести зміни в ТД та привести її у відповідність до вимог п. 29 Особливостей, оскільки кваліфікаційні критерії до учасників згідно ст. 16 Закону в даній закупівлі може бути лише одна - наявність виконання аналогічного договору! У Вас зазначені критерії які прямо заборонені Особливостями.Згідно Додатку 2 вимагається інформація та документи на підтвердження наявності МТБ, автомобіля та приміщень. 2. Згідно Додатку 5 вимагається - З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного(-их) договору(-ів) з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) (не менше двох). Незрозуміло навіщо ви вимагаєте наявність не менше 2х зазначених договорів? Якщо в Учасника наявний договір на закупівлю товару у обсязі достатньому для постачання Замовнику за договором, тобто 930м3 та/або більше то нащо Вам потрібні ще договори? 3. Звертаю увагу Замовника на те, що ТД складена досить недбало, пункти та вимоги перемішані між собою, наприклад до переліку формальних помилок вставлено вимоги до оформлення тендерної пропозиції, які жлдним чином не відносяться до формальних помилок та інше, це заважає опрацюванню ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення! Рекомендуємо дотримуватися вимог до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-28-000852-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа - підприємець Бабурнич Іван Васильович, Код ЄДРПОУ:2523120010
Дата подання: 17 квітня 2024 08:50
скасувати рішення про визнання ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА переможцем.
Шановний Замовнику!
Звертаємо увагу на наступне:
Відділосвіти, молоді та спорту, у справахдітей та культури Чинадіївськоїселищної ради в період з 11.04.2024 13:29 до 12.04.2024 13:29 було надано 24 години на виправлення невідповідностей ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА з наступною Вимогою:
«Опис:
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: - Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване (вказати термін дії договору), інше).. (пп.1.1. п.1 Додатку 2 до тендерної документції), учасником надано довідкуоднак відсутня інформація про термін дії договору. Учасник повинен надати договір оренди відкритого майданчика з фізичною особою Синкулич Василь Іванович від 15.01.2024 року та оновлену довідку про наявні потужності із зазначенням інформації про термін дії договору оренди. Подана тендерна пропозиція учасника ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).»
Щодо послідовності дій:
1. Учасником ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА на виконання вимог тендерної документації, а саме: Додаток №1 «Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване (вказати термін дії договору), інше» у складі пропозиції від 04.04.2024 12:21 надано файл: «Наявність потужностей для зберігання.pdf», який містить наступну інформацію:
«Орендоване згідно Договору оренди відкритого майданчика від 15.01.2024р. з Фізичною особою Синкулич Василь Іванович».
2. Замовник надає 24 години з 11.04.2024 13:29 до 12.04.2024 13:29
з вимогою:
«учасником надано довідку однак відсутня інформація про термін дії договору. Учасник повинен надати договір оренди відкритого майданчика з фізичною особою Синкулич Василь Іванович від 15.01.2024 року та оновлену довідку про наявні потужності із зазначенням інформації про термін дії договору оренди».
3. Учасник 11.04.2024 15:13 надає довідку «Наявність потужностей для зберігання ОНОВЛЕНА.pdf» в якій зазначає:
«Орендоване згідно Договору оренди відкритого майданчика від 15.01.2024р. з Фізичною особою Синкулич Василь Іванович, термін дії зазначеного договору до 15.12.2024 року»
3.1. Надає договір «Договір оренди відкритого майданчика 2024р.pdf» в якому зазначено: Договір оренди відкритого майданчика ВІД 15 ГРУДНЯ 2023 РОКУ.
Отже, Учасником протягом 24 годин не надано договір оренди від 15.12.2024 року, а надано договір оренди від 15.12.2023 року!
Таким чином, відповідно до п.44 Особливостей, Замовник не МАВ ПРАВА визнавати ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА, А БУВ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВІДХИЛИТИ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЮ ЗА НАСТУПНОЮ ПІДСТАВОЮ: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, колиучасник процедури закупівлі:не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Шановний Замовнику, просимо Вас скасувати рішення про визнання ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА переможцем.
У разі невиконання даних умов, будемо зобов’язані звернутися зі скаргою до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу на наступне:
Відділосвіти, молоді та спорту, у справахдітей та культури Чинадіївськоїселищної ради в період з 11.04.2024 13:29 до 12.04.2024 13:29 було надано 24 години на виправлення невідповідностей ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА з наступною Вимогою:
«Опис:
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: - Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване (вказати термін дії договору), інше).. (пп.1.1. п.1 Додатку 2 до тендерної документції), учасником надано довідкуоднак відсутня інформація про термін дії договору. Учасник повинен надати договір оренди відкритого майданчика з фізичною особою Синкулич Василь Іванович від 15.01.2024 року та оновлену довідку про наявні потужності із зазначенням інформації про термін дії договору оренди. Подана тендерна пропозиція учасника ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).»
Щодо послідовності дій:
1. Учасником ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА на виконання вимог тендерної документації, а саме: Додаток №1 «Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване (вказати термін дії договору), інше» у складі пропозиції від 04.04.2024 12:21 надано файл: «Наявність потужностей для зберігання.pdf», який містить наступну інформацію:
«Орендоване згідно Договору оренди відкритого майданчика від 15.01.2024р. з Фізичною особою Синкулич Василь Іванович».
2. Замовник надає 24 години з 11.04.2024 13:29 до 12.04.2024 13:29
з вимогою:
«учасником надано довідку однак відсутня інформація про термін дії договору. Учасник повинен надати договір оренди відкритого майданчика з фізичною особою Синкулич Василь Іванович від 15.01.2024 року та оновлену довідку про наявні потужності із зазначенням інформації про термін дії договору оренди».
3. Учасник 11.04.2024 15:13 надає довідку «Наявність потужностей для зберігання ОНОВЛЕНА.pdf» в якій зазначає:
«Орендоване згідно Договору оренди відкритого майданчика від 15.01.2024р. з Фізичною особою Синкулич Василь Іванович, термін дії зазначеного договору до 15.12.2024 року»
3.1. Надає договір «Договір оренди відкритого майданчика 2024р.pdf» в якому зазначено: Договір оренди відкритого майданчика ВІД 15 ГРУДНЯ 2023 РОКУ.
Отже, Учасником протягом 24 годин не надано договір оренди від 15.12.2024 року, а надано договір оренди від 15.12.2023 року!
Таким чином, відповідно до п.44 Особливостей, Замовник не МАВ ПРАВА визнавати ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА, А БУВ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВІДХИЛИТИ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЮ ЗА НАСТУПНОЮ ПІДСТАВОЮ: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, колиучасник процедури закупівлі:не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Шановний Замовнику, просимо Вас скасувати рішення про визнання ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА переможцем.
У разі невиконання даних умов, будемо зобов’язані звернутися зі скаргою до АМКУ!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2024 13:57
Дякуємо за звернення! Документ по суті і наповненню відповідає вимогам тендерної документації. Зазначена Вами помилка відноситься до формальних, тому пропозиція учасника не може бути відхилена з зазначених причин.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА |
1 807 920,00
UAH з ПДВ
|
1 807 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа - підприємець Бабурнич Іван Васильович |
2 027 400,00
UAH з ПДВ
|
2 027 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "КВАДРО" |
2 140 000,00
UAH з ПДВ
|
2 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА #2647716062 |
Переможець |
1 807 920,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 16:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 15:12
|
Договір 83 Деревина.pdf | укладений |
30 квітня 2024 11:06
|