Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади» (стадія «Будівництво»)
Очікувана вартість
88 696 526,00 UAH
UA-2024-03-28-000809-a ● 7ba44e78baa74f1da024834cf6a07e30
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 23000304 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Перемоги, будинок 24/2 |
Контактна особа: |
Андрій Корецький +380536756094 depczor.kremenchuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 09:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 12:10 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 12:10 |
Очікувана вартість: | 88 696 526,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 443 482,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Відповідно до розробленого Проєкту
Будівництво розраховано на 3 роки: 2024,2025,2026
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
«Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади» (стадія «Будівництво») у населених пунктах Кременчук, Потоки, Мала Кохнівка, Придніпрянське, Соснівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Перемоги, 24/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2026
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За фактично виконані роботи, оформлені актами прийому-передачі за умови отримання фінансування | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 18:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 18:23 |
ТД МАСЦО КРЕМЕНЧУК редакція 02.04.docx | |
02 квітня 2024 18:23 |
Перелік внесених змін до ТД 02.04.2024.docx | |
01 квітня 2024 19:08 |
ТД МАСЦО КРЕМЕНЧУК редакція 01.04.docx | |
01 квітня 2024 19:08 |
Перелік внесених змін до ТД 01.04.2024.docx | |
31 березня 2024 18:17 |
ТД МАСЦО КРЕМЕНЧУК редакція 31.03.docx | |
31 березня 2024 17:55 |
Перелік внесених змін у п.3 додатку 2 до ТД 31.03.2024.docx | |
31 березня 2024 09:38 |
Перелік внесених змін у нумерацію додатків 4,5 до ТД 31.03.2024.docx | |
31 березня 2024 09:38 |
ДОДАТОК №5. Проект ДОГОВОРУ редакція 31.03..docx | |
31 березня 2024 09:38 |
ДОДАТОК №4. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ редакція 31.03.docx | |
29 березня 2024 13:29 |
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ З ОБМЕЖЕННЯМИ АДРЕС.pdf | |
28 березня 2024 09:24 |
ТД МАСЦО КРЕМЕНЧУК 28.03.docx | |
28 березня 2024 09:22 |
ДОДАТОК №4. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ 28.03.docx | |
28 березня 2024 09:22 |
ДОДАТОК №5. Проект ДОГОВОРУ 28.03.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно тендерної пропозиції
Дата подання: 28 березня 2024 19:24
Дата відповіді: 29 березня 2024 13:01
Шановний Замовнику. Оскільки закупівля UA-2024-03-28-000809-a має дуже великі обсяги, з метою розширення кола потенційних учасників та коректності й оперативності розрахунку ціни тендерної пропозиції, просимо Вас додати до тендерної документації нульовий кошторис в форматі інформаційного блоку даних або інформаційної моделі.
Відповідь: Стосовно Вашого звернення, на порталі Єдиної державної системи у сфері будівництва перевірити проєктно-кошторисну документацію можна за номером PD01:1945-4344-2316-5959
Чи пройшла ПКД експертизу?
Дата подання: 29 березня 2024 09:02
Дата відповіді: 29 березня 2024 13:30
Шановний замовнику, щоб зрозуміти технічне завдання в повному обсязі та переконатися у відповідності ПКД нормативним вимогам, завантажте до системи експертний звіт.
Відповідь: Так ПКД пройшла експертизу. Експертний звіт підвантажено у файли (пояснення на запитання від учасників)
Стосовно тендерної пропозиції
Дата подання: 30 березня 2024 21:31
Дата відповіді: 31 березня 2024 09:43
Шановний замовник!
Згідно Додатку 5 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі необхідно надати документи, що підтверджують:
- технічні вимоги підписані учасником у стверджувальній формі;
- скановану з оригіналу кольорову копію гарантійного листа від виробника основного обладнання базових станцій радіомережі оповіщення або інші документи, які підтверджують стосунки із виробником (нотаріально завірені або завірені учасником копію дилерського договору або сертифікату дистриб’ютора або листа виробника про представництво його інтересів або інші оригінали документів, в яких обов’язково зазначаються стосунки з учасником), що буде монтуватися учасником, або представництва чи філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України.
- для запобігання постачання недоброякісного, контрафактного обладнання базових станцій радіомережі та товару який не призначений для українського ринку, для безпеки та захисту оригінальної продукції̈ від імітації та підробок, у складі тендерної пропозиції Учасник має надати лист від виробника з зазначенням ідентифікаційного номеру партнера, про те що він являється авторизованим партнером в Україні тим самим може здійснювати перепродаж, проектування, доставляти, інсталювати та гарантійне обслуговування. Дана вимога викладена для дотримання справедливої конкуренції, між Учасниками, які є постачальниками якісного та оригінального товару.
Нагадуємо Вам що педметом закупівлі є «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади» (стадія «Будівництво») тому основним обладнанням МАСЦО є сигнально-гучномовні пристрої, система управління (серверне обладнання, спеціальне програмне забезпечення для системи оповіщення), автоматизовані робочі місця (АРМ) та інше а базові станцій радіомережі є супутнім (допоміжним обладнанням), що забезпечує МАСЦО однім з двох каналів зв’язку.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та додати вимогу надати «скановану з оригіналу кольорову копію гарантійного листа від виробника основного обладнання автоматизованих систем централізованого оповіщення, а саме: сигнально-гучномовних пристроїв, системи управління (серверного обладнання, спеціального програмного забезпечення для системи оповіщення), автоматизованих робочих місць оперативних чергових (АРМ ОЧ)»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, з метою залучення максимальної кількості учасників просимо орієнтуватися на вимоги, викладені у тендерній документації (в тому числі у Додатку 4 - Технічні вимоги, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі )
загальне питання до закупівлі
Дата подання: 31 березня 2024 16:00
Дата відповіді: 01 квітня 2024 20:48
Шановний замовнику! Просимо надати роз'яснення додатку 4 тендерної документації в абзаці « для запобігання постачання недоброякісного, контрафактного обладнання базових станцій радіомережі та товару який не призначений для українського ринку, для безпеки та захисту оригінальної продукції̈ від імітації та підробок», що саме ви маєте на увазі під терміном «та товару який не призначений для українського ринку», а саме на який товар (просимо назвати) в даному випадку учасник має надавати листа від виробника з зазначенням ідентифікаційного номеру партнера, про те що він являється авторизованим партнером в Україні тим самим може здійснювати перепродаж, проектування, доставляти, інсталювати та гарантійне обслуговування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, обладнання від виробника повинно бути адаптовано для України та відповідати чинному Законодавству, що дозволяє запобігти постачанню можливого контрафактного обладнання. Ця вимога стосується обладнання цифрових базових станцій радіомережі.
загальне питання до закупівлі
Дата подання: 31 березня 2024 16:33
Дата відповіді: 01 квітня 2024 20:55
Шановний замовнику! Автоматизовані системи централізованого оповіщення закуповуються за бюджетні кошти, також ці системи мають суттєвий вплив на життєдіяльність, цивільний захист населення та його безпеку під час війни (ракетних обстрілів), оскільки своєчасне оповіщення дає людям можливість негайно укритися в сховищах. Гарантійний лист виробника це той дієвий чинник, який дозволяє запобігти постачанню можливого контрафактного обладнання. Вами вимагається гарантійний лист на обладнання радіомережі, хоча це допоміжне обладнання до систем оповіщення. З незрозумілих причин ви не надали відповідь на нашу попередню вимогу. Для виключення можливого нецільового використання бюджетних коштів, просимо вас, передбачити в вимогах до учасників щодо обов'язкового надання гарантійного листа від виробника автоматизованих систем оповіщення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, з метою цільового використання бюджетних коштів Замовник згідно чинного законодавства вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію з мінімальним переліком документів саме для максимального залучення потенційних учасників та спрощення участі у закупівлі
ЗАГАЛЬНЕ ЗВЕРНЕННЯ ПО ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 31 березня 2024 16:47
Дата відповіді: 31 березня 2024 18:03
Шановний замовнику! В додатку 2, пункті 3 ТД Ви посилаєтесь на додаток 7. Звертаємо Вашу увагу, що додаток 7 відсутній в переліку документів до тендерної документації. Просимо Вас внести до ТД додаток 7.
Відповідь: Шановний учаснику! За Вашим зверненням виправлено помилку нумерації додатків (у п.3 додатку 2 слова "додаток 7" виправлено на "додаток 6")
Щодо надання проектної документації
Дата подання: 01 квітня 2024 11:44
Дата відповіді: 01 квітня 2024 20:57
Шановний Замовнику!
За номером PD01:1945-4344-2316-5959 на порталі Єдиної державної системи у сфері будівництва з’являється відповідь «Нічого не знайдено».
Згідно з пунктом 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281: Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Замовником надано у складі тендерної документації Додаток №4, який містить Відомість обсягів робіт та Підсумкову відомість ресурсів.
У зв’язку з тим , що надана відомість обсягів робіт має багато розділів локальних кошторисів на виконання будівельно-монтажних робіт, для коректності складання розрахунку кошторисної документації потенційному учаснику необхідна затверджена проектна документація – зокрема специфікація та кабельний журнал.
Роботи повинні виконуватись у відповідності до технічних показників по об’єкту та проектної документації, з якою Учасники закупівлі повинні і мають право ознайомитися.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо завантажити в електронній системі закупівель затверджену проектну документацію, зокрема: специфікацію та кабельний журнал, а також нульовий кошторис в форматі інформаційного блоку даних або інформаційної моделі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дуже вдячні за Ваше питання. Повідомляємо щодо нього наступне: на виконання вимог Настанови з визначення вартості будівництва Замовником надано в Додатку 4 до Тендерної документації Відомість обсягів робіт та Підсумкову відомість ресурсів. Дані документи містять УСЮ необхідну для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни інформацію. В той же час, зважаючи на призначення і функціонал системи, що будується, надання затвердженої проєктної документації планується лише підряднику після відповідних перевірок і підписання договору для здійснення безпосередньо будівництва обʼєкту. Завчасне розповсюдження даного документу значно знизить протидиверсійну стійкість обʼєкту, поставить під загрозу максимальну ефективність досягнення цілей, які поставлені перед МАСЦО. Сподіваємося на Ваше розуміння реалій воєнного часу та запрошуємо прийняти участь в закупівлі.
Стосовно виконання аналогічних договорів
Дата подання: 01 квітня 2024 16:46
Дата відповіді: 01 квітня 2024 17:35
Шановний Замовнику!
Додатком 2 до Тендерної документації вимагається підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому зазначено, що повинно бути вказано виконання не менше 2-х аналогічних договорів.
Така вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» жодним чином не визначено можливості зазначення кількості виконаних аналогічних договорів. Також дискримінаційність вказаної вимоги підтверджується практикою АМКУ та судовою практикою.
У разі потреби зазначення такої вимоги у тендерній документації, Замовник повинен обґрунтувати та документально підтвердити необхідність встановлення даної вимоги.
Просимо внести зміни до тендерної документації у цій частині або надати обґрунтування необхідності встановлення вказаної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання! Враховуючи Ваше звернення, до тендерної документації буде внесено зміни з вимогою надання інформації від учасника про виконання хоча б одного аналогічного договору
Стосовно аналогічного договору
Дата подання: 01 квітня 2024 20:00
Дата відповіді: 02 квітня 2024 08:12
Додатком 2 до Тендерної документації вимагається підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір – згідно коду ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи.
В багатьох випадках, особливо якщо договір укладено не за результатами закупівлі згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», код за ДК у тексті договору не зазначається.
У разі, якщо виконані за договором роботи за своїм змістом, правовою природою і обсягом є будівельно-монтажними роботами, але у тексті договору відсутній код ДК, чи буде такий договір вважатися підтвердженням відповідності учасника вимозі про виконання аналогічного договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір – згідно коду ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
стосовно аналогічних договорів
Дата подання: 02 квітня 2024 18:53
Дата відповіді: 02 квітня 2024 18:54
Додатком 2 до Тендерної документації вимагається підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір – згідно коду ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи.
В багатьох випадках, особливо якщо договір укладено не за результатами закупівлі згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», код за ДК у тексті договору не зазначається.
У разі, якщо виконані за договором роботи за своїм змістом, правовою природою і обсягом є будівельно-монтажними роботами, але у тексті договору відсутній код ДК, чи буде такий договір вважатися підтвердженням відповідності учасника вимозі про виконання аналогічного договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей встановлено один із кваліфікаційних критеріїв - як досвід виконання аналогічного договору, оскільки його по факту можна вважати найбільш інформативним. Тобто якщо у часник вже має досвід постачання таких товарів (виконання робіт/надання послуг), то ймовірно, що договірні зобов’язання він теж виконає. Визначення аналогічного договору слід вважати договір який співпадає з предметом закупівлі за кодом або за загальною назвою, або якщо виконані за договором роботи за своїм змістом, правовою природою і обсягом є будівельно-монтажними роботами. Згідно вищевикладеного замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Стосовно дискримінаційних вимог в ТД
Дата подання: 03 квітня 2024 17:59
Дата відповіді: 04 квітня 2024 18:29
Звернення до Замовника щодо усунення порушень
та внесення змін у тендерну документацію
У відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Будь-які обмеження у використанні еквівалентного обладнання не допускаються.
Додаток №4 до тендерної документації містить посилання на виробника Motorola, яке обґрунтоване наступним чином: посилання на конкретного виробника Motorola, тип та конкретну модель товару є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї компанії є таким, що оптимально відповідає вимогам, потребам замовника у зв’язку з тим, що Замовник розгортає радіомережу із використанням фірмових технологій, які спираються на розробку компанії MOTOROLA та сумісні з уже наявним парком радіозасобів.
В дійсності, окрім виробника MOTOROLA є інші світові виробники, продукція яких не поступається у якості та функціональності. Крім того, продукція інших виробників так само може бути інтегрована та сумісна з уже наявним парком радіозасобів. Сучасні технології цілком дозволяють забезпечити інтеграцію засобів різних виробників.
Вимога щодо постачання виробів конкретного виробника є дискримінаційною та значно обмежує коло потенційних учасників, а Замовник в результаті цього не дотримується одного з основних принципів публічних закупівель ‒ максимальна економія, ефективність та пропорційність. Враховуючи, що закупівля здійснюється за державні кошти, а в країні триває війна і кожна копійка на рахунку, така дія або бездіяльність Замовника та посадових осіб Замовника призведе до перевитрат бюджетних коштів в умовах воєнного стану.
Також вимога Замовника про постачання обладнання виробництва MOTOROLA ставить в залежність від одного виробника увесь регіон та свідчить про лобіювання Замовником інтересів комерційних виробників, а саме виробника MOTOROLA.
У разі відсутності належного реагування на нашу вимогу та неприведення тендерної документації у відповідність до закупівельного законодавства, буде ініційоване звернення до органів ДАСУ, правоохоронних органів щодо надання компетентної оцінки такими діям/бездіяльності Замовника, які можуть свідчити про наявність ознак корупційної складової під час проведення закупівлі.
Керуючись законодавством у сфері публічних закупівель, з метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, вимагаємо:
1. Внести зміни до тендерної документації та надати можливість застосовувати еквівалент обладнання (зокрема еквівалент радіозасобів MOTOROLA), як це передбачено чинним законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дуже вдячні за Ваше питання. Замовником передбачена можливість застосовувати еквівалент обладнання, що зазначено у Додатку №4 до тендерної документації, а саме: Усі посилання в тексті, де міститься найменування чи посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати як вираз «або еквівалент».
Еквівалентними матеріалами, виробами, устаткуванням вважаються такі, що відповідають технічним і технологічним характеристикам матеріалів, виробів та устаткувань, що передбачені в інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Еквівалентними матеріалами, виробами, устаткуванням вважаються такі, що відповідають технічним і технологічним характеристикам матеріалів, виробів та устаткувань, що передбачені в інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Стосовно дискримінаційних вимог в ТД»
Дата подання: 03 квітня 2024 18:01
Дата відповіді: 05 квітня 2024 17:25
Звернення до Замовника щодо усунення порушень
та внесення змін у тендерну документацію
Додатком №4 до тендерної документації вимагається надання:
‒ Сканованої з оригіналу кольорової копії гарантійного листа від виробника основного обладнання базових станцій радіомережі оповіщення або інші документи, які підтверджують стосунки із виробником (нотаріально завірені або завірені учасником копію дилерського договору або сертифікату дистриб’ютора або листа виробника про представництво його інтересів або інші оригінали документів, в яких обов’язково зазначаються стосунки з учасником), що буде монтуватися учасником, або представництва чи філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України.
‒ для запобігання постачання недоброякісного, контрафактного обладнання базових станцій радіомережі та товару який не призначений для українського ринку, для безпеки та захисту оригінальної продукції̈ від імітації та підробок, у складі тендерної пропозиції Учасник має надати лист від виробника з зазначенням ідентифікаційного номеру партнера, про те що він являється авторизованим партнером в Україні тим самим може здійснювати перепродаж, проектування, доставляти, інсталювати та гарантійне обслуговування. Дана вимога викладена для дотримання справедливої конкуренції, між Учасниками, які є постачальниками якісного та оригінального товару.
По-перше, ці дві вимоги є дублюючими, адже гарантійний лист і є авторизаційним листом, який підтверджує права на постачання того чи іншого обладнання.
По-друге, твердження Замовника про необхідність надання листа від виробника з зазначенням ідентифікаційного номеру партнера, про те що він являється авторизованим партнером в Україні, яке обґрунтовується нібито для запобігання постачання недоброякісного, контрафактного обладнання базових станцій радіомережі та товару який не призначений для українського ринку, для безпеки та захисту оригінальної продукції від імітації та підробок, не відповідає дійсності. Адже вся продукція, що постачається згідно з даною закупівлею повинна бути сертифікована і Підрядник повинен надати відповідні протоколи випробувань, сертифікати, паспорти або інші документи, що підтверджують відповідність вимогам проєктної документації, будівельним нормам і стандартам, технічним умовам, нормативним документам в галузі будівництва. Саме сертифікати відповідності є документами, що підтверджують відповідність певного обʼєкта стандартам, вимогам технічних регламентів чи умовам договорів, а не лист від виробника. Також незрозуміло чому вимагаються листи саме на базові станції радіомережі оповіщення, а до складу автоматизованої системи централізованого оповіщення входить інше основне обладнання для забезпечення виконання функцій, передбачених Постановою КМУ №733 від 27.09.2017р. «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту».
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік вимог, які може висувати Замовник до учасників. Жодне із положень не передбачає отримання будь-яких листів від сторонніх комерційних структур. Обладнання, на яке вимагаються листи, є у вільному продажу на ринку, воно є у різних виробників, зокрема світових, що мають десятки офіційних представників на території України та за законами вільного ринку ця продукція може бути придбана у будь-якого представника, який надає при постачанні увесь пакет технічної документації на продукцію.
Будь-які штучні обмеження або спроби змусити потенційних учасників закуповувати у якогось певного виробника або його конкретного представника є незаконними та такими, що порушують основні принципи конкуренції.
Крім того вказаними дискримінаційними вимогами замовник значно звужує коло потенційних учасників та фактично дає право вирішувати виробнику обладнання MOTOROLA, хто зможе взяти участь у цій державній закупівлі, що грубо порушує існуюче законодавство у сфері публічних закупівель.
Крім того, вимога щодо отримання від виробника якогось листа з якимось номером не передбачена також жодним законодавством та не має практичного (окрім лобіювання та корупційної складової) сенсу, адже на офіційному сайті виробників обладнання, зокрема виробника MOTOROLA (https://www.motorolasolutions.com/en_xu/partner-finder.html) є перелік офіційних дилерів, дистриб’юторів, партнерів, що здійснюють постачання офіційної продукції цього виробника на території України.
Вирішування виробником хто має право, а хто не має права здійснювати постачання продукції для конкретного тендеру або замовника грубо порушує антимонопольне законодавство України, суперечить основним принципам вільного ринку та створює явні підстави для лобіювання та корупційної складової. Замовник та його посадові особи, що висувають вказані дискримінаційні вимоги, також стають співучасником у здійсненні цих кримінальних правопорушень.
Зазначене вище також підтверджено положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з яким Замовник здійснює закупівлю. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно зі ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Жодних підстав для вимагання листів, що видані комерційною структурою, законодавством не передбачено.
При цьому можливо сам виробник MOTOROLA, який є світовим виробником і дбає про свою ділову репутацію, мабуть не поставлений до відома, що його можуть втягнути у корупційний скандал, пов’язаний із державними закупівлями в Україні.
Отже, зазначені вимоги є дискримінаційними та повинні бути вилучені.
Керуючись законодавством у сфері публічних закупівель, з метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, вимагаємо:
1. Внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу про надання листа від виробника з зазначенням ідентифікаційного номеру партнера, про те що він являється авторизованим партнером в Україні та гарантійного листа від виробника основного обладнання базових станцій радіомережі оповіщення.
2. Внести зміни до тендерної документації і додати вимогу щодо надання учасниками закупівлі сканованої з оригіналу кольорової копії гарантійного листа від виробника основного обладнання автоматизованих систем централізованого оповіщення, а саме: сигнально-гучномовних пристроїв, системи управління (серверного обладнання, спеціального програмного забезпечення для системи оповіщення), автоматизованих робочих місць оперативних чергових (АРМ ОЧ). Оскільки предметом закупівлі є будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення, а не постачання радіозасобів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Дуже вдячні за Ваше звернення.
Уважно ознайомившись з Вашими аргументами, можемо повідомити наступне.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно Закон України зобов’язує Замовника найбільш раціонально використовувати виділені йому кошти, в тому числі шляхом закупівлі найбільш якісного, ефективного обладнання. При цьому Законом жодним чином не заборонено вимагати від Учасників документи, які підтверджують якісні параметри, відповідність вимогам чинного законодавства товарів, робіт та послуг, які закупляються. Про це також свідчить існуюча практика АМКУ.
Замовником в Тендерній документації в достатній мірі обґрунтовано необхідність вимог щодо документів, які дозволяють простежити походження обладнання та мінімізувати можливість стороннього впливу в устаткування зі сторони ворогів нашої держави чи їх агентів (зважаючи на призначення МАСЦО, такі спроби можливі).
Також необ’єктивним є Ваше постійне посилання на компанію MOTOROLA. Так, відповідно до Додатку 4 у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надана Учасникам можливість використання еквівалентного обладнання інших виробників. Тому Ваші твердження про «право вирішувати виробнику обладнання MOTOROLA, хто зможе взяти участь у цій державній закупівлі» та «спроби змусити потенційних учасників закуповувати у якогось певного виробника або його конкретного представника» жодним чином не відповідають дійсності.
Також не наведено жодних доказів чи обґрунтувань чим вимоги Замовника обмежують Ваші права та можливості прийняти участь в даній закупівлі, тому жодних ознак дискримінації у вимогам Замовника Вами, на-жаль, не наведено.
Згідно тендерної документації, опублікованої Замовником, предметом Закупівлі є роботи («Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади» (стадія «Будівництво»). Предмет закупівлі передбачає саме виконання робіт (а не купівлю товарів) та згідно п.1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також слід Зазначити що згідно п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для задоволення Вашого прохання.
Дуже вдячні за Ваше звернення.
Уважно ознайомившись з Вашими аргументами, можемо повідомити наступне.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно Закон України зобов’язує Замовника найбільш раціонально використовувати виділені йому кошти, в тому числі шляхом закупівлі найбільш якісного, ефективного обладнання. При цьому Законом жодним чином не заборонено вимагати від Учасників документи, які підтверджують якісні параметри, відповідність вимогам чинного законодавства товарів, робіт та послуг, які закупляються. Про це також свідчить існуюча практика АМКУ.
Замовником в Тендерній документації в достатній мірі обґрунтовано необхідність вимог щодо документів, які дозволяють простежити походження обладнання та мінімізувати можливість стороннього впливу в устаткування зі сторони ворогів нашої держави чи їх агентів (зважаючи на призначення МАСЦО, такі спроби можливі).
Також необ’єктивним є Ваше постійне посилання на компанію MOTOROLA. Так, відповідно до Додатку 4 у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надана Учасникам можливість використання еквівалентного обладнання інших виробників. Тому Ваші твердження про «право вирішувати виробнику обладнання MOTOROLA, хто зможе взяти участь у цій державній закупівлі» та «спроби змусити потенційних учасників закуповувати у якогось певного виробника або його конкретного представника» жодним чином не відповідають дійсності.
Також не наведено жодних доказів чи обґрунтувань чим вимоги Замовника обмежують Ваші права та можливості прийняти участь в даній закупівлі, тому жодних ознак дискримінації у вимогам Замовника Вами, на-жаль, не наведено.
Згідно тендерної документації, опублікованої Замовником, предметом Закупівлі є роботи («Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади» (стадія «Будівництво»). Предмет закупівлі передбачає саме виконання робіт (а не купівлю товарів) та згідно п.1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також слід Зазначити що згідно п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для задоволення Вашого прохання.
Щодо проходження повторної експертизи у разі пропозиції еквіваленту
Дата подання: 03 квітня 2024 20:24
Дата відповіді: 04 квітня 2024 19:52
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку №4, у разі, якщо учасник пропонує «еквівалент» обладнання то він повинен погодити його з розробником проекту, пройти за свій рахунок повторну експертизу та надати погодження Територіального підрозділу ДСНС України та структурного підрозділу з питань цивільного захист обласної адміністрації до моменту підписання Договору про закупівлю.
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Строк проходження експертизи для об'єктів з категорією СС2 і СС3 становить 15-30 днів. Погодження з розробником проекту займе невідомо скільки часу.
Тобто учаснику, який пропонує еквівалентне устаткування, неможливо виконати вказану вимогу і як наслідок потенційний учасник фактично позбавлений права взяти участь у конкурентній закупівлі.
Просимо Вас внести зміни у тендерну документацію та встановити реальний строк погодження з розробником проекту та проходження експертизи проектної документації, а також не прив’язувати його до періоду підписання договору, а приміром передбачити вказану вимогу із терміном – до початку виконання робіт.
Вказані зміни дадуть можливість розширити коло потенційних учасників та виконати вимогу законодавства України щодо можливості застосування учасниками закупівель еквівалентного обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дуже вдячні за Ваше питання. Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. В той же час, зважаючи на призначення і функціонал системи, що будується, Замовник зацікавлений у якнайшвидшому впровадженні системи та буде максимально сприяти потенційному учаснику в разі запропонованого еквівалентного обладнання. Сподіваємося на Ваше розуміння реалій воєнного часу та запрошуємо прийняти участь в закупівлі.
Щодо показників для складання кошторисів
Дата подання: 03 квітня 2024 20:25
Дата відповіді: 04 квітня 2024 21:27
Шановний Замовнику!
Для складання коректної і конкурентоспроможної пропозиції всіма учасниками, а не лише розробником ПКД, просимо внести доповнення в «ДОДАТОК №4. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», оскільки наразі серед необхідних вимог по складанню кошторису наявний лише рекомендований рівень заробітної плати.
З метою участі у закупівлі, для складання кошторисних розрахунків ціни пропозиції, просимо внести доповнення в додаток та надати перелік і розмір всіх необхідних показників, що затверджені експертною організацією при проходженні експертизи проекту, а саме:
- Кошторисний прибуток.
- Кошти на покриття адміністративних витрат.
- Витрати на перевезення робітників будівельних організацій автомобільним транспортом; питома вага щоденного перевезення робітників.
- Витрати, пов’язані з відряджанням працівників будівельних організацій: добові витрати, змінюваність працівників, що перебувають у відрядженні; вартість проїзду в одну сторону; вартість найму житла на 1 людину на добу, питома вага відряджених робітників.
- Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва.
- Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
- Затверджені коефіцієнти до умов виконання будівельних, монтажних і пусконалагоджувальних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дуже вдячні за Ваше питання. Повідомляємо щодо нього наступне: на виконання вимог Настанови з визначення вартості будівництва Замовником надано в Додатку 4 до Тендерної документації Відомість обсягів робіт та Підсумкову відомість ресурсів. Дані документи містять УСЮ необхідну для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни інформацію. Замовник для максимального залучення потенційних учасників та спрощення участі у закупівлі не обмежує потенційних учасників у розмірі всіх необхідних показників для складання кошторису. Під час складання кошторису просимо керуватися Настановою з визначення вартості будівництва та чинним Законодавством.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрзалізничавтоматика |
83 372 972,81
UAH з ПДВ
|
78 696 526,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
86 880 777,52
UAH з ПДВ
|
86 880 777,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укрзалізничавтоматика #37401997 |
Очікує рішення |
78 696 526,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 12:33
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 09:24 |
Кінець періоду оскарження: | 06 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 06 травня 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання вимог підпунктів 1,2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-28-000809-a, у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (з означеними у тендерній документації технічними, якісними та кількісними характеристиками) та неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
25 квітня 2024 09:24
|
Електронний підпис |
25 квітня 2024 09:22
|
Протокол №10 від 24.04.2024.PDF |