Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Приходько Ірина Сергіївна 380442076757 prykhodko.is@kte.kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 09:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 11:54 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 11:54 |
Очікувана вартість: | 7 944 018,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 440,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вимагається. Умови надання: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше, ніж на 7-й (сьомий) день від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Укладення договору обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Строк: Забезпечення діятиме до повного та належного виконання умов Договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (перерахування Постачальником грошових коштів на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві, відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, IBAN: UA253057490000026002000000863), в призначенні платежу обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)». Розмір забезпечення виконання договору становить 0,5 % від загальної ціни договору. Умови повернення: Покупець повертає забезпечення виконання Договору у разі своєчасного, повного та належного виконання Продавцем всіх умов цього Договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, у випадках, а також згідно з умовами, зазначеними у Договорі, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення: За будь-яке одноразове порушення Продавцем умов договору Покупець має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Продавця в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення забезпечення виконання умов Договору не звільняє Продавця від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від зобов’язання Продавця належним чином виконувати умови Договору. У випадку, якщо учасник-переможець не здійснив внесок на рахунок замовника у 7-ми денний строк від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, його тендерна пропозиція відхиляється Замовником на підставі абз. 4 пп. 3 п. 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 15:14 |
Перелік змін від 05.04.docx | |
05 квітня 2024 15:14 |
ТД 3435.docx | |
05 квітня 2024 15:14 |
Додаток 4 до ТД. Проєкт договору.docx | |
05 квітня 2024 15:14 |
Додаток 3 до ТД. Технічна пропозиція.docx | |
05 квітня 2024 15:14 |
Додаток 2 до ТД. Технічна специфікація.docx | |
05 квітня 2024 15:14 |
Додаток 1 до ТД. Документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам Замовника.docx | |
03 квітня 2024 15:22 |
Перелік змін від 03.04.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000072 ● 878dd1a84203475f9163132bef7b95a3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 17:33 |
23.04.2024 № 49
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.04.2024 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2024-03-28-000771-a 28.03.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-26 12:25:18
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-01 13:11:50
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Шини автомобільні, тракторні, фліпери колісні, камери» UA-2024-03-28-000771-a
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2024-04-23-000072 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: «34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини автомобільні, тракторні, фліпери колісні, камери)», оголошення № UA-2024-03-28-000771-a повідомляємо наступне:
1. Розрахунок очікуваної вартості за відповідним предметом закупівлі Замовником здійснено на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій з дотриманням рекомендацій, наведених у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.02.2020 №275. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій, на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та отримані цінові пропозиції (Додаток 2).
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до наявної об’єктивної потреби у придбанні пневматичних шин КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» для забезпечення безперебійної безпечної експлуатації транспортних засобів, які обслуговують структурні підрозділи КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ № 488 від 20.05.2006р., правил дорожнього руху, від специфіки роботи транспортних засобів Підприємства з урахуванням вимог законодавства, керуючись чинними нормативно-правовими документами та технічною документацією в даній сфері.
2. Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами.
Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 11.09.2021 № 1036 зі змінами Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/F1BD01D4D8D839E0C2258AED0049FD08). Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 3).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 16:10:32
Про надання пояснення
Питання 2 у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 10:22:58
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Шини автомобільні, тракторні, фліпери колісні, камери» UA-2024-03-28-000771-a
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2024-04-23-000072 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: «34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини автомобільні, тракторні, фліпери колісні, камери)», оголошення № UA-2024-03-28-000771-a повідомляємо наступне:
1. Згідно внесених змін Замовником в Тендерну документацію (Додаток 1) Учасник повинен був надати:
«Чинний на дату розкриття Сертифікат відповідності виданий на ім’я учасника або виробника з розширеними характеристиками, а саме: індекси швидкості та навантаження, що стосуються позицій 1-30 таблиці п.1 (будь яких на вибір Учасника, але не менше 10 позицій) та позицій 31-71 таблиці п.1 (будь яких на вибір Учасника, але не менше 10 позицій), виданий акредитованим органом з оцінки відповідності (атестат про акредитацію органу надати у складі тендерної пропозиції). У разі якщо сертифікат містить додатки, надання їх у складі тендерної пропозиції – обов’язкове.
У разі надання учасником Сертифікату відповідності (посилання на відповідність сертифікату типу обов’язкове) виданого виробником необхідно надати сертифікат типу виданий уповноваженим органом.».
Відповідно, Замовником вимагався Сертифікат відповідності виданий уповноваженим органом або Сертифікат відповідності виданий виробником, з посиланням на сертифікат типу виданого уповноваженим органом, та сертифікат типу.
2. Надаємо документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (Додаток 2).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАРЗБУТ" |
7 528 730,00
UAH з ПДВ
|
7 528 730,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" |
7 906 632,00
UAH з ПДВ
|
7 906 632,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАРЗБУТ" #36627379 |
Відхилено |
7 528 730,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 16:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" #42819207 |
Переможець |
7 906 632,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 16:45
|