Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Криниця Максим Євгенович 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 09:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 12:32 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 12:32 |
Очікувана вартість: | 43 696 232,01 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 218 481,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist#3→згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує АТ «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Мінекономіки України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (з урахуванням положень п. 47 Особливостей). БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії (далі-СГ), виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті АТ «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є АТ «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст СГ має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Мінекономіки України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та надається за Формою, яка затверджена Замовником (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Примірна форма СТРАХОВОЇ ГАРАНТІЇ (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 4) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, які оголошені з 19.05.2023»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжну інструкцію, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої СГ (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 436962.32 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється таким чином: якщо учасник є резидентом, - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару; якщо учасник не є резидентом, - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 09:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 8 - довідка п.47.docx | |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 9 - довідка п.47 для об'єднання.docx | |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx | |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 2 - інформ про товар.docx | |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 6 - довідка про досвід.docx | |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 7 - лист-згода вимоги.docx | |
28 березня 2024 09:11 |
7498 - ТД.docx | |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 11 - перелік формальних помилок.docx | |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 12 - анкета.docx | |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 3 - інформ про тех харак.docx | |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 10 - митні платежі.docx | |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 13 - лист-згода антикорупція.docx | |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 5 - проект договору.pdf | |
28 березня 2024 09:11 |
Додаток 4 - ТСдоПЗ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000024 ● 2e5504e0a69a45dfad98b35b53ae52af
- Статус: завершено ● Дата: 16 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 14:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2024-03-28-000615-a 28.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 12:34:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплект переносного верстатного устаткування та спеціального оснащення для точної обробки отворів з’єднувальних «жорстких» муфт роторів турбогенераторів і циркуляційних насосів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-28-000615-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 08:37:39
надання пояснень на запит від 25.04.2024
В рамках моніторингу UA-M-2024-01-26-000021 процедури закупівлі ДК 021:2015 42630000-1 Металообробні верстати (Комплект переносного верстатного устаткування та спеціального оснащення для точної обробки отворів з’єднувальних «жорстких» муфт роторів турбогенераторів і циркуляційних насосів), інформація про проведення якої опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-03-28-000615-a, та відповідно до частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає пояснення (інформацію та копії документів) на питання, запитувані в запиті від 25.04.2024, а саме:
«1. Інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.».
ПОЯСНЕННЯ:
1. Предметом процедури закупівлі є комплект переносного верстатного устаткування та спеціального оснащення для точної обробки отворів з’єднувальних «жорстких» муфт роторів турбогенераторів і циркуляційних насосів, до складу якого входять устаткування для розточування (розточування отворів) та завершальної оброки металів (завтулювання, підторцовка посадкових площин, хонінгування отворів), витратні матеріали, додаткове устаткування та оснащення.
Джерелом фінансування АТ «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти компанії, які надходять від реалізації виробленої електричної енергії.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – філією «ВП «Централізовані закупівлі» АТ «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено її актуалізацію шляхом:
проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах АТ «НАЕК «Енергоатом»;
аналізу комерційних пропозицій, які надійшли від постачальників Extra Service Trading Kft. (лист від 21.09.2023 №12-04-2023), ТОВ «КИЇВТЕХІМПОРТ» (лист від 26.09.2023 вих.№43/09) та ТОВ «ПРАКТИК СОЛЮШН» (лист від 21.09.2023 №346/23) з цінами та умовами постачання (копії додаються до пояснення);
аналізу результатів попередньої процедури закупівлі.
За результатами проведеного цінового аналізу ОВЗ встановлена на рівні найкращої за результатами оцінки тендерних пропозицій попередніх відкритих торгів (UA-2024-01-03-002960-a) тендерної пропозиції Extra Service Trading Kft. – 1 028 393,45 євро (43 696 232,01 грн без ПДВ, за офіційним курсом гривні до євро, встановленим Національним банком України на дату затвердження тендерної документації).
Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, які визначені в документі «Технічна специфікація до предмета закупівлі. Комплект переносного верстатного устаткування та спеціального оснащення для точної обробки отворів з’єднувальних «жорстких» муфт роторів турбогенераторів і циркуляційних насосів ТСдоПЗ(т) 32.311-2024 (ред.2) (Додаток 4 до ТД) були установлені на підставі нормативних документів, які є обов’язковими до виконання АТ «НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією, а саме: ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи; ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю; НП 306.2.141-2008 Загальні положення безпеки атомних станцій; СОУ НАЕК 024:2012 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції, що закуповується експлуатуючою організацією. Загальні положення; СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії; СОУ НАЕК 042:2022 Управління поставками (закупівлями) продукції. Організація закупівель продукції, робіт та послуг.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: «ДК 021:2015 42630000-1 Металообробні верстати (Комплект переносного верстатного устаткування та спеціального оснащення для точної обробки отворів з’єднувальних «жорстких» муфт роторів турбогенераторів і циркуляційних насосів)» розміщено на веб-сайті «АТ НАЕК Енергоатом» на сторінці «Обґрунтування предмета закупівлі 2024 Філія ВП Центральні Закупівлі» (посилання: https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-central.html) → 28.03.2024 АТ 021:2015 42630000-1 Металообробні верстати UA-2024-03-28-000615-a (посилання https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/e-procurement/2024/03/centr-2803241.docx).
Додатки (у вкладенні): на 3 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
JSC Svertas Group |
42 212 138,73
UAH
|
40 997 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Sevan Anlagen GmbH |
42 385 358,00
UAH
|
40 998 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
JSC Svertas Group #303017303 |
Переможець |
40 997 000,00
UAH
|
24 квітня 2024 10:23
|