Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для дитячого садочку (для облаштування укриття для дітей дошкільного та шкільного віку у закладах дошкільної освіти та початкових школах міста Тернополя)
Очікувана вартість
1 525 000,00 UAH
UA-2024-03-27-011133-a ● d76323115d0844efadfaa58272f0e757
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26198169 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Блиндюк Ірина 0953669626 blindukirina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 00:03 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:49 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:49 |
Очікувана вартість: | 1 525 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
98 штука
Стіл дитячий 6-кутний, регульований по висоті, ростові групи № 2-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, заклади дошкільної освіти та початкові школи управління освіти і науки Тернопільської міської ради , за адресами визначеними Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2024
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
453 штука
Стілець дитячий Т-подібний, регульований по висоті, №2-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, заклади дошкільної освіти та початкові школи управління освіти і науки Тернопільської міської ради , за адресами визначеними Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2024
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
241 штука
Шафа для дитячого одягу, 3-секційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, заклади дошкільної освіти та початкові школи управління освіти і науки Тернопільської міської ради , за адресами визначеними Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2024
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
6 штука
Лава 3-місна без спинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, заклади дошкільної освіти та початкові школи управління освіти і науки Тернопільської міської ради , за адресами визначеними Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2024
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
5 штука
Комплект обідній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, заклади дошкільної освіти та початкові школи управління освіти і науки Тернопільської міської ради , за адресами визначеними Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2024
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2024 18:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 18:27 |
Перелік змін.docx | |
01 квітня 2024 18:27 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
27 березня 2024 17:45 |
Додаток 3.docx | |
27 березня 2024 17:45 |
Додаток 4.docx | |
27 березня 2024 17:45 |
Тендерна документація.docx | |
27 березня 2024 17:45 |
Додаток 5.docx | |
27 березня 2024 17:45 |
Додаток 1.docx |
01 квітня 2024 18:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2024 18:27 |
Перелік змін.docx
|
|||
01 квітня 2024 18:27 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
|||
27 березня 2024 17:45 |
Додаток 3.docx
|
|||
27 березня 2024 17:45 |
Додаток 4.docx
|
|||
27 березня 2024 17:45 |
Тендерна документація.docx
|
|||
27 березня 2024 17:45 |
Додаток 5.docx
|
|||
27 березня 2024 17:45 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація
Дата подання: 28 березня 2024 16:09
Дата відповіді: 01 квітня 2024 18:22
Шановний Замовник. Ви Вимагаєте Протокол випробувань на меблі, виданий спеціалізованою акредитованою випробувальною лабораторією, з зазначенням технічних вимог, які вказані в технічній специфікації Замовника. Тобто ми, як виробник, для участі у вашій закупівлі, маємо виготовити всі необхідні меблі, відправити їх на експертизу та отримати відповідний протокол випробувань в якому будуть вказані необхідні характеристики. На жаль, навіть за 7 днів зробити це неможливо, оскільки вся ця процедура займає тривалий час, якщо робити це відповідно до вимог. Або можна заплатити за цей документ, без проведення реальних випробувань, але це додаткові витрати для нас і по факту цей документ не буде нічого вартий для вас. В нас є підозра, що ви вже домовилися завчасно з певним постачальником, який завчасно отримав такий документ. Якщо це не так, будь ласка, приберіть цю дискримінаційну вимогу та дозвольте брати участь у закупівлі ширшому колу постачальників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Дякую за запитання. Замовник при здійсненні закупівлі керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовник не обмежує коло осіб, які бажають взяти участь в закупівлі, відповідно до п.30 Особливостей Постанови №1178 - під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.4 - У тендерній документації зазначаються такі відомості: 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби), отже, замовник правомірно зазначив перелік сертифікатів та протоколів випробувань у Додатку №2 до тендерної документації. Слід зауважити, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та має намір укласти договір із добросовісним та надійним постачальником, який займає стабільну та вагому позицію на ринку. З метою підтвердження надійності та добросовісності потенційного Учасника, постачанням якісного товару, тендерною документацією передбачено надання у складі пропозиції сертифікатів, протоколів.
Тендерна документація не містить у собі вимог які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отримання сертифікатів, протоколів не заборонене чинним законодавством України. Вимоги встановлені у тендерній документації Замовник вважає доцільними.
Тендерна документація не містить у собі вимог які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отримання сертифікатів, протоколів не заборонене чинним законодавством України. Вимоги встановлені у тендерній документації Замовник вважає доцільними.
СЕС чи СВ
Дата подання: 28 березня 2024 20:48
Дата відповіді: 01 квітня 2024 18:22
Шановний замовнику, ви вимагаєте Сертифікат відповідності на матеріали (фанера, ЛДСП, крайка, болти, гайки, заглушки), з яких виготовляються меблі, на відповідність предмету закупівлі вимогам санітарного законодавства. Уточніть, будь ласка, що саме ви хочете - сертифікат відповідності чи висновок СЕС на ці матеріали? Бо сертифікат підтверджую відповідність ДСТУ, ГОСТ, а відповідність вимогам санітарного законодавства підтверджую висновок СЕС.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Дякую за запитання. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен надати Сертифікат відповідності на матеріали (фанера, ЛДСП, крайка, болти, гайки, заглушки), з яких виготовляються меблі, на відповідність предмету закупівлі вимогам санітарного законодавства. Оскільки, з 1 жовтня 2023 р. введено в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я». Цим документом визнається таким, що втрачає чинність, Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким передбачені проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видача за результатами її проведення висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі — висновки СЕС). У зв’язку з цим Законом України «Про систему громадського здоров’я» вносяться зміни й до деяких законодавчих актів України у частині виключення висновку СЕС, у тому числі із Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
Неточне формулювання
Дата подання: 28 березня 2024 20:52
Дата відповіді: 01 квітня 2024 18:23
Шановний замовнику! У тендерній документації вимагається наступне: Сертифікат відповідності на матеріали (фанера, ЛДСП, крайка, болти, гайки, заглушки), з яких виготовляються меблі, на відповідність предмету закупівлі вимогам санітарного законодавства. Поясніть, на що саме ви хочете сертифікат: на матеріали чи на предмет закупівілі - меблі?? У Вас в вимозі зазначено "Сертифікат відповідності на матеріали (.....), з яких виготовляються меблі, на відповідність ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ вимогам санітарного законодавства. Так відповідність чого повинна бути підтверджена матеріалів чи все ж предметі закупівлі?? Просимо визначитися і внести зміни в тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Дякую за запитання. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен надати:
1) Сертифікат відповідності на матеріали (фанера, ЛДСП, крайка, болти, гайки, заглушки), з яких виготовляються меблі, на відповідність предмету закупівлі вимогам санітарного законодавства.
2) Сертифікат відповідності на дошкільні меблі.
1) Сертифікат відповідності на матеріали (фанера, ЛДСП, крайка, болти, гайки, заглушки), з яких виготовляються меблі, на відповідність предмету закупівлі вимогам санітарного законодавства.
2) Сертифікат відповідності на дошкільні меблі.
Дискримінація
Дата подання: 31 березня 2024 15:55
Дата відповіді: 01 квітня 2024 18:23
Отримати протокол випробування згідно специфікації ниможливо за відведений час для пудготовки докумениів на тенедр.
Просимо прибрати дискримінаційні умови, для участи інших постачальників у тендері. Таким чином ви звужуєте кулькість учасніків, і приняти участь може тільки та компанія у котрої такий протокол був, згідно вашої специфікації.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Дякую за запитання. Замовник при здійсненні закупівлі керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовник не обмежує коло осіб, які бажають взяти участь в закупівлі, відповідно до п.30 Особливостей Постанови №1178 - під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.4 - У тендерній документації зазначаються такі відомості: 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби), отже, замовник правомірно зазначив перелік сертифікатів та протоколів випробувань у Додатку №2 до тендерної документації. Слід зауважити, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та має намір укласти договір із добросовісним та надійним постачальником, який займає стабільну та вагому позицію на ринку. З метою підтвердження надійності та добросовісності потенційного Учасника, постачанням якісного товару, тендерною документацією передбачено надання у складі пропозиції сертифікатів, протоколів.
Тендерна документація не містить у собі вимог які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Протокол випробувань робиться протягом 3-5 днів, термін подання тендерної пропозиції 7 днів.
Тендерна документація не містить у собі вимог які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Протокол випробувань робиться протягом 3-5 днів, термін подання тендерної пропозиції 7 днів.
Внесення змін в дискримінаційні пункти
Дата подання: 01 квітня 2024 10:39
Дата відповіді: 01 квітня 2024 18:24
Шановний замовнику! Ваша технічна документація має чітку дискримінаційну, а отже корупційну складову. Аргументуйте, чому Ви частину ISO вимагаєте на учасника, а інший ISO на виробника меблів? Чому протоколи випробувань мають бути видані на учасника, а не виробника меблів? Тобто, якщо потенційний учасник не виробник меблів, то, щоб прийняти участь у Вашій закупівлі він повинен отримати купу сертифікатів (які, до речі, не обов'язкові для даного виду закупівлі), зробити протоколи випробувань на МАТЕРІАЛИ (які теж не є предметом закупівлі), виготовити і зробити протоколи випробувань на всю продукцію. Такі сертифікати і протоколи не реально і затратно отримати протягом терміну оголошення даної закупівлі.
Всі ці документи та нетипові технічні характеристики товару (зокрема, параметри труби на стільчик) вказують, що завчасно відомий переможець даної закупівлі.
Шановний Замовнику! Просимо дотримуватись принципів добросовісної конкуренції, та дати можливість всім учасникам на рівних умовах прийняти участь в Вашій закупівлі, тому просимо внести зміни в ТД, а саме прибрати багаточисленні протоколи випробувань на продукцію та матеріали, дозволити приймати участь з документами від виробника меблів, а не учасника та, до речі, вказати параметри шаф для правильно прорахунку цінової пропозиції.
Сподіваємось на Вашу свідомість та розсудливість.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: та розсудливість.
Шановний потенційний Учаснику! Дякую за запитання. Замовник при здійсненні закупівлі керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовник не обмежує коло осіб, які бажають взяти участь в закупівлі, відповідно до п.30 Особливостей Постанови №1178 - під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.4 - У тендерній документації зазначаються такі відомості: 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби), отже, замовник правомірно зазначив перелік сертифікатів та протоколів випробувань у Додатку №2 до тендерної документації. Слід зауважити, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та має намір укласти договір із добросовісним та надійним постачальником, який займає стабільну та вагому позицію на ринку. З метою підтвердження надійності та добросовісності потенційного Учасника, постачанням якісного товару, тендерною документацією передбачено надання у складі пропозиції сертифікатів, протоколів.
Тендерна документація не містить у собі вимог які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отримання сертифікатів, протоколів не заборонене чинним законодавством України. Замовник, з метою забезпечення поставки товару високої якості, скористався передбаченою у Законі можливістю підтвердити якість запропонованого товару наявністю відповідних документів для даного типу продукції. Відповідно, дані вимоги жодним чином не обмежують конкуренцію серед учасників та не суперечать принципам здійснення публічних закупівель.
Шановний потенційний Учаснику! Дякую за запитання. Замовник при здійсненні закупівлі керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовник не обмежує коло осіб, які бажають взяти участь в закупівлі, відповідно до п.30 Особливостей Постанови №1178 - під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.4 - У тендерній документації зазначаються такі відомості: 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби), отже, замовник правомірно зазначив перелік сертифікатів та протоколів випробувань у Додатку №2 до тендерної документації. Слід зауважити, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та має намір укласти договір із добросовісним та надійним постачальником, який займає стабільну та вагому позицію на ринку. З метою підтвердження надійності та добросовісності потенційного Учасника, постачанням якісного товару, тендерною документацією передбачено надання у складі пропозиції сертифікатів, протоколів.
Тендерна документація не містить у собі вимог які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отримання сертифікатів, протоколів не заборонене чинним законодавством України. Замовник, з метою забезпечення поставки товару високої якості, скористався передбаченою у Законі можливістю підтвердити якість запропонованого товару наявністю відповідних документів для даного типу продукції. Відповідно, дані вимоги жодним чином не обмежують конкуренцію серед учасників та не суперечать принципам здійснення публічних закупівель.
Технічні характеристики
Дата подання: 01 квітня 2024 13:03
Дата відповіді: 01 квітня 2024 18:25
Доброго дня. Шановний Замовнику, Просимо вказати габаритні розміри шафи для дитячого одягу, 3-секційна!? також скажіть чи будуть розглядатися вироби, а саме: Стілець дитячий Т-подібний, регульований по висоті, №2-4, виготовлений з труб 40*20*1,2 мм. та 30*15*1,2 мм. ?
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Дякую за запитання. Учасники можуть пропонувати товар з кращими параметрами, в такому випадку Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару. При встановленні погіршення якості еквівалентів порівняно з наведеними в таблиці вимогами або відсутністю порівняння, замовник залишає за собою право відхилити пропозицію як таку, що не відповідає тендерній документації.
Дискримінаційні умови закупівлі та корупційна складова
Дата подання: 01 квітня 2024 13:07
Дата відповіді: 01 квітня 2024 18:25
Шановний Замовник. Згідно технічного опису предмету закупівлі та вимог надання підтверджуючих докуменів, очевидно, що переможцем даної закупівлі буде Учасник з ціною "без ПДВ". Наполегливо просимо дотримуватись принципів добросовісної конкуренції, та внести зміни до закупівлі.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Дякую за запитання. Ціна тендерної пропозиції учасника розраховується з врахуванням всіх податків і зборів та обчислюється з або без врахування ПДВ, залежно від системи оподаткування, на якій знаходиться учасник.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-27-011133-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 17 квітня 2024 21:51
Дата подання: 17 квітня 2024 21:51
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2024 16:14
рішення від 19.04.2024 № 6992.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2024 16:14
інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2024 № 7544.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 12:52
рішення від 29.04.2024 № 7544.pdf
Дата публікації: 01 травня 2024 10:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відхилила тендерну пропозицію учасника Рівненського навчально-виробничого підприємства українського товариства глухих у відкритих торгах згідно з предметом закупівлі ДК 021:2015, код 39160000-1: Шкільні меблі(Меблі для дитячого садочку (для облаштування укриття для дітей дошкільного та шкільного віку у закладах дошкільної освіти та початкових школах міста Тернополя) на підставі пп.2 пункту 44 Особливостей: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей,
Дата виконання рішення замовником: 03 травня 2024 11:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
1 188 000,00
UAH з ПДВ
|
1 049 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРІНГ СЕРВІС ГРУПП" |
1 216 070,00
UAH з ПДВ
|
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
1 255 074,00
UAH з ПДВ
|
1 255 074,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ #03972749 |
Рішення скасоване |
1 049 980,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 11:19
|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ #03972749 |
Відхилено |
1 049 980,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 11:27
|
ТОВ "ІНЖИНІРІНГ СЕРВІС ГРУПП" #43377792 |
Відхилено |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 14:45
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Відхилено |
1 255 074,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 09:36
|