Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03362152 |
Місцезнаходження: | 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А |
Контактна особа: |
Слінько Ганна Миколаївна 380577250285 khzelenbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 12:32 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 12:32 |
Очікувана вартість: | 1 298 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця на умовах післяоплати на протязі 30 (тридцяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. Замовник приймає надані Послуги на підставі акту здачі-приймання наданих Послуг, підписаного уповноваженими представниками Сторін та скріпленого печатками Сторін. Виконавець надає Замовнику акт здачі-приймання наданих Послуг протягом місяця, що є наступним за місяцем надання послуг. Замовник, по мірі надходження бюджетних коштів, перераховує кошти на рахунок Виконавця згідно з актом здачі-приймання наданих Послуг у відповідності до п. 1.2. даного Договору. Якщо Послуги надані Виконавцем з недоробками i дефектами, що зафіксовано відповідним актом, Замовник може відстрочити оплату цих Послуг. Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю фінансування та/або з почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства Платежів за дорученням клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеною Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, Замовник не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Виконавцем, штрафні санкції не застосовуються. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 13:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 13:16 |
Перелік змін.docx | |
03 квітня 2024 13:16 |
ТД нова.docx | |
03 квітня 2024 13:16 |
Додаток до ТД № 5 нов.docx | |
03 квітня 2024 13:16 |
Додаток до ТД № 4 нов.doc | |
03 квітня 2024 13:16 |
Додаток до ТД № 3 нов.doc | |
03 квітня 2024 13:16 |
Додаток до ТД № 2 нов.doc | |
03 квітня 2024 13:16 |
Додаток до ТД № 1 нова.doc |
03 квітня 2024 13:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2024 13:16 |
Перелік змін.docx
|
|||
03 квітня 2024 13:16 |
ТД нова.docx
|
|||
03 квітня 2024 13:16 |
Додаток до ТД № 5 нов.docx
|
|||
03 квітня 2024 13:16 |
Додаток до ТД № 4 нов.doc
|
|||
03 квітня 2024 13:16 |
Додаток до ТД № 3 нов.doc
|
|||
03 квітня 2024 13:16 |
Додаток до ТД № 2 нов.doc
|
|||
03 квітня 2024 13:16 |
Додаток до ТД № 1 нова.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000068 ● 4ec527ccc99b4b8ab5460aaed7c5ca19
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 20:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.04.2024 № 64
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 15.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.04.2024 № 64
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2024-03-27-010756-a 27.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 09:41:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту вантажних та спеціальних автомобілів)», ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-27-010756-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, СТО Учасника повинно мати можливість проведення поточного ремонту транспортних засобів Замовника зі збереженням своїх гарантійних зобов’язань. У зв’язку з цим Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документ, що підтверджує якість наданих послуг/виконаних робіт, а саме атестат виробництва СТО, виданий відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію, чинним на момент подачі та дійсним до кінцевої дати надання послуг за договором.
Проте, в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «КРІПКО» надано сертифікат, який виданий Всеукраїнською асоціацією автомобільних імпортерів та дилерів без підтвердження державної акредитації.
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ «КРІПКО» виконано вимогу пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме надання атестату виробництва СТО, виданий відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію, чинним на момент подачі та дійсним до кінцевої дати надання послуг за договором?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 13:45:26
щодо надання пояснень на запит Держаудитслужби України за № UA-M-2024-04-15-000068.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: По перщому питанню: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались з урахуванням потреб замовника до визначеної техніки та пропозицій ринку збуту такого виду послуг. Також нами були отримані комерційні пропозиції згідно вимог замовник. (копії комерційних пропозицій додаються).
По другому питанню: Замовником повернуто на кваліфікацію Учасника ТОВ «КРІПКО», для більш детального дослідження тендерної пропозиції на предмет викладених питань,, у запиті органу державного фінансового контролю за № UA-M-2024-04-15-000068.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 12:10:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту вантажних та спеціальних автомобілів)», ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-27-010756-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Проведеним моніторингом встановлено, що з 19.04.2024 досліджувана процедура закупівлі перебуває на стадії «Кваліфікація переможця», а тендерна пропозиція учасника ТОВ «КРІПКО» – у статусі «Очікує рішення».
Так, згідно з наданою відповіддю Замовника від 19.04.2024 на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.04.2024, для більш детального дослідження тендерної пропозиції на предмет викладених питань, Замовником повернуто на кваліфікацію Учасника ТОВ «КРІПКО».
Проте, Замовником в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції не оприлюднювалося.
Просимо надати пояснення щодо порушення строків розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 16:13:26
надання пояснень
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: « Замовником прийнято рішення від 26 квітня 2024 року, Протокол № 55 щодо відміни відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей , а саме Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до частини 5 стаття 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРІПКО" |
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТО "АВТОШОП"" |
1 298 000,00
UAH з ПДВ
|
1 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРІПКО" #43575602 |
Рішення скасоване |
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 13:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 09:18
|
ТОВ "КРІПКО" #43575602 |
Очікує рішення |
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 13:25
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2024 16:09 |
Кінець періоду оскарження: | 07 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 07 травня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | під час проведення процедури в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасником ТОВ "КРІПКО". Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. ВИРІШИЛА: Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. |
26 квітня 2024 16:09
|
Електронний підпис |
26 квітня 2024 16:09
|
Протокол відміни.pdf |