Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Глобинська міська лікарня" Глобинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999224 |
Вебсайт: | http://ghlobyne-crl.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | 39000, Україна , Полтавська обл., м. Глобине, тупик Лікарняний, буд. 1-В |
Контактна особа: |
Анна Луцик +380954294905 info@ghlobyne-crl.pl.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 27 810 064,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 139 050,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Середньооблікова кількість штатних працівників: | 30% |
Від 40 працівників і більше: | 30% |
Від 20 включно до 39 працівників: | 15% |
До 20 працівників : | 0% |
27 березня 2024 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 16:36 |
Підсумкова відомість ресурсів 1.pdf | |
27 березня 2024 16:36 |
Підсумкова відомість ресурсів 2.pdf | |
27 березня 2024 16:36 |
Технічне завдання 3.pdf | |
27 березня 2024 16:36 |
Тендерна документація.docx | |
27 березня 2024 16:36 |
Технічне завдання 1.pdf | |
27 березня 2024 16:36 |
Технічне завдання 2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000037 ● 139f290d753e4623a15507c51ea3f332
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 № 35-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.04.2024 № 35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-03-27-010409-a, 27.03.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 17:40:29
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 27810064,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-27-010409-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 14:04:00
Відповідь на запит
Комунальне некомерційне підприємство «Глобинська міська лікарня» Глобинської міської ради на Ваш запит про надання пояснень повідомляє (дата формування 15.04.2024), що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано у відповідності до проектно-кошторисної документації, розробленої відповідно до вимог чинного законодавства, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт.
Очікувана вартість предмету закупівлі «Реконструкція з облаштуванням частини будівлі поліклінічного корпусу КНП «Глобинська міська лікарня» за адресою: туп. Лікарняний,1-В в м. Глобине, Кременчуцький район, Полтавська область для розміщення Глобинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини» здійснена з урахуванням положень пункту 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 (зі змінами).
З урахуванням вищевказаних положень, Комунальним некомерційним підприємством «Глобинська міська лікарня» Глобинської міської ради визначено очікувану вартість з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ПП "РАЙАГРОБУД" |
26 110 240,72
UAH з ПДВ
|
26 110 240,72
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 18 277 168.50 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РАЙАГРОБУД" #31210960 |
Переможець |
26 110 240,72
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 11:17
|