Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Астрономічні та оптичні прилади"
Очікувана вартість
7 040 000,00 UAH
UA-2024-03-27-009006-a ● b0fd37e4c1af4af79be5e5a5e47c3cc5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бориспільська РДА |
Код ЄДРПОУ: | 24209740 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , м. Київ обл., місто Бориспіль, м.Бориспіль вул.Київський шлях 74 |
Контактна особа: |
Максименко Олена Іванівна +380459561142 byx-bori@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 040 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади
Окуляри нічного бачення , тепловізор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штуки
Окуляри нічного бачення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, м.Бориспіль, вул. Київський Шлях, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 38630000-0 — Астрономічні та оптичні прилади
1 штуки
Тепловізор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, м.Бориспіль, вул. Київський Шлях, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 38630000-0 — Астрономічні та оптичні прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець оплачує 100% вартості поставленого Постачальником Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Товару за умови наявності коштів на рахунку установи на відповідні цілі.Оплата здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем відповідної суми на рахунок Постачальника згідно видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 16:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
05 квітня 2024 16:55 |
ТД АСТРОНОМІЧНІ ТА ОПТИЧНІ ПРИЛАДИ (нова ред).doc | |
27 березня 2024 15:39 |
ОГОЛОШЕННЯ Астрономічні та оптичні прилади.docx |
05 квітня 2024 17:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2024 16:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
05 квітня 2024 16:55 |
ТД АСТРОНОМІЧНІ ТА ОПТИЧНІ ПРИЛАДИ (нова ред).doc
|
|||
27 березня 2024 15:39 |
ОГОЛОШЕННЯ Астрономічні та оптичні прилади.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 березня 2024 16:43
Дата відповіді: 01 квітня 2024 15:52
Доброго дня., тендерна документація на закупівлю «Окуляри нічного бачення , тепловізор» ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-27-009006-a - складена НЕ відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 з дотриманням усіх принципів публічних закупівель, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також було виявлено дискримінаційні вимогу а саме: у додатку 3 до тендерної документації
«наявність номенклатурного номеру НАТО NSN-code (NATO Stock number) яка підтверджується листом виробника продукці;»
Габаритні розміри 162 х 152 х 76 мм та 114 х 63 х 70 мм – вказані без діапазона відхилення що унеможливлює надання еквіваленту
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Дякуємо за звернення, Бориспільська районна державна адміністрація розглянула ваше запитання щодо закупівлі «Окуляри нічного бачення, тепловізор» ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-27-009006-a -, з приводу дискримінаційних вимог, а саме: «наявність номенклатурного номеру НАТО NSN-code (NATO Stock number)», яка підтверджується листом виробника продукції; Габаритні розміри 162 х 152 х 76 мм та 114 х 63 х 70 мм.
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару: Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам військової частини (лист №1695/1/586 від 26.03.2024 з технічним описом, щодо вимог окуляр нічного бачення та тепловізора.)
Відхилення від конкретних показників в бік зменшення не допускається у зв’язку особливостями використання товару. Допускається відхилення від конкретних показників лише в бік збільшення якості товару.
Дякуємо за звернення, Бориспільська районна державна адміністрація розглянула ваше запитання щодо закупівлі «Окуляри нічного бачення, тепловізор» ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-27-009006-a -, з приводу дискримінаційних вимог, а саме: «наявність номенклатурного номеру НАТО NSN-code (NATO Stock number)», яка підтверджується листом виробника продукції; Габаритні розміри 162 х 152 х 76 мм та 114 х 63 х 70 мм.
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару: Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам військової частини (лист №1695/1/586 від 26.03.2024 з технічним описом, щодо вимог окуляр нічного бачення та тепловізора.)
Відхилення від конкретних показників в бік зменшення не допускається у зв’язку особливостями використання товару. Допускається відхилення від конкретних показників лише в бік збільшення якості товару.
про усунення дискримінаційних умов щодо наявності номенклатурного номеру НАТО NSN-code (NATO Stock number) яка підтверджується листом виробника продукції
Дата подання: 31 березня 2024 12:12
Дата відповіді: 03 квітня 2024 10:29
27.03.2024 р. Бориспільська районна державна (військова) адміністрація Київської області (надалі – «Замовник») опубліковане оголошення про відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару: «Код згідно ДК 021:2015 - 38630000-0 «Астрономічні та оптичні прилади» Окуляри нічного бачення та тепловізор.
Відповідно п.3 постанови Кабінету Міністрів України №1178 замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Офіційна публікація Постанови КМУ від 09.02.2024 року №131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» відбулась 13 лютого 2024 року в газеті Кабінету Міністрів України «Урядовий Кур’єр» №31
Однак тендерною документацією не передбачено, заборону здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Ісламської Республіки Іран.
Додаток 5 до тендерної документації складено не у відповідності до вимог Постанови №1178.
Пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану, а саме
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком №1 до тендерної документації).
Однак, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за кодом Код ДК 021:2015: 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади
міститься в Додатку 3.
В Додатку 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ)», окрім всі технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зазначено ще про необхідність наявності номенклатурного номеру НАТО NSN-code (NATO Stock number) яка підтверджується листом виробника продукції. Натомість п. 1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації (надалі – «ТД») встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «08» квітня 2024 року 00:00
Отже, встановленням строків подання пропозицій учасниками з даною вимогою унеможливлює подання пропозицій у встановлені Замовником строки та є досить дискримінаційною вимогою.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначені вище умови викладені у ТД не відповідають нормам чинного законодавства України, є дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників.
Враховуючи викладене, дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, а саме недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція, максимальна економія та ефективність.
На підставі наведеного вище, з метою недопущення під час здійснення процедури закупівлі порушень, а також з метою створення добросовісних конкурентних умов та максимального економічного ефекту для Замовника,
Просимо:
Внести зміни до Тендерної документації шляхом:
1. приведення до відповідності тендерної документації та додатків до тендерної документації вимогам чинного законодавста;
2. виключення із Додатку 3 до Тендерної документації вимоги про наявність номенклатурного номеру НАТО NSN-code (NATO Stock number) яка підтверджується листом виробника продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за звернення. Бориспільська районна державна адміністрація розглянула ваше запитання, щодо (про усунення дискримінаційних умов щодо наявності номенклатурного номеру НАТО NSN-code (NATO Stock number) яка підтверджується листом виробника продукції)
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару: Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам військової частини (лист №1695/1/586 від 26.03.2024 з технічним описом, щодо вимог окуляр нічного бачення та тепловізора.)
Дякуємо за звернення. Бориспільська районна державна адміністрація розглянула ваше запитання, щодо (про усунення дискримінаційних умов щодо наявності номенклатурного номеру НАТО NSN-code (NATO Stock number) яка підтверджується листом виробника продукції)
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару: Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам військової частини (лист №1695/1/586 від 26.03.2024 з технічним описом, щодо вимог окуляр нічного бачення та тепловізора.)
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства
Дата подання: 03 квітня 2024 10:39
Дата відповіді: 04 квітня 2024 14:52
1)Відповідно п.3 постанови Кабінету Міністрів України №1178 замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Офіційна публікація Постанови КМУ від 09.02.2024 року №131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» відбулась 13 лютого 2024 року в газеті Кабінету Міністрів України «Урядовий Кур’єр» №31 Однак тендерною документацією не передбачено, заборону здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Ісламської Республіки Іран.
2)Додаток 5 до тендерної документації складено не у відповідності до вимог Постанови №1178.
3)Пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану, а саме - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком №1 до тендерної документації). Однак, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за кодом Код ДК 021:2015: 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади міститься в Додатку 3.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за звернення. Бориспільською районною державною адміністрацією прийнято до уваги ваше звернення, за результатами опрацювання якого у найкоротший термін будуть внесені зміни до тендерної документації згідно вимог чинного законодавства.
Дякуємо за звернення. Бориспільською районною державною адміністрацією прийнято до уваги ваше звернення, за результатами опрацювання якого у найкоротший термін будуть внесені зміни до тендерної документації згідно вимог чинного законодавства.
Порушення визначення предмету закупівлі
Дата подання: 04 квітня 2024 11:34
Дата відповіді: 04 квітня 2024 14:52
Вимагаємо внести зміни та привести тендерну документацію відповідно до чинного законодаства.
Згідно із законом України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, предмет закупівлі замовники визначають у відповідності до yаказу Мінекономіки № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі».
В свою чергу, yаказом Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Порядок № 1082) визначено інформацію, яку потрібно оприлюднювати при оголошенні закупівлі. Зокрема, в Порядку № 1082 зазначено наступне.
Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами 1-4 пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
В порушення Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, частиною першою статті 16414 КУпАП передбачено, зокрема, що порушення порядку визначення предмета закупівлі тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1700,00 гривень).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за звернення. Бориспільською районною державною адміністрацією прийнято до уваги ваше звернення, за результатами опрацювання якого у найкоротший термін будуть внесені зміни до тендерної документації згідно вимог чинного законодавства.
Дякуємо за звернення. Бориспільською районною державною адміністрацією прийнято до уваги ваше звернення, за результатами опрацювання якого у найкоротший термін будуть внесені зміни до тендерної документації згідно вимог чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ОПТИКОЕЛЕКТРОН УКРАЇНА |
6 866 000,00
UAH з ПДВ
|
6 866 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ОПТИКОЕЛЕКТРОН УКРАЇНА #45337921 |
Переможець |
6 866 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 14:18
|
Дог. _ 26-23-04.pdf | укладений |
23 квітня 2024 11:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Окуляри нічного бачення | 43 | штуки |
156 000,00
UAH
|
Тепловізор | 1 | штуки |
158 000,00
UAH
|