Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 13711949 |
Вебсайт: | http://brovteplo.com.ua |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А |
Контактна особа: |
Козуб Олена Леонідівна 380504258868 elena_kozub85@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2024 15:03 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2024 15:03 |
Очікувана вартість: | 15 164 625,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 151 646,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 15:38 |
Тендерна документація гіпохлорит, таблетки.docx | |
27 березня 2024 15:38 |
Додаток 3 договір гіпохлорит, таблетки.docx | |
27 березня 2024 15:38 |
Додаток 1 до ТД гіпохлорит, таблетки.docx | |
27 березня 2024 15:38 |
Додаток 2 гіпохлорит, таблетки.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000003 ● a966a8d6b6ad48cd82fe3480bd64fd42
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 № 143
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-03-27-009001-a 27.03.2024
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 10:07:53
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-11 11:20:43
Гіпохлорит натрію марки А, таблетки діоксиду хлора
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Гіпохлорит натрію марки А, таблетки діоксиду хлора» визначені відповідно до наявної потреби Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до середньої вартості предмету закупівлі згідно отриманих Замовником комерційних пропозицій.
КП «Броваритепловодоенергія» є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись статею 10 Закону та п.24 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості), самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання;
Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону та Особливості не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Додатки – комерційні пропозиції (4 шт.)
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-27-009001-a, надаємо наступну інформацію: З уповноваженою особою з питань публічних закупівель проведено роз’яснювальну бесіду з метою недопущення порушень при складанні тендерної документації у подальшому. За наявності порушень у майбутньому, на відповідальну особу буде покладено стягнення у вигляді депреміювання.
2024-07-01 17:02:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 26-113/2024пр |
Дата публікації: | 22 липня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
22 липня 2024 16:36
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | Постанова №26-133/2024пн |
Дата публікації: | 01 серпня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
01 серпня 2024 16:51
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКСЕН" |
15 066 000,00
UAH з ПДВ
|
13 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НПП Лаваль" |
15 138 000,00
UAH з ПДВ
|
13 695 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКСЕН" #43923237 |
Відхилено |
13 690 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 13:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2024 16:37
|
ТОВ "НПП Лаваль" #36839655 |
Переможець |
13 695 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2025 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 16:36
|
дод угода гіпохлорит 2024 зменшення ціни.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 13:38
|
2431 4 2024-вос т.pdf | укладений |
16 квітня 2024 13:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Гіпохлорит натрію марки А | 350 | тонна |
35 400,00
UAH з ПДВ
|
Таблетки діоксиду хлора | 150 | кілограм |
8 700,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перегляд ціни на гіпохлорит натрію |
Номер договору про закупівлю: | 2431/4/2024-ВОС/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Гіпохлорит натрію марки А | 350 | тонна |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
Таблетки діоксиду хлора | 150 | кілограм |
8 700,00
UAH з ПДВ
|