Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (дров’яна деревина не промислового використання)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2024-03-27-005235-a 20a07de96cad4b7cabb4f886279b12c4
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Клим

+380978833664 valetaklim@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА"
Код ЄДРПОУ: 21433223
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижницький район, м. Вижниця, вул. РОМАНА ШУХЕВИЧА, 8
Контактна особа: Валерій Клим
+380978833664
valetaklim@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2024 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2024 12:25
Початок аукціону: 05 квітня 2024 15:22
Початок аукціону: 05 квітня 2024 15:22
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 метр кубічний
Деревина
(дров’яна деревина не промислового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, вул. Романа Шухевича, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 12:29

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 березня 2024 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 15:41
ТД Деревина.doc
28 березня 2024 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2024 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2024 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2024 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 15:41
ТД Деревина.doc
27 березня 2024 15:53
ТД Деревина.doc
27 березня 2024 15:27
ТД Деревина.doc
27 березня 2024 12:29
ТД Деревина.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення невідповідностей в ТД
Дата подання: 28 березня 2024 08:24
Дата відповіді: 28 березня 2024 15:34
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу на наступне: 1. Згідно ТД предмет закупівлі визначено як - ДК 021:2015 03410000-7 Деревина (дров’яна деревина промислового використання твердолистяних порід) при цьому довжина деревини, згідно ТД визначена 1м. Відповідно до ДСТУ EN 1315-1-2001; ДСТУ EN 1315-2-2001 визначення товару за розиірами, довжина до 2м є не промисловою, довжина понад 2м є промисловою, тобто зазначене Вами суперечить одне одному. Просимо виправити зазначену невідповідність. 2. Згідно вимог ТД вимагається - Якщо учасник не є виробником то він надає копію договору з виробником про поставку дров чинний як мінімум до 31.12.2024 р. Повідомляємо про те, що відповідно до п. 4.3 Регламенту Біржі «Заявка на проведення аукціону з купівлі необробленої деревини може бути ініційована лише на поточний квартал, в якому подається заявка.». Тобто на даний час біржові договори з виробниками укладаються лише на квартал. Згідно норм чинного ЗУ Виробники продають деревину виключно на біржових торгах та на поточний квартал, тому вимога про надання договору з виробником про поставку дров чинний як мінімум до 31.12.2024 р. суперечить Регламету біржі та вимогам чинного ЗУ. Просимо виправити зазначене у відповідності до вимог ЗУ та Регламенту біржі, зазначивши про надання чинного договору. 3. Також звертаю вашу увагу на той факт, що було внесено зміни у формулювання щодо визначення громадянства Учасників, та згідно Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176 воно має бути викладене у наступному вигляді - учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Тож прошу врахувати вище викладене та привести ТД у відповідність до зазначеного.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТД приведена у відповідність частково.
п.2

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-03-27-005235-a.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3075923079
Дата подання: 14 квітня 2024 21:38
Скарга
Неправомірне відхилення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2024 16:18
рішення від 16.04.2024 № 6672.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 16:18
рішення від 22.04.2024 № 7090.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 11:06

Документи подані скаржником

14 квітня 2024 21:33
Протокол відхилення.docx
14 квітня 2024 21:33
Скарга АМК від 11 04 2024р.docx
14 квітня 2024 21:33
Скарга АМК від 11 04 2024р.pdf
14 квітня 2024 21:35
Електронний підпис

Документи подані замовником

18 квітня 2024 15:28
ТД Деревина.doc
18 квітня 2024 15:28
Протокол відхилення.pdf
18 квітня 2024 15:28
Відповідь на скаргу.pdf
18 квітня 2024 15:28
Протокол відхилення.docx
18 квітня 2024 15:28
Відповідь на скаргу.docx
18 квітня 2024 15:28
ТД Деревина.pdf
26 квітня 2024 10:43
Протокол АМК.docx

Документи Органу Оскарження

16 квітня 2024 16:18
рішення від 16.04.2024 № 6672.pdf
24 квітня 2024 11:06
рішення від 22.04.2024 № 7090.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000084 ● b362d76073d14c2ebfaa3bb80b65055a
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2024 09:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.05.2024 № 31-З

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Лілія БОЙЧУК

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 травня 2024 року № 31-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-03-27-005235-a від 27.03.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-14 10:39:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Деревина (дров’яна деревина не промислового використання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-27-005235-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин тендерна документація складена з порушенням вимог Особливостей № 1178, а саме:
у пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено перелік підстав відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають переліку таких підстав для відхилення, визначених пунктом 44 Особливостей № 1178 в редакції, чинній з 14.03.2024;
у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу до учасників про надання документально підтвердженої учасниками інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, МТБ та технологій (пункт 1 частини 2 статті 16 Закону), чим недотримано вимог пункту 29 Особливостей № 1178, відповідно до якого у разі проведення відкритих торгів для закупівлі твердого палива (деревини) положення пунктів 1 та 2 частини 2 статті 16 Закону замовниками не застосовуються;
4. Чому Вами не оприлюднено в окремому файлі перелік змін, які внесені до тендерної документації?

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-17 16:15:08

Лист відповідь

На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06.05.2024 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Деревина (дров’яна деревина не промислового використання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-27-005235-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо наступне:
1. Стосовно першого питання щодо обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість, повідомляємо, що Замовником зазначеного технічні вимоги до предмету закупівлі згідно Додатку № 5 до Тендерної документації, відповідно до специфіки та потреб замовника, враховуючи рівень надання освітніх послуг, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації освітнього процесу з урахуванням вимог чинного законодавства України.
Щодо визначення розміру витрат очікуваної вартості повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі, була визначена з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розмір бюджетного призначення (очікуваного) та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Листом інформативного характеру Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року визначено: «Разом з тим на даний час нормативно не врегульовано питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, у зв’язку з чим у замовників часто виникають питання щодо шляхів та методів оптимального визначення вартості закупівлі на етапі її планування.
Оскільки оптимальне визначення очікуваної вартості закупівлі є передумовою ефективного планування, успішного проведення процедур закупівель та досягнення максимальної економії, зазначений Проект методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі може використовуватись замовниками на власний розсуд як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі.».
Розділом ІІІ Примірної методики сформовано орієнтир для замовників в частині визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Порядок отримання цінової інформації щодо товарів та послуг:
1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в тому числі:
- інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;
- довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності);
- біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару);
- дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань;
- дані офіційних статистичних видань, в т.ч. іноземних.
Під час збору інформації слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів/послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі.
Також у разі неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін доцільно застосовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель.
Як основа для встановлення очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) замовника на закупівлю ідентичного/аналогічного товару/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель “Prozorro“, з урахуванням індексу інфляції, змін курсів іноземних валют, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуг, та приведені до єдиних умов.
Так Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації. Врахована інформація про ціни, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції. Здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO» за аналогічним предметом закупівлі відповідно до середньоринкового рівня цін з урахуванням індексу інфляції, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні та з урахуванням ризиків, пов’язаних з високою імовірністю зростання цін під час виконання умов договору.
2. Стосовно другого питання щодо посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо наступне, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА" за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-27-005235-a Замовник під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Згідно ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено поняття, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;
Наголошуємо, що веб-сайт — це сукупність логічно зв'язаної гіпертекстової інформації, оформленої у вигляді окремих сторінок і доступної в мережі Інтернет, містить сукупність веб-сторінок та залежного вмісту, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям. Фізично сайт може розміщуватися як на одному, так і на кількох серверах. Сайтом також називають вузол мережі Інтернет, комп'ютер, за яким закріплена унікальна ІР-адреса, і взагалі будь-який об'єкт в Інтернеті, за яким закріплена адреса, що ідентифікує його в мережі (FTP-site, WWW-site тощо). Набір зв'язаних між собою інформаційних онлайнових ресурсів, призначених для перегляду через комп'ютерну мережу за допомогою спеціальних програм — браузерів. Вебвузол може бути набором документів в електронному вигляді, онлайновою службою.
На підставі викладеного на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації в мережі Інтернет, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-27-005235-a, що опубліковані на сайті Замовника.
Крім того, повідомляємо, що згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлено вимоги щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації та оголошення про відкриті торги, відповідно до вимог Закону.
Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною. Сподіваємось, що Державна аудиторська служба України та міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результатами проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення (висновки) з ідентичних питання моніторингу.
Додатково варто зазначити, що комунальний заклад «Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Назарія Яремчука» не має власного веб-сайту для розміщення інформації, в тому числі інформації про закупівлю. Відтак вся інформація про закупівлю розміщується виключно на веб-сайті Prozorrro. Комунальний заклад «Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Назарія Яремчука» також не має договірних відносин із розробниками веб-сайтів та їх адміністрування, у зв’язку із відсутністю коштів за кошторисом підприємства на вказану потребу. Також у реєстраційних даних комунального закладу «Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Назарія Яремчука» відсутні будь-які посилання на веб-сайти, які б були складовою офіційних реквізитів Замовника, в підтвердження чого надаємо Виписку із з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Наголошуємо, що з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель Замовник здійснює оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті за посиланням Замовника.
3. Стосовно третього питання повідомляємо, що Тендерну документацію складено у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. та вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Підстави відхилення зазначені в п.3 розділу V тендерної документації та п.5 розділу ІІІ тендерної документації та відповідають вимогам п.44 Особливостей. предмет закупівлі визначається відповідно до Наказу Мінекономіки №708 від 15.04.2020 р. Пунктом 3 розділу І визначено, що «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». Згідно вказаного Класифікатора Замовник здійснює закупівлю дров за кодом класифікатора Деревина (03410000-7), а не кодом 09110000-3 Тверде паливо, тому має право вимагати відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
4. Відповідно до четвертого питання, щодо не оприлюднення в окремому файлі перелік змін, які внесенні до тендерної документації повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Внесення змін до тендерної документації може вважатись окремим документом в розумінні частини 2 статті 24 Закону, оскільки Закон розділяє зазначені документи. Так, протокол уповноваженої особи є документом, який закріплює відповідне рішення з певного питання, зокрема про внесення змін до тендерної документації, натомість окремий документ, в розумінні частини 2 статті 24 Закону тільки відображає перелік таких внесених змін до тендерної документації.
Тому Замовникам вносячи зміни до тендерної документації не слід в якості окремого документа, яким оприлюднюється перелік змін оприлюднювати протокол уповноваженої особи, адже такі дії суперечать нормам Закону.
Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження. Замовником взято до уваги виявлене порушення. Заздалегідь вдячні за поради та допомоги, щодо дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель.



Ризики, що спрацювали

sas-3-9

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ 377 600,00
UAH
375 500,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА" 380 000,00
UAH
376 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
Філія "Берегометське лісомисливське господарство" ДП "Ліси України" 420 000,00
UAH
420 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 квітня 2024 15:09
Електронний підпис
29 квітня 2024 15:09
Довідка.zip
29 квітня 2024 15:09
Витяг-2813982-КАБАК-2024-04-29.pdf
29 квітня 2024 13:56
Уповноважена особа.pdf
29 квітня 2024 13:56
пп 12, 14 п 47 Ос.pdf
29 квітня 2024 13:56
п 5,6,12,13 ч 1,2 Ст 17 ЗУ.pdf
03 квітня 2024 12:05
Електронний підпис
03 квітня 2024 12:05
Електронний підпис
03 квітня 2024 11:26
1 Додаток 3 Пропозиція.pdf
03 квітня 2024 11:26
Санкції.pdf
03 квітня 2024 11:26
Додаток 5 Техзавдання.pdf
03 квітня 2024 11:26
Довідка про об'єднання.pdf
03 квітня 2024 11:26
Аналогічні договори.pdf
03 квітня 2024 11:26
Уповноважена особа.pdf
03 квітня 2024 11:26
Додаток 1 Анкета.pdf
03 квітня 2024 11:26
Відомості Учасника.pdf
03 квітня 2024 11:26
Згода з договором.pdf
03 квітня 2024 11:26
п 5,6,12,13 ч 1,2 Ст 17 ЗУ.pdf
03 квітня 2024 11:26
Contract_UEEX_5872_4.zip
03 квітня 2024 11:26
Громадянство.pdf
03 квітня 2024 11:26
Довкілля та екологія.pdf

Публічні документи

04 квітня 2024 07:53
Електронний підпис
04 квітня 2024 07:53
Електронний підпис
04 квітня 2024 07:52
Гарантійний лист ст.17.pdf
04 квітня 2024 07:52
Додаток 1.pdf
04 квітня 2024 07:52
Гарантійний лист.pdf
04 квітня 2024 07:52
Інформаційна довідка.pdf
04 квітня 2024 07:52
Довідки ст.17.pdf
04 квітня 2024 07:52
Ст. 47 Особливостей.pdf
04 квітня 2024 07:52
Гарантійні листи.pdf
04 квітня 2024 07:52
Довідки, листи.pdf
04 квітня 2024 07:52
Протокол.pdf
04 квітня 2024 07:52
Протокол деревина.pdf
04 квітня 2024 07:52
Додаток 3 Пропозиція.pdf
04 квітня 2024 07:52
Довідки документації.pdf
04 квітня 2024 07:52
Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

02 квітня 2024 13:58
Електронний підпис
02 квітня 2024 13:55
анкета учасника.pdf (1).p7s
02 квітня 2024 13:55
виконання договору 1.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:55
банкруцтво.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:55
витя з держ. реєстру.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:55
витяг ПДВ.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:55
вплив на рішення.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:55
гарантійний лист.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:55
дов абз14п47.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
довідка про санкції.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
довіреність1.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
довкілля.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
лист ознайомлення.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
лист-ПДВ.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
лісорубний-квиток.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
Неповязані особи.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
лист-гарантія.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
п41ст236 ГКУ.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
п4ст50 ЗУ.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
п9 ч2 ст9.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
платіжні інструкції.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
положення про філію1.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
працівники.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
проект договору1.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
сертифікат SGS.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
судимість.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
транспорт.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
технічне завдання.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:54
формальні помилки.pdf (1).p7s
02 квітня 2024 13:54
ціна товару.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Філія "Берегометське лісомисливське господарство" ДП "Ліси України"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ
#3075923079
Рішення скасоване 375 500,00
UAH
26 квітня 2024 10:45
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА"
#2533014826
Рішення скасоване 376 000,00
UAH
26 квітня 2024 10:45
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ
#3075923079
Переможець 375 500,00
UAH
29 квітня 2024 11:02

Документи

09 квітня 2024 14:30
Електронний підпис

Документи

Документи

29 квітня 2024 11:02
Довідка НАЗК
29 квітня 2024 11:02
Електронний підпис
29 квітня 2024 11:00
Протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2024 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ
#3075923079
375 500,00
UAH
Документи

Документи

29 квітня 2024 11:02
Довідка НАЗК
29 квітня 2024 11:02
Електронний підпис
29 квітня 2024 11:00
Протокол.docx