Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали
Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
(Код НК 024:2023 35429 Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів; 35429 Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів; 12500 Медична сумка)
Очікувана вартість
975 000,00 UAH
UA-2024-03-27-005010-a ● 29af3004044a4fce928c4c59ac9b428d
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська комунальна міська лікарня №2" |
Код ЄДРПОУ: | 05497361 |
Місцезнаходження: | 46023, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14 |
Контактна особа: |
Місецька Уляна Володимирівна 380683459334 ulanamisecka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2024 14:55 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2024 14:55 |
Очікувана вартість: | 975 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штука
Контейнер для зберігання гострих медичних предметів одноразового використання 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 35429 — Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів
3000 штука
Контейнер для зберігання гострих медичних предметів одноразового використання 10л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 35429 — Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів
2 штука
Термобокс багаторазового застосування 4,2 літра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 12500 — Медична сумка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 12:20 |
Додаток 2.docx | |
27 березня 2024 12:20 |
Додаток 4.docx | |
27 березня 2024 12:20 |
Додаток 3.docx | |
27 березня 2024 12:20 |
Додаток 1.docx | |
27 березня 2024 12:20 |
Додаток 5.docx | |
27 березня 2024 12:20 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 27 березня 2024 15:54
Дата відповіді: 28 березня 2024 12:04
Шановний Замовник, доброго дня!
В Додатку 2 ТД вказано "1. Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати оригінал такого гарантійного листа)."
Підкажіть як бути учасникам які вже мають товар на складі, але не мають змоги отримати гарантійний лист від виробника або його офіційного представника? Очевидно варто розшири вимогу щодо гарантії поставки наприклад вимогою надання видаткової накладної або акту прийому передачі товару. Що б замовник був впевений в легальності походження товару. Внесіть будь ласка зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця закупівля потенційний Постачальник повинен надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, якими підтверджується те, що Постачальник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у договору, кількості, якості та у встановлені терміни.
Тому вимога стосовно надання видаткової накладної або акту прийому передачі товару, жодним чином не підтверджує гарантій своєчасного постачання товару у кількості та якості.
Звертаємо увагу, що тендерна документація, складена з дотриманням чинного законодавства України, в т.ч. з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій, так як Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не містить посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Тому вимога стосовно надання видаткової накладної або акту прийому передачі товару, жодним чином не підтверджує гарантій своєчасного постачання товару у кількості та якості.
Звертаємо увагу, що тендерна документація, складена з дотриманням чинного законодавства України, в т.ч. з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій, так як Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не містить посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕД-ПАРТНЕР" |
605 000,00
UAH з ПДВ
|
605 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МедФокс" |
971 346,00
UAH з ПДВ
|
971 346,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕД-ПАРТНЕР" #44878678 |
Очікує рішення |
605 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 15:18
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 квітня 2024 00:00
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 11:47 |
Кінець періоду оскарження: | 20 квітня 2024 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги в зв'язку із скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів. |
Документи:
09 квітня 2024 11:46
|
Електронний підпис |
09 квітня 2024 11:46
|
Протокол УО від 09.04.2024.PDF |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-03-27-005010-a.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "МЕД-ПАРТНЕР", Код ЄДРПОУ:44878678
Дата подання: 10 квітня 2024 14:07
Дата подання: 10 квітня 2024 14:07
ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу №б/н від 09.04.2024 р.
ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» є учасником закупівлі UA-2024-03-27-005010-a та його тендерна пропозиція, є найбільш економічно вигідною. Неправомірна відміна процедури закупівлі перешкоджає ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стати потенційним переможцем цієї процедури закупівлі.
Відповідно до Протоку №б/н від 09.04.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей», а саме: Замовником, нібито, після проведення Закупівлі було внесено зміни до фінансового плану на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю UA-2024-03-27-005010-a.
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 09.04.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2024 16:49
рішення від 12.04.2024 № 6556.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2024 16:49
інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2024 № 7018.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2024 15:04
рішення від 19.04.2024 № 7018.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 11:40