Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування ДК 021:2015:39224330-0 Відра Відро з кришкою 10 л
Очікувана вартість
300,00 UAH
UA-2024-03-27-004488-a eb4abc0fbc244368bda281b46bf44ffb
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жидкіх Ірина

+380552491361 economnewtendd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Незалежності,22/1
Контактна особа: Жидкіх Ірина
+380552491361
economnewtendd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Згідно річного плану закупівель на 2024 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Відро з кришкою 10 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пр-т Незалежності,22/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2024  —  25 грудня 2024
ДК 021:2015: 39224330-0 — Відра

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за товар здійснюється по факту поставки, з відстрочкою платежів до 15 банківських днів та після перевірки його на відповідність медико-технічним вимогам та фізичного стану Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

27 березня 2024 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична-особа-підприємець Подозерська Лідія Дмитрівна
#2289708584
Переможець 300,00
UAH
27 березня 2024 11:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
№94.pdf укладений
27 березня 2024 12:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Відро з кришкою 10 л 2 штука 150,00
UAH