Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015:39140000-5 Меблі для дому ( «Ліжко двоярусне розбірне лежак Тип 2, ТС МОУ.32406-001:2024 (02)»)
Очікувана вартість
7 760 720,00 UAH
UA-2024-03-27-004109-a ● 2a1b59c40ca44abf8b61a1ace0cd5ba2
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми |
Код ЄДРПОУ: | 26622590 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Анастасія Жукова +380542617323 kev_sumy_zakup_4@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 7 760 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 607,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 232821.6 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відповідно до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1616 штука
Код ДК 021:2015:39140000-5 Меблі для дому ( «Ліжко двоярусне розбірне лежак Тип 2, ТС МОУ.32406-001:2024 (02)»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 травня 2024
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату товару не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки. У разі неналежного бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції у такому випадку до Замовника не застосовуються | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 11:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 11:35 |
Тендерна документація ліжка 1616 шт.doc | |
27 березня 2024 11:35 |
Тендерна документація ліжка 1616 шт.doc | |
27 березня 2024 11:35 |
Додаток 2 технічна специфікація ТС_Ліжко_двоярувсне_розбірне_ тип 2.pdf | |
27 березня 2024 11:35 |
Додаток 2 технічна специфікація ТС_Ліжко_двоярувсне_розбірне_ тип 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
фін спроможність
Дата подання: 29 березня 2024 14:00
Дата відповіді: 29 березня 2024 14:49
Замовник вимагає: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до закону: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Який % від розміру річного доходу (2000 рядок в звітності) ви встановлюєте - 100% вартості закупівлі? бо це точно не вказано в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня , Замовник в тендерній документації не вимагає від Учасника надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Тобто,Замовник не встановлює ніякий % від очікуваною вартості на підтвердження розміру річного доходу Учасника.
номер нато
Дата подання: 29 березня 2024 14:43
Дата відповіді: 29 березня 2024 15:22
у технічних вимогах вказано: маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код NCAGE виробника
чи необхідно дані коди вказувати у тендерній пропозиції учасника, чи вже при поставці?
Відповідь: Доброго дня, вимоги щодо маркування ,яке повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код NCAGE виробника визначається та вказується після укладання договору з Переможцем. В тендерній пропозиції цього вказувати не треба, але згідно Додаткук №2 Замовник вимагає від учасника сканований гарантійний лист учасника, в якому він гарантує відповідність якості товарів (які пропонуються до постачання) вимогам замовника (зазначених в технічних вимогах додаток 2 Документації) та підписану технічну специфікацію повноваженою посадової особою або представником учасника процедури закупівлі із зазначенням посади та ініціалів такої особи та скріпленою печаткою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ПАСКАЛЬ" |
7 635 600,00
UAH з ПДВ
|
7 635 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ПАСКАЛЬ" #44738209 |
Відхилено |
7 635 600,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 09:28
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій