Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40848524 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
Контактна особа: |
Олена Клєвцова +380983504717 o.klievtsova@czo.kh.city |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 19:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 12:37 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 12:37 |
Очікувана вартість: | 18 980 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 189 804,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: відскановану ліцензію або довідку в довільній формі із підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності або довідку в довільній формі із підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію; документ, який надає підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 94 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; адреса місцезнаходження; *замовник – комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». **категорія Замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Згідно Особливостей зазначаємо, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей Замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому п. 47 Особливостей. 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не містить документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Термін сплати суми гарантії (тендерного забезпечення) протягом 5 робочих днів з моменту отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта у будь-якому випадку. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 94000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору складає 0,5 % вартості договору. Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховане згідно Договору забезпечення (Додаток 8 до тендерної документації) на рахунок Замовника-ініціатора – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ», у розмірі 0,5 % від загальної суми вартості договору. Проєкт договору забезпечення викладено у Додатку 8 до тендерної документації. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен надати Замовнику-ініціатору 2 екземпляри підписаних з його сторони Договору забезпечення та копію платіжного доручення або іншого розрахункового документа про перерахування коштів у розмірі 0,5 % від вартості договору про закупівлю на рахунок Замовника-ініціатора із призначенням платежу «кошти забезпечення відповідно до умов тендеру, № оголошення закупівлі ______», завіреного установою банку, що його видала. Строк забезпечення діє до повного виконання Учасником зобов`язань за Договором про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше). Замовник-ініціатор повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними у договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Учаснику у разі: - невиконання або неналежного виконання Учасником-переможцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю в частині поставки (передачі) Товару/надання послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; - дострокового розірвання Замовником (Замовником-ініціатором) Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю в частині поставки (передачі) Товару в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; - дострокового розірвання Учасником Договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання умов договору, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника-ініціатора. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за товар протягом 360 (триста шістдесят) календарних днів після фактичного отримання товару на підставі видаткової(их) накладної(их) / акта(ів) прийняття-передачі товару, підписаної(их) уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 19:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 19:21 |
6. Додаток 6_Цін_пропоз форма.docx | |
26 березня 2024 19:21 |
7. Додаток 7_Проєкт договору.docx | |
26 березня 2024 19:21 |
01. ТД_Сіль кам'яна.docx | |
26 березня 2024 19:21 |
8. Додаток 8 ПРОЄКТ дог забезпечення.docx | |
26 березня 2024 19:21 |
4. Додаток 4_п.47.docx | |
26 березня 2024 19:21 |
3. Додаток 3_Форма_Заявка Учасника.docx | |
26 березня 2024 19:21 |
5. Додаток 5_Перелік документів.docx | |
26 березня 2024 19:21 |
2. Додаток 2 Кваліф критерії.docx | |
26 березня 2024 19:21 |
1. Додаток 1 Техспецифікація.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 07 травня 2024 13:56
Дата подання: 14 червня 2024 12:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-31-000005 ● 66c894fd01a445bf84b8ef26735496fe
- Статус: завершено ● Дата: 30 грудня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2024 21:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.05.2024 № 86
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 31.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 31.05.2024 № 86
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2024-03-26-012619-a 26.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-03 20:03:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Кам'яна сіль» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-03-26-012619-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-06 18:35:13
Відповідь на запит
Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі – Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі – ЦЗО) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади.
Додатком 1 Рішення встановлено перелік товарів, закупівля яких є обов’язковою через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі – Замовники-ініціатори).
ЦЗО в інтересах Замовників-ініціаторів проводить тендери, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій».
На період проведення процедур закупівель правовідносини між ЦЗО та Замовниками-ініціаторами регулюються Регламентом взаємодії між комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» та замовниками, що здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) через централізовану закупівельну організацію, затвердженим ЦЗО та погодженим з Департаментом розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради від 30.10.2023 року (далі – Регламент взаємодії).
Відповідно до Регламенту взаємодії Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО.
Замовник-ініціатор подає ЦЗО Заявку на проведення закупівлі (надалі – Заявка) з інформацією про потребу, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом взаємодії.
За наявними повними даними ЦЗО із залученням Замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, послуг (крім поточного ремонту), уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, послуг (крім поточного ремонту), що закуповуються, уніфікує проєкти договорів про закупівлю тощо.
Питання між ЦЗО та замовником-ініціатором, що виникають у період опрацювання зазначеної інформації, вирішуються шляхом надсилання запитів через систему електронного документообігу «ДокПроф» тощо.
23.02.2024 від комунального підприємства «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник-ініціатор) до ЦЗО надійшла Заявка на проведення закупівлі за предметом Кам’яна сіль, код за ДК 021:2015 – 14410000-8 Кам’яна сіль (надалі – Закупівля).
ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, надання послуг (крім поточного ремонту), у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі наданої Заявки Замовником-ініціатором, у відповідності до вимог ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» (зі змінами) (додається), з урахуванням специфіки застосування технічної кам’яної солі в якості засобу, який є одним з головних компонентів в установках пом’якшення води задля забезпечення роботи теплових мереж централізованого тепло- та водопостачання міста без пошкоджень і зниження економічності роботи устаткування, зумовлених корозією внутрішніх поверхонь водопідготовчого, теплоенергетичного та мережного устаткування, без утворення накипу і відкладень на теплообмінних поверхнях, відкладень у проточній частині турбін, шламу в устаткуванні та трубопроводах. Також, вода для підживлення теплових мереж систем теплопостачання та систем гарячого водопостачання повинна відповідати вимогам Правил технічної експлуатації теплових установок та мереж.
Крім того, ЦЗО опрацювало та визначило остаточну очікувану вартість закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарі і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», затвердженої наказом Директора КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 30.10.2023 р. № 53-П, розробленої на підставі та у відповідності з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275. Був проведений аналіз очікуваної вартості, визначеної Замовником-ініціатором самостійно, було направлено додаткові запити комерційних пропозицій щодо вартості закупівлі.
На підставі отриманих комерційних пропозицій складено розрахунок очікуваної вартості (комерційні пропозиції та розрахунок додаються).
Сума очікуваної вартості закупівлі склала – 18 980 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
Додаток:
1. ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» (зі змінами).
2. Розрахунок очікуваної вартості та комерційні пропозиції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-17 21:23:37
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2024 № 95
(дата)
м.Харків
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 12 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-03-26-012619-a.a2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-03-26-012619-a, прийняте наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 31 травня 2024 року № 86 «Про початок
моніторингу закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 17 червня 2024 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-19 17:26:28
ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» від 14.06.2024 № UA-2024-03-26-012619-a.a2
На №10377-р/пк-пз від 17.06.2024
КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03035
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»
Адреса: 61052, м. Харків, вул. Конторська, будинок 35
Ідентифікаційний код юридичної особи: 40848524
Засоби зв’язку: +380 (57) 760-72-61
офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти: secretar@czo.kh.city
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТ ТРЕЙДИНГ»
Адреса: 36007, Полтавська обл., місто Полтава,
вул. Решетилівська, будинок 37
Ідентифікаційний код юридичної особи: 39771951
Засоби зв’язку: не зазначено
офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти: не зазначено
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі та назва предмету закупівлі: UA-2024-03-26-012619-a
ДК 021:2015 –14410000-8 Кам'яна сіль
ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТ ТРЕЙДИНГ»
від 14.06.2024 № UA-2024-03-26-012619-a.a2
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (надалі також – «Замовник») розглянуто скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» (надалі також – «Скаржник») від 14.06.2024 № UA-2024-03-26-012619-a.a2 (надалі – «Скарга»). За результатами розгляду повідомляємо наступне.
КП «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» оголошено процедуру закупівлі UA-2024-03-26-012619-a щодо закупівлі за предметом: Кам'яна сіль за кодом ДК 021:2015 –14410000-8 Кам'яна сіль.
Тендерну документацію сформовано відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 № 1178 р. (зі змінами) (далі - Особливості) та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону, та затверджено протоколом уповноваженої особи Замовника № 12/3 від 26.03.2024 (далі – Тендерна документація).
Пунктом 8 розділу «Загальна інформація про закупівлю» Тендерної документації, визначено що Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно.
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію.
Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати:
відскановану ліцензію або довідку в довільній формі із підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності або довідку в довільній формі із підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію;
документ, який надає підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом.
Під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника було встановлено невідповідність в документах тендерної пропозиції, а саме за результатами розгляду електронної банківської гарантії № 38675 від 02.04.2024, наданої як забезпечення пропозиції учасника ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» (надалі - Гарантія), в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2024-03-26-012619-a, було виявлено, що повноваження на підписання гарантії не підтверджено.
Так, електронну банківську гарантію підписано директором департаменту документарних операцій АТ «КБ «ГЛОБУС» Павлюк Г.Г.
Відповідно до даних Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань представником АТ «КБ «ГЛОБУС» Павлюк Г.Г. не є.
Також у складі тендерної пропозиції учасником надано довіреність від 04.09.2023, зареєстровану в реєстрі за № 656, видану АТ «КБ «ГЛОБУС» директору департаменту документарних операцій АТ «КБ «ГЛОБУС» Павлюк Г.Г., якою повіреному надано право:
- укладати та підписувати визначені довіреністю договори та додаткові угоди (про надання банківських гарантій, поруки, застави та деякі інші);
- засвідчувати власним підписом та печаткою банку виписки з банку по рахунку покриття, вірність копій документів, справжність підписів клієнтів;
- засвідчувати банківські гарантії, листи, гарантійні листи (гарантії), договори про надання банківських гарантій (тендерних, туристичних, виконання договору, повернення авансового платежу тощо), договори поруки в забезпечення договорів про надання банківських гарантій, договори застави майнових прав на грошові кошти (депозит), генеральні договори про надання банківських гарантій, інші договори про надання банківських послуг, умови, яких затверджені банком, інші договори застави в забезпечення договорів про надання банківських гарантій, будь-які документи, пов’язані з укладанням та виконанням перелічених вище договорів, в тому числі довідки, повідомлення, реєстри, акти прийому-передачі тощо у вигляді електронного документу ЕЦП (електронним цифровим підписом), КЕП (Кваліфікованим електронним підписом) та печаткою через програмний комплекс (М.Е.doc)».
Термін «засвідчувати» не є тотожним терміну «підписувати», а чинне законодавство України систематично та послідовно розрізняє поняття «підписувати» та «засвідчувати». Відповідно, право засвідчувати банківські гарантії не є тотожним праву підписувати банківські гарантії, а отже, відповідний розділ довіреності від 04.09.2023, зареєстрованої в реєстрі за № 656, повноважень на підписання банківських гарантій не містить.
При цьому, згідно тексту електронної банківської гарантії 38675 від 02.04.2024 повіреному надано право: «укладати та підписувати (в тому числі засобами Кваліфікованого електронного підпису) договори та додаткові угоди до них, а саме:
- договори про надання банківських гарантій (тендерних, туристичних, виконання договору, повернення авансового платежу тощо);
- договори поруки в забезпечення договорів про надання банківських гарантій;
- договори застави майнових прав на грошові кошти (депозит) в забезпечення договорів про надання банківських гарантій;
- додаткові договори до договорів банківського вкладу (депозиту);
- генеральні договори про надання банківських гарантій;
- інші договори про надання банківських послуг, умови яких затверджені Банком;
- інші договори застави в забезпечення договорів про надання банківських гарантій, які не потребують нотаріального засвідчення згідно законодавства України. Підписувати (в тому числі засобами Кваліфікованого електронного підпису) будь-які документи, пов’язані з укладанням та виконанням перелічених вище договорів, в тому числі листи, гарантійні листи (гарантії), довідки, повідомлення, реєстри, акти приймання-передачі тощо».
Тобто, право підписувати будь-які документи, пов’язані з укладанням та виконанням договорів надається щодо договорів застави в забезпечення договорів про надання банківських гарантій, а не щодо договорів про надання банківських гарантій. При цьому, розділ, в якому згадуються договори про надання банківських гарантій, повноважень повіреного на підписання інших документів (пов’язаних з укладанням та виконанням) не містить.
Крім того, згідно змісту пункту 1 довіреності від 04.09.2023, зареєстрованої в реєстрі за № 656, банком для здійснення представництва Павлюк Ганні Георгіївні, як уповноваженій особі, надано право вчиняти від імені банку конкретні дії, а саме: укладати та підписувати (в тому числі засобами Кваліфікованого електронного підпису) договори та додаткові угоди до них, а саме: договори про надання банківських гарантій (тендерних, туристичних, виконання договору, повернення авансового платежу тощо), банківські гарантії, в тому числі електронні банківські гарантії. Разом з тим, повноваження щодо підписання банківських гарантій в тому числі електронних банківських гарантій виходить за межі повноважень уповноваженої особи, якій надано право підписувати лише договори та додаткові угоди до них. Розшифрування цих договорів, яке наводиться нижче у пункті 1 стосується саме видів (типів) договорів, а не інших документів чи правочинів. Повноваження із підписання банківської гарантії не можуть бути ототожнені із підписанням договорів та додаткових угод до них, оскільки це окремі за змістом повноваження. Отже, самостійного повноваження, яке б містилося у довіреності й надавало право уповноваженій особі підписувати банківські гарантії у довіреності не міститься.
Тобто, особа, уповноважена згідно довіреності від 04.09.2023, зареєстрованої в реєстрі за № 656, має самостійне повноваження на підписання договорів та додаткових угод, а окремого повноваження на підписання такого документа як банківська гарантії довіреність не містить. Відповідно, з наданої Скаржником довіреності неможливо встановити наявність такого права повіреного, як підписання гарантії, у тому числі електронної.
Отже, довіреністю від 04.09.2023, виданою АТ «КБ «ГЛОБУС» директору департаменту документарних операцій АТ «КБ «ГЛОБУС» Павлюк Г.Г., не передбачено право повіреного підписувати від імені АТ «КБ «ГЛОБУС» банківські гарантії. Так само не передбачено право повіреного підписувати електронні банківські гарантії.
Відповідно до ч.1 ст. 8 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону).
Пунктом 2.1. глави 4 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 22.02.2012 № 296/5 передбачено, що у довіреності мають бути чітко визначені юридичні дії, які належить вчинити представнику. Дії, які належить вчинити представнику, мають бути правомірними, конкретними та здійсненними.
Згідно умов тендерної документації учасник зобов’язаний надати документ, який надає підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом.
Враховуючи, що відповідно до Особливостей невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини стали підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В порядку усунення недоліків учасник завантажив довіреність, датовану 01.02.2024, яка не має реєстраційного вихідного номеру, викладену в простій письмовій формі, та підписану Мамедовим С.Г. як головою правління. Довіреність засвідчено електронним цифровим підписом 28.05.2024.
Тобто, початково стверджуючи, що банківську гарантію підписано на підставі посвідченої нотаріусом довіреності від 04.09.2023, зареєстрованої в реєстрі за № 656, після оприлюднення повідомлення про невідповідності тендерної пропозиції Учасник (Скаржник) почав стверджувати, що банківську гарантію підписано на підставі довіреності, викладеної в простій письмовій формі, датованої 01.02.2024.
За результатами розгляду наданих Скаржником в порядку усунення недоліків документів встановлено наступне.
Скаржником надано довіреність без номеру від імені юридичної особи – Акціонерного товариства «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», датовану 01.02.2024.
Згідно п. 4.4 ДСТУ 4163:2020, документи, що їх створюють юридичні особи, обов'язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи (04), назва виду документа (09) (не зазначають на листах), дата документа (10), реєстраційний індекс документа (11), заголовок до тексту документа (19), текст документа (20), підпис (для електронних документів - електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису) (22).
Слід зазначити, що інші документи АТ «КБ «Глобус», адресовані КП «ЦЗО ХМР», наприклад, листи від 30.04.2024 № 1-1645 та від 13.06.2024 № 1-2096, які додаються до цих пояснень мають індексні номери.
Крім того, відповідно до довіреності від 04.09.2023, зареєстрованої в реєстрі за № 656, АТ «Комерційний банк «Глобус» зареєстроване Оболонською районною у місті Києві державною адміністрацією 29.11.2007, номер запису в Єдиному державному реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 1 069 102 0000 022596.
Однак, згідно довіреності датованої 01.02.2024, яка була надано в порядку усунення невідповідностей, «Акціонерне товариство «Комерційний банк «Глобус» зареєстроване Оболонською районною у місті Києві державною адміністрацією 29.11.2007 року, номер запису в Єдиному державному реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 1 069 105 0007 022596».
Згідно витягу від 29.05.2024 щодо АТ «КБ «ГЛОБУС»: «дата та номер запису в Єдиному державному реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців: дата запису 29.11.2007, номер запису: 1 069 102 0000 022596».
Тобто, номер запису про державну реєстрацію АТ «КБ «ГЛОБУС» не відповідає номеру запису, вказаному в довіреності, датованій 01.02.2024 р.
Крім того, реєстраційну дію номер запису 1 069 105 0007 022596 було вчинено 24.02.2011 о 12:16:31, а не 29.11.2007 року, як вказано в довіреності, датованій 01.02.2024.
Крім того, в довіреності, датованій 01.02.2024 міститься посилання на Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, яка не існує. Натомість, існує Єдиний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Враховуючи вищевикладене, до довіреності, датованої 01.02.2024, внесено завідомо недостовірну інформацію.
Крім того, відповідно до інформації, яка міститься в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Мамедов Сергій Геннадійович зареєстрований як представник АТ «КБ «ГЛОБУС».
Згідно ч.3 ст. 237 Цивільного кодексу України представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства.
Згідно ч.2 ст. 245 Цивільного кодексу України Довіреність, що видається у порядку передоручення, підлягає нотаріальному посвідченню, крім випадків, встановлених частиною четвертою цієї статті.
Таким чином, оскільки Мамедов С.Г. зареєстрований як представник АТ «КБ «ГЛОБУС», видані ним довіреності є довіреностями, що видаються в порядку передоручення, а отже підлягають нотаріальному посвідченню.
Довіреність, датовану 01.02.2024, яка не має реєстраційного індексу документу, нотаріально не посвідчено, а отже учасником не надано документ, який надає заступнику директора департаменту документарних операцій АТ «КБ «ГЛОБУС» Павлюк Г.Г. право підписувати електронні банківські гарантії.
Отже, надання довіреності, датованої 01.02.2024, до якої внесено недостовірну інформацію та яка не має реєстраційного індексу документу, не відповідає вимогам тендерної документації та може бути результатом службового підроблення.
Враховуючи вищевикладене, за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника уповноваженою особою Замовника 10.06.2024 було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Щодо посилань Скаржника про можливість недотримуватися вимог ДСТУ 4163:2020 та відсутності такої вимоги в Тендерній документації просимо звернути увагу на наступне.
ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», затверджена наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 01 липня 2020 р. № 144, чинний з 01.09.2021 (далі - Стандарт), який розроблено згідно з правилами, установленими в національній стандартизації України.
Цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі — документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі — юридична особа) незалежно від їхнього функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності (п. 1.1 Стандарту).
Цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту та місця розташування реквізитів у документах; вимоги до бланків та оформлення документів; вимоги до виготовлення документів (п. 1.2 Стандарту).
Пунктом 4.4 Стандарту встановлено, що документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи (04), назва виду документа (09) (не зазначають на листах), дата документа (10), реєстраційний індекс документа (11), заголовок до тексту документа (19), текст документа (20), підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису) (22).
Таким чином, вимог ДСТУ 4163:2020 обов’язково повинні дотримуватися такі категорії суб’єктів: державні органи; органи місцевого самоврядування; установи, підприємства, організації та інші юридичні особи незалежно від їх функціонально-цільового призначення та форми власності.
Оскільки Учасник не входить в коло фізичних осіб — підприємців, адвокатів та інших самозайнятих осіб, то відповідно до вимог законодавства, при створенні документів обов´язково повинен був дотримуватися зазначеного Стандарту.
В свою чергу, відсутність вихідної реєстрації документа юридичної особи (фінансової установи, банку) може свідчити про службове підроблення.
Щодо доводів Скаржника про необов’язковість нотаріального посвідчення довіреності, датованої 01.02.2024, яка не має реєстраційного вихідного номеру, наданої в порядку усунення недоліків, просимо звернути увагу на наступне.
Довіреність згідно зі ст. 244 ЦКУ – це письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами.
Довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами.
Статтею 245 ЦКУ визначене коло посадових осіб, які за певних обставин мають право посвідчувати довіреності. Довіреності, посвідчені зазначеними посадовими особами, прирівнюються до нотаріально посвідчених (ч. 4 ст. 245 ЦКУ).
Відповідно до ч. 2 ст. 245 ЦКУ довіреність, що видається у порядку передоручення, підлягає нотаріальному посвідченню, крім випадків, встановлених частиною четвертою цієї статті.
Відповідно до загальнодоступних відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Мамедов Сергій Геннадійович зареєстровано керівником та представником одночасно:
З практики проведення закупівель слід зазначити, що АТ «КБ «Глобус» є єдиним відомим нашому підприємству банком, керівник якого одночасно зареєстрований також представником банку.
Вважаємо, що саме з цієї підстави всі довіреності від АТ «КБ «Глобус», крім довіреності, датованої 01.02.2024, які надавались в рамках проведення закупівель (наприклад в рамках цієї закупівлі від учасника ТОВ «УКРХІМСТАНДАРТ») були посвідчено нотаріально.
Відповідно, оскільки Мамедов С.Г. зареєстрований як представник АТ «КБ «Глобус», видані ним довіреності є довіреностями, виданими в порядку передоручення, а отже підлягають нотаріальному посвідченню.
Доводи Скаржника про відсутність вимог щодо обов´язкового зазначення в довіреності номеру та дати запису в Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не впливає на факт внесення до довіреності, датованої 01.02.2024, завідомо недостовірної інформації.
Враховуючи вищевикладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника прийнято обґрунтовано, з повним дотриманням приписів чинного законодавства України.
Натомість, Скаржник не довів та документально не підтвердив наявність порушень процедури закупівлі. Отже, посилання Скаржника на протиправність відхилення його пропозиції є надуманими, необґрунтованими та заснованими та довільному та хибному тлумаченні приписів чинного законодавства України.
Вважаємо, що при розгляді скарги, окрім вищезазначених обставин, також слід надати оцінку суперечливій поведінці АТ «КБ «ГЛОБУС». Так, при поданні Скаржником тендерної документації, а також в листах від 30.04.2024 № 1-1645 та від 13.06.2024 № 1-2096 стверджувалось, що представники АТ «КБ «ГЛОБУС», зокрема, Павлюк Г.Г., діють на підставі нотаріально посвідченої довіреності. Натомість, після виявлення невідповідностей в наданій тендерній пропозиції, а також після відхилення аналогічної скарги ТОВ «УКРХІМСТАНДАРТ», АТ «КБ «ГЛОБУС» почав стверджувати, що гарантія, видана Скаржнику, підписана на підставі довіреності, оформленої в простій письмовій формі та датованої 01.02.2024.
Крім того, за результатами розгляду скарги Скаржника (ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ») було виявлено її стилістичну подібність скарзі, раніше поданій в цій процедурі закупівлі іншим учасником – ТОВ «УКРХІМСТАНДАРТ», в задоволенні якої було відмовлено. Встановивши таку подібність, було проаналізовано спільну участь зазначених осіб у закупівлях та виявлено, що здебільшого ТОВ «УКРХІМСТАНДАРТ» бере участь тільки в тих процедурах, де іншим учасником є ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» (інформація щодо участі у торгах додається). У торгах, що були проведені протягом січня-травня 2024 р. ТОВ «УКРХІМСТАНДАРТ» взяло участь тільки в тих закупівлях, де брав участь ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ». Наведені обставини не мали значення для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, однак, на нашу думку, можуть бути підставою для проведення розслідування на предмет вчинення учасниками антиконкурентних узгоджених дій.
Принагідно зазначаємо, що Замовник здійснює свою діяльність виключно у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, у т.ч. неухильно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Закону, зокрема, максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Отже, Замовником у повній мірі було дотримано основних принципів публічних закупівель та дотримано положень тендерного законодавства під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. Встановити відсутність порушень процедури закупівлі.
2. Прийняти рішення про відмову в задоволенні скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» № UA-2024-03-26-012619-a.a2 від 14.06.2024.
Додаток: 1. Тендерна документація (з додатками) у форматі «pdf» та «doc»
2. Витяг з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 29.05.2024 р. на
3. Довіреність від 04.09.2023, зареєстрована в реєстрі за № 656;
4. Довіреність, датована 01.02.2024.
5. Листи АТ «КБ «Глобус» від 30.04.2024 № 1-1645 та від 13.06.2024 № 1-2096;
6. Інформація щодо спільної участі учасників закупівлі в інших закупівлях.
Директор Валерій ОСТАПЧУК
Уповноважена особа Євгеній ЧУЙКО
- 01. ТД_Сіль кам'яна.docx
- 01. ТД_Сіль кам'яна.pdf
- 1. Додаток 1 Техспецифікація.docx
- 1. Додаток 1 Техспецифікація.pdf
- 2. Додаток 2 Кваліф критерії.docx
- 2. Додаток 2 Кваліф критерії.pdf
- 3. Додаток 3_Форма_Заявка Учасника.docx
- 3. Додаток 3_Форма_Заявка Учасника.pdf
- 4. Додаток 4_п.47.docx
- 4. Додаток 4_п.47.pdf
- 5. Додаток 5_Перелік документів.docx
- 5. Додаток 5_Перелік документів.pdf
- 6. Додаток 6_Цін_пропоз форма.docx
- 6. Додаток 6_Цін_пропоз форма.pdf
- 7. Додаток 7_Проєкт договору.docx
- 7. Додаток 7_Проєкт договору.pdf
- 8. Додаток 8 ПРОЄКТ дог забезпечення.docx
- 8. Додаток 8 ПРОЄКТ дог забезпечення.pdf
- 35591059 — АТ _КБ _ГЛОБУС_ — Опендатабот.pdf
- Глобус.pdf
- довіреність банк Глобус.pdf
- Довіреність Павлюк Г.Г. ОРИГІНАЛ.pdf
- Інформація щодо спільної участі учасників закупівлі в інших закупівлях.pdf
- Лист КП ЦЗО Харківської міської ради.pdf
- Лист КП ЦЗО Харківської міської ради_13.06.24.pdf
- Пояснення по суті скарги.PDF
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-07-17 18:21:52
Про виконання рішення
Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі за текстом - ЦЗО) ознайомилось із висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 26.03.2024 року за предметом Кам'яна сіль (Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам’яна сіль), опублікований в електронній системі закупівель 26.03.2024 р. о 19:21.
Ідентифікатор закупівлі № UA-2024-03-26-012619-a;
Ідентифікатор скарги №UA-2024-03-26-012619-a.a2.
Замовник зобов’язаний проводити публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудні 2015 року №922-VIII (далі - Закон), з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Особливості).
Відповідно до частини 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Частина 8 статті 8 Закону передбачає, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Державною аудиторською службою України Північно-східного офісу Держаудитслужби 05.07.2024 року оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - Висновок), за предметом закупівлі за предметом закупівлі Кам'яна сіль (Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам’яна сіль) унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-03-26-012619-a (далі - Закупівля)
За результатами проведеного моніторингу, контролюючим органом було виявлено порушення законодавства про публічні закупівлі У зобов’язальній частині Висновку, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на виконання Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №11217-р/пк-пз від 27.06.2024 року або документально підтвердити судове оскарження вищезазначеного рішення замовником до суду та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Згідно із абзацом 2 пункту 22 статті 18 Закону «Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження».
Протягом цього терміну, рішенням уповноваженої особи від 17.07.2024 року № 12/14 було скасовано рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "РОСТ ТРЕЙДИНГ" Кам'яна сіль (Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам’яна сіль).
Додаток:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.07.2024 року №12/14.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
13 047 000,00
UAH з ПДВ
|
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" |
14 397 000,00
UAH з ПДВ
|
10 410 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРХІМСТАНДАРТ" |
13 200 000,00
UAH з ПДВ
|
10 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
10 980 000,00
UAH з ПДВ
|
10 600 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
12 132 000,00
UAH з ПДВ
|
10 979 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" |
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ" |
18 980 400,00
UAH з ПДВ
|
18 980 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Відхилено |
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 18:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" #44003566 |
Відхилено |
10 410 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 14:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 17:18
|
ТОВ "УКРХІМСТАНДАРТ" #40103606 |
Відхилено |
10 470 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 09:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 17:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Відхилено |
10 600 380,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 19:51
|
|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ #39771951 |
Рішення скасоване |
10 979 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2024 13:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2024 18:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 травня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" #41708124 |
Рішення скасоване |
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2024 13:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2024 18:41
|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ #39771951 |
Відхилено |
10 979 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2024 11:06
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 липня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" #41708124 |
Відхилено |
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2024 11:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ" #44902836 |
Відхилено |
18 980 400,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2024 11:41
|