Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка вітровологозахисна зимова (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
319 818 000,00 UAH
UA-2024-03-26-012373-a 706e221ba40e4637a8c5ed1563bb8ec3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2024 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 319 818 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 15 тис. шт
Лот 2: 15 тис. шт
Лот 3: 45 тис. шт
Лот 4: 38 тис. шт

Тендерна документація

28 березня 2024 18:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 17:08
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
28 березня 2024 17:08
Порівняльна таблиця змін.docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
26 березня 2024 18:02
Оголошення.docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
26 березня 2024 18:02
Розрахунок Куртка ВВЗ зимова вид 1 (1).xlsx
26 березня 2024 18:02
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
26 березня 2024 18:02
Інформаційна довідка щодо змін в закупівлях.docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №11 Проект договору.docx
26 березня 2024 18:02
tu_kvvz_z.pdf
26 березня 2024 18:02
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
26 березня 2024 18:02
Розрахунок Куртка ВВЗ зимова вид 6.xlsx
26 березня 2024 18:02
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі.docx
28 березня 2024 18:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2024 18:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 17:08
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
28 березня 2024 17:08
Порівняльна таблиця змін.docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
26 березня 2024 18:02
Оголошення.docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
26 березня 2024 18:02
Розрахунок Куртка ВВЗ зимова вид 1 (1).xlsx
26 березня 2024 18:02
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
26 березня 2024 18:02
Інформаційна довідка щодо змін в закупівлях.docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
26 березня 2024 18:02
Додаток №11 Проект договору.docx
26 березня 2024 18:02
tu_kvvz_z.pdf
26 березня 2024 18:02
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
26 березня 2024 18:02
Розрахунок Куртка ВВЗ зимова вид 6.xlsx
26 березня 2024 18:02
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки поставки по 1,2 лотам
Дата подання: 27 березня 2024 09:32
Дата відповіді: 27 березня 2024 12:01
В Додатку 3 вказані строки поставки для кожного лоту по 8 тис. шт. хоча загальна кількість кожного лоту 15тис. ?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до закупівлі. До Оголошення будуть внесені зміни.
Лот № 4
Дата подання: 27 березня 2024 12:31
Дата відповіді: 28 березня 2024 16:32
На веб-порталі Уповноваженого органу назва Лоту № 4 зазначено “Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)”. Водночас, згідно додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано два вида КВВЗ. Яка правильна назва лоту № 4?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до закупівлі.
На веб-порталі Уповноваженого органу Лот 4 містить дві позиції: Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 та Куртка вітровологозахисна зимова, вид 6, що відповідає Додатку №3 до Оголошення.
У назву лота будуть внесені зміни.
Невідповідність Додатку 3 проекту договору Порядку №375
Дата подання: 29 березня 2024 14:01
Дата відповіді: 01 квітня 2024 18:16
Додатком 3 Проекту договору (Додаток №11 Оголошення) визначений порядок приймання товару за якістю, який повинен ПОВНІСТЮ відповідати Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України (затв. Наказом МОУ№ 375 від 19.07.2017 р.), далі – Порядок №375. Проте п.7.3.3. Додатку 3 до Проекту договору містить невідповідності, що суперечать Порядку №375, доказом чого є наступне: Пунктом 7.3. Додатку 3 до Проекту договору ПРИЙМАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ ТОВАРУ розділений на 2 етапи (чого не передбачено Порядком №375 !): 1-й етап: перевірка зразків товару у випробувальній лабораторії; 2-й етап: технічний огляду товару. Згідно п.7.3.2. Додатку 3 до Проекту договору 1й етап - це перевірка ЗРАЗКІВ у Випробувальній лабораторії. 2-й етап (технічний огляд) визначений п.7.3.3. Додатку 3 до Проекту договору та передбачає, зокрема: «У разі виявлення дефектів (несправності тощо), пред’явлена партія не приймається та повертається на виробництво для усунення недоліків. Після усунення несправності та виявлених невідповідностей постачальник ПОВТОРНО пред’являє партію Товару для проведення ПРИЙМАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ товару за якістю у порядку, передбаченому цим Договором.» Тобто, всупереч Порядку №375 після усунення недоліків Постачальник повинен знову здійснювати 1-й етап та замовляти випробування зразків ?! Цього не передбачено Порядком №375 ! З метою приведення Додатку №11 Оголошення у відповідність до вимог Порядку №375 вимагаємо внести наступні зміни: Останні два абзаци в п.7.3.3. Додаток 3 Проекту договору (Додаток №11 Оголошення): «Після усунення несправності та виявлених невідповідностей ПОСТАЧАЛЬНИК повторно пред’являє партію Товару для проведення технічного огляду товару у порядку, передбаченому цим пунктом. Повторний технічний огляд товару здійснюється після письмового повідомлення ЗАМОВНИКА та Центрального управління ПОСТАЧАЛЬНИКОМ про усунення невідповідності Товару та готовність партії до здачі.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Згідно Наказу Міністерства оборони України №465 від 19.12.2020 року уповноваженим органом з приймання продукції речового забезпечення визначено Центральне управління контролю якості. Додаток №3 до проекту договору розробляється за погодженням з уповноваженим органом за приймання продукції. Замовник звернеться з питання погодження відповідних змін до Додатку №3.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-23-000041 ● 41b096661f21449b865479e2947da28c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2024 13:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.04.2024 № 86

Київ


Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11
UA-2024-03-26-012373-a
26.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-25 16:54:46

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі курток вітровологозахисних зимових (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-012373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-30 18:35:23

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-23-000041 (UA-2024-03-26-012373-a)

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.

2. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?

Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору.



Додатки:
1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)»;
2. Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості.




Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-02 17:23:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі курток вітровологозахисних зимових (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-012373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію, як учасник ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами № 1, 2 та 3 підтвердив перебування в трудових відносинах з працівником (швачкою) Бєліченко Катериною Юріївною, яка зазначена у пункті 6 Довідки про наявність працівників від 05.04.2024 №№ 0504-22, 0504-23 та 0504-24.
2. Надати пояснення щодо не відповідності пропозиції ТОВ «Текстиль-Контакт» за лотом № 4 вимогам підпункту 2 пункту Додатку 10 Оголошення в частині відсутності у складі пропозиції сканованого оригіналу/копії документу датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що уповноважену особу Шабельник О.В., яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-09 14:27:56

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-23-000041 (UA-2024-03-26-012373-a)

1. Надати інформацію, як учасник ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами № 1, 2 та 3 підтвердив перебування в трудових відносинах з працівником (швачкою) Бєліченко Катериною Юріївною, яка зазначена у пункті 6 Довідки про наявність працівників від 05.04.2024 №№ 0504-22, 0504-23 та 0504-24.

Учасником в складі пропозиції надано повідомлення до органів ДПС про прийняття на роботу (файл - «фарминко_норд_повідомлення_з_квитанцією.pdf»), в пункті 6 якого зазначено про прийняття на роботу Бєліченко Катерини Юріївної згідно наказу №7-к.


2. Надати пояснення щодо не відповідності пропозиції ТОВ «Текстиль-Контакт» за лотом № 4 вимогам підпункту 2 пункту Додатку 10 Оголошення в частині відсутності у складі пропозиції сканованого оригіналу/копії документу датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що уповноважену особу Шабельник О.В., яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Інформація про те, що уповноважену особу Шабельник О.В., яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією було отримано з відкритих даних, що містяться у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Станом на дату проведення спрощеної закупівлі відомості про Шабельник О.В. у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення були відсутні.
Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутній обв’язок надання інформації, яка міститься у відкритому доступі.


Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-06 12:24:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі курток вітровологозахисних зимових (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-012373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію, як учасник ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами № 1, 2 та 3 підтвердив перебування в трудових відносинах з працівником (швачкою) Стародубом Сергієм Анатолійовичем, яка зазначена у пункті 6 Довідки про наявність працівників від 05.04.2024 №№ 0504-22, 0504-23 та 0504-24.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-07 18:28:52

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-23-000041 (UA-2024-03-26-012373-a)

1. Надати інформацію, як учасник ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами № 1, 2 та 3 підтвердив перебування в трудових відносинах з працівником (швачкою) Бєліченко Катериною Юріївною, яка зазначена у пункті 6 Довідки про наявність працівників від 05.04.2024 №№ 0504-22, 0504-23 та 0504-24.

Учасником в складі пропозиції надано повідомлення до органів ДПС про прийняття на роботу (файл - «фарминко_норд_повідомлення_з_квитанцією.pdf»), в пункті 6 якого зазначено про прийняття на роботу Бєліченко Катерини Юріївної згідно наказу №7-к.


2. Надати пояснення щодо не відповідності пропозиції ТОВ «Текстиль-Контакт» за лотом № 4 вимогам підпункту 2 пункту Додатку 10 Оголошення в частині відсутності у складі пропозиції сканованого оригіналу/копії документу датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що уповноважену особу Шабельник О.В., яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Інформація про те, що уповноважену особу Шабельник О.В., яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією було отримано з відкритих даних, що містяться у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Станом на дату проведення спрощеної закупівлі відомості про Шабельник О.В. у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення були відсутні.
Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутній обв’язок надання інформації, яка міститься у відкритому доступі.


Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-06 15:44:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі курток вітровологозахисних зимових (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-012373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати пояснення щодо встановлених невідповідностей, у тендерних пропозиціях ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами № 1, 2 та 3 а саме: у поданих довідках про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 05.04.2024 №№ 0504-37, 0504-38 та 0504-39 загальна сума договорів за 2022 рік складає 41 126.4 тис.грн (договорипоставки від 17.10.2022 № 1710/22-01 у сумі 26 071 200,00 грн та від 01.06.2022 № 0106-22/01 у сумі 15 055 200,00 грн) проте відповідно до поданої фінансової звітності малого підприємства за 2023 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) за 2022 рік становить 23 019.1 тис.грн.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-09 18:19:11

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-23-000041 (UA-2024-03-26-012373-a)

1. Надати пояснення щодо встановлених невідповідностей, у тендерних пропозиціях ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами № 1, 2 та 3 а саме: у поданих довідках про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 05.04.2024 №№ 0504-37, 0504-38 та 0504-39 загальна сума договорів за 2022 рік складає 41 126.4 тис.грн (договори поставки від 17.10.2022 № 1710/22-01 у сумі 26 071 200,00 грн та від 01.06.2022 № 0106-22/01 у сумі 15 055 200,00 грн) проте відповідно до поданої фінансової звітності малого підприємства за 2023 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) за 2022 рік становить 23 019.1 тис.грн.



Відповідно до п.1 Додатку №4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи:

довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток);

копію(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів);

сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини).



Згідно п. 2 Додатку №4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за останній звітний рік або останній звітний період поточного року на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини).

Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за попередній звітний рік або останній звітний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції №2). Такою фінансовою звітністю є:

фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати»

або

податкова декларація платника єдиного податку

або

інший звіт, що подається до податкових органів, з інформацією про дохід учасника.



Учасником ТОВ “Фармінко Норд” в складі пропозиції надано документи, які підтверджують відповідність зазначеним кваліфікаційним критеріям оцінки.

Стосовно того, що сума укладених договорів відрізняється від суми отриманого доходу, зазначеного в звіті про фінансові результати учасника, а сума договору не відповідає сумі фактично сплачених коштів за поставлений товар. Зазначене може пояснюватись тим, що оплата за товар може здійснюватись в наступних звітних періодах, що настають після моменту укладання договору та виконання договірних зобов’язань з боку сторін договору. Крім того, Замовник не уповноважений перевіряти правильність складання фінансової звітності учасників та встановлювати її відповідність стандартам та вимогам бухгалтерського обліку.


Уповноважена особа,

Провідний фахівець з управління

проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО



Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2024-04-23-000041 (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-03-26-012373-a) За результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом «Куртка вітровологозахисна зимова (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-012373-a), оголошеної ДП «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі UA-2024-03-26-012373-a та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. Державна аудиторська служба посилається на частину 16 статті 29 Закону. Проте, відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» - особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до підпункту 7 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» - особливості здійснення оборонних закупівель, передбачені абзацом п’ятим пункту 8 та пунктами 50-95 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених цією постановою, застосовуються для державного підприємства Міністерства оборони України “Агенція оборонних закупівель”, державного підприємства Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” (перейменовано в ДП «Державний оператор тилу) та для Департаменту забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації як служб державного замовника. Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Таким чином частина 16 статті 29 Закону не поширюється на Замовника, натомість Замовник повинен керуватись пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та пунктом 43 Особливостей. Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям оцінки: Відповідно до пункту 2 Додатку № 4 до Оголошення учасник в складі пропозиції для підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю повинен надати наступні документи: Для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за останній звітний рік або останній звітний період поточного року на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за попередній звітний рік або останній звітний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції №2). Такою фінансовою звітністю є: - фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» або - податкова декларація платника єдиного податку або - інший звіт, що подається до податкових органів, з інформацією про дохід учасника. В складі пропозиції ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» надано наступні документи: 1. Фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за формою № 1-м та №2-м відповідно. 2. Квитанцію № 2. В зазначених документа в повному обсязі наявна інформація, визначена вимогами пункту 2 Додатку № 4 до Оголошення, в тому числі підтвердження про надання фінансового звіту до державних податкових органів. Таким чином, учасником в повному обсязі підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію "Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю". Стосовно того, що сума укладених договорів відрізняється від суми отриманого доходу, зазначеного в звіті про фінансові результати учасника, а сума договору не відповідає сумі фактично сплачених коштів за поставлений товар. Зазначене може пояснюватись тим, що оплата за товар може здійснюватися в наступних звітних періодах, що настають після моменту укладання договору та виконання договірних зобов’язань з боку сторін договору. Крім того, Замовник не уповноважений перевіряти правильність складання фінансової звітності учасників та встановлювати її відповідність стандартам та вимогам бухгалтерського обліку. Державна аудиторська служба не зазначає, які саме вимоги порушено учасником та яким чином Замовник повинен вимагати виправлення таких порушень. Щодо висновків про наявність порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону Державна аудиторська служба доходить хибного висновку щодо наявності порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону, а саме щодо ненадання вимоги про усунення невідповідностей пропозицій учасника ТОВ «Текстиль-Контакт» закупівлі вимогам пункту 1 додатку № 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Інформація про те, що уповноважену особу Шабельник О.В., яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією було отримано з відкритих даних, що містяться у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Станом на дату проведення спрощеної закупівлі відомості про Шабельник О.В. у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення були відсутні. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону відсутній обов’язок надання інформації, яка міститься у відкритому доступі. Щодо наявності працівників відповідно до вимог пункту 3 Додатку №4 до Оголошення Учасником в складі пропозиції надано повідомлення до органів ДПС про прийняття на роботу (з підтвердженням прийняття такого повідомлення органом ДПС) кількості працівників, передбачених вимогами Додатку №4 до Оголошення. Таким чином, Учасником підтверджено наявність трудових відносин із зазначеними працівниками (файл з назвою - «фарминко_норд_повідомлення_з_квитанцією.pdf»). В пункті 6 вказаного повідомлення зазначено про прийняття на роботу Бєліченко Катерини Юріївної згідно з наказом №7-к, та в пункті 20 зазначено про прийняття на роботу Стародуба Андрія Анатолійовича згідно з наказом № 21-к. Наявність помилок в написанні імен, по-батькові в довідці про наявність працівників не впливає на підтвердження факту наявності необхідної кількості працівників та жодним чином не впливає на зміст пропозиції учасника. Відповідно до пункту 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік формальних помилок» формальною помилкою вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції, що не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

2024-05-15 18:26:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу спрощеної закупівлі оскаржено до Київського окружного адміністративного суду України.
Дата публікації: 28 травня 2024

Документи:

28 травня 2024 22:29
Електронний суд 012373-a.pdf
28 травня 2024 22:29
Заява 012373-a.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 42 345 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 211 725,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 квітня 2024 11:57
Закінчення: 09 квітня 2024 12:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15000 шт
Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 30 червня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД" 37 004 940,00
UAH з ПДВ
34 991 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІК" 41 699 700,00
UAH з ПДВ
34 992 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ТРЕЙД-ПРІМ» 42 000 000,00
UAH з ПДВ
42 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 42 345 000,00
UAH з ПДВ
42 345 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 41 999 400,00
UAH з ПДВ
41 999 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІН-МОДА" 41 490 000,00
UAH з ПДВ
41 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АнВа" 41 235 300,00
UAH з ПДВ
41 235 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2024 16:46
Електронний підпис
18 квітня 2024 16:45
АКТ КВВЗ.pdf.p7s
18 квітня 2024 16:43
АКТ КВВЗ.pdf
18 квітня 2024 16:38
АКТ КВВЗ.pdf
18 квітня 2024 16:36
КМЗ итоговые цены.docx
11 квітня 2024 21:03
Електронний підпис
08 квітня 2024 18:27
Електронний підпис
08 квітня 2024 18:24
Цінова Лот1.pdf.p7s
08 квітня 2024 18:24
Наказ Ніколаєва.pdf.p7s
08 квітня 2024 18:22
Цінова Лот1.pdf
08 квітня 2024 18:22
Виписка з ЄДР Фарминко.pdf
08 квітня 2024 18:22
Наказ Ніколаєва.pdf

Публічні документи

08 квітня 2024 13:25
Електронний підпис
08 квітня 2024 13:25
Електронний підпис
08 квітня 2024 13:24
4. Анкета Додаток 9.pdf
08 квітня 2024 13:24
5. Довіреність Шустова.pdf
08 квітня 2024 13:24
9. Рік 2023 Ф1. Баланс163736.pdf
08 квітня 2024 13:24
Довідка Рябов.zip
08 квітня 2024 13:24
Довідка ДПС до 12.04.pdf
08 квітня 2024 13:24
Витяг-2456873-Рябов-2024-04-01.pdf
08 квітня 2024 13:24
Довідка Шустова.zip
08 квітня 2024 13:24
8.2. ВН до договору.pdf
08 квітня 2024 13:24
2.1. витяг_мік_18.03.2024.pdf.p7s.zip
08 квітня 2024 13:24
8.4. ВН до договору 378.pdf
08 квітня 2024 13:24
8.6. ВН дог 358.pdf
08 квітня 2024 13:24
5.6. Статут_МІК_2024.pdf
08 квітня 2024 13:24
5.3. Протокол.pdf
08 квітня 2024 13:24
13. Працівники.pdf
08 квітня 2024 13:24
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
08 квітня 2024 13:24
Довідка МІК.zip
08 квітня 2024 13:24
ТОВ МІК.pdf

Публічні документи

08 квітня 2024 23:14
Електронний підпис
08 квітня 2024 23:13
ЛИСТ_ГАРАНТІЯ.pdf
08 квітня 2024 23:13
IMG-20240312-WA0007.jpg
08 квітня 2024 23:13
IMG-20240312-WA0005.jpg
08 квітня 2024 23:12
Статут (часть2).pdf
08 квітня 2024 23:12
Додаток 3.pdf
08 квітня 2024 23:12
Статут (часть1).pdf
08 квітня 2024 23:12
Статут (стр.13).pdf
08 квітня 2024 23:12
Статут (стр.2).pdf
08 квітня 2024 23:12
Додаток 7.pdf
08 квітня 2024 23:12
СПЕЦ сорочка бойова.pdf
08 квітня 2024 23:12
Додаток 5.pdf
08 квітня 2024 23:12
Сертифікат ISO одяг.pdf
08 квітня 2024 23:12
Додаток 2.pdf
08 квітня 2024 23:12
Рішення засновників.pdf
08 квітня 2024 23:12
Договор 806 от 06.12.22.pdf
08 квітня 2024 23:12
Паспорт_ИНН (Голян А.В.).PDF
08 квітня 2024 23:12
Трейд прім.pdf
08 квітня 2024 23:12
Договір _752 ВЗЗ 2022.pdf
08 квітня 2024 23:12
Довідка.zip
08 квітня 2024 23:12
Довідка про р-р (Грн).pdf
08 квітня 2024 23:12
Довідка про р-р (USD).pdf
08 квітня 2024 23:12
Накладні ВЧ3078 2022р..pdf
08 квітня 2024 23:12
Довідка про р-р (EUR).pdf
08 квітня 2024 23:12
Наказ на директора.pdf
08 квітня 2024 23:12
Контракт 146ВОЗ-2023.pdf
08 квітня 2024 23:12
Виписка ЄДР.pdf
08 квітня 2024 23:12
Анкета.pdf
08 квітня 2024 23:12
Досвід.pdf
08 квітня 2024 23:12
Ukraynaca 1.pdf
08 квітня 2024 23:12
Untitled.pdf
08 квітня 2024 23:12
TREYD-PRI_M.pdf
08 квітня 2024 23:12
TREYD-PRI_M Garanti Mektubu.pdf
08 квітня 2024 23:12
Довідка 1.zip
08 квітня 2024 23:12
Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2024 23:12
IMG-20240312-WA0006.jpg
08 квітня 2024 23:12
абз 14. п. 47.pdf
08 квітня 2024 23:12
IMG-20240312-WA0004.jpg
08 квітня 2024 23:12
IMG-20240312-WA0003.jpg
08 квітня 2024 23:12
Ukraynaca 2.pdf
08 квітня 2024 23:12
IMG-20240312-WA0002.jpg
08 квітня 2024 23:12
IMG-20240312-WA0001.jpg

Публічні документи

08 квітня 2024 12:31
Електронний підпис
08 квітня 2024 12:31
Електронний підпис
08 квітня 2024 12:31
цінова лот 1.pdf
08 квітня 2024 12:31
10.2 Довідка Тарасова.zip
08 квітня 2024 12:31
1.1 Виписка ЄДР.pdf
08 квітня 2024 12:31
10.7 Довідка ДПС.pdf
08 квітня 2024 12:31
1.12 Анкета.pdf
08 квітня 2024 12:31
4.3.1 Довідка працівники.pdf
08 квітня 2024 12:31
1.2 Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2024 12:31
ліцензія.pdf

Конфіденційні документи

08 квітня 2024 12:31
4.1.4 Копія Договору 286-3-23-6.pdf

Обґрунтування конфіденційності

не розголошення чутливої інформації

Публічні документи

08 квітня 2024 13:07
Електронний підпис
08 квітня 2024 13:07
Електронний підпис
08 квітня 2024 13:06
21. Довідка.zip
08 квітня 2024 13:06
24. Довідка ДПС.pdf
08 квітня 2024 13:06
25. Наказ антикорупція.pdf
08 квітня 2024 13:06
20. Довідка (1).zip
08 квітня 2024 13:06
18. Анкета.pdf
08 квітня 2024 13:06
3. Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2024 13:06
16. Лист-гарантія.pdf
08 квітня 2024 13:06
2. ВИПИСКА з ЄДР.pdf
08 квітня 2024 13:06
4. Рішення.pdf
08 квітня 2024 13:06
4. Наказ.pdf
08 квітня 2024 13:06
2. Витяг з ЄДР.pdf
08 квітня 2024 13:06
13. Звіт ЄСВ.zip.p7s
08 квітня 2024 13:06
9. ДОГОВІР N 286323 322.pdf
08 квітня 2024 13:06
9. Договір №286_3_23_310.pdf
08 квітня 2024 13:06
9. Договір №286_3_23_314.pdf
08 квітня 2024 13:06
9. Договір №286_3_23_315.pdf
08 квітня 2024 13:06
13. штатний розпис.pdf
08 квітня 2024 13:06
13. Звіт ЄСВ.zip

Публічні документи

08 квітня 2024 19:13
Електронний підпис
08 квітня 2024 19:13
Електронний підпис
08 квітня 2024 19:12
Довідка (7).zip
08 квітня 2024 19:12
Довідка (6).zip
08 квітня 2024 19:12
Витяг-2466917-Гижий-2024-04-02.pdf
08 квітня 2024 19:12
28.Довідка_корупція_ТОВ.pdf
08 квітня 2024 19:12
3.Виписка з ЄДР.pdf.p7s
08 квітня 2024 19:12
20.Квитанція.pdf.p7s
08 квітня 2024 19:12
23.Лист-гарантія.pdf.p7s
08 квітня 2024 19:12
2.Витяг з ЄДР.pdf
08 квітня 2024 19:12
8.Опис до статуту.pdf.p7s
08 квітня 2024 19:12
7.Статут.pdf
08 квітня 2024 19:12
17.S1499201 Квитанція №2_1.pdf
08 квітня 2024 19:12
4.Витяг ПДВ.pdf.p7s
08 квітня 2024 19:12
4.Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2024 19:12
17.S1499201 Квитанція №2_1.pdf.p7s
08 квітня 2024 19:12
19.Звіт.Копія.pdf.p7s
08 квітня 2024 19:12
33.Довідка.pdf
08 квітня 2024 19:12
19.Звіт.Копія.pdf
08 квітня 2024 19:12
7.Статут.pdf.p7s
08 квітня 2024 19:12
8.Опис до статуту.pdf
08 квітня 2024 19:12
6.Наказ на директора2.pdf
08 квітня 2024 19:12
6.Наказ на директора2.pdf.p7s
08 квітня 2024 19:12
20.Квитанція.pdf
08 квітня 2024 19:12
3.Виписка з ЄДР.pdf
08 квітня 2024 19:12
33.Довідка.pdf.p7s
08 квітня 2024 19:12
23.Лист-гарантія.pdf
08 квітня 2024 19:12
2.Витяг з ЄДР.pdf.p7s

Конфіденційні документи

08 квітня 2024 19:12
14.Договір 103ВОЗ-2023.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Військова частина 3078 Національної гвардії України

08 квітня 2024 19:12
14.Договір 103ВОЗ-2023.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Військова частина 3078 Національної гвардії України

Публічні документи

08 квітня 2024 15:36
Електронний підпис
08 квітня 2024 15:36
Електронний підпис
08 квітня 2024 15:34
10. Лист-гарантія.pdf
08 квітня 2024 15:34
13_7 Довідка ДПС.pdf
08 квітня 2024 15:34
13_3 Довідка.zip
08 квітня 2024 15:34
13_5 Витяг МВС.rar
08 квітня 2024 15:34
13_2 Довідка.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД"

ТОВ "МІК"

ТОВ «ТРЕЙД-ПРІМ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

ТОВ "ГРІН-МОДА"

ТОВ "АнВа"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД"
#40938984
Переможець 34 991 300,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2024 10:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 09:29

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ФАРМІНКО НОРД" не надано сканований лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : сканований лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2024 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД"
#40938984
34 991 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2024 14:23
Повідомлення про розірвання Договору №163 04-24-РМ.pdf укладений
09 грудня 2024 14:12
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2024 17:39
ДУ 2 до Договору №163 04-24-РМ.pdf зміни до договору
21 жовтня 2024 15:26
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2024 10:47
ДУ 1 до Дог. №163 04-24-РМ.pdf зміни до договору
25 вересня 2024 09:38
Електронний підпис укладений
26 квітня 2024 17:43
Договір №163 04-24-РМ від 26.04.2024.pdf укладений
26 квітня 2024 16:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) 15000 штука 2 332,74
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 163/04-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 163/04-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) 15000 штука 2 332,74
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2024 — 05 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: ДП «ДОТ» повідомляє ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» про застосування оперативно-господарської санкції, а саме, односторонньої відмови від Договору в повному обсязі (розірвання договору).