Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чай
Очікувана вартість
80 400,00 UAH
UA-2024-03-26-012326-a cbf34d518a5c44d89c7e578fa9e92588
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Василенко

+380955293756 ngu.vch.3024@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3024 НГ України
Код ЄДРПОУ: 08803617
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Людмила Василенко
+380955293756
ngu.vch.3024@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2024 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 09 квітня 2024 12:51
Початок аукціону: 09 квітня 2024 12:51
Очікувана вартість: 80 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 402,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція


Закупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) , а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограм
Чай
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2024
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів, наступних за датою підписання акту-прийому Товару або отримання видаткової накладної Постачальника, а у разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь — які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2024 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 14:49
Оголошення нове.doc
29 березня 2024 14:49
Проект договору новий.docx
29 березня 2024 14:49
Перелік_змін.doc
29 березня 2024 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2024 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 14:49
Оголошення нове.doc
26 березня 2024 17:52
Оголошення.doc
29 березня 2024 14:49
Проект договору новий.docx
26 березня 2024 17:52
Проект договору.docx
29 березня 2024 14:49
Перелік_змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Якісні
Дата подання: 28 березня 2024 16:42
Дата відповіді: 28 березня 2024 16:57
Доброго дня, чи потрібно в складі пропозиції надавати якісні посвідчення чи декларацію виробника?
Відповідь: Доброго дня! Перелік документів, що вимагаються Замовником зазначено в Оголошені до предмету закупівлі та додатках до нього.
Доставка
Дата подання: 28 березня 2024 18:45
Дата відповіді: 29 березня 2024 10:09
Скільки замовлень очікується до повного виконання договору?? Чи можлива доставка 1 партією??
Відповідь: Доброго дня! Доставка однією партією можлива. Строк постачання товару згідно документації до 10.04.2024 року.
Невідповідність ТД вимогам ЗУ
Дата подання: 28 березня 2024 19:36
Дата відповіді: 29 березня 2024 12:04
Додатком № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ передбачено надати позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти з зазначенням транспортного засобу, виданий не раніше 2023 року, на ім’я учасника, або перевізника, або виробника. Повідомляємо, що відповідно ЗУ державний контроль у формах інспектування та аудиту із застосуванням актів державного контролю ТЗ здійснюється щодо продуктів, кормів, побічних продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ, а чай передбачений тендерною докуменацією - продукт РОСЛИННОГО ПОХОДЖЕННЯ. Тому дана вимога не застосовується до даної закупівлі. Просимо внести зміни в тендерну документацію шляхом виключення даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання Замовником розглянуто, будуть внесені відповідні зміни до закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" 64 800,00
UAH з ПДВ
64 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Передирій Ігор Миколайович" 80 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2024 16:57
Електронний підпис
04 квітня 2024 16:57
Електронний підпис
04 квітня 2024 09:27
Уповноважена особа.rar
04 квітня 2024 09:27
Потужність.pdf
04 квітня 2024 09:27
Додаток 1 Пропозиція.pdf
04 квітня 2024 09:27
Витяг з ЄДР завірений.pdf
04 квітня 2024 09:27
Довідка про авто.pdf
04 квітня 2024 09:27
Проект договору новий.pdf
04 квітня 2024 09:27
Споживча тара.zip
04 квітня 2024 09:27
Авто 1910 КПР.zip
04 квітня 2024 09:27
Документи чай.rar
04 квітня 2024 09:27
ГЛ щодо санкцій.pdf
04 квітня 2024 09:27
Сертифікати ISO.rar
04 квітня 2024 09:27
Лист-згода ПД.pdf
04 квітня 2024 09:27
ГЛ ГСД.pdf

Публічні документи

08 квітня 2024 21:44
Електронний підпис
08 квітня 2024 21:44
Електронний підпис
08 квітня 2024 21:41
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"

ФОП "Передирій Ігор Миколайович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"
#43737377
Переможець 64 800,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2024 16:54

Документи

09 квітня 2024 16:54
Електронний підпис
09 квітня 2024 16:53
Протокол №71.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2024 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"
#43737377
64 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2024 16:54
Електронний підпис
09 квітня 2024 16:53
Протокол №71.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2024 15:28
109 від 10.04.2024.pdf укладений
12 квітня 2024 15:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Чай 400 кілограм 162,00
UAH з ПДВ