Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03363988 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Вінницький район, вулиця Соборна, будинок 59 |
Контактна особа: |
Ільніцька Вікторія Віталіївна 380432595012 ilnicka@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 065 783,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 328,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі, перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (завантажується окремим файлом). Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%).Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 18:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 17:44 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-29-000016 ● a22ddea3672c461abd3d801500bbb69d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2024 №32-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.04.2024 №32-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2024-03-26-012255-a, 26.03.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-30 17:20:43
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі виконання робіт з капітального ремонту зовнішньої мережі каналізації (усунення аварії) по вул. Є.Пікуса від житлового будинку №2 до вул.Острозького в м.Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-26-012255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 11:47:23
Відповідь на запит про надання пояснення
Департамент міського господарства Вінницької міської ради, ознайомившись з повідомленням про прийняття рішення про початок моніторингу спрощеної закупівлі, надає пояснення щодо поставлених запитань.
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
Відповідно до п.11 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів (далі – Особливості).
Замовник може проводити спрощені закупівлі відповідно до наказу ДП «Прозорро» № 25 від 20.10.2022р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП „ПРОЗОРРО“ від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)» (далі – Інструкція), яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях.
З огляду на пункт 1 розділу ІІ Інструкції та норми пункту 11 Постанови № 1178, якою визначені вартісні межі для здійснення закупівель товарів, послуг та зокрема робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, для вибору виконавця робіт можна використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), департаментом міського господарства Вінницької міської ради було прийнято рішення щодо здійснення закупівлі робіт по предмету закупівлі «Капітальний ремонт зовнішньої мережі каналізації (усунення аварії) по вул. Є.Пікуса від житлового будинку №2 до вул.Острозького в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» за спрощеною закупівлею та згідно порядку, визначеного згідно зі статтею 14 Закону, з урахуванням норм наказу №25.
2. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі базується на даних виготовленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний висновок. Проектно-кошторисна документація містить дефектний акт, у якому зазначено усі обсяги робіт, що мають бути виконані по об’єкту. Розмір бюджетного призначення визначається обсягом асигнувань в бюджеті Вінницької міської територіальної громади на відповідний бюджетний рік. Очікувана вартість закупівлі робіт по предмету закупівлі «Капітальний ремонт зовнішньої мережі каналізації (усунення аварії) по вул. Є.Пікуса від житлового будинку №2 до вул.Острозького в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» визначалася на підставі проектно-кошторисної документації по даному об’єкту без врахування інших послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт, але оплачуються замовником окремо (наприклад, технічний нагляд, авторський нагляд, проведення експертизи, виготовлення ПКД тощо).
Інформація та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість додаються.
Документи до пояснення:
1.Проектно-кошторисна документація.
2. Зведений кошторисний розрахунок.
3. Експертний звіт №05-0035 від 26.02.2024р.
4. Дефектний акт.
5. План асигнувань.
6.Рішення Вінницької міської ради 41 сесії 8 скликання від 26.01.2024 №2081 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2023 №2009 «Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік».
7. Розрахунок видатків.
8.Технічне завдання (додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
- 8 Технічне завдання.pdf
- 1 Завдання на проектування.pdf
- 4 Дефектний акт.pdf
- 5,6,7 Рішення 2081від 26.01.2024р, план асигнувань,розрахунок видатк.pdf
- 1 Локальний кошторис, відомість ресурсів.pdf
- 3 Експертний звіт.pdf
- 1 Креслення ПКД.pdf
- 1 Робочий проект.pdf
- 1,2 Кошторисна документація, зведений кошт.розрахунок.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ" |
961 608,94
UAH з ПДВ
|
961 608,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ" #42598058 |
Переможець |
961 608,94
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 12:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2024 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2024 16:25
|
ЛК.pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 16:24
|
ДЦ.pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 16:24
|
ДУ 1 (Пікуса).pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 16:24
|
ПВР.pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 08:55
|
ЛК.pdf | укладений |
10 квітня 2024 08:53
|
ПВР.pdf | укладений |
10 квітня 2024 08:53
|
ДЦ.pdf | укладений |
10 квітня 2024 08:53
|
КГВР.pdf | укладений |
10 квітня 2024 08:53
|
ПФР.pdf | укладений |
10 квітня 2024 08:53
|
Договір 15.pdf | укладений |
10 квітня 2024 08:53
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 червня 2024 16:18
|
112 797,37 UAH | UA438201720344251019400035025 ДМГ ВМР |
UA553204780000026007924929455 ТОВ "КОМПАНIЯ ПОДIЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ" |
Оплачений |
28 червня 2024 16:22
|
707 320,37 UAH | UA438201720344251019400035025 ДМГ ВМР |
UA553204780000026007924929455 ТОВ "КОМПАНIЯ ПОДIЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до змісту додаткової угоди №1 |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |