Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зовнішньої мережі каналізації (усунення аварії) по вул. Є.Пікуса від житлового будинку №2 до вул.Острозького в м.Вінниці
Очікувана вартість
1 065 783,00 UAH
UA-2024-03-26-012255-a d63bf77b21514462933d3ec00bd3f394
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільніцька Вікторія Віталіївна

380432595012 ilnicka@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03363988
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Вінницький район, вулиця Соборна, будинок 59
Контактна особа: Ільніцька Вікторія Віталіївна
380432595012
ilnicka@vmr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2024 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2024 10:00
Очікувана вартість: 1 065 783,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 328,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт зовнішньої мережі каналізації (усунення аварії) по вул. Є.Пікуса від житлового будинку №2 до вул.Острозького в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт зовнішньої мережі каналізації (усунення аварії) по вул. Є.Пікуса від житлового будинку №2 до вул.Острозького в м.Вінниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця, м. Вінниця, вул. Є.Пікуса від житлового будинку №2 до вул.Острозького.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі, перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (завантажується окремим файлом). Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%).Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2024 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2024 17:44
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-29-000016 ● a22ddea3672c461abd3d801500bbb69d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2024 17:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.04.2024 №32-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.04.2024 №32-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2024-03-26-012255-a, 26.03.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-30 17:20:43

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі виконання робіт з капітального ремонту зовнішньої мережі каналізації (усунення аварії) по вул. Є.Пікуса від житлового будинку №2 до вул.Острозького в м.Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-26-012255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-03 11:47:23

Відповідь на запит про надання пояснення

Департамент міського господарства Вінницької міської ради, ознайомившись з повідомленням про прийняття рішення про початок моніторингу спрощеної закупівлі, надає пояснення щодо поставлених запитань.
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
Відповідно до п.11 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів (далі – Особливості).
Замовник може проводити спрощені закупівлі відповідно до наказу ДП «Прозорро» № 25 від 20.10.2022р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП „ПРОЗОРРО“ від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)» (далі – Інструкція), яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях.
З огляду на пункт 1 розділу ІІ Інструкції та норми пункту 11 Постанови № 1178, якою визначені вартісні межі для здійснення закупівель товарів, послуг та зокрема робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, для вибору виконавця робіт можна використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), департаментом міського господарства Вінницької міської ради було прийнято рішення щодо здійснення закупівлі робіт по предмету закупівлі «Капітальний ремонт зовнішньої мережі каналізації (усунення аварії) по вул. Є.Пікуса від житлового будинку №2 до вул.Острозького в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» за спрощеною закупівлею та згідно порядку, визначеного згідно зі статтею 14 Закону, з урахуванням норм наказу №25.

2. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі базується на даних виготовленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний висновок. Проектно-кошторисна документація містить дефектний акт, у якому зазначено усі обсяги робіт, що мають бути виконані по об’єкту. Розмір бюджетного призначення визначається обсягом асигнувань в бюджеті Вінницької міської територіальної громади на відповідний бюджетний рік. Очікувана вартість закупівлі робіт по предмету закупівлі «Капітальний ремонт зовнішньої мережі каналізації (усунення аварії) по вул. Є.Пікуса від житлового будинку №2 до вул.Острозького в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» визначалася на підставі проектно-кошторисної документації по даному об’єкту без врахування інших послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт, але оплачуються замовником окремо (наприклад, технічний нагляд, авторський нагляд, проведення експертизи, виготовлення ПКД тощо).
Інформація та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість додаються.
Документи до пояснення:
1.Проектно-кошторисна документація.
2. Зведений кошторисний розрахунок.
3. Експертний звіт №05-0035 від 26.02.2024р.
4. Дефектний акт.
5. План асигнувань.
6.Рішення Вінницької міської ради 41 сесії 8 скликання від 26.01.2024 №2081 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2023 №2009 «Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік».
7. Розрахунок видатків.
8.Технічне завдання (додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ" 961 608,94
UAH з ПДВ
961 608,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2024 14:16
Електронний підпис
08 квітня 2024 14:16
U_194_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
08 квітня 2024 14:16
U_194_ДЦ_ОК_06-01.pdf.p7s
08 квітня 2024 14:16
U_194_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf.p7s
08 квітня 2024 14:16
U_194_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.pdf.p7s
08 квітня 2024 14:16
U_194_ДЦ_ДЦ-ПЗ.pdf.p7s
08 квітня 2024 14:15
U_194_ДЦ_ДЦ_РОЗ.pdf.p7s
08 квітня 2024 14:15
U_194_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
08 квітня 2024 14:15
Ліцензія.pdf
08 квітня 2024 14:15
Статут КПД.pdf
08 квітня 2024 14:15
Наказ Керівник КПД.pdf
08 квітня 2024 14:15
Виписка КПД.pdf
08 квітня 2024 14:15
U_194_ДЦ_ПВР.pdf
08 квітня 2024 14:15
U_194_ДЦ_ОК_06-01.pdf
08 квітня 2024 14:15
U_194_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf
08 квітня 2024 14:15
U_194_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.pdf
08 квітня 2024 14:15
U_194_ДЦ_ДЦ-ПЗ.pdf
08 квітня 2024 14:15
U_194_ДЦ_ДЦ_РОЗ.pdf
08 квітня 2024 14:15
U_194_ДЦ_ДЦ.pdf
03 квітня 2024 15:42
Електронний підпис
03 квітня 2024 15:42
Електронний підпис
03 квітня 2024 15:42
Проект Договору.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ОК_06-01.pdf
03 квітня 2024 15:42
13Пропозиція.pdf
03 квітня 2024 15:42
Наказ Керівник КПД.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Наказ Которобай.pdf
03 квітня 2024 15:42
Акт Келецька, 60 №1.pdf
03 квітня 2024 15:42
Відгук.pdf
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ДЦ-ПЗ.pdf
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.pdf
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ДЦ_РОЗ.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Наказ ТОварницький.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
1 Довідка працівники.pdf
03 квітня 2024 15:42
Опис КПД Керівник.pdf
03 квітня 2024 15:42
Акт №2 Келецька, 60.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Статут КПД.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Договірна ціна.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
15 Субпідряд.pdf
03 квітня 2024 15:42
Наказ Шпонарський.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
1 Довідка працівники.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ПВР.pdf
03 квітня 2024 15:42
10 Витяг з Статуту.pdf
03 квітня 2024 15:42
Довідка ДПС.pdf
03 квітня 2024 15:42
Посвідчення Дзецул.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Додаткова угода 1.pdf
03 квітня 2024 15:42
Наказ Шпонарський.pdf
03 квітня 2024 15:42
Відгук.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Наказ Рак О.В..pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
194.imd
03 квітня 2024 15:42
4 Довідка техніка.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Довідка ДПС.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Наказ Керівник КПД.pdf
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
15 Субпідряд.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
кпгвр (1).pdf
03 квітня 2024 15:42
Акт Келецька, 60 №1.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Опис КПД Керівник.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
4. Витяг ПДВ КПД.pdf
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
3 Довідка досвід.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Наказ Которобай.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Посвідчення Рак.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Договір 35.pdf
03 квітня 2024 15:42
Посвідчення Рак.pdf
03 квітня 2024 15:42
Додаткова угода 1.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Договірна ціна.pdf
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ДЦ-ПЗ.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Посвідчення Которобай.pdf
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ОК_06-01.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Посвіідчення Яківчук.pdf
03 квітня 2024 15:42
Наказ Дзецул В.В..pdf
03 квітня 2024 15:42
4. Витяг ПДВ КПД.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
13Пропозиція.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
7 Довідка аванс.pdf
03 квітня 2024 15:42
Акт №2 Келецька, 60.pdf
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ДЦ_РОЗ.pdf
03 квітня 2024 15:42
Наказ Яківчук.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
7 Довідка аванс.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
194.imd.p7s
03 квітня 2024 15:42
4 Довідка техніка.pdf
03 квітня 2024 15:42
Наказ Дзецул В.В..pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
3 Довідка досвід.pdf
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf
03 квітня 2024 15:42
10 Витяг з Статуту.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
U_194_ДЦ_ДЦ.pdf
03 квітня 2024 15:42
Виписка КПД.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Статут КПД.pdf
03 квітня 2024 15:42
кпвк (1).pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Наказ ТОварницький.pdf
03 квітня 2024 15:42
Наказ Рак О.В..pdf
03 квітня 2024 15:42
Наказ Яківчук.pdf
03 квітня 2024 15:42
кпвк (1).pdf
03 квітня 2024 15:42
Договір 35.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Проект Договору.pdf
03 квітня 2024 15:42
кпгвр (1).pdf.p7s
03 квітня 2024 15:42
Посвідчення Дзецул.pdf
03 квітня 2024 15:42
Виписка КПД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ"
#42598058
Переможець 961 608,94
UAH з ПДВ
05 квітня 2024 12:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2024 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ"
#42598058
961 608,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2024 14:41
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2024 16:25
ЛК.pdf зміни до договору
10 липня 2024 16:24
ДЦ.pdf зміни до договору
10 липня 2024 16:24
ДУ 1 (Пікуса).pdf зміни до договору
10 липня 2024 16:24
ПВР.pdf зміни до договору
10 липня 2024 16:24
Електронний підпис укладений
10 квітня 2024 08:55
ЛК.pdf укладений
10 квітня 2024 08:53
ПВР.pdf укладений
10 квітня 2024 08:53
ДЦ.pdf укладений
10 квітня 2024 08:53
КГВР.pdf укладений
10 квітня 2024 08:53
ПФР.pdf укладений
10 квітня 2024 08:53
Договір 15.pdf укладений
10 квітня 2024 08:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 червня 2024 16:18
112 797,37 UAH UA438201720344251019400035025
ДМГ ВМР
UA553204780000026007924929455
ТОВ "КОМПАНIЯ ПОДIЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ"
Оплачений
28 червня 2024 16:22
707 320,37 UAH UA438201720344251019400035025
ДМГ ВМР
UA553204780000026007924929455
ТОВ "КОМПАНIЯ ПОДIЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №1
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 820 117,74
UAH (в тому числі ПДВ 136 686,29 UAH)