Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аптечка медична автомобільна АМА-1, код 33190000-8 за ДК 021:2015 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»
Очікувана вартість
150 778,07 UAH
UA-2024-03-26-012138-a ● 0e9994ed2b524e0689cd394119d16012
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВПАСТРАНС" "АВТОБУСНИЙ ПАРК №6" |
Код ЄДРПОУ: | 05511291 |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ПУХІВСЬКА будинок 4 |
Контактна особа: |
Ольга Бадзюк +380975034329 badzukolga@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 17:26 |
Очікувана вартість: | 150 778,07 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 753,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
172 штука
Аптечка медична автомобільна - 1 (АМА-1) (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пухівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товар. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 14:41 |
ТД з корегуванням.docx | |
26 березня 2024 17:28 |
ТД.docx |
27 березня 2024 14:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2024 14:41 |
ТД з корегуванням.docx
|
|||
26 березня 2024 17:28 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо комплектів та термінологій
Дата подання: 27 березня 2024 10:43
Дата відповіді: 27 березня 2024 14:10
Добрий день. У ТД Додатку 5 зазначено: "АМА-1 повинна комплектуватися двома комплектами медичних засобів: аварійним та експлуатаційним.... Аварійний комплект АМА повинен складатися з двох наборів, склад яких повинен відповідати... Склад експлуатаційного комплекту повинен відповідати:...". При цьому, нижче, у п.4 Додатку 5 вказано: "Набори основного комплекту повинні бути вкладені в окремі поліетиленові пакети-кишені". Тобто, окрім аварійного та експлуатаційного комплектів в описі з'являється ще і "основний" комплект. Так як з 2001 року поняття Аварійного та Експлуатаційного комплектів в ДСТУ 3961-2000 вже НЕ існує (через введення в дію Зміни №1 до ДСТУ), то застосовування цих термінів плутає учасників, особливо коли ще і зазначається про ОСНОВНИЙ комплект (виходить, що це вже третій комплект). До уваги Замовника: Експлуатаційний комплект - Зміною №1 у 2001 році був замінений на Основний. А Експлуатаційний комплект - Зміною №1 у 2001 році був замінений на Допоміжний. Тому, існує лише два комплекти: Основний та Допоміжний. Відповідно, просимо внести зміни в ТД та узгодити поняття комплектів у відповідності з вимогами чинного законодавства у Додатку 5. Тому, що а ні документи якості виробників, ні інструкція з користування аптечокю НЕ будуть містити жодних натяків на поняття Аварійний та Експлуатаційний комплекти. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,дякую за запитання, будуть внесені зміни.
Для уточнення дана інформація була вказана в ТД :Аптечка медична автомобільна - АМА-1 (ДСТУ 3961-2000 зі змінами №2 набор №1) в п/е пакеті. ТУ У 24.4-19246991-011-2001. Комплектація проводиться згідно ДСТУ 3961-2000 зі змінами №2, затвердженими наказом Мінекономрозвитку України №622 від 11.06.2013р. (почав діяти з 01.09.2013р.)
Для уточнення дана інформація була вказана в ТД :Аптечка медична автомобільна - АМА-1 (ДСТУ 3961-2000 зі змінами №2 набор №1) в п/е пакеті. ТУ У 24.4-19246991-011-2001. Комплектація проводиться згідно ДСТУ 3961-2000 зі змінами №2, затвердженими наказом Мінекономрозвитку України №622 від 11.06.2013р. (почав діяти з 01.09.2013р.)
Досвід виконанання аналогічного договору 2024 рік
Дата подання: 27 березня 2024 12:01
Дата відповіді: 27 березня 2024 12:42
Шановний замовник! Просимо розширити коло учасників, та внести зміни в тендерній документації, а саме додаток №2 до тендерної документації, пункт 2.1 Первинний(-і) документ(-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 50,0 тис. грн., за будь-який період з.2022 р. по.2023 р. дозволити і за 2024 рік.
Відповідь: Шановний учаснику, згідно частини 2 статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Аби не завдати шкоди власним інтересам, позбавляючи себе можливості всебічно оцінити попередній господарський досвід свого потенційного контрагента, отримавши учасника, який має позитивний досвід виконання аналогічних договорів за відповідним предметом закупівлі, що збільшить вірогідність того, що постачальник надійний та сумлінно виконуватиме взяті договірні зобов’язання.
В данному випадку замовник керується звітним період виконаних аналогічних договорів 2022-2023 років.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Аби не завдати шкоди власним інтересам, позбавляючи себе можливості всебічно оцінити попередній господарський досвід свого потенційного контрагента, отримавши учасника, який має позитивний досвід виконання аналогічних договорів за відповідним предметом закупівлі, що збільшить вірогідність того, що постачальник надійний та сумлінно виконуватиме взяті договірні зобов’язання.
В данному випадку замовник керується звітним період виконаних аналогічних договорів 2022-2023 років.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 17:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" |
133 244,96
UAH з ПДВ
|
133 244,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" #38929750 |
Переможець |
133 244,96
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 13:49
|
52.24-273.pdf | укладений |
22 квітня 2024 13:48
|