Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38163053 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Франка, будинок 6 |
Контактна особа: |
Кривенчук Тарас Ярославович 380342596580 dprz1@if.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 13:01 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 13:01 |
Очікувана вартість: | 2 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються за фактично поставлений Товар протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Товару згідно видаткової накладної наданої Постачальником та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі товару, оформлених належним чином, згідно вимог чинного законодавства України. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 16:51 |
Тендерна документація ворота.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000002 ● d33e18c1cd7546f280e3117f364f0d6c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 10:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 №29-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.04.2024 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-03-26-011658-a 26.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 14:09:15
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-44220000-8 Столярні вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-26-011658-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-22 15:35:28
Пояснення на запит від 18.04.2024
Щодо питання запиту від 18.04.2024:
1. Замовником у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації, для учасників фізичних осіб-підприємців, з метою підтвердження повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, передбачено вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції «сканованої з оригіналу копії паспорта (всі сторінки) фізичної особи-підприємця або іншого документа, що посвідчує особу відповідно до Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)»
На виконання даної вимоги учасником ФОП «СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано копію сторінок паспорта № 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9,10, 11, які відображають інформацію про особу. Отож учасником надано усю інформацію яка необхідна для підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції. Учасником не надано сторінок які є чистими і які не містять інформації, тому замовником прийнято рішення про прийняття даного документу.
Таким чином тендерна пропозиція ФОП «Сідлецький Андрій Валерійович» відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-18 10:17:20
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-44220000-8 Столярні вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-26-011658-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у пункту 1 Розділу 3 в тендерній документації зазначено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема: «сканована з оригіналу копія паспорту (всі сторінки) фізичної особи-підприємця або іншого документа, що посвідчує особу відповідно до Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"" те, що ним не надано копії всіх сторінок паспорту, зокрема: 6,7,12,13,14,15,16 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 17:42:58
Пояснення на запит
Щодо першого питання:
1. Розмір бюджетного призначення визначений згідно кошторисних призначень до програми КПКВ 1006280 «Забезпечення діяльності сил цивільного захисту» 1 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області на 2024 рік.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог та потреб замовника із врахуванням вимог ДСТУ EN 13241:2019 Двері та ворота промислових, торговельних і гаражних приміщень. Стандарт на продукцію, експлуатаційні характеристики.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових ціни. 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області було направлено запити на отримання комерційних пропозицій із зазначеними технічними характеристиками. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції від компаній ТОВ «Техно дім плюс», ФОП «Сідлецький А.В.», ФОП «Ключник В.О.» та ФОП «Довгаль Н.О.» (копії додаються) та з врахуванням кошторисних призначень очікувана вартість визначена в сумі 2 470 000,00 грн.
Щодо другого питання:
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://if.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-zakupivel/1dprzzakupivli.
Таким чином тендерна пропозиція ФОП «Сідлецький Андрій Валерійович» відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
Додати до пояснення копії наступних документів:
- запити цінової пропозиції ТОВ «ТЕХНО ДІМ ПЛЮС»;
- запити цінової пропозиції ФОП «Сідлецький А.В.»;
- запити цінової пропозиції ФОП «Ключник В.О.»;
- запити цінової пропозиції ФОП «Довгаль Н.О.»;
- додаток до запитів цінової пропозиції;
- комерційна пропозиція ТОВ «Техно дім плюс»;
- комерційна пропозиція ФОП «Сідлецький А.В.»;
- комерційна пропозиція ФОП «Ключник В.О.»;
- комерційна пропозиція ФОП «Довгаль Н.О.»;
- Запит цінової пропозиції Довгань.pdf
- Запит цінової пропозиції Техно дім.pdf
- Запит цінової пропозиції Ключник.pdf
- Комерційна пропозиція Довгань.pdf
- Протокольне рішення відповідь .pdf
- Запит цінової пропозиції Сідлецький.pdf
- Комерційна пропозиція Ключник.pdf
- Додаток до запитів цінової пропозиції .pdf
- Комерційна пропозиція Сідлецький.pdf
- Комерційна пропозиція Техно Дім.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 11:16:52
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-44220000-8 Столярні вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-26-011658-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. На підставі чого замовником надано учаснику ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", вимогу про усунення невідповідностей в частині «технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції», а саме:
-надати гарантійного листа, що учасник приймає на себе зобов’язання щодо доставки та монтажу промислових секційних воріт за рахунок коштів учасника до 30.08.2024 року;
– надати довідку в довільній формі в якій має бути зазначено назву виробника (бренд, торгівельну марку ) та країну походження товару, що суперечить вимогам пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 13:57:55
Пояснення на запит від 24.04.2024
Щодо питання запиту від 24.04.2024:
1. Замовником у пункті 2 Додатку 3 тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», з метою додаткового підтвердження зобов’язань учасника щодо вчасного виконання умов договору, передбачено вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції «гарантійного листа, що учасник приймає на себе зобов’язання щодо доставки та монтажу промислових секційних воріт за рахунок коштів Учасника до __30_.__08__. 2024_ року.».
При перевірці документів, наданих учасником ФОП «СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ», в тендерній пропозиції останнього, замовником не виявлено «гарантійного листа, що учасник приймає на себе зобов’язання щодо доставки та монтажу промислових секційних воріт за рахунок коштів Учасника до __30_.__08__. 2024_ року.». В силу того, що гарантійний лист, не встановлює будь-яких вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не належить до інформації, яка могла б призвести до зміни технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, замовником було прийнято рішення дати вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП «СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ».
На виконання даної вимоги учасником ФОП «СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано «гарантійного листа, про те що учасник приймає на себе зобов’язання щодо доставки та монтажу промислових секційних воріт за рахунок коштів Учасника до __30_.__08__. 2024_ року.»
2. Замовником у пункті 9 Додатку 3 тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», передбачено вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції «довідку в довільній формі в якій має бути зазначено назву виробника (бренд, торгівельну марку) та країну походження Товару. Назва виробника та назва країни походження повинна співпадати з назвою виробника та назвою країни походження, яка зазначена в сертифікаті якості.»
На виконання даної вимоги учасником ФОП «СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано довідку, вих. № 17, від 03.04.2024 «про країну-виробника товару».
У довідці, вих. № 17, від 03.04.2024 «про країну-виробника товару», учасником ФОП «СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ», виробником товару зазначено ТОВ «РІТЕРНА-УА», країна походження товару – Україна. При порівняні наданої довідки № 17 та сертифікату відповідності продукції, № UA.PN.191.0943-23, наданого учасником, замовником зауважено що у графі «Виробник продукції» зазначено: UAB «RYTERNA GROUP», Ryternos Str. 2, Biruliskes, Kaunas Free Economic Zone, LT-54469, Lithuania, Литва. Враховуючи дану обставину замовником було прийнято рішення дати вимогу ФОП «СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ».
На виконання даної вимоги, учасником ФОП «СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ», надано довідку-роз’яснення із додатковими документами від виробника ТОВ «РІТЕРНА-УА», який зареєстрований на території держави – Україна, і діє на підставі довіреності № б/н від 19.05.2023 від бренду UAB «RYTERNA GROUP», про те що виробництво товару здійснюється на території України.
Отож, учасником надано інформацію згідно виставленої яка підтверджує додаткові зобов’язання щодо вчасного постачання товару та підтвердження країни походження товару Україна, тому замовником прийнято рішення про прийняття даного документу.
Таким чином тендерна пропозиція ФОП «Сідлецький Андрій Валерійович» відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель в частині правильності складення тендерної документації та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Замовником здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень: ознайомлення відповідальних осіб з порушеннями, нормативними документами та вимогами Закону, проведена роз'яснювальна робота. З метою недопущення порушення в частині дії можливого укладення договору про закупівлю товару між Замовником та ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" та неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель замовником відмінено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: «Промислові секційні ворота (код ДК 021:2015-44220000-8 Столярні вироби)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-011658-a)» відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей
2024-05-03 13:53:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
2 069 000,00
UAH з ПДВ
|
2 056 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" |
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
2 068 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РУДЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
2 198 432,00
UAH з ПДВ
|
2 198 432,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3062803319 |
Переможець |
2 056 650,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 14:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 14:36
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 09:33 |
Кінець періоду оскарження: | 13 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені моніторингом Держаудитслужби порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. За результатми аналізу виявлено невідповідність вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей. |
02 травня 2024 09:25
|
Електронний підпис |
02 травня 2024 09:19
|
Протокольне рішення про скасування закупівлі.pdf |