Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Клінічний центр дитячої медицини" |
Код ЄДРПОУ: | 01996728 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31 |
Контактна особа: |
Мигаль Світлана 030322707094 economic_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 636 599,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 182,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 16:47 |
Тендерна документація.doc | |
26 березня 2024 16:47 |
Проект договору (Додаток №5).docx | |
26 березня 2024 16:47 |
Технічна специфікація (Додаток № 2).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000072 ● 0b3c78dc925847fdbb1a36bd7beba9c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2024 № 76
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2024 № 76.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-03-26-011604-a, 26.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 11:38:42
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-03-26-011604-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Клінічний центр дитячої медицини» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 13:54:31
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме застосовувався метод обрахування очікуваної вартості товарів, з урахуванням аналізу ринку, фактичних показників минулого року та інформації отриманої з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro. Також, при визначенні очікуваної вартості до уваги бралася найбільш економічна вигідна цінова пропозиція
Також, замовником було отримано три цінові пропозиції, що додаються до цієї відповіді.
Щодо обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічна специфікація була складена та затверджена заступником медичного директора з медсестринства з урахуванням реальних потреб медичного закладу та оптимального співвідношення ціни та якості.
Щодо інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №117:
Повідомляємо, що станом на день надання цієї відповіді договір за результатами відкритих торгів між Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради "Клінічний центр дитячої медицини" та ТОВ "БЛАНІДАС" ще не укладено, однак переможець процедури закупівлі надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Додатки:
Службова записка
Цінова пропозиція (1)
Цінова пропозиція (2)
Цінова пропозиція (3)
Наказ №43 – к від 27.12.2012 р.
Наказ №3-к від 09.01.2013 р.
Протокол загальних зборів №7 від 26.12.2012 р.
Протокол загальних зборів №32 від 28.12.2022 р.
Протокол загальних зборів №33 від 28.02.2023 р.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-04-23 17:37:25
Звернення за роз'ясненнями
Керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Просимо надати роз’яснення до висновку про результати моніторингу процедури UA-2024-03-26-011604-a від 26.03.2024 року на закупівлю «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби).
Моніторингом встановлено, що в оприлюдненому оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено коду Національного класифікатора медичних виробів (Класифікатор НК 024:2023) щодо товару, що є предметом закупівлі, в тому числі щодо кожної номенклатурної позиції товару, чим порушено норми пункту 13 Порядку №1082 та, відповідно, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
Замовник не погоджується з зазначеним зауваженням в висновку, оскільки 26 березня 2024 р. Замовником торгів було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби). Відповідно до пп.22 ч.1. ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Тож керуючись зазначеним Замовником було визначено предмет закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника, а саме: ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція.
В п. 13. Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082: крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо: коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
24.05.2023 Міністерством економіки України наказом №4139 скасовано Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затверджений наказом від 05.02.2019 №159, та затверджено новий Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів».
Відповідно до пп. 9 п.2 Технічного регламенту щодо медичних виробів, який затверджений Постановою КМУ «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» від 2 жовтня 2013 р. № 753: медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти;
Слід зазначити, що дезінфекційні засоби, перелік яких міститься в Технічній специфікації (Додаток №2) до тендерної документації не зареєстровані як медичний вибір, а отже Замовник не зобов’язаний під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях вказувати інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів».
Враховуючи наведене просимо роз’яснити позицію ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, що вказана в Висновку, оскільки Замовник здійснює закупівлю «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) (ID UA-2024-03-26-011604-a), що не є медичними виробами та не зареєстровані як вироби медичного призначення.
Щодо визначення у тендерній документації (Додаток №1) можливості зміни умов договору під час його укладання.
В п. 3 Розділу № 3 Додатку №1 до тендерної документації міститься вимога, щодо подання підписаного учасником проєкту договору про закупівлю згідно Додатку №5 (під час укладання договору його умови можуть бути змінені за взаємною згодою сторін). Тобто під час підписання договору можуть бути змінені умови які не відносяться до істотних, а саме банківські реквізити, тощо. Слід зазначити, що в п. 11.3. Розділу 11 проєкту договору (Додаток №5) вказано, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені в цьому пункті.
Також повідомляємо, що умови укладеного договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Замовником було укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що відповідає п. 49 Особливостей №1178.
Керуючись наведеним Замовником не порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Враховуючи перелічене просимо надати роз’ясння, щодо Висновку від 22.04.2024 р.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-04-29 16:39:27
Відповідь на звернення за роз'ясненням
У відповідь на оприлюднене Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Клінічний центр дитячої медицини» (далі – Замовник) звернення за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-26-011604-a повідомляємо наступне.
Стосовно відсутності в оприлюдненому оголошенні про проведення відкритих торгів коду Національного класифікатора медичних виробів (Класифікатор НК 024:2023) щодо товару, що є предметом закупівлі, в тому числі щодо кожної номенклатурної позиції товару, чим порушено норми пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082) та, відповідно, пунктів 3 та 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178).
Відповідно до інформації про предмет досліджуваної процедури закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів), Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари; назва предмета закупівлі: дезінфікційні засоби, ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція.
Міністерством економіки України 24.05.2023 наказом №4139 скасовано Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затверджений наказом від 05.02.2019 №159, та затверджено новий Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів».
НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» розроблено з метою уніфікації технічної, економічної інформації, ідентифікації медичних виробів у відповідності до системи загальновизнаних міжнародних дескрипторів.
При цьому, НК 024:2023Класифікатор медичних виробів містить, зокрема, наступні коди медичних виробів: 41549 Засіб мийний для прибирання приміщень; 441550 Дезінфікувальні засоби для рук; 7631 Засіб дезінфікувальний для медичних виробів; 58077 Серветка для дезінфекції медичного виробу.
Крім того, щодо визначення Замовником у тендерній документації (Додаток №1) можливості зміни умов договору під час його укладання суперечить нормам пунктів 18 та 49 Особливостей №1178, а також абзацу першому частини третьої статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» та, відповідно, є порушенням норм пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Замовником у зверненні за роз'ясненням щодо висновку, зокрема, зазначено «В п. 3 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації міститься вимога, щодо подання підписаного учасником проєкту договору про закупівлю згідно Додатку №5 (під час укладання договору його умови можуть бути змінені за взаємною згодою сторін). Тобто під час підписання договору можуть бути змінені умови які не відносяться до істотних, а саме банківські реквізити, тощо».
Так, за результатами проведеного моніторингу встановлено що у пункті 3 Розділу №3 (Інші вимоги та відповідні документи) Додатку №1 до тендерної документації, при встановленні вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції підписаного учасником проєкту договору про закупівлю згідно Додатку №5, Замовником вказано, що під час укладання договору його умови можуть бути змінені за взаємною згодою сторін.
Водночас, у тендерній документації, як зазначає Замовник у своєму зверненні за роз’ясненнями, відсутнє згадане вище виокремлення. Тендерна документація не містить умови стосовно внесення під час підписання змін до умов договору, які не відносяться саме до істотних.
Слід вказати, що за нормами статті 180 Господарського кодексу України від 16.01.2003 №436-IV України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Галині ГАВЧАК Заступнику начальника Воїнському Володимиру Івановичу Відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-26-011604-a Керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради "Клінічний центр дитячої медицини" було розміщено через електронну систему на веб- порталі Уповноваженого органу звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Просимо надати роз’яснення до висновку про результати моніторингу процедури UA-2024-03-26-011604-a від 26.03.2024 року на закупівлю «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби). Однак, станом на 29 квітня 2024 рік Замовником не було отримано відповіді від Західного офісу Держаудистслужби. У Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-26-011604-a вказано що в оприлюдненому оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено коду Національного класифікатора медичних виробів (Класифікатор НК 024:2023) щодо товару, що є предметом закупівлі, в тому числі щодо кожної номенклатурної позиції товару, чим порушено норми пункту 13 Порядку №1082 та, відповідно, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Замовник не погоджується з зазначеним зауваженням в висновку, оскільки 26 березня 2024 р. Замовником торгів було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби). Відповідно до пп.22 ч.1. ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Тож керуючись зазначеним Замовником було визначено предмет закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника, а саме: ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція. В п. 13. Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082: крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо: коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу. 24.05.2023 Міністерством економіки України наказом №4139 скасовано Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затверджений наказом від 05.02.2019 №159, та затверджено новий Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів». Відповідно до пп. 9 п.2 Технічного регламенту щодо медичних виробів, який затверджений Постановою КМУ «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» від 2 жовтня 2013 р. № 753: медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти; Слід зазначити, що дезінфекційні засоби, перелік яких міститься в Технічній специфікації (Додаток №2) до тендерної документації не зареєстровані як медичний вибір, а отже Замовник не зобов’язаний під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях вказувати інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів». Щодо визначення у тендерній документації (Додаток №1) можливості зміни умов договору під час його укладання. В п. 3 Розділу № 3 Додатку №1 до тендерної документації міститься вимога, щодо подання підписаного учасником проєкту договору про закупівлю згідно Додатку №5 (під час укладання договору його умови можуть бути змінені за взаємною згодою сторін). Тобто під час підписання договору можуть бути змінені умови які не відносяться до істотних, а саме банківські реквізити, тощо. Слід зазначити, що в п. 11.3. Розділу 11 проєкту договору (Додаток №5) вказано, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені в цьому пункті. Також повідомляємо, що умови укладеного договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Замовником було укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що відповідає п. 49 Особливостей №1178. Керуючись наведеним Замовником не порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у висновку та розглядає можливість оскаржити висновок до суду.
2024-04-29 16:52:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛАНІДАС" |
620 064,00
UAH з ПДВ
|
620 064,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛАНІДАС" #36423868 |
Переможець |
620 064,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 17:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2024 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 16:36
|
Договір №6599BL-MH-4.pdf | укладений |
22 квітня 2024 15:52
|