Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція для чищення
Очікувана вартість
176 580,00 UAH
UA-2024-03-26-010860-a ● 4aa7667c7bf24060aacde0c89c4f2eb6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат Дніпропетровської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188272 |
Місцезнаходження: | 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167 |
Контактна особа: |
Сергій Антіпов +380567222366 dddi_zakupka@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 15:26 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 15:26 |
Очікувана вартість: | 176 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 882,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 пачка
Засіб для видалення плісняви 0.750 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
—
25 квітня 2024
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
10 пачка
Засіб для видалення вапняного нальоту 0.500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
—
25 квітня 2024
ДК 021:2015: 39831240-0 — Засоби для чищення
50 пачка
Миючий засіб для посуду (рідкий) 1 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
—
25 квітня 2024
ДК 021:2015: 39832000-3 — Засоби для миття посуду
300 пачка
Засіб для чищення 0,500 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
—
25 квітня 2024
ДК 021:2015: 39831240-0 — Засоби для чищення
200 літр
Білизна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
—
25 квітня 2024
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
300 кілограм
Сода кальцинована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
—
25 квітня 2024
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
1000 літр
Рідкий засіб для прання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
—
25 квітня 2024
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом перерахування бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно накладної, протягом 20 банківських днів з дати підписання накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 16:13 |
ТД продукція чищення.docx | |
26 березня 2024 16:13 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-26-010860-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 11 квітня 2024 13:59
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Комунального закладу Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат Дніпропетровської обласної ради
Просимо розглянути вимогу та надати відповідь
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 квітня 2024 14:15
11 квітні 2024 року Комунальний заклад Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат Дніпропетровської обласної ради отримав вимогу ТОВ «ТВГ Український папір», що було учасником закупівлі ID UA-2024-03-26-010860-a, згідно котрої учасник вважає «рішення Замовника про визначення учасника ФОП Кохан Володимир Якович переможцем таким, що порушує умови та вимоги Тендерної документації Замовника. Оскільки, учасником відповідно до наданої документації не підтверджено такі вимоги до предмета закупівлі які передбачені в тендерних вимогах Замовника.
1) Замовник висував до Учасника ФОП Кохан Володимир Якович вимогу про усунення невідповідностей. У цій вимозі Замовник вказав: відповідно до додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено: Рідкий засіб для прання: Висококонцентрований рідкий миючий засіб для автоматичного прання у професійних пральних машина, для прання всіх типів тканини.
Учасник у своїй документації також зазначає орієнтовний склад абсолютно ідентичний вимогам замовника, що свідчи про механічне копіювання вимог Замовника, замість зазначення дійсного складу запропонованого товару. Зазначена ситуація з усіма запропонованими товарами. Також наголошу, що жорсткою вимогою Замовника є призначення миючого засоби для автоматичного прання у професійних пральних машинах, підтвердження відповідності запропонованого товару цьому критерію у документації учасника відсутнє. Таким чином Учаснику необхідно усунути невідповідність інформації, зокрема зазначити яку саме продукцію якої саме марки та виробника він пропонує, зазначити інформацію щодо дійсного складу запропонованих товарів, та звернути увагу на жорсткі вимоги щодо приналежності товару то певної категорії.
Тобто, з усього вищезазначеного можна зробити висновок, що Замовник у своїй вимозі про усунення невідповідностей, дає можливість Учаснику виправити технічну частину закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до чинного Законодавства, Учасник не може корегувати або вносити зміни до своєї технічної частини після проведення торгів адже таке виправлення є грубим порушенням при проведенні відкритих закупівель.
2) У тендерній документації Замовника в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» прописано такі вимоги: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм…… та завантаження файлів з: підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно з Додатком 3, у тому числі відповідній технічній специфікації у вигляді листа-гарантії». Звертаємо увагу Замовника, що в документації Учасника ФОП Кохан Володимир Якович лист-гарантії відсутній.»
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) передбачено – «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
Окрім того відповідно до пункту 44 Особливостей «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей….
Таким чином твердження ТОВ «ТВГ Український папір» щодо «Замовник у своїй вимові про усунення невідповідностей, дає можливість Учаснику виправити технічну частину закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до чинного Законодавства, Учасник не може корегувати або вносити зміни до своєї технічної частини після проведення торгів адже таке виправлення є грубим порушенням при проведенні відкритих закупівель». – НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ, оскілки такий обов’язок Замовника визначено вище наведеною Постановою, вимога висувалась щодо інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі яка була відсутня у первинній пропозиції учасника. Зауважу ТОВ «ТВГ Український папір», що учасник ФОП Кохан Володимир Якович, не змінював пакет документів на підведення відповідності його пропозиції (сертифікати, висновка та ін.), а лише доповнив інформацію!
Щодо твердження ТОВ «ТВГ Український папір»- «У тендерній документації Замовника в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» прописано такі вимоги: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм…… та завантаження файлів з: підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно з Додатком 3, у тому числі відповідній технічній специфікації у вигляді листа-гарантії». Звертаємо увагу Замовника, що в документації Учасника ФОП Кохан Володимир Якович лист-гарантії відсутній.» Змушений погодиться, що Учинком ФОП Кохан Володимир Якович хоча і долученого Додаток 3 ним підписаний, з описом технічних та якісних характеристик запропонованого товару аналогічний змісту Додатку 3 Тендерної документації, що свідчи про механічне копіювання вимог Замовника та несумлінну підготовку документів учасником, та у подальшому порівняльну таблицю. Проте зробив це не у вигляді гарантійного листа, що не відповідає формі визначеній тендерною документацію. З огляд на пропозиція учасника ФОП Кохан Володимир Якович, не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, та підлягає відхиленню відповідно до підпункту 1 частини 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
1) Замовник висував до Учасника ФОП Кохан Володимир Якович вимогу про усунення невідповідностей. У цій вимозі Замовник вказав: відповідно до додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено: Рідкий засіб для прання: Висококонцентрований рідкий миючий засіб для автоматичного прання у професійних пральних машина, для прання всіх типів тканини.
Учасник у своїй документації також зазначає орієнтовний склад абсолютно ідентичний вимогам замовника, що свідчи про механічне копіювання вимог Замовника, замість зазначення дійсного складу запропонованого товару. Зазначена ситуація з усіма запропонованими товарами. Також наголошу, що жорсткою вимогою Замовника є призначення миючого засоби для автоматичного прання у професійних пральних машинах, підтвердження відповідності запропонованого товару цьому критерію у документації учасника відсутнє. Таким чином Учаснику необхідно усунути невідповідність інформації, зокрема зазначити яку саме продукцію якої саме марки та виробника він пропонує, зазначити інформацію щодо дійсного складу запропонованих товарів, та звернути увагу на жорсткі вимоги щодо приналежності товару то певної категорії.
Тобто, з усього вищезазначеного можна зробити висновок, що Замовник у своїй вимозі про усунення невідповідностей, дає можливість Учаснику виправити технічну частину закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до чинного Законодавства, Учасник не може корегувати або вносити зміни до своєї технічної частини після проведення торгів адже таке виправлення є грубим порушенням при проведенні відкритих закупівель.
2) У тендерній документації Замовника в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» прописано такі вимоги: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм…… та завантаження файлів з: підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно з Додатком 3, у тому числі відповідній технічній специфікації у вигляді листа-гарантії». Звертаємо увагу Замовника, що в документації Учасника ФОП Кохан Володимир Якович лист-гарантії відсутній.»
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) передбачено – «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
Окрім того відповідно до пункту 44 Особливостей «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей….
Таким чином твердження ТОВ «ТВГ Український папір» щодо «Замовник у своїй вимові про усунення невідповідностей, дає можливість Учаснику виправити технічну частину закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до чинного Законодавства, Учасник не може корегувати або вносити зміни до своєї технічної частини після проведення торгів адже таке виправлення є грубим порушенням при проведенні відкритих закупівель». – НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ, оскілки такий обов’язок Замовника визначено вище наведеною Постановою, вимога висувалась щодо інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі яка була відсутня у первинній пропозиції учасника. Зауважу ТОВ «ТВГ Український папір», що учасник ФОП Кохан Володимир Якович, не змінював пакет документів на підведення відповідності його пропозиції (сертифікати, висновка та ін.), а лише доповнив інформацію!
Щодо твердження ТОВ «ТВГ Український папір»- «У тендерній документації Замовника в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» прописано такі вимоги: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм…… та завантаження файлів з: підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно з Додатком 3, у тому числі відповідній технічній специфікації у вигляді листа-гарантії». Звертаємо увагу Замовника, що в документації Учасника ФОП Кохан Володимир Якович лист-гарантії відсутній.» Змушений погодиться, що Учинком ФОП Кохан Володимир Якович хоча і долученого Додаток 3 ним підписаний, з описом технічних та якісних характеристик запропонованого товару аналогічний змісту Додатку 3 Тендерної документації, що свідчи про механічне копіювання вимог Замовника та несумлінну підготовку документів учасником, та у подальшому порівняльну таблицю. Проте зробив це не у вигляді гарантійного листа, що не відповідає формі визначеній тендерною документацію. З огляд на пропозиція учасника ФОП Кохан Володимир Якович, не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, та підлягає відхиленню відповідно до підпункту 1 частини 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-26-010860-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Кохан Володимир Якович |
76 332,00
UAH з ПДВ
|
76 332,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
99 692,40
UAH з ПДВ
|
99 692,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
118 775,00
UAH з ПДВ
|
118 775,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІСАН" |
155 241,60
UAH з ПДВ
|
155 241,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Кохан Володимир Якович #1944918531 |
Рішення скасоване |
76 332,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 14:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2024 15:53
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Кохан Володимир Якович #1944918531 |
Відхилено |
76 332,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 14:11
|
|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Переможець |
99 692,40
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 11:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 10:13
|
Протокол продовдження строку.pdf | укладений |
13 травня 2024 10:12
|
Д 65.pdf | укладений |
13 травня 2024 10:12
|