Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба, емаль ( код за ДК 021:2015 - 44810000-1 - Фарби)
Очікувана вартість
137 431,00 UAH
UA-2024-03-26-010797-a 8c489ce717134eb696ecf741ee0c500c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Черевко

+380961952717 t.cherevko@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Код ЄДРПОУ: 07773293
Місцезнаходження: 01133, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Госпітальна, 18
Контактна особа: Тетяна Черевко
+380961952717
t.cherevko@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2024 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2024 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2024 17:00
Початок аукціону: 05 квітня 2024 15:33
Початок аукціону: 05 квітня 2024 15:33
Очікувана вартість: 137 431,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 687,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Емаль акрилова для вікон та дверей TRIORA (або еквівалент не гіршої якості), біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
10 штука
Фарба гумова ТМ “COLORINA” (12) RAL9017 (або еквівалент не гіршої якості), чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
80 штука
Емаль "Fazenda" алкідна ПФ-115 (або еквівалент не гіршої якості) біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
10 штука
Емаль алкідна “КОРАБЕЛЬНА” ПФ-115 (або еквівалент не гіршої якості), бірюзова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
10 штука
Емаль алкідна“КОРАБЕЛЬНА” ПФ-115 (або еквівалент не гіршої якості), салатова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
10 штука
Емаль алкідна "Fazenda" ПФ-115 (або еквівалент не гіршої якості), блакитна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
10 штука
Емаль ПФ 115П Фарбекс (або еквівалент не гіршої якості), жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
15 штука
Емаль алкідна "Fazenda" ПФ 115 (або еквівалент не гіршої якості) червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
40 штука
Емаль алкідна "Fazenda" ПФ 115 (або еквівалент не гіршої якості), зелена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
60 штука
Емаль ПФ 115П Фарбекс (або еквівалент не гіршої якості), слонова кістка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару буде здійснюватись протягом 30 (тридцяти) банківських днів після поставки товару на склад Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2024 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2024 16:10
Додаток № 3 Проєкт Договору.doc
26 березня 2024 16:10
Додаток № 1 - Цінова пропозиція.doc
26 березня 2024 16:10
Оголошення.doc
26 березня 2024 16:10
Додаток № 2 -Технічні (якісні характеристики).doc
26 березня 2024 16:10
Додаток № 4 Вимоги до кваліфікації учасників.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фасування, од виміру
Дата подання: 28 березня 2024 15:39
Дата відповіді: 28 березня 2024 21:18
Доброго дня! В межах проведення закупівлі Замовником в Додатку 2 до тендерної документації для позиції №1 Емаль акрилова для вікон та дверей TRIORA (або еквівалент не гіршої якості), біла вказане фасування 2,5 л. Варто зазначити, що у більшості виробників фасування даного виду продукту досить різноманітне: від 2л до 3л …. Просимо надати можливість учасникам пропонувати у відмінному фасуванні даний продукт, для цього просимо вказати загальний необхідний замовнику об’єм продукту в ЛІТРАХ, прописавши 125 л Таким чином, це надасть моживість більшій кількості учасників надавати найоптимальніші пропозиції, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності. Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику, враховуючи особливість призначення данної фарби для проведення робіт з поточного ремонту в нашій установі, та з метою ефективного використання, яке має переважно локальний характер, що направлено на заощадлеве використання будівельних матеріалів, та задля недопущення псування фарби - існує необхідність використання Замовником саме фасування від 1 л до 2,5 л. Тому Замовником доцільно здійснити закупівлю емалі акрилової для вікон та дверей фасуванням 2,5 л.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 09:53
Дата відповіді: 01 квітня 2024 13:14
У п.6.1. зазначено, що Постачальник гарантує якість товарів, що постачаються. Товар, що поставляється, повинен відповідати найвищому рівню технологій і стандартів, існуючих в країні виробника на аналогічні товари, та нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України. Лакофарбова продукція, що виготовляється на території України виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни до п.6.1 проєкту договору: 6.1. Постачальник гарантує якість товарів, що постачаються. Товар, що поставляється, повинен відповідати найвищому рівню технологій і стандартів, існуючих в країні виробника на аналогічні товари або технічним умовам виробника, та нормам / стандартам, законодавчо встановленим на території України або технічним умовам виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Аналогічний пункт передбачений в проєкті Договору. Перефразування тексту не змінює законодавство та за змістом викладеним в проєкті Договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 09:54
Дата відповіді: 01 квітня 2024 13:22
У п. 9.4. зазначено, що За порушення строків поставки товару Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, але не менше подвійної облікової ставки НБУ, стосовно якого допущено прострочення постачання, за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцяти календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від вартості несвоєчасно поставленого товару. Наведена вище відповідальність для Постачальника за порушення стоків поставки не відповідає абз. 2 ч. 2 ст.231 ГКУ. Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін, натомість визначаючи, що «пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, але не менше подвійної облікової ставки НБУ, стосовно якого допущено прострочення постачання, за кожен день прострочення», є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також умови договору передбачають мінімальну відповідальність для Замовника. Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. Просимо внести наступні зміни до п.9.4 проєкту договору: 9.4. За порушення строків поставки товару Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, але не менше подвійної облікової ставки НБУ, стосовно якого допущено прострочення постачання, за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцяти календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від вартості несвоєчасно поставленого товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вимога, яку ви зазначили, Замовником так і зазначено на момент публікування оголошення в пункті 9.4. проєкту Договору - "За порушення строків поставки товару Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, але не менше подвійної облікової ставки НБУ, стосовно якого допущено прострочення постачання, за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцяти календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від вартості несвоєчасно поставленого товару".
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 09:54
Дата відповіді: 01 квітня 2024 13:29
У п.10.1. зазначено … за текстом… Сторона, що не може виконувати зобов’язання за договором (контрактом) унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом п’яти календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідний документ – сертифікат, який видається Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами. Щодо строку повідомлення про обставини непереборної сили: Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Щодо доказів підтвердження обставин непереборної сили: Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Пропонуємо внести зміни до п.10.1 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 10.1. зазначено … за текстом… Сторона, що не може виконувати зобов’язання за договором (контрактом) унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 10 календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі або іншим способом (на електронну пошту, телефоном тощо). Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідний документ – сертифікат, який видається Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами або документ іншого компетентного органу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Аналогічні пункти передбачені умовами проєкту Договору та висвітлюють необхідні законні застереження при виконанні умов договору сторонами. Перефразування тексту не змінює законодавство та змістом викладені в проєкті Договору. Тому підстав для виконання змін Замовник не вбачає).
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 09:55
Дата відповіді: 01 квітня 2024 13:34
У п.12.3. зазначено, що за тестом …. У письмовому повідомленні Сторона зобов'язана посилатися на факти або надати матеріали, що достовірно підтверджують або дають підставу припускати, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких положень цих умов контрагентом, працівниками або посередниками виражається в діях, які кваліфікуються відповідним законодавством, а також діях, що порушують вимоги застосовного законодавства та міжнародних актів про протидію легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом. Замовник не наводить трактування «достовірності», тому важко зрозуміти, які саме факти чи матеріали будуть розцінюватися як достовірно підтвердженими. А також відсутня інформація щодо того, хто саме проводитиме оцінку фактів та матеріалів та порядок та порядок проведення такої оцінки. Пропонуємо внести зміни до п.12.3 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 12.3. зазначено, що за тестом …. У письмовому повідомленні Сторона зобов'язана посилатися на факти або надати матеріали, що підтверджують або дають підставу припускати, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких положень цих умов контрагентом, працівниками або посередниками виражається в діях, які кваліфікуються відповідним законодавством, а також діях, що порушують вимоги застосовного законодавства та міжнародних актів про протидію легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
В пункті 12.3 проєкту Договору, саме і зазначено ці зміни, які Ви хочете, щоб вніс Замовник.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 09:55
Дата відповіді: 01 квітня 2024 13:05
У п.10.4. зазначено, що за текстом… Доказом виникнення істотної зміни обставин, які впливають на можливість виконання своїх обов’язків за договором (контрактом) є відповідний документ виданий Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами. Відповідно до ч.1 ст.652 ЦК України, У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. З аналізу судової практики документи ТПП або їх регіональних ТПП як доказ виникнення істотної зміни обставин не мають для суду заздалегідь встановленої сили і оцінюються судом разом із іншими доказами (Постанова Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду у справі № 910/13459/19 від 10.09.2020 р.): «Аналіз наведених норм закону свідчить про те, що експертні документи, видані торгово-промисловими палатами в межах їх повноважень, хоча і є обов`язковими для застосування на всій території України проте ці документи у разі їх надання суду у судовому процесі учасником справи в обґрунтування своїх вимог чи заперечень, є доказами в розумінні статті 73 Господарського процесуального кодексу України, які відповідно до частин 1 та 2 статті 86 та статті 104 Господарського процесуального кодексу України не мають для суду заздалегідь встановленої сили і оцінюються судом разом із іншими доказами за правилами, встановленими статтею 86 цього Кодексу. Суд в кожному конкретному випадку, виходячи з обставин справи оцінює ці докази за своїм внутрішнім переконанням щодо їх належності, допустимості, достовірності та вірогідності.» Отже, доказування виникнення істотної зміни обставин документ виданий Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами не завжди є достатнім доказом для суду. Пропонуємо внести зміни до п.10.4 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 10.4. зазначено, що за текстом… Доказом виникнення істотної зміни обставин, які впливають на можливість виконання своїх обов’язків за договором (контрактом) є відповідний документ виданий Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовником відповідно абзацу 2 пункту 10.4. проєкту Договору саме це і зазначено, що Ви прописали.
"Доказом виникнення істотної зміни обставин, які впливають на можливість виконання своїх обов’язків за договором (контрактом) є відповідний документ виданий Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами".
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 09:56
Дата відповіді: 01 квітня 2024 12:57
Шановний Замовник! В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовником в пункті 8 Додатку № 2 Технічні (якісні вимоги) до предмета закупівлі вказано, що Країною-виробником продукції не може бути Російська федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран.
Закупівля товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 09:56
Дата відповіді: 01 квітня 2024 12:45
Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Пунктом 10 Випадки звільнення від відповідальності (форс-мажор) проєкту Договору передбачено можливість настання форс-мажорних обставин, передачі повідомлень про настання та зазначено перелік необхідних документів, які потрібно надати. Підстав для додаткових визначень та обгрунтувань не передбачено.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 квітня 2024 13:28
Дата відповіді: 01 квітня 2024 13:39
У п. 9.4. зазначено, що За порушення строків поставки товару Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, але не менше подвійної облікової ставки НБУ, стосовно якого допущено прострочення постачання, за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцяти календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від вартості несвоєчасно поставленого товару. Наведена вище відповідальність для Постачальника за порушення стоків поставки не відповідає абз. 2 ч. 2 ст.231 ГКУ. Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін, натомість визначаючи, що «пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, але не менше подвійної облікової ставки НБУ, стосовно якого допущено прострочення постачання, за кожен день прострочення», є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також умови договору передбачають мінімальну відповідальність для Замовника. Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. Просимо внести наступні зміни до п.9.4 проєкту договору: 9.4. За порушення строків поставки товару Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% від вартості товару стосовно якого допущено прострочення постачання, за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцяти календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від вартості несвоєчасно поставленого товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовником відповідно пункту 9.4. проєкту Договору саме це і зазначено, що Ви вимагаєте - "За порушення строків поставки товару Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, але не менше подвійної облікової ставки НБУ, стосовно якого допущено прострочення постачання, за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцяти календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від вартості несвоєчасно поставленого товару".
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" 91 993,20
UAH з ПДВ
91 993,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" 103 931,70
UAH з ПДВ
102 045,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІРАЙГРУП" 102 090,00
UAH з ПДВ
102 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Маляр" 115 565,70
UAH з ПДВ
115 565,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2024 11:03
Електронний підпис
04 квітня 2024 11:03
Електронний підпис
04 квітня 2024 10:58
Таблиця 1.pdf.p7s
04 квітня 2024 10:58
Сертифікати якості.pdf.p7s
04 квітня 2024 10:58
Таблиця 1.pdf
04 квітня 2024 10:58
Витяг ПДВ.pdf.p7s
04 квітня 2024 10:58
Довідка (досвід).pdf.p7s
04 квітня 2024 10:58
Довідка (код доступу).pdf
04 квітня 2024 10:58
Лист-згода.pdf.p7s
04 квітня 2024 10:58
Витяг ПДВ.pdf
04 квітня 2024 10:58
Довідка (досвід).pdf
04 квітня 2024 10:58
Лист-згода.pdf
04 квітня 2024 10:58
Статут 2023.pdf.p7s
04 квітня 2024 10:58
Статут 2023.pdf
04 квітня 2024 10:58
Сертифікати якості.pdf

Публічні документи

11 квітня 2024 14:33
Електронний підпис
11 квітня 2024 12:53
Електронний підпис
11 квітня 2024 12:52
113. Цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2024 17:07
Електронний підпис
01 квітня 2024 17:06
Електронний підпис
01 квітня 2024 17:05
16.ст 17 УКРГОСТ ГРУП.pdf
01 квітня 2024 17:05
4. Етикетке Емалі.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:05
32. Цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2024 17:05
4. Етикетке Емалі.pdf
01 квітня 2024 17:05
38.ISO 9001 2015 УКРГОСТ ГРУП.pdf
01 квітня 2024 17:05
5. Етикетки.rar
01 квітня 2024 17:05
36. Проєкт договору.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:05
36. Проєкт договору.pdf
01 квітня 2024 17:05
5. Етикетки.rar.p7s
01 квітня 2024 17:05
32. Цінова пропозиція.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:05
17.Лист щодо об'єднання.pdf
01 квітня 2024 17:05
16.ст 17 УКРГОСТ ГРУП.pdf.p7s

Публічні документи

04 квітня 2024 16:28
Електронний підпис
04 квітня 2024 16:28
Електронний підпис
04 квітня 2024 16:27
11. Опис (статут).pdf
04 квітня 2024 16:27
8. Наказ.pdf
04 квітня 2024 16:27
39. Довідка, не резидент.pdf
04 квітня 2024 16:27
35. Обмежувальні заходи.pdf
04 квітня 2024 16:27
6. Рішення №1.pdf
04 квітня 2024 16:27
42. Лист, код доступу.pdf
04 квітня 2024 16:27
2. пункт 47.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
15. Витяг.pdf
04 квітня 2024 16:27
4. Право підпису.pdf
04 квітня 2024 16:27
2. пункт 47.pdf
04 квітня 2024 16:27
28. Ліцензія.pdf
04 квітня 2024 16:27
9. Рішення.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
Документи якості.rar
04 квітня 2024 16:27
16. Витяг ПДВ.pdf
04 квітня 2024 16:27
8. Наказ.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
11. Опис (статут).pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
21. Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2024 16:27
24. Проєкт договору.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
3. абзац 14.п.47.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
31. окупована територія.pdf
04 квітня 2024 16:27
37. Щодо ненадання док.pdf
04 квітня 2024 16:27
27. Довкілля.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
3. абзац 14.п.47.pdf
04 квітня 2024 16:27
34. об'єднання.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
6. Рішення №1.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
27. Довкілля.pdf
04 квітня 2024 16:27
15. Витяг.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
41. Лист-згода.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
30. резидент.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
16. Витяг ПДВ.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
9. Рішення.pdf
04 квітня 2024 16:27
32. субпідрядники.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
29. бенефіціар.pdf
04 квітня 2024 16:27
33. норми.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
34. об'єднання.pdf
04 квітня 2024 16:27
24. Проєкт договору.pdf
04 квітня 2024 16:27
32. субпідрядники.pdf
04 квітня 2024 16:27
28. Ліцензія.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
29. бенефіціар.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
7. Рішення №2.pdf
04 квітня 2024 16:27
33. норми.pdf
04 квітня 2024 16:27
41. Лист-згода.pdf
04 квітня 2024 16:27
14. Виписка ЄДРПОУ нова.pdf
04 квітня 2024 16:27
7. Рішення №2.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
Документи якості.rar.p7s
04 квітня 2024 16:27
4. Право підпису.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
30. резидент.pdf
04 квітня 2024 16:27
42. Лист, код доступу.pdf.p7s
04 квітня 2024 16:27
17. Стурктура власності.pdf

Публічні документи

04 квітня 2024 11:33
Електронний підпис
04 квітня 2024 11:33
Електронний підпис
04 квітня 2024 11:30
Додаток 1 Цінова.pdf
04 квітня 2024 11:30
Сертифікати.pdf
04 квітня 2024 11:30
Статут Опис.pdf
04 квітня 2024 11:30
Договір 3.pdf
04 квітня 2024 11:30
Договір 4.pdf
04 квітня 2024 11:30
Таблиця 1.pdf
04 квітня 2024 11:30
Договір 2.pdf
04 квітня 2024 11:30
Статут.pdf
04 квітня 2024 11:30
етикетки.pdf
04 квітня 2024 11:30
Лист країна-виробник.pdf
04 квітня 2024 11:30
Лист упаковка.pdf
04 квітня 2024 11:30
Договір 1.pdf
04 квітня 2024 11:30
Витяг з ЄДР.pdf
04 квітня 2024 11:30
Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД"

ТОВ "УКРГОСТ ГРУП"

ТОВ "МІРАЙГРУП"

ТОВ "Маляр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД"
#40529883
Відхилено 91 993,20
UAH з ПДВ
10 квітня 2024 15:42
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП"
#44842704
Переможець 102 045,60
UAH з ПДВ
10 квітня 2024 16:47

Документи

10 квітня 2024 15:42
Електронний підпис
10 квітня 2024 15:39
Протокол № 49.pdf

Документи

10 квітня 2024 16:47
Електронний підпис
10 квітня 2024 16:10
Протокол № 50.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2024 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП"
#44842704
102 045,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2024 16:47
Електронний підпис
10 квітня 2024 16:10
Протокол № 50.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2024 12:24
Договір № 15...pdf укладений
16 квітня 2024 12:21