Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА |
Код ЄДРПОУ: | 22666610 |
Місцезнаходження: | 62002, Україна , Харківська обл., Богодухівський р-н, селище міського типу Краснокутськ, вул. Єдності 12 |
Контактна особа: |
Єфіменко Олена Володимирівна 0575631491 krkut-kh@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 5 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43220000-1: Грейдери та планувальники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 15:36 |
ТД_АВТОГРЕЙДЕР_.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У нашому випадку, по даній закупівлі, аукціон призначений на 04 квітня 2024 року. Тому є час для укладення договору та поставки товару. Чинне законодавство України з публічних закупівель не обмежує Замовника у виборі строку поставки товару, оскільки це є відповідною необхідністю Замовника, яка обгрунтована специфікою здійснення господарської діяльності. Даний товар потрібен вже сьогодні для здійснення відповідних робіт. Право Замовника – визначити строк поставки, а право Учасника – погодитись і поставити товар у визначений термін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000038 ● 0e9f78f0492d440798746e83863e8d3b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2024
№ 61
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 08.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2024 № 61
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2024-03-26-009874-a 26.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-12 11:51:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Автогрейдеру (код ДК 021:2015: 43220000-1 — Грейдери та планувальники) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-26-009874-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
4. Відповідно Додатку 2 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі” до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції детальний опис з фото товару та технічними характеристиками, українською мовою, який підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам даного Додатку.
На вищезазначену вимогу ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" у складі тендерної пропозиції надано файл “опис автогрейдера” в якому відсутня інформація про окремі технічні та якісні характеристики товару, які зазначені в вимогах замовника (Додаток №2), а саме: висота підйома відвала, кут повороту рами (вправо/вліво), максимальний кут повороту передніх коліс (вправо/вліво), розмір шин, обʼєм паливного баку, обʼєм двигуна, максимальний крутний момент, коробка передач, пропускна спроможність насоса, тиск гальмової системи.
Чому тендерна пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерній документації, в частині не підтвердження учасником відповідність пропозиції детальним описом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 15:17:19
Відповідь на запит
Відповідно до запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12 квітня 2024 року по закупівлі Автогрейдер (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-26-009874-a) повідомляємо наступне.
Необхідність у закупівлі автогрейдеру виникла, у зв’язку з необхідністю виконання відповідних робіт Замовником, а саме: прокладання грунтовних і гравійних робіт, зведення насипів, розрівнювання і переміщення грунту, щебеню та гравію тощо. Для встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були залучені відповідні експерти, проведені консультації. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступними методами: пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі інформація про ціни автогрейдерів з відповідними технічними характеристиками, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275).
Закупівля Автогрейдеру - є одним із заходів Програми реформування і розвитку житлово – комунального господарства та благоустрою населених пунктів Краснокутської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки, затверджених рішенням Краснокутської селищної ради від 06 лютого 2024 року № 5718-VІІІ (ХL сесія VІІІ скликання), в якій зазначені обсяги фінансування даного заходу.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті Замовником не опубліковувалося, також власний веб-сайт відсутній.
Відповідно до вимог пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) вимога щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель для органів місцевого самоврядування має рекомендаційний характер.
Що стосується запитання про складення тендерної документації без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 року, повідомляємо наступне. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота).
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю;
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Вимоги даної статті Замовником виконані, у тендерній документації зазначені ці відомості. До того ж у п. 1 розділу 1 Тендерної документації зазначено, що «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості)».
До того ж, зміни до Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022, що внесені Постановою КМУ № 131 від 09.02.2024 не є відомостями, які повинні зазначатися у тендерній документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо останнього питання повідомляємо, що Учасник, відповідно додатку 2 Тендерної документації надав заповнену технічну специфікацію з технічними характеристиками предмету закупівлі, що відповідають вимогам тендерної документації. Також, відповідно до п. 10 таблиці Додатку 2 Тендерної документації «Для підтвердження запропонованих технічних характеристик товару та уникнення порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, Замовник має право оглянути запропонований Учасником товар у періоді кваліфікації відповідного Учасника». Відповідно до п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. 03 квітня 2024 року Замовник звернувся до Учасника за підтвердженням інформації та оглянув предмет закупівлі, технічні характеристики якого відповідають вимогам тендерної документації, акт огляду додаємо.
Відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; згідно п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто у даному випадку у складі тендерної пропозиції Учасника була відсутня деяка інформація про технічні характеристики предмету закупівлі у детальному описі з фото товару та технічними характеристиками, але натомість вся ця інформація вказана в іншому документі Учасника - технічній специфікації. До того ж Замовник підтвердив інформацію, надану Учасником, згідно з п. 42 Особливостей.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а пропущення деяких показників в одному документі Учасника, але надання їх в іншому – не потягне за собою зміну предмета закупівлі. Тому Замовник вважає, що відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торговий Дім» Альфатех», відповідно до чинного законодавства України про публічні закупівлі.
Додатки: копія рішення Краснокутської селищної ради, копія акту огляду, копія наказу про відрядження.
Надання інформації про усунення порушення замовником
23 квітна 2024 року ПІВНІЧНО-СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ був опублікований висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-26-009874-a. Детально вивчивши даний висновок, Замовником було прийнято рішення підвищити каліфікацію уповноваженої особи у сфері публічних закупівель, шляхом проходження додаткового онлайн навчання.
2024-04-26 13:30:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" |
5 233 800,00
UAH з ПДВ
|
5 233 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" #37383046 |
Переможець |
5 233 800,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 14:47
|
ФАКТИЧНА_КАЛЬКУЛЯЦІЯ.pdf | укладений |
18 квітня 2024 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 10:57
|
ДОГОВІР_09_автогрейдер.pdf | укладений |
09 квітня 2024 10:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автогрейдер | 1 | штука |
5 233 800,00
UAH з ПДВ
|