Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення інформаційно-розрахункового комплексу систем мереж водопостачання (424 км) м. Чернівці та придбання ліцензії на право використання програмного забезпечення розрахунково-інформаційного комплексу для мереж водопостачання і водовідведення в частині водопостачання
Очікувана вартість
6 233 333,33 UAH
UA-2024-03-26-009432-a 64025792a5924dfcb26c897bf4fa9b1f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Дудник

+380372547559 cernivcivodokanal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівціводоканал
Код ЄДРПОУ: 03361780
Вебсайт: https://vodokanal.cv.ua
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Контактна особа: Олеся Дудник
+380372547559
cernivcivodokanal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2024 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2024 01:00
Початок аукціону: 04 квітня 2024 14:32
Початок аукціону: 04 квітня 2024 14:32
Очікувана вартість: 6 233 333,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 166,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71620000-0: Аналітичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення інформаційно-розрахункового комплексу систем мереж водопостачання (424 км) м. Чернівці та придбання ліцензії на право використання програмного забезпечення розрахунково-інформаційного комплексу для мереж водопостачання і водовідведення в частині водопостачання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Комунальників, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71620000-0 — Аналітичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться протягом 60 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі послуг (етапу послуг). Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 березня 2024 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2024 15:20
Тендерна документація.docx
26 березня 2024 15:20
Тендерна документація.docx
26 березня 2024 15:20
Додаток №3.docx
26 березня 2024 15:20
Додаток №3.docx
26 березня 2024 15:20
Додаток №1.docx
26 березня 2024 15:20
Додаток №1.docx
26 березня 2024 15:20
Додаток №4.docx
26 березня 2024 15:20
Додаток №4.docx
26 березня 2024 15:20
Додаток №2.docx
26 березня 2024 15:20
Додаток №2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

до тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2024 12:53
Дата відповіді: 28 березня 2024 14:51
У тендерній закупівлі у розділі 3 пункту 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей) у розділі Підстави, визначені пунктом 47 Особливостей перераховано 12 документів, які дозволяють замовнику відхилити тендерну пропозицію учасника. Питання: Чи повинен учасник закупівлі надати довідки згідно з цим списком з обґрунтуванням відсутності причин його дискваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації даної закупівлі, Учасник повинен надати підтвердження відповідності критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації згідно Підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасник може надати 1 Довідку в довільній формі (для всіх підпунктів) щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-26-009432-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"", Код ЄДРПОУ:13390391
Дата подання: 14 квітня 2024 21:03
З питання дискваліфікації ПМП НВЦ « ЕКОЛАС» згідно з рішенням №172 від 09.04.2024 р.
Ми б хотіли також звернути Вашу увагу на серйозні обставини, які викликають серйозні сумніви стосовно проведення тендерної закупівлі. Ми виявили кілька фактів, які, на нашу думку, свідчать про наявність корупційної та антиконкурентної складової в Ваших діях.

1. Перевірка документів підприємства проводилась з 04.04.2024 р. по 09.04.2024 р., тобто 5 днів та закінчилася 9.04.2024 р. об 11:03. У той же час на перевірку 103 документів другого учасника ТОВ «РІКОМ» знадобилося 23 хвилини!

Вже 09.04.2024р. о 12.26 за 23 хвилини було ухвалено рішення про перемогу ТОВ «РІКОМ» та сформовано повідомлення про укладання договору з переможцем. Завидна швидкість ознайомлення з документами та ухвалення «несподіваного» рішення. Це викликає серйозні питання про об'єктивність та чесність процесу оцінки.

2. Дискваліфікованому учаснику торгів ПМП НВЦ «ЕКОЛАС» не було надано гарантованих 24 години на виправлення та усунення помилок, що ми вважаємо дискримінаційною дією, надаємо помилково не викладені нами два документи, а саме:
- акт здавання-приймання робіт за Договором №166/21 від 15.10.2021р. №12 від 29 листопада 2021 року у розмірі 63540.00 грн. з ПДВ;
– лист згода.

3. З питання розбіжності оплати Субліцензійного Договору №2 від 26.01.2022 р. із закінченням дій Договору №166/21 від15 жовтня 2021 р.
Як зазначено у п. 2.2. Субліцензійного Договору №2, винагорода у 10000.00 грн. входить у вартість Договору №166/21 від 15 жовтня 2021р.
Замовник робіт поставив умову, що необхідною умовою прийняття програми для ЕОМ можливий у разі її стабільної роботи протягом місяця після закінчення Договору, що було оформлено відповідно до цього терміну.
Про жодну окрему оплату цього Договору №2 не йдеться і, отже, запис у Єдиному закупівельному словнику та висвітлення його на платформі Prozorro . gov . ua не може бути за визначенням.

4. Замовник вважає, що назва аналогічного договору №71/23 від 30.05.2023 р. "Створення інформаційно-розрахункового комплексу (геоінформаційної системи) та гідравлічної моделі системи водовідведення м. Южне" не відповідає предмету закупівлі Замовника. Назва договору повністю співпадає з вимогою предмету закупівлі .Тому ствердження Замовника у протоколі не відповідає дійсності.

5. Щодо відсутності в об'єднаному відгуку від Водоканалу м. Южний певних фраз необхідних Замовнику даної закупівлі взагалі, на наш погляд, не відповідає здоровому глузду. Ми вперше зіткнулися з унікальною вимогою Замовника вимагати від Учасника раніше виконаного Договору (іноді за кілька минулих років) певного тексту у відгуку який Замовник пише самостійно за підсумками зданих Учасником робіт за Договором. Унікальні вимоги.

Також необхідно зазначити, що тексти вимог для підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним вимогам у р. ІІ п. 2.2-2.15 додатка №1 даної тендерної закупівлі майже повністю збігаються з такими ж вимогами в тих тендерах, де ТОВ «РІКОМ» визнано переможцем, а саме:
- Додаток №1 п 1.1 тендерної закупівлі UA -Р-2023-02-22-002821 -b (план закупівлі);
- ідентифікатор закупівлі UA - 2023-02-22-009976 q м. Кропивницький;
- додаток №1 тендерної закупівлі UA -2021-03-03-008220 -c (план закупівлі);
- ідентифікатор закупівлі UA - P -2021-03-03-010497 c м. Вишгород і т.п.

Хочемо також зазначити, що у р. ІІ п. 2.1. таблиці №2 додатка №1 ТОВ "РІКОМ" не наведено найменування програмного забезпечення ( авторське права на дане ПЗ, ліценції на ПЗ, ліценції на право на використання WEB-версії програмного забезпечення ).

ТОВ «РІКОМ» в наведених договорах-аналогах пропонує супроводження програмного забезпечення тільки на період гарантійного обслуговування - один рік, також і у даній тендерній закупівлі. Виходить, що після року роботи оплаченого ІРК, Замовнику необхідно буде або знову платити сотні тисяч гривен, або продовжувати роботу з уже оплаченим ІРК з порушенням Закону про захист інтелектуальної власності.
- № 1/551«Ліцензія на Право використання «Розрахунково- інформаційного комплексу інженерних мереж «РІКОМ»» («Система мереж водопостачання та водовідведення «РІКОМ WS», 1.1) (3 робочих місця в частині системи мереж водопостачання). Вартість -400000.00 грн.
Термін дії договору 1 рік.
- № 2/421«Ліцензія на Право використання «Розрахунково- інформаційного комплексу інженерних мереж «РІКОМ»» («Система мереж водопостачання та водовідведення «РІКОМ WS», 1.1) (3 робочих місця в частині системи мереж водовідведення). Вартість -340000.00 грн.
Термін дії договору 1 рік.
-№ 498 «Право використання програм для ЕОМ, володарем невиключного права на які є Виконавець (пакети програмного забезпечення для мереж Інтернет та Інтранет (код ДК 21:2015 – 48220000- 6): «Розрахунково- інформаційного комплексу інженерних мереж «РІКОМ»» («WEB версія «Розрахунково- інформаційного комплексу інженерних мереж «РІКОМ WS», 1.1). Вартість - 49000.00 грн.
Термін дії договору 8 днів.
Ніколи не зустрічали, щоб ліцензії на ПЗ за державні гроші продавали подобово, повний абсурд! Цей договір можна вважати нікчемним.

Вище наведено невиправдані щорічні витрати постійного багаторічного Замовника КП "Луцькводоканал" на закупку ПЗ з систем водопостачання та водовідведення з постійним переможцем усіх тендерних закупівель даного підприємства -ТОВ "РІКОМ" складає 740000.00 грн. Важко пояснити мотивацію таких витрат та ще й у воєнний час.

Вартість розробленого ТОВ "РІКОМ" ПЗ на один рік і лише на 3 робочі місця оцінюється в сотні тисяч грн.
Водночас вартість аналогічного програмного забезпечення у дискваліфікованого учасника торгів ПМП НВЦ "ЕКОЛАС" на N – кількість місць, з безстроковим терміном експлуатації оцінюється в 10000,00 грн.
На наш погляд приведене порівняння потребує подальшого уважного аналізу.

Також вважаємо з досвіду створення та впровадження подібних систем, що заявлена вартість даної закупівлі (та ще у воєнний час коли багато водоканалів не можуть придбати елементарне для своєї діяльності) перевищує її реальну вартість більш ніж у 1.5 рази, а якщо врахувати що заздалегідь придбана ліцензія на водовідведення, коли йдеться лише про впровадження системи водопостачання, дозволяє припускати появу аналогічного тендеру вже на систему ІРК з водовідведення з уже заздалегідь визначеним переможцем.
- Подані переможцем аналогічні договори :
-№388 від 10.08.2018 р. «Створення інформаційного комплексу системи мереж водопостачання (315,2 км) м. Луцьк на базі комп'ютерної програми «РІКОМ»» Вартість -815670.00 грн.
-
№ 209 від 04.03.2019 р. «Розрахунок гідравлічної моделі системи водопостачання м. Луцьк на базі комп'ютерної програми «РІКОМ»» Вартість - 445500.00 грн.

повністю збігаються з назвою тендерної закупівлі «Створення інформаційно-розрахункового комплексу систем мереж водопостачання (424 км) м. Чернівці та придбання ліцензії на право використання програмного забезпечення розрахунково-інформаційного комплексу для мереж водопостачання і водовідведення в частині водопостачання».

Необхідно відзначити збіг багатьох параметрів для створення ІРК двох міст – Луцьк та Чернівці а саме:
1) населення Чернівці = 263 тисячі осіб; довжина мереж водопостачання = 414 км.
2) населення Луцька = 214 тисяч осіб; довжина мереж водопостачання = 315 км.
Основна відмінність- у вартості робіт зі створення аналогічних ІРК одним і тим самим виконавцем - ТОВ "РІКОМ". Вартість створення ІРК для міста Чернівці = 6228000.00 грн , а вартість виконаних робіт по місту Луцьк (з оплатою ліцензії ) склала -1661170.00 грн. Різниця вартості майже за одну і ту ж роботу з тим самим Виконавцем становитиме для КП» Чернівціводоканал» суму рівну 4566830.00 грн !! Чи не надто велика різниця, коли в Україні війна, негативний дефіцит бюджету країни, зруйновані міста та їх інфраструктура, сотні тисяч людей без житла? Думаємо, що це інформація для серйозного аналізу для керівництва міста.
На підставі вищезазначених фактів ми приходимо до висновку про наявність корупційної та антиконкурентної складової в проведенні даної тендерної закупівлі. Відповідно до статті 18 Закону "Про публічні закупівлі" вимагаємо скасування даної закупівлі, яка, на нашу думку, була організована на користь певного учасника.
Ми сподіваємося на Вашу увагу до цього питання і очікуємо негайного розгляду наших аргументів.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2024 15:33
Розглянуто вимогу ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" від 14.04.2024 року №UA-2024-03-26-009432-a.b1 до закупівлі згідно ДК 021:2015 - 71620000-0 — Аналітичні послуги (Створення інформаційно-розрахункового комплексу систем мереж водопостачання (424 км) м. Чернівці та придбання ліцензії на право використання програмного забезпечення розрахунково-інформаційного комплексу для мереж водопостачання і водовідведення в частині водопостачання) з питання «З питання дискваліфікації ПМП НВЦ « ЕКОЛАС» згідно з рішенням №172 від 09.04.2024 р.».
Згідно з пп.1.1.1 п.1.1 Розділу І Додатком 1 до тендерної документації: «Учасник повинен подати договір (договори), згідно з яким (якими) учасник розробив інформаційно-розрахунковий комплекс систем мереж водопостачання та водовідведення (інформаційний і розрахунковий комплекс системи мереж водопостачання та водовідведення мають відноситься до одного і того ж населеного пункту), який складається з таких послуг (етапів):
- послуга на створення інформаційного комплексу системи мереж водопостачання;
- послуга на розрахунок гідравлічної моделі системи мереж водопостачання;
- послуга на створення інформаційного комплексу системи мереж водовідведення;
- послуга на розрахунок гідравлічної моделі системи мереж водовідведення.
Також до складу аналогічного договору (для того ж самого населеного пункту) (або окремий договір для того ж самого населеного пункту) входить послуга на надання ліцензії на право використання програмного забезпечення для створення інформаційно-розрахункового комплексу інженерних мереж водопостачання та водовідведення (напірна та самопливна (безнапірна)), а також послуга на надання ліцензії на право використання WEB-версії програмного забезпечення для створення інформаційно-розрахункового комплексу інженерних мереж водопостачання та водовідведення (напірна та самопливна (безнапірна)».
Згідно наданої Учасником ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" документації, а саме файл «Д.1 п. I.1.1.1 .Договор м. Южне водопостачання.pdf.p7s» Учасник надав договір №166/21 від 15.10.2021р. з предметом закупівлі «Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання та водовідведення м. Южне на базі откоригованої гідравлічної моделі в програмі HYDRA», що не відповідає пп.1.1.1 п.1.1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, оскільки вимагалось надання аналогічного договору (договори), згідно з яким (якими) учасник розробив інформаційно-розрахунковий комплекс систем мереж водопостачання та водовідведення. Тобто, за предметом закупівлі не передбачено коригування «існуючого», а передбачено створення інформаційно-розрахункового комплексу систем мереж водопостачання та водовідведення.
Крім того, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасник ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" повинен надати скан-копії оригіналів актів прийому-передачі наданих послуг/виконаних робіт, які свідчать про повне виконання аналогічного договору. Наданий Учасником Акт № 13 від 28.12.2021 року до договору №166/21 від 15.10.2021р. не підтверджує виконання даного договору, оскільки сума Договору №166/21 від 15.10.2021р. становила 158 856,00 грн. з ПДВ, а Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 13 від 28.12.2021 року складено на загальну вартість 95 316,00 грн. з ПДВ.
Також, Учасник ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" в складі своєї тендерної пропозиції надав файл «Д.1 п. I.1.1.2 .Договор м. Южне водовідведення.pdf.p7s», договір предметом якого є розробка програмного забезпечення «Створення інформаційно-розрахункового комплексу (геоінформаційної системи) та гідравлічної моделі системи мереж водовідведення м. Южне» згідно коду ДК 021:2015: 72230000-6 «Послуги з розроблення програмного забезпечення на замовлення».
За предметом закупівлі Замовника (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-26-009432-a) передбачається Створення інформаційно-розрахункового комплексу систем мереж водопостачання (424 км) м. Чернівці та придбання ліцензії на право використання програмного забезпечення розрахунково-інформаційного комплексу для мереж водопостачання і водовідведення в частині водопостачання. Тобто, предметом закупівлі не передбачається розробка програмного забезпечення на замовлення, а передбачається створення інформаційно-розрахункового комплексу систем мереж водопостачання м. Чернівці та придбання ліцензії на право використання програмного забезпечення розрахунково-інформаційного комплексу для мереж водопостачання і водовідведення в частині водопостачання.
Аналогічний договір, який надав Учасник не відповідає предмету закупівлі Замовника.
Відповідно до Розділу І Додатку 1 до тендерної документації Учасник ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" у складі тендерної пропозиції повинен надати виконання аналогічного договору щодо «ліцензії на право використання WEB-версії програмного забезпечення для створення інформаційно-розрахункового комплексу інженерних мереж водопостачання та водовідведення (напірна та самопливна (безнапірна)».
Учасник ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" у складі тендерної пропозиції надав файл «Д.1 п. I.1.1.4Субліцензійний договор м. Южне.pdf.p7s» в якому зазначено: «Субліцензійний Договір №2 про надання права використання програми для ЕОМ від 26 січня 2022 року», згідно з яким відповідно до п.2.2 «Винагорода за можливість використання відповідних програм для ЕОМ складає 10000,00 грн. і входить до вартості Договору № 166/21 від 15 жовтня 2021 року». Як зазначалося вище згідно Договору №166/21 від 15.10.2021р, був наданий Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 13 від 28.12.2021 року на загальну вартість 95 316,00 грн. з ПДВ, а сума Договору 158 856,00 грн. з ПДВ. Даний Договір 166/21 від 15 жовтня 2021 року завершив свою дію 31 грудня 2021 року, а в свою чергу Договір №2 підписаний 26.01.2022 року. Відповідно до пп.5 п.1 ст. 43 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю є нікчемним в разі: «5) якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.». Для уточнення даних щодо вищезазначеного Договору №2, нами як Замовником, промоніторено платформу prozorro.gov.ua, де відсутні відомості щодо Субліцензійного Договору №2 про надання права використання програми для ЕОМ від 26 січня 2022 року між ПМЦ НВЦ «Еколас» та КП «Водопостачання та каналізація». Оскільки в наданому Учасником ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" файлі – «Д.1 п. I.1.1.4Субліцензійний договор м. Южне.pdf.p7s» не зазначено коду за Єдиним закупівельним словником та даний договір не висвітлено на платформі prozorro.gov.ua, варто вважати даний договір нікчемним.
Відповідно до Розділу І Додатку 1 до тендерної документації Учасник ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- сканкопію оригіналу відгука про успішне впровадження за результатами виконання аналогічного договору (який додається як аналогічний) за підписом керівника підприємства/установи/ організації.
Згідно із тендерною пропозицією Учасника ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"", у файлі «Д.1 п. I.1.1.3.Відгук обєданний м. Южне.pdf.p7s» відсутні відгуки до аналогічних договорів, запитуваних Замовником, а саме:
- послуга на надання ліцензії на право використання програмного забезпечення для створення інформаційно-розрахункового комплексу інженерних мереж водопостачання та водовідведення (напірна та самопливна (безнапірна));
- послуга на надання ліцензії на право використання WEB-версії програмного забезпечення для створення інформаційно-розрахункового комплексу інженерних мереж водопостачання та водовідведення (напірна та самопливна (безнапірна).
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим вимогам п.1.1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації в цій частині.
Додатково повідомляємо, Замовник не може знати чи Учасник помилково чи не помилково завантажив не ті документи, що вимагались Замовником у тендерній документації. Замовник розглядає виключно ті документи, які Учасник подав у складі тендерної пропозиції. Також повідомляємо, що уповноваженою особою з закупівель КП «Чернівціводоканал», документи тендерної пропозиції Учасників закупівлі № UA-2024-03-26-009432-a розглядались паралельно, тому рішення уповноваженої особи про відхилення та визнання переможцем Учасників закупівлі опубліковані за стислий проміжок часу.

Відповідно до пп.2 п. 44 Постанови №1178 від 12.10.2022 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Оскільки відповідно до п.9 Додатку 2 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації, Учасник ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на погодження з наступною умовою: «Ліцензіат зобов’язаний надати права використання програм для EOM Субліцензіату на протязі 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Договору. В разі невідповідності програми кваліфікаційним критеріям договір буде розірваний. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає лист-згоду щодо погодження з даною вимогою Замовника». У складі тендерної пропозиції Учасник ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" взагалі не надав даного погодження та підтверджуючих довідок .
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" не відповідає встановленим вимогам п.9 Додатку 2 до тендерної документації в цій частині та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Постанови №1178 від 12.10.2022р..
Враховуючи, що виявлені невідповідності в тендерній пропозиції Учасника стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, що позбавляє можливості Замовника об’єктивно оцінити технічну пропозицію Учасника, та беручи до уваги, що такі невідповідності не підлягають усуненню відповідно до п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливостей), тендерна пропозиція Учасника ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене та на підставі Особливостей №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення відхилити вимогу Учасника ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" №UA-2024-03-26-009432-a.b1 до закупівлі згідно ДК 021:2015 - 71620000-0 — Аналітичні послуги (Створення інформаційно-розрахункового комплексу систем мереж водопостачання (424 км) м. Чернівці та придбання ліцензії на право використання програмного забезпечення розрахунково-інформаційного комплексу для мереж водопостачання і водовідведення в частині водопостачання) з питання «З питання дискваліфікації ПМП НВЦ « ЕКОЛАС» згідно з рішенням №172 від 09.04.2024 р.».

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-04-17-000005 • 83386990413a4b2292f8eb30748717c9
Автор звернення: Вербато Євген Георгійович
Дата створення звернення: 2024-04-17 11:43
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
З питання дискваліфікації ПМП НВЦ « ЕКОЛАС» згідно з рішенням №172 від 09.04.2024 р. Ми б хотіли також звернути Вашу увагу на серйозні обставини, які викликають серйозні сумніви стосовно проведення тендерної закупівлі. Ми виявили кілька фактів, які, на нашу думку, свідчать про наявність корупційної та антиконкурентної складової в Ваших діях. 1. Перевірка документів підприємства проводилась з 04.04.2024 р. по 09.04.2024 р., тобто 5 днів та закінчилася 9.04.2024 р. об 11:03. У той же час на перевірку 103 документів другого учасника ТОВ «РІКОМ» знадобилося 23 хвилини! Вже 09.04.2024р. о 12.26 за 23 хвилини було ухвалено рішення про перемогу ТОВ «РІКОМ» та сформовано повідомлення про укладання договору з переможцем. Завидна швидкість ознайомлення з документами та ухвалення «несподіваного» рішення. Це викликає серйозні питання про об'єктивність та чесність процесу оцінки. 2. Дискваліфікованому учаснику торгів ПМП НВЦ «ЕКОЛАС» не було надано гарантованих 24 години на виправлення та усунення помилок, що ми вважаємо дискримінаційною дією, надаємо помилково не викладені нами два документи, а саме: - акт здавання-приймання робіт за Договором №166/21 від 15.10.2021р. №12 від 29 листопада 2021 року у розмірі 63540.00 грн. з ПДВ; – лист згода. 3. З питання розбіжності оплати Субліцензійного Договору №2 від 26.01.2022 р. із закінченням дій Договору №166/21 від15 жовтня 2021 р. Як зазначено у п. 2.2. Субліцензійного Договору №2, винагорода у 10000.00 грн. входить у вартість Договору №166/21 від 15 жовтня 2021р. Замовник робіт поставив умову, що необхідною умовою прийняття програми для ЕОМ можливий у разі її стабільної роботи протягом місяця після закінчення Договору, що було оформлено відповідно до цього терміну. Про жодну окрему оплату цього Договору №2 не йдеться і, отже, запис у Єдиному закупівельному словнику та висвітлення його на платформі Prozorro . gov . ua не може бути за визначенням. 4. Замовник вважає, що назва аналогічного договору №71/23 від 30.05.2023 р. "Створення інформаційно-розрахункового комплексу (геоінформаційної системи) та гідравлічної моделі системи водовідведення м. Южне" не відповідає предмету закупівлі Замовника. Назва договору повністю співпадає з вимогою предмету закупівлі .Тому ствердження Замовника у протоколі не відповідає дійсності. 5. Щодо відсутності в об'єднаному відгуку від Водоканалу м. Южний певних фраз необхідних Замовнику даної закупівлі взагалі, на наш погляд, не відповідає здоровому глузду. Ми вперше зіткнулися з унікальною вимогою Замовника вимагати від Учасника раніше виконаного Договору (іноді за кілька минулих років) певного тексту у відгуку який Замовник пише самостійно за підсумками зданих Учасником робіт за Договором. Унікальні вимоги. Також необхідно зазначити, що тексти вимог для підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним вимогам у р. ІІ п. 2.2-2.15 додатка №1 даної тендерної закупівлі майже повністю збігаються з такими ж вимогами в тих тендерах, де ТОВ «РІКОМ» визнано переможцем, а саме: - Додаток №1 п 1.1 тендерної закупівлі UA -Р-2023-02-22-002821 -b (план закупівлі); - ідентифікатор закупівлі UA - 2023-02-22-009976 q м. Кропивницький; - додаток №1 тендерної закупівлі UA -2021-03-03-008220 -c (план закупівлі); - ідентифікатор закупівлі UA - P -2021-03-03-010497 c м. Вишгород і т.п. Хочемо також зазначити, що у р. ІІ п. 2.1. таблиці №2 додатка №1 ТОВ "РІКОМ" не наведено найменування програмного забезпечення ( авторське права на дане ПЗ, ліценції на ПЗ, ліценції на право на використання WEB-версії програмного забезпечення ). ТОВ «РІКОМ» в наведених договорах-аналогах пропонує супроводження програмного забезпечення тільки на період гарантійного обслуговування - один рік, також і у даній тендерній закупівлі. Виходить, що після року роботи оплаченого ІРК, Замовнику необхідно буде або знову платити сотні тисяч гривен, або продовжувати роботу з уже оплаченим ІРК з порушенням Закону про захист інтелектуальної власності. - № 1/551«Ліцензія на Право використання «Розрахунково- інформаційного комплексу інженерних мереж «РІКОМ»» («Система мереж водопостачання та водовідведення «РІКОМ WS», 1.1) (3 робочих місця в частині системи мереж водопостачання). Вартість -400000.00 грн. Термін дії договору 1 рік. - № 2/421«Ліцензія на Право використання «Розрахунково- інформаційного комплексу інженерних мереж «РІКОМ»» («Система мереж водопостачання та водовідведення «РІКОМ WS», 1.1) (3 робочих місця в частині системи мереж водовідведення). Вартість -340000.00 грн. Термін дії договору 1 рік. -№ 498 «Право використання програм для ЕОМ, володарем невиключного права на які є Виконавець (пакети програмного забезпечення для мереж Інтернет та Інтранет (код ДК 21:2015 – 48220000- 6): «Розрахунково- інформаційного комплексу інженерних мереж «РІКОМ»» («WEB версія «Розрахунково- інформаційного комплексу інженерних мереж «РІКОМ WS», 1.1). Вартість - 49000.00 грн. Термін дії договору 8 днів. Ніколи не зустрічали, щоб ліцензії на ПЗ за державні гроші продавали подобово, повний абсурд! Цей договір можна вважати нікчемним. Вище наведено невиправдані щорічні витрати постійного багаторічного Замовника КП "Луцькводоканал" на закупку ПЗ з систем водопостачання та водовідведення з постійним переможцем усіх тендерних закупівель даного підприємства -ТОВ "РІКОМ" складає 740000.00 грн. Важко пояснити мотивацію таких витрат та ще й у воєнний час. Вартість розробленого ТОВ "РІКОМ" ПЗ на один рік і лише на 3 робочі місця оцінюється в сотні тисяч грн. Водночас вартість аналогічного програмного забезпечення у дискваліфікованого учасника торгів ПМП НВЦ "ЕКОЛАС" на N – кількість місць, з безстроковим терміном експлуатації оцінюється в 10000,00 грн. На наш погляд приведене порівняння потребує подальшого уважного аналізу. Також вважаємо з досвіду створення та впровадження подібних систем, що заявлена вартість даної закупівлі (та ще у воєнний час коли багато водоканалів не можуть придбати елементарне для своєї діяльності) перевищує її реальну вартість більш ніж у 1.5 рази, а якщо врахувати що заздалегідь придбана ліцензія на водовідведення, коли йдеться лише про впровадження системи водопостачання, дозволяє припускати появу аналогічного тендеру вже на систему ІРК з водовідведення з уже заздалегідь визначеним переможцем. - Подані переможцем аналогічні договори : -№388 від 10.08.2018 р. «Створення інформаційного комплексу системи мереж водопостачання (315,2 км) м. Луцьк на базі комп'ютерної програми «РІКОМ»» Вартість -815670.00 грн. - № 209 від 04.03.2019 р. «Розрахунок гідравлічної моделі системи водопостачання м. Луцьк на базі комп'ютерної програми «РІКОМ»» Вартість - 445500.00 грн. повністю збігаються з назвою тендерної закупівлі «Створення інформаційно-розрахункового комплексу систем мереж водопостачання (424 км) м. Чернівці та придбання ліцензії на право використання програмного забезпечення розрахунково-інформаційного комплексу для мереж водопостачання і водовідведення в частині водопостачання». Необхідно відзначити збіг багатьох параметрів для створення ІРК двох міст – Луцьк та Чернівці а саме: 1) населення Чернівці = 263 тисячі осіб; довжина мереж водопостачання = 414 км. 2) населення Луцька = 214 тисяч осіб; довжина мереж водопостачання = 315 км. Основна відмінність- у вартості робіт зі створення аналогічних ІРК одним і тим самим виконавцем - ТОВ "РІКОМ". Вартість створення ІРК для міста Чернівці = 6228000.00 грн , а вартість виконаних робіт по місту Луцьк (з оплатою ліцензії ) склала -1661170.00 грн. Різниця вартості майже за одну і ту ж роботу з тим самим Виконавцем становитиме для КП» Чернівціводоканал» суму рівну 4566830.00 грн !! Чи не надто велика різниця, коли в Україні війна, негативний дефіцит бюджету країни, зруйновані міста та їх інфраструктура, сотні тисяч людей без житла? Думаємо, що це інформація для серйозного аналізу для керівництва міста. На підставі вищезазначених фактів ми приходимо до висновку про наявність корупційної та антиконкурентної складової в проведенні даної тендерної закупівлі. Відповідно до статті 18 Закону "Про публічні закупівлі" вимагаємо скасування даної закупівлі, яка, на нашу думку, була організована на користь певного учасника. Ми сподіваємося на Вашу увагу до цього питання і очікуємо негайного розгляду наших аргументів.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"" 4 400 000,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО РІКОМ" 6 228 000,00
UAH з ПДВ
6 228 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 квітня 2024 18:05
Електронний підпис
02 квітня 2024 18:05
Електронний підпис
02 квітня 2024 18:03
Д 1. п.ІІІ.3.1.1. Дипломи.pdf.p7s

Публічні документи

11 квітня 2024 15:44
Електронний підпис
11 квітня 2024 15:44
Наказ директор.pdf.p7s
11 квітня 2024 15:44
Статут.pdf.p7s
11 квітня 2024 15:44
Наказ директор.pdf
11 квітня 2024 15:44
Статут.pdf
11 квітня 2024 15:44
Довідка.pdf.p7s
11 квітня 2024 15:44
Довідка.pdf
11 квітня 2024 15:44
Ю Довідка.pdf.p7s
11 квітня 2024 15:44
Ю Довідка.pdf
01 квітня 2024 20:34
Електронний підпис
01 квітня 2024 20:34
Електронний підпис
01 квітня 2024 20:33
32 Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2024 20:33
29 Захист довкілля.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
29 Захист довкілля.pdf
01 квітня 2024 20:33
3 Санкції.pdf
01 квітня 2024 20:33
26-4 Статут.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
3 Санкції.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
30 Персональні дані.pdf
01 квітня 2024 20:33
26-3 Наказ директор.pdf
01 квітня 2024 20:33
27-1 ІПН Рибачук Л Ю.pdf
01 квітня 2024 20:33
26-4 Статут.pdf
01 квітня 2024 20:33
27-2 Паспорт Рибачук Л Ю.pdf
01 квітня 2024 20:33
30 Персональні дані.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
27-1 ІПН Рибачук Л Ю.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
26-3 Наказ директор.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
9-4 Програма GCC PIKOM.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
23 Довідка працівники.pdf
01 квітня 2024 20:33
6-5 Договір №498.pdf
01 квітня 2024 20:33
23-2 Трудові книжки.pdf
01 квітня 2024 20:33
1-2 Субпідрядники.pdf
01 квітня 2024 20:33
6-3 Договір ПЗ ВВ №2_421.pdf
01 квітня 2024 20:33
9-2 Програма РІКОМ.pdf
01 квітня 2024 20:33
6-5 Договір №498.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
1-1 Особливості 1178.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
9-4 Програма GCC PIKOM.pdf
01 квітня 2024 20:33
6-1 Договір №1_551 ПЗ ВП.pdf
01 квітня 2024 20:33
6-3 Договір ПЗ ВВ №2_421.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
6-1 Договір №1_551 ПЗ ВП.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
23-2 Трудові книжки.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
1-2 Субпідрядники.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:33
8 Довідка мат.-тех. база.pdf
01 квітня 2024 20:33
1-1 Особливості 1178.pdf
01 квітня 2024 20:33
9-2 Програма РІКОМ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС""

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО РІКОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС""
#13390391
Відхилено 4 400 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2024 12:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО РІКОМ"
#41821330
Переможець 6 228 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2024 12:26

Документи

09 квітня 2024 12:04
Електронний підпис
09 квітня 2024 12:03
Протокол 172 (1178).pdf

Документи

09 квітня 2024 12:26
Довідка НАЗК
09 квітня 2024 12:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2024 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО РІКОМ"
#41821330
6 228 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2024 12:26
Довідка НАЗК
09 квітня 2024 12:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2024 16:52
Додаток до договору №373-01-1 ТОВ РІКОМ.pdf укладений
18 квітня 2024 16:50
Договір №373-01-1 ТОВ РІКОМ.pdf укладений
18 квітня 2024 16:50