Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2024-03-26-009187-a 5b86671b8d8844b4b699e63a08c8e4db
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломійчук Ксенія Миколаївна

+380347625034 scrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Снятинська багатопрофільна лікарня" Снятинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01993635
Місцезнаходження: 78300, Україна , Івано-Франківська обл., місто Снятин, Стефаника, 2
Контактна особа: Соломійчук Ксенія Миколаївна
+380347625034
scrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2024 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2024 15:16
Початок аукціону: 29 квітня 2024 12:00
Початок аукціону: 29 квітня 2024 12:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


послуги з прання, сушіння та прасування медичної білизни, спеціального одягу і засобів індивідуального захисту

послуги з прання, сушіння та прасування медичної білизни, спеціального одягу і засобів індивідуального захисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограм
Послуги з прання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78301, Україна, Івано-Франківська область, місто Снятин, вулиця Стефаника, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Виконавцем Послуги здійснюються Замовником щомісячно протягом 30 календарних днів з дати підписання Актів приймання-передачі наданих послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку. Розрахунки здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2024 15:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 квітня 2024 20:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 20:40
ТД прання 2024 _ Додатки.docx
22 квітня 2024 20:39
ТД прання 2024.docx
22 квітня 2024 20:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2024 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 20:40
ТД прання 2024 _ Додатки.docx
26 березня 2024 15:11
ТД послуги з прання ДОДАТКИ.doc
22 квітня 2024 20:39
ТД прання 2024.docx
26 березня 2024 15:11
ТД послуги з прання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник, надайте чітку аргументацію, якими нормативно правовими документами передбачено обов’язкова наявність в Учасника саме працівника пральні за посадою машиніст із прання? А також, надайте перелік документів, які саме необхідні, які підтверджують наявність у працівника учасника навчання за професією машиніст із прання згідно вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації?
Дата подання: 27 березня 2024 11:02
Дата відповіді: 22 квітня 2024 20:44
Згідно з пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей», Замовником встановлена вимога про надання Учасником у складі тендерної пропозиції копію документу, який підтверджує наявність у працівника учасника навчання за професією машиніст із прання. Дана вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки Замовник з широкого переліку професій згідно Класифікатора професій Класс: 8264 Робітники, що обслуговують машини для вибілювання, фарбування та чищення, де зазначено, які саме працівники залучаються до роботи в пральні ставить вимогу про наявність працівника саме машиніста із прання. Як наслідок така вимога надає можливість взяти участь лише тих Учасників, які мають саме такого працівника. Слід зазначити, що згідно класифікатора професій саме професії зазначеної Замовником у тендерній документації, як машиніст із прання немає, натомість в класифікаторі професій є машиніст із прання та ремонту спецодягу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження та рішення Антимонопольного комітету України взяті до уваги, відповідні зміни внесені до Тендерної документації.
Шановний Замовнику, що означає наявність медичного цеху для прання білизни медичних закладів? І які саме документи повиненн надати учасник на підтвердження наявності медичного цеху?
Дата подання: 27 березня 2024 11:09
Дата відповіді: 22 квітня 2024 20:44
Вимога пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації "Технічні вимоги" - наявність медичного цеху для прання білизни медичних закладів (надати документальне підтвердження);
Відповідь: Ваші зауваження та рішення Антимонопольного комітету України взяті до уваги, відповідні зміни внесені до Тендерної документації.
Шановний Замовнику! Чому кваліфікаційний критерій, який встановлений в додатку 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей", а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Замовником повторно вимагається в Додатку 3 до тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору", а саме: вимоги про наявність виконання подібних Договорів.
Дата подання: 27 березня 2024 11:27
Дата відповіді: 22 квітня 2024 20:44
Якими нормами чинного законодавства України, передбачено включення даної вимоги про наявність виконання подібних Договорів до технічної специфікації?
Відповідь: Ваші зауваження та рішення Антимонопольного комітету України взяті до уваги, відповідні зміни внесені до Тендерної документації.
Шановний Замовнику! Якими законодавчими нормами передбачено наявність в учасника даної закупівлі дезінфекційної камери? Надайте чітку аргументацію щодо необхідності дезінфекційної камери, а також надайте перелік необхідних документів, які потрібно надати Учаснику на виконання даного пункту Додатку 2 до тендерної документаціяї?
Дата подання: 27 березня 2024 12:10
Дата відповіді: 22 квітня 2024 20:45
Згідно пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога до Учасника щодо наявності дезінфекційної камери. Оскільки Інструкцією зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 №293 не передбачено вимоги до пралень використовувати в процесі надання послуг з прання і сухого чищення дезінфекційної камери, дана вимога є дискримінаційною і дає можливість взяти участь в даній закупівлі Учасникам в яких є наявні дезінфікуючі камери.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження та рішення Антимонопольного комітету України взяті до уваги, відповідні зміни внесені до Тендерної документації.
ВИМОГА до Замовника щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2024 12:08
Дата відповіді: 22 квітня 2024 20:45
Уповноваженій особі з проведення закупівель КНП "Снятинської багатопрофільної лікарні" Снятинської міської ради Соломійчук Ксенії Миколаївні Шановний Замовнику! 1. Згідно з вимогами пункту 3.2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей) до Тендерної документації на закупівлю послуг ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-009187-a, Замовник вимагає від Учасників надання у складі пропозиції копії аналогічних договорів, з актами (або без) щодо надання послуг не менше 2 (двох) вказаних в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022-2023 рр. (один Договір за 2022 р. та один Договір за 2023 рік). Вважаємо вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копії аналогічних договорів, з актами (або без) щодо надання послуг не менше 2 (двох) вказаних в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022-2023 рр. (один Договір за 2022 р. та один Договір за 2023 рік), дискримінаційною по відношенню до Скаржника, зважаючи на наступні обставини. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Під час встановлення кваліфікаційного критерію «досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» - є вимога про надання аналогічних договорів не менше одного за кожен рік: 2022 та 2023. ЗУ «Про публічні закупівлі» не дає дозволу замовнику встановлювати додаткові обмежувальні критерії у кваліфікаційному критерію «наявність аналогічного досвіду», в тому числі – не дозволяє встановлювати часові рамки виконання аналогічних договорів. Основною метою встановлення кваліфікаційного критерію для учасників є – переконатися у спроможності учасника до виконання робіт за предметом закупівлі. Задля цього достатнім є встановити – чи надавалися учасником раніше послуги з прання та сухого чищення і чи задовільна якість таких робіт. Фактично не має значення чи роботи виконувалися у 2022 чи у 2023 чи у 2024 році. Свобода господарської діяльності (т. 6 ГК України) дозволяє підприємствам обирати напрям діяльності на свій розсуд. Встановлена Замовником вимога призвела до обмеження надання підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником документами за певний період часу. Така вимога суттєво обмежує коло учасників. Встановлення даної вимоги зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження. Як наслідок, виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2022 рік та не менше одного договору, що виконано за 2023 році, що є дискримінаційним по відношенню до учасників, які розпочали свою господарську діяльність в 2023 році та 2024 році. 2. Окрім цього Замовником у пункту 2.2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей) до Тендерної документації, встановлено вимогу Учаснику надати копію документу, який підтверджує наявність у працівника учасника навчання за професією машиніст із прання. Учасник вважає, що ця вимога є дискримінаційною, оскільки згідно чинного трудового законодавства та згідно частини 3 ст. 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організацію структуру, встановлює чисельність працівників і визначає штатний розпис. Замовник з широкого переліку професій згідно Класифікатора професій Класс: 8264 Робітники, що обслуговують машини для вибілювання, фарбування та чищення, де зазначено, які саме працівники залучаються до роботи в пральні ставить вимогу про наявність працівника саме машиніста із прання. Слід зазначити, що згідно класифікатора професій саме професії зазначеної Замовником у тендерній документації, як машиніст із прання немає, натомість в класифікаторі професій є машиніст із прання та ремонту спецодягу. Також, Вами як Замовником в тендерній документації не надав обґрунтування в чому полягає необхідність мати в складі працівників пральні саме машиніста із прання. Окрім цього, Замовником не вказано, які саме мають бути надані підтверджувальні документи, що підтверджують наявність у працівника учасника навчання за професією машиніст із прання. Як наслідок, така вимога надає можливість взяти участь лише тих Учасників, які мають саме такого працівника з копією документу, який підтверджує наявність у працівника учасника навчання за професію машиніст із прання. 3. Замовником у пункту 2.2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей) до Тендерної документації, встановлено вимогу Учаснику надати копію посвідчень та протоколів проходження навчання відповідальної особи за охорону праці, пожежної безпеки, надання першої домедичної допомоги, НПАОП 93.0-1.06-97 Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень, НПАОП 93.01-1.04-97. Правила охорони праці для підприємств хімічного чищення і фарбування одягу. Дана вимога є дискримінаційною, так як взяти участь зможуть лише ті Учасники, які проводять господарську діяльність хімічного чищення і фарбування одягу. Предметом даної закупівлі є послуги з прання, сушіння та прасування медичної білизни, спеціального одягу і засобів індивідуального захисту (98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення за ДК 021:2015 СРV). Яке відношення до послуг з прання медичної білизни, спеціального одягу і засобів індивідуального захисту мають послуги з хімічного чищення і фарбування одягу, якщо вони не входять до предмету даної закупівлі, Вами, як Замовником не обґрунтовано. А отже, дана вимога тендерної документації про необхідність надати Учасником саме посвідчення НПАОП 93.01-1.04-97. Правила охорони праці для підприємств хімічного чищення і фарбування одягу, є безпідставною та не аргументованою. 4. Згідно пункту 1 Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації Замовник зазначив вимогу для Учасника надати наявність медичного цеху для прання білизни медичних закладів (надати документальне підтвердження). Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що значно звужує коло Учасників, які зможуть взяти участь у даній закупівлі. Вимоги до приміщення пральні та вимоги до якості надання послуг встановлені «Інструкцією зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я» затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 №293 (надалі – Інструкція). Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Інструкції приміщення пральні повинно бути розділено на чисту і брудну зони із гігієнічним бар’єром. Необхідно забезпечити такі умови експлуатації машин при закритих дверях пральні, за якими неможливо переміщення повітря між чистою і брудною зонами. В даній Інструкції не зазначено про обов’язковість наявності медичного цеху для пралень, які надають послуги з прання і сухого чищення медичної білизни, спеціального одягу та засобів індивідуального захисту. Тому дана вимога є безпідставна та недоречна, та Вами як Замовником не аргументовано підстави наявності в пральні медичного цеху для прання білизни медичних закладів. Слід зазначити, що про дотримання Учасником всіх санітарних норм може свідчити наявність Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта пральні. Як наслідок, сукупність таких необґрунтованих вимог з боку Замовника, можуть свідчити про узгоджені дії, про можливу змову Замовника закупівлі послуг із певним постачальником послуг, який уже має у своєму розпорядженні вказані гарантійні листи, або має домовленість з виробником про їх отримання. Просимо внести зміни до Тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства. ФОП СЕМЕНЮК Д.П. _____________________________
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження та рішення Антимонопольного комітету України взяті до уваги, відповідні зміни внесені до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-03-26-009187-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Семенюк Денис Петрович, Код ЄДРПОУ:3171805613
Дата подання: 29 березня 2024 11:38
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури відкриті торги на закупівлю послуг ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання, сушіння та прасування медичної білизни, спеціального одягу і засобів індивідуального захисту)
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури відкриті торги на закупівлю послуг ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання, сушіння та прасування медичної білизни, спеціального одягу і засобів індивідуального захисту) Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами та недискримінації Учасників: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Комунальним некомерційним підприємством " Снятинська багатопрофільна лікарня" Снятинської міської ради оголошена закупівля за предметом Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання, сушіння та прасування медичної білизни, спеціального одягу і засобів індивідуального захисту) за ідентифікатором закупівл UA-2024-03-26-009187-a і, очікувана вартість закупівлі – 150 000.00 Гривня (з ПДВ), кінцевий термін подання тендерних пропозицій – до 03.04.2024 до 15:16 год. (далі – Закупівля). Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з частиною 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації. Відповідно до пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі за текстом Особливості) встановлено, що скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення та вимог до них, що закріплені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Нижченаведені вимоги по відношенню до мене, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують мої законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», предметом та підставами скарги є наступне. По-перше: Згідно з вимогами пункту 3.2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей) до Тендерної документації на закупівлю послуг ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-009187-a, Замовник вимагає від Учасників надання у складі пропозиції копії аналогічних договорів, з актами (або без) щодо надання послуг не менше 2 (двох) вказаних в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022-2023 рр. (один Договір за 2022 р. та один Договір за 2023 рік). Вважаємо вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копії аналогічних договорів, з актами (або без) щодо надання послуг не менше 2 (двох) вказаних в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022-2023 рр. (один Договір за 2022 р. та один Договір за 2023 рік), дискримінаційною по відношенню до Скаржника, зважаючи на наступні обставини. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Під час встановлення кваліфікаційного критерію «досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» - є вимога про надання аналогічних договорів не менше одного за кожен рік: 2022 та 2023. ЗУ «Про публічні закупівлі» не дає дозволу замовнику встановлювати додаткові обмежувальні критерії у кваліфікаційному критерію «наявність аналогічного досвіду», в тому числі – не дозволяє встановлювати часові рамки виконання аналогічних договорів. Основною метою встановлення кваліфікаційного критерію для учасників є – переконатися у спроможності учасника до виконання робіт за предметом закупівлі. Задля цього достатнім є встановити – чи надавалися учасником раніше послуги з прання та сухого чищення і чи задовільна якість таких робіт. Фактично не має значення чи роботи виконувалися у 2022 чи у 2023 чи у 2024 році. Свобода господарської діяльності (т. 6 ГК України) дозволяє підприємствам обирати напрям діяльності на свій розсуд. Встановлена Замовником вимога призвела до обмеження надання підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником документами за певний період часу. Я, ФОП Семенюк Денис Петрович, як потенційний учасник цієї Закупівлі, здійснюю господарську діяльність та надаю послуги з прання білизни, у тому числі і медичної білизни з 04.12.2023 про що свідчить витяг ЄДРЮОФОП про реєстрацію мене, як підприємцю. Зважаючи на таку дискримінаційну вимогу щодо надання аналогічних договорів за 2022 та 2023 років прямо обмежує моє право на участь у даній закупівлі, адже ніяк не можу надати не існуючих договорів. При цьому, досвід виконання аналогічних договорів у мене є за період здійснення підприємницької діяльності. Таким чином, наведена вище вимога суттєво обмежує коло учасників. Встановлення даної вимоги зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження. Крім наведеного, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалила ряд рішень про визнання аналогічних вимог Замовника щодо надання послуг не менше 2 (двох) вказаних в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022-2023 рр. (один Договір за 2022 р. та один Договір за 2023 рік), зазначивши, що дана вимога є дискримінаційною та зобов’язувала внести зміни до тендерної документації, зокрема, Рішення АМКУ № 511 -р/пк-пз від 14.01.2021. Як наслідок, виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2022 рік та не менше одного договору, що виконано за 2023 році, що є дискримінаційним по відношенню до учасників, які розпочали свою господарську діяльність в 2023 році та 2024 році. По-друге: Окрім цього Замовником у пункті 2.2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей) до Тендерної документації, встановлено вимогу Учаснику надати копію документу, який підтверджує наявність у працівника учасника навчання за професією машиніст із прання. Учасник вважає, що ця вимога є дискримінаційною, оскільки згідно чинного трудового законодавства та згідно частини 3 ст. 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і визначає штатний розпис. Замовник з широкого переліку професій згідно Класифікатора професій ДК 003:2010 затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28 липня 2010 р. N 327, Клас: 8264 Робітники, що обслуговують машини для вибілювання, фарбування та чищення, де зазначено, які саме працівники залучаються до роботи в пральні ставить вимогу про наявність працівника саме машиніста із прання. Слід зазначити, що згідно класифікатора професій саме професії зазначеної Замовником у тендерній документації, як машиніст із прання немає, натомість в класифікаторі професій є машиніст із прання та ремонту спецодягу. Замовник в тендерній документації не надав обґрунтування в чому полягає необхідність мати в складі працівників пральні саме машиніста із прання. А також, Замовником не вказано, які саме мають бути надані підтверджувальні документи, що підтверджують наявність у працівника учасника навчання за професією машиніст із прання. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалила ряд рішень про те, що встановлення в тендерній документації вимоги про наявність працівника саме відповідної професії є дискримінаційною та зобов’язувала внести зміни до тендерної документації, зокрема, Рішення АМКУ №1553-р/пз від 28.01.2021. Як наслідок, така вимога надає можливість взяти участь лише тим Учасникам, які мають саме такого працівника з копією документу, який підтверджує наявність у працівника учасника навчання за професією машиніст із прання. По-третє: Замовником у пункті 2.2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей) до Тендерної документації, встановлено вимогу Учаснику надати копію посвідчень та протоколів проходження навчання відповідальної особи за охорону праці, пожежної безпеки, надання першої домедичної допомоги, НПАОП 93.0-1.06-97 Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень, НПАОП 93.01-1.04-97. Правила охорони праці для підприємств хімічного чищення і фарбування одягу. Дана вимога у частині вимоги про надання копії посвідчення та протоколів проходження відповідальною особою навчання з НПАОП 93.01-1.04-97. Правила охорони праці для підприємств хімічного чищення і фарбування одягу є дискримінаційною, так як взяти участь зможуть лише ті Учасники, які проводять господарську діяльність з надання послуг хімічного чищення і фарбування одягу. Предметом даної закупівлі є послуги з прання, сушіння та прасування медичної білизни, спеціального одягу і засобів індивідуального захисту (98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення за ДК 021:2015 СРV). Яке відношення до послуг з прання медичної білизни, спеціального одягу і засобів індивідуального захисту мають послуги з хімічного чищення і фарбування одягу, якщо вони не входять до предмету даної закупівлі, Замовником не обґрунтовано, та умовами договору про закупівлю не передбачено А отже, дана вимога тендерної документації про необхідність надати саме посвідчення НПАОП 93.01-1.04-97. Правила охорони праці для підприємств хімічного чищення і фарбування одягу, є безпідставною, не аргументованою, та неправомірною По-четверте: Згідно пункту 1 Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації Замовник зазначив вимогу для Учасника надати наявність медичного цеху для прання білизни медичних закладів (надати документальне підтвердження). Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що значно звужує коло Учасників, які зможуть взяти участь у даній закупівлі. Вимоги до приміщення пральні та вимоги до якості надання послуг встановлені «Інструкцією зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я» затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 №293 (надалі – Інструкція №293). Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Інструкції №293 приміщення пральні повинно бути розділено на чисту і брудну зони із гігієнічним бар’єром. Необхідно забезпечити такі умови експлуатації машин при закритих дверях пральні, за якими неможливо переміщення повітря між чистою і брудною зонами. В даній Інструкції №293 не зазначено про обов’язковість наявності медичного цеху для пралень, які надають послуги з прання і сухого чищення медичної білизни, спеціального одягу та засобів індивідуального захисту. Тому дана вимога є безпідставна та недоречна, та Замовником не аргументовано підстави наявності в пральні медичного цеху для прання білизни медичних закладів. Слід зазначити, що про дотримання Учасником всіх санітарних норм може свідчити наявність Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта пральні. По-п’яте: Замовник згідно пункту 1 Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації зазначив вимогу для Учасника надати підтвердження наявності дезінфекційної камери (надати документальне підтвердження та вказати на схемі). Така вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки жодними нормами законодавства така вимога не передбачена, а тільки звужує коло учасників, які зможуть взяти участь у даній закупівлі. Як зазначалося Скаржником вище, вимоги до приміщення пральні та вимоги до якості надання послуг встановлені Інструкцією №293. Так, в розділі VII Інструкції №293 чітко розписано процес дезінфекції і прання білизни. Пунктом 1 розділу VII Інструкції №293 зазначено, що білизну можна дезінфікувати кип’ятінням, обробкою водяною парою або дезінфікуючими засобами, а також термічним і хіміко-термічним методами. Поєднання прання з дезінфекцією допускається лише в пральних машинах під час обертання білизни і рідини. Згідно пункту 11 Інструкції №293 У пральні повинна розташовуватися щонайменше одна пральна машина, яка дає можливість проводити хіміко-термічне дезінфікуюче прання. Жодної вимоги щодо наявності у пральні дезінфекційної камери в Інструкції №293 не зазначено, натомість розписано вимоги до процесу дезінфекції, які мають здійснюватися під час надання послуг з прання. Слід зазначити, що Замовником встановлено вимогу в пункті 1 Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації, яка передбачає надання інформації щодо процесу дезінфекції медичної білизни, а саме надати технологію методики прання. Так, методика прання та оброблення медичної білизни повинна включати опис виробничого процесу прання, а саме збір: зберігання і транспортування брудної білизни, приймання та сортування білизни в пральні, прання і дезінфекція медичної білизни, сушіння, прасування, ремонт і комплектування білизни, видача, транспортування чистої білизни згідно вимог Інструкції №293, а тому вимога щодо наявності дезінфекційної камери, яка на українському ринку коштує від 100 000 грн. до 300 000, а її функціональне призначення не забезпечує технологічно проведення дезінфекції предмету закупівлі, зокрема медичної білизни, є дискримінаційною та неправомірною По-шосте: Згідно пункту 1 Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації Замовник зазначив вимогу для Учасника наявність досвіду виконання подібних Договорів. Дана вимога Замовника не містить конкретики, які саме подібні Договори має надати Учасник і, що саме на виконання даної вимоги має надати Учасник. Слід зауважити, що поняття подібного Договору є тотожним до поняття аналогічного Договору. Враховуючи, що дана вимога повторюється з вимогою кваліфікаційного критерію, який встановлений в додатку 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей", а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, виникає питання на підставі, яких законодавчих актів Замовником було включено кваліфікаційний критерій до технічної специфікації. Як наслідок, включення даної вимоги до технічної специфікації тендерної документації є неправильним, що призводить до омани Учасника. Як наслідок, сукупність таких необґрунтованих вимог з боку Замовника, можуть свідчити про узгоджені дії, про можливу змову Замовника закупівлі послуг із певним постачальником послуг, який уже має у своєму розпорядженні вказані документи, які підтверджують наведені дискримінаційні вимоги Замовника задля звуження чи обмеження конкуренції учасників закупівлі. Оскільки вказані спірні вимоги в оскаржуваній тендерній документації є незаконними та дискримінаційними, Замовник порушив ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушує моє право на участь у даній закупівлі та на рівне ставлення до учасників закупівлі та забезпечення конкурентної процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови (вимоги) зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України. Додатки: 1. Витяг з ЄДРЮОФОП; 2. Копія Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта пральні; 3. Копія витягу з Класифікатора професій ДК 003:2010 затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28 липня 2010 р. N 327. Фізична особа-підприємець Семенюк Денис Петрович _____________________ (підпис)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2024 18:09
рішення від 01.04.2024 № 5743.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2024 18:08
рішення від 09.04.2024 № 6326.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2024 12:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету України взяте до уваги та внесені відповідні зміни до Тендерної документації.

Документи подані скаржником

29 березня 2024 11:35
скарга Снятин.pdf
29 березня 2024 11:35
класифікатор професій.pdf
29 березня 2024 11:35
НОВИЙ Витяг Семенюк.pdf
29 березня 2024 11:36
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

01 квітня 2024 18:08
рішення від 01.04.2024 № 5743.pdf
12 квітня 2024 12:46
рішення від 09.04.2024 № 6326.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Григорчак Константин Валентинович 134 000,00
UAH з ПДВ
134 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Семенюк Денис Петрович 141 500,00
UAH з ПДВ
141 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 травня 2024 10:00
Електронний підпис
02 травня 2024 09:56
Довідка НАЗК.zip
02 травня 2024 09:56
Витяг МВС.zip
27 квітня 2024 10:39
Електронний підпис
27 квітня 2024 10:25
Акт СЕС 2023 (1).pdf
27 квітня 2024 10:25
Звіт управ. с-ми якості.PDF
03 квітня 2024 14:19
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:17
Договір оренди ТЗ.PDF
03 квітня 2024 14:05
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:04
526-04-24 Довідка ліцензія.PDF
03 квітня 2024 14:04
513-04-24 Довідка про ТЗ.PDF
03 квітня 2024 14:03
Трудова Чуфус.PDF
03 квітня 2024 14:03
Трудова Старунська.PDF
03 квітня 2024 14:03
Трудова Онуфрак.PDF
03 квітня 2024 14:03
Трудова Волощук.PDF
03 квітня 2024 14:03
Медична книжка Чуфус О.PDF
03 квітня 2024 14:03
Медична книжка Гегна М.PDF
03 квітня 2024 14:03
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

26 квітня 2024 14:10
Електронний підпис
26 квітня 2024 14:10
Електронний підпис
26 квітня 2024 14:09
ЗВІТ (2).PDF.p7s
26 квітня 2024 14:09
ЗВІТ (2).PDF
26 квітня 2024 14:09
2 проект договору.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
2 проект договору.pdf
26 квітня 2024 14:09
цінова пропозиція.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2024 14:09
7.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
7.pdf
26 квітня 2024 14:09
6.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
6.pdf
26 квітня 2024 14:09
5.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
5.pdf
26 квітня 2024 14:09
4.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
4.pdf
26 квітня 2024 14:09
Довідка працівники.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
Довідка працівники.pdf
26 квітня 2024 14:09
3.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
3.pdf
26 квітня 2024 14:09
2.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
2.pdf
26 квітня 2024 14:09
1.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
1.pdf
26 квітня 2024 14:09
довідка законодавство.pdf
26 квітня 2024 14:09
ГЛ санкції.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
ГЛ санкції.pdf
26 квітня 2024 14:09
технічна специфікація.pdf
26 квітня 2024 14:09
ГЛ неякісне прання.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
ГЛ неякісне прання.pdf
26 квітня 2024 14:09
Гл пошкоджена білизна.pdf
26 квітня 2024 14:09
відомості.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
відомості.pdf
26 квітня 2024 14:09
план приміщення.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
план приміщення.pdf
26 квітня 2024 14:09
ГЛ 24 год.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
ГЛ 24 год.pdf
26 квітня 2024 14:09
ГЛ 6 год.pdf
26 квітня 2024 14:09
Декларація 2023 (3) (5).pdf.p7s
26 квітня 2024 14:09
Декларація 2023 (3) (5).pdf
26 квітня 2024 14:09
ГЛ 6 год.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
Електронний підпис
02 квітня 2024 17:47
Електронний підпис
02 квітня 2024 17:47
цінова пропозиція.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
цінова пропозиція.pdf
02 квітня 2024 17:47
лист субпідрядник.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
лист субпідрядник.pdf
02 квітня 2024 17:47
лист згода працівники.pdf
02 квітня 2024 17:47
виписка ФОП Семенюк.pdf
02 квітня 2024 17:47
Довідка аб.14 п.47.pdf
02 квітня 2024 17:47
НОВИЙ Витяг Семенюк.pdf
02 квітня 2024 17:47
витяг ФОП Семенюк.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
Довідка аб.14 п.47.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
довідка ліцензія.pdf
02 квітня 2024 17:47
виписка ФОП Семенюк.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
довідка ліцензія.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
витяг ФОП Семенюк.pdf
02 квітня 2024 17:47
НОВИЙ Витяг Семенюк.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
Посвідчення з ОП.pdf
02 квітня 2024 17:47
штатний розпис.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
довідка МТБ.pdf
02 квітня 2024 17:47
довідка потужності.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
трудові книжки.PDF
02 квітня 2024 17:47
трудові книжки.PDF.p7s
02 квітня 2024 17:47
техпаспорт сітроен.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
договір суборенди 01 23.PDF
02 квітня 2024 17:47
Довідка працівники.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
Посвідчення з ОП.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
договір акт лист Пазяк.PDF
02 квітня 2024 17:47
Витяг з протоколу ОП.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
довідка транспр.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
Витяг з протоколу ОП.pdf
02 квітня 2024 17:47
довідка транспр.pdf
02 квітня 2024 17:47
Довідка працівники.pdf
02 квітня 2024 17:47
довідка потужності.pdf
02 квітня 2024 17:47
довідка МТБ.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
техпаспорт сітроен.pdf
02 квітня 2024 17:47
штатний розпис.pdf
02 квітня 2024 17:47
технічна вимога.pdf
02 квітня 2024 17:47
Висновок СЕС.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
довідка медичний цех.pdf
02 квітня 2024 17:47
методика прання.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
довідка дезкамера.pdf
02 квітня 2024 17:47
Висновок СЕС.pdf
02 квітня 2024 17:47
довідка довкілля.pdf
02 квітня 2024 17:47
довідка дезкамера.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
методика прання.pdf
02 квітня 2024 17:47
довідка довкілля.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:47
технічна вимога.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Григорчак Константин Валентинович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП Семенюк Денис Петрович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Григорчак Константин Валентинович
#2533502416
Переможець 134 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2024 20:46

Документи

29 квітня 2024 20:46
Довідка НАЗК
29 квітня 2024 20:46
Електронний підпис
29 квітня 2024 20:44
Протокол № 77
29 квітня 2024 12:23
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2024 20:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Григорчак Константин Валентинович
#2533502416
134 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 квітня 2024 20:46
Довідка НАЗК
29 квітня 2024 20:46
Електронний підпис
29 квітня 2024 20:44
Протокол № 77
29 квітня 2024 12:23
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 травня 2024 13:58
Договір № 110 укладений
09 травня 2024 13:56