Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №11" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03293758 |
Місцезнаходження: | 61129, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Тракторобудівників, будинок 105-А |
Контактна особа: |
Вікторія КОРОЛЕВИЧ 380990052102 viktoriakorolevic@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 389 460,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 947,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 7 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,3% в сумі 7168.38 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на договір між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником відповідно до п.47 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7168.38 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право проводити авансові платежі Підряднику у розмірі 30% від загальної суми Договору для закупки матеріальних ресурсів, згідно рахунку-фактури, протягом 5-ти (п`яти) банківських днів з дати отримання такого рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться по етапно у безготівковій формі на підставі підписаних типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», за наявності фінансування, оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у національній валюті України. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 11:45 |
перелік змін, що в носяться до тендерної документації.pdf | |
27 березня 2024 11:44 |
Тендерна документація (Нова редакція).doc | |
26 березня 2024 14:59 |
вр Капітальний ремонт рентгенодіагностичного кабінету КНП (1).pdf | |
26 березня 2024 14:59 |
Додаток 4 Проект договору про закупівлю (Договір підряду).docx | |
26 березня 2024 14:59 |
Додаток 5 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – завантажено окремим файлом.docx |
27 березня 2024 11:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2024 11:45 |
перелік змін, що в носяться до тендерної документації.pdf
|
|||
27 березня 2024 11:44 |
Тендерна документація (Нова редакція).doc
|
|||
26 березня 2024 14:59 |
вр Капітальний ремонт рентгенодіагностичного кабінету КНП (1).pdf
|
|||
26 березня 2024 14:59 |
Додаток 4 Проект договору про закупівлю (Договір підряду).docx
|
|||
26 березня 2024 14:59 |
Додаток 5 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – завантажено окремим файлом.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000037 ● 6d73cc9048074b818fe2702af353cb25
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2024
№ 61
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 08.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2024 № 61
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-03-26-008843-a 26.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-10 16:39:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт рентгенодіагностичного кабінету КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-26-008843-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Чому в п 3.1. «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації не враховано зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
4. Відповідно до умов п.2 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати Довідку за формою 2. На підтвердження інформації, яка вказана в зазначеній Довідці, учасник повинен додати копії документів, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників: інженер-проектувальник (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції, електромонтери, які мають групу з електробезпеки ІІІ в електроустановках напругою до 1000 В, слюсарі-сантехніки, плиточники, маляри, штукатури.
На вищезазначену вимогу учасником ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ", надано лише кваліфікований сертифікат інженера-проектувальника.
Крім того, відповідно до п. 2.3. Додатку №1 до тендерної документації встановлена вимога надання Посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці (не менше 3 працівників) разом з оригіналом/оригіналами чи копією/копіями протоколу/витягу з Протоколу/Виписки з Протоколу засідань комісії/ тощо з перевірки знань з питань охорони праці. На виконання зазначеної вимоги ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" надано Посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці тільки на одного працівника - головний електрик Водополов Олександр Олександрович. Інші посвідчення, надані у складі тендерної пропозиції, на працівників, інформація про яких не міститься у Довідці про наявність працівників та Цивільно-правових договорах, а саме: виконроб Паламарчук Василь Олексійович, директор - Волошин Олег Вікторович, виконроб - Багмет Едуард Анатолійович.
Чому тендерна пропозиція ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" не відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-15 14:28:17
Відповідь замовника на пояснення
На Ваш запит про надання пояснень та інформації повідомляємо наступне:
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості: Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Метод, що застосовано відповідно до Методики: Розрахунок очікуваної вартості робіт (послуг) здійснено на підставі проектно-кошторисної документації. Для розробки проектно-кошторисної документації було укладено договір на розробку проектної документації (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-19-006615-a) .
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації та затвердженогоЕкспертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт рентгенодіагностичного кабінету КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А».ЕкспертизапроведенаКИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ СУДОВИХ ЕКСПЕРТИЗ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ місто Київ.
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 2 535 631,00 грн з ПДВ., у тому числі: будівельні роботи – 1 522640,00.грн.; устаткування, меблі та інвентар –457 452,00 грн.; інші витрати – 555 539,00 грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ, а саме: 2 535 631,00 – (31 382,00 + 90 427,00)*1,2 = 2 389460,20 грн. у.ч. ПДВ.Документами на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (Експертний звіт (Позитивний) та зведений кошторисний розрахунок) які додаються.
2.На власному веб-сайті Замовником відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710:
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщенно та оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі https://11pol.city.kharkiv.ua/%d1%96%d0%bd%d1%84%d0%be%d1%80%d0%bc%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f-%d0%ba%d0%bd%d0%bf-%d0%bc%d1%96%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d1%96%d0%ba%d0%bb%d1%96%d0%bd%d1%96%d0%ba%d0%b0-%e2%84%961/
3. При підготовці тендерної документації було враховано зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024. В п 3.1. «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації з технічно/ механічних причин сталася помилка, а саме: підстава відповідно абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 викладена була в минулій редакції, яка відбулася в наслідок не збереження файла з зі змінами до тендерної документації. Наслідком помилки на момент затвердження і оприлюднення тендерної документації настала складна ситуація в місті з постійними обстрілами з боку росфйського агресората перебоїв постачання електричної енергії. Просимо врахувати, що саме ця підстава викладена відповідно до змін в п.4.1«Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» що свідчить що Замовником були враховані зміни », затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
4. Відповідно до умов п.2 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати Довідку за формою 2. Учасником було надано довідку відповідно вимог п.п.2.1 «Довідка* про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, за формою 2:» в якій вказано вісім працівників з який один працівник на постійній основі та займає посаду директора та сім працівників без посади за договорами ЦПХ.
На підтвердження інформації, яка вказана в зазначеній Довідці, учасник повинен додати копії документів, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників: інженер-проектувальник (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції, електромонтери, які мають групу з електробезпеки ІІІ в електроустановках напругою до 1000 В, слюсарі-сантехніки, плиточники, маляри, штукатури. Наймані люди на виконання обов’язків інженер-проектувальник (в частині кошторисної документації), електромонтери, слюсарі-сантехніки, плиточники, маляри, штукатури за договором ЦПХ, не є штатними працівниками, та не займають певні посади на підприємстві. Ці договори регулюються нормами Цивільного кодексу України. А відтак, на договори ЦПХ не поширюються норми Кодексу законів про працю України та інших нормативно-правових актів, які регулюють працю найманих працівників. У вимозі чітко зазначено що надати документи що до працівників на займаних посадах, згідно довідки наданої учасником працівники перебувають з Учасником у трудових відносинах на підставі цивільно правових договорів, та не займають певні посади. Інших вимог що підтверджують освіту та досвід роботи працівників за договором ЦПХ Замовником не було зазначено.
Відповідно до п. 2.3. Додатку №1 до тендерної документації встановлена вимога надання Посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці (не менше 3 працівників) разом з оригіналом/оригіналами чи копією/копіями протоколу/витягу з Протоколу/Виписки з Протоколу засідань комісії/ тощо з перевірки знань з питань охорони праці. На виконання зазначеної вимоги ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" надав посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці трьох працівників. В п. 2.3Додатку №1 до тендерної документації не зазначено що повинні надати посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці що до працівників які наведенні в довідки за формою 2.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника не було підстав відхиляти тендерну пропозицію учасника ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» з причин ненадання документа та/або інформації згідно з вимогами тендерної документації Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник прийняв до уваги висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби та прийняв рішення погодитися з висновком та здійснити заходи усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" та відмінити торги.
2024-04-24 09:21:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Згідно з інформацією наведеною в Протокольному рішенні замовника № 61 від 24.04.2024 відкриті торги відмінено через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
2024-05-08 11:25:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" |
2 007 726,72
UAH з ПДВ
|
2 007 726,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" #23915570 |
Рішення скасоване |
2 007 726,72
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 09:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2024 15:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" #23915570 |
Відхилено |
2 007 726,72
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 09:14
|