Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
2 372 000,00 UAH
UA-2024-03-26-008763-a ● 94786e6277a5406cacea6a2f26eea8c7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24548168 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Максим Панасенко +0532569173 max_panasenko1989@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 12:26 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 12:26 |
Очікувана вартість: | 2 372 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
494 штука
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2024
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 14:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 14:05 |
ДОДАТОК 1.docx | |
26 березня 2024 14:54 |
Тендерна документація.docx | |
26 березня 2024 14:54 |
ДОДАТОК 2.docx | |
26 березня 2024 14:54 |
ДОДАТОК 3.docx | |
26 березня 2024 14:54 |
ДОДАТОК 6.docx | |
26 березня 2024 14:54 |
ДОДАТОК 5.docx | |
26 березня 2024 14:54 |
ДОДАТОК 4.docx |
05 квітня 2024 14:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 квітня 2024 14:05 |
ДОДАТОК 1.docx
|
||||||
26 березня 2024 14:54 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
26 березня 2024 14:54 |
ДОДАТОК 2.docx
|
||||||
26 березня 2024 14:54 |
ДОДАТОК 3.docx
|
||||||
26 березня 2024 14:54 |
ДОДАТОК 6.docx
|
||||||
26 березня 2024 14:54 |
ДОДАТОК 5.docx
|
||||||
26 березня 2024 14:54 |
ДОДАТОК 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
листи
Дата подання: 27 березня 2024 16:45
Дата відповіді: 02 квітня 2024 17:09
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміні внесено.
Шановний замовнику, яким чином ви плануєте перевіряти легальність ліцензії на Windows? Звертаємо увагу що авторизцію на Windows може утримати БУДЬ ЯКИЙ учасник, це не дискримінація, лист надається усім без обмежень в кількості
Дата подання: 02 квітня 2024 15:19
Дата відповіді: 05 квітня 2024 14:07
З метою запобігання порушення авторського права (Статтею 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення “Порушення прав на об’єкт права інтелектуальної власності”, Частиною 1 статті 176 Кримінального кодексу України ) та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як БУДЬ-ЯКИЙ постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Також звертаємо Вашу увагу, що так звані підробні сертифікати справжності (COA) або з наклейкою GML знаходяться у вільно доступі до покупки в мережі інтернет. Тому не маючи відповідного досвіду розпізнавання міток, водяних знаків, зображення Moire, типу паперу та його багатошаровості не можливо достовірно впевнитись в справжності цих сертифікатів та наліпок.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено відповідні зміни.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-03-27-000011 • c3fa4ec7c0d047f38d58c2032b917d5c
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-27
•
16:50
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
2 369 857,00
UAH з ПДВ
|
2 369 857,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОЛЬХОВСЬКИЙ СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" |
2 370 401,70
UAH з ПДВ
|
2 370 401,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" #3169712593 |
Переможець |
2 369 857,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 09:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2024 16:22
|
ДУ4424.pdf | зміни до договору |
06 червня 2024 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2024 16:17
|
4424.pdf | укладений |
06 червня 2024 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 44/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 17:08 |
Кінець періоду оскарження: | 27 квітня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 16 квітня 2024 17:07 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Зазначено у нижче прикріпленому файлі |
Документи:
16 квітня 2024 17:08
|
Електронний підпис |
16 квітня 2024 17:07
|
3С24.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-03-26-008763-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3169712593
Дата подання: 26 квітня 2024 17:51
Дата подання: 26 квітня 2024 17:51
Скарга на рішення Замовника про відміну відкритих торгів з особливостями
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2024 17:23
рішення від 30.04.2024 № 7625.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 17:23
інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2024 № 8210.pdf
Дата публікації: 09 травня 2024 13:34
рішення від 08.05.2024 № 8210.pdf
Дата публікації: 13 травня 2024 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунуто шляхом скасування рішення про відміну процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 28 травня 2024 09:39