Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100), брикет паливний вугільний
Очікувана вартість
6 033 000,00 UAH
UA-2024-03-26-008224-a ● 6152f82e350d4728b221337711d45fd2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області «Центральна районна лікарня» |
Код ЄДРПОУ: | 26418688 |
Місцезнаходження: | 68643, Україна , Одеська обл., Ізмаїльський р-н, с. Кам'янка, вул. Успенська, 95-А |
Контактна особа: |
Інна Воловенко +380484197504 buhgaltercrb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 13:16 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 13:16 |
Очікувана вартість: | 6 033 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 165,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
415 тонна
Вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
40 тонна
брикет паливний вугільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09111220-8 — Брикетоване вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 10:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 10:07 |
ТД зі змінами.docx | |
28 березня 2024 10:07 |
Додаток №4 (проєкт договору) зі змінами.docx | |
28 березня 2024 10:07 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
26 березня 2024 14:33 |
ТД.docx | |
26 березня 2024 14:33 |
Додаток №4 (проєкт договору).docx |
28 березня 2024 10:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2024 10:07 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
28 березня 2024 10:07 |
Додаток №4 (проєкт договору) зі змінами.docx
|
|||
28 березня 2024 10:07 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
26 березня 2024 14:33 |
ТД.docx
|
|||
26 березня 2024 14:33 |
Додаток №4 (проєкт договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Висновок СЕС
Дата подання: 29 березня 2024 12:31
Дата відповіді: 01 квітня 2024 11:19
Доброго дня, шановний Замовнику!
У додатку 3 до тендерної документації Ви вимагаєте надати
Оригінал або копію технічних умов виробника відповідно до яких виготовляється пропонована продукція, з наданням оригіналу або завіреної копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або довідку з посиланням на Реєстр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи(в якому повинна міститися інформація щодо наявності висновку ДСЕЕ на технічні умови відповідно до яких виробляється брикет паливний вугільний).
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для брикета паливного вугільного передбачено ДСТУ, в якому відсутні відомості про наявність будь-яких екологічних документів та сертифікатів на кшталт "Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи".
Просимо Вас відкоригувати Тендерну документацію, видаливши ці дискримінаційні та незаконні вимоги. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Гарного дня!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ознайомившись з Вашим зверненням, повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу другого п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (надалі – Особливості), у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу, що вищезазначена норма абзацу другого п. 29 Особливостей діє лише за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі.
Вказані Вами у зверненні документи, що вимагаються тендерною документацією, а саме оригінал або копія технічних умов виробника відповідно до яких виготовляється пропонована продукція та оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або довідку з посиланням на Реєстр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи(в якому повинна міститися інформація щодо наявності висновку ДСЕЕ на технічні умови відповідно до яких виробляється брикет паливний вугільний) вимагаються саме на брикет паливний вугільний, на який національний стандарт відсутній.
Зауважимо що в Україні діє ДСТУ 7493:2013 "ВУГІЛЛЯ БУРЕ, КАМ'ЯНЕ, АНТРАЦИТ І ВУГІЛЬНІ БРИКЕТИ. Правила приймання за якістю", проте застосування у даному випадку абзацу другого пункту 29 Особливостей не здійснюється, з урахуванням наступного:
відповідно до п. 13 ч. 1 Статті 1 Закону України «Про стандартизацію»:
«національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів»;
відповідно до п. 20 ч. 1 Статті 1 Закону України «Про стандартизацію»:
«стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері»;
відповідно до п. 2 ч. 1 статті 5 Закону України «Про стандартизацію»
Об’єктами стандартизації є:, зокрема
правила, процедури, функції, методи, діяльність чи її результати, включаючи продукцію, персонал, системи управління;
відповідно до ч. 2 статті 1 Закону України «Про стандартизацію» термін "продукція" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про підтвердження відповідності":
Відповідно до Закону України "Про підтвердження відповідності"
продукція - будь-який виріб, процес чи послуга, що виготовляється, здійснюється чи надається для задоволення суспільних потреб.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»:
продукція - речовина, препарат або товар, виготовлений у ході виробничого процесу.
Виходячи з вищенаведеного законодавцем чітко встановлено та розмежовані такі об’єкти стандартизації як правила та продукція.
В рамках даної закупівлі предметом закупівлі є брикет паливний вугільний, який є продукцією (товаром), а не правилом.
В свою чергу в самій назві ДСТУ 7493:2013 "ВУГІЛЛЯ БУРЕ, КАМ'ЯНЕ, АНТРАЦИТ І ВУГІЛЬНІ БРИКЕТИ. Правила приймання за якістю" вказано, що об’єктом є правила приймання, а не безпосередньо продукція. Також про це вказано в сфері застосування даного ДСТУ, а саме що воно встановлює правила приймання палива. Крім цього, даний ДСТУ не встановлює жодних якісних чи фізичних характеристик до брикету паливного вугільного.
Таким чином ДСТУ 7493:2013 "ВУГІЛЛЯ БУРЕ, КАМ'ЯНЕ, АНТРАЦИТ І ВУГІЛЬНІ БРИКЕТИ. Правила приймання за якістю" відноситься до правил, а не до продукції, яка є предметом закупівлі, адже об’єктом стандартизації є правила.
Таким чином ДСТУ 7493:2013 не є у розумінні пункту 29 Особливостей національним стандартом для відповідного предмета закупівлі, а саме брикету паливного вугільного.
Таким чином законодавством не заборонено вимагати оригінал або копія технічних умов виробника відповідно до яких виготовляється пропонована продукція та оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або довідку з посиланням на Реєстр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи(в якому повинна міститися інформація щодо наявності висновку ДСЕЕ на технічні умови відповідно до яких виробляється брикет паливний вугільний), оскільки щодо частини предмету закупівлі, щодо якого вимагаються вказані документи (брикет паливний вугільний), відсутній національний стандарт.
Відповідно до абзацу другого п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (надалі – Особливості), у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу, що вищезазначена норма абзацу другого п. 29 Особливостей діє лише за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі.
Вказані Вами у зверненні документи, що вимагаються тендерною документацією, а саме оригінал або копія технічних умов виробника відповідно до яких виготовляється пропонована продукція та оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або довідку з посиланням на Реєстр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи(в якому повинна міститися інформація щодо наявності висновку ДСЕЕ на технічні умови відповідно до яких виробляється брикет паливний вугільний) вимагаються саме на брикет паливний вугільний, на який національний стандарт відсутній.
Зауважимо що в Україні діє ДСТУ 7493:2013 "ВУГІЛЛЯ БУРЕ, КАМ'ЯНЕ, АНТРАЦИТ І ВУГІЛЬНІ БРИКЕТИ. Правила приймання за якістю", проте застосування у даному випадку абзацу другого пункту 29 Особливостей не здійснюється, з урахуванням наступного:
відповідно до п. 13 ч. 1 Статті 1 Закону України «Про стандартизацію»:
«національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів»;
відповідно до п. 20 ч. 1 Статті 1 Закону України «Про стандартизацію»:
«стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері»;
відповідно до п. 2 ч. 1 статті 5 Закону України «Про стандартизацію»
Об’єктами стандартизації є:, зокрема
правила, процедури, функції, методи, діяльність чи її результати, включаючи продукцію, персонал, системи управління;
відповідно до ч. 2 статті 1 Закону України «Про стандартизацію» термін "продукція" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про підтвердження відповідності":
Відповідно до Закону України "Про підтвердження відповідності"
продукція - будь-який виріб, процес чи послуга, що виготовляється, здійснюється чи надається для задоволення суспільних потреб.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»:
продукція - речовина, препарат або товар, виготовлений у ході виробничого процесу.
Виходячи з вищенаведеного законодавцем чітко встановлено та розмежовані такі об’єкти стандартизації як правила та продукція.
В рамках даної закупівлі предметом закупівлі є брикет паливний вугільний, який є продукцією (товаром), а не правилом.
В свою чергу в самій назві ДСТУ 7493:2013 "ВУГІЛЛЯ БУРЕ, КАМ'ЯНЕ, АНТРАЦИТ І ВУГІЛЬНІ БРИКЕТИ. Правила приймання за якістю" вказано, що об’єктом є правила приймання, а не безпосередньо продукція. Також про це вказано в сфері застосування даного ДСТУ, а саме що воно встановлює правила приймання палива. Крім цього, даний ДСТУ не встановлює жодних якісних чи фізичних характеристик до брикету паливного вугільного.
Таким чином ДСТУ 7493:2013 "ВУГІЛЛЯ БУРЕ, КАМ'ЯНЕ, АНТРАЦИТ І ВУГІЛЬНІ БРИКЕТИ. Правила приймання за якістю" відноситься до правил, а не до продукції, яка є предметом закупівлі, адже об’єктом стандартизації є правила.
Таким чином ДСТУ 7493:2013 не є у розумінні пункту 29 Особливостей національним стандартом для відповідного предмета закупівлі, а саме брикету паливного вугільного.
Таким чином законодавством не заборонено вимагати оригінал або копія технічних умов виробника відповідно до яких виготовляється пропонована продукція та оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або довідку з посиланням на Реєстр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи(в якому повинна міститися інформація щодо наявності висновку ДСЕЕ на технічні умови відповідно до яких виробляється брикет паливний вугільний), оскільки щодо частини предмету закупівлі, щодо якого вимагаються вказані документи (брикет паливний вугільний), відсутній національний стандарт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТКРІПСЕРВІС ЛТД" |
3 855 318,00
UAH з ПДВ
|
3 855 318,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" |
6 032 250,00
UAH з ПДВ
|
6 032 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТКРІПСЕРВІС ЛТД" #41308153 |
Відхилено |
3 855 318,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 13:59
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 квітня 2024 00:00
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" #41701548 |
Переможець |
6 032 250,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 13:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 12:10
|
Договір.pdf | укладений |
17 квітня 2024 11:57
|