Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36364624 |
Вебсайт: | http://vinemd.org.ua |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |
Контактна особа: |
Анатолій Пірникоза +380432508473 buhmedkatastrof@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2024 15:36 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2024 15:36 |
Очікувана вартість: | 9 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 14:33 |
1 Тендерна документація .docx | |
26 березня 2024 14:33 |
2 Проект договору .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000060 ● 4b023c4d6ec74c25b0816092e2ad5059
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.04.2024 № 21-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 19.04.2024 № 21-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-03-26-008221-a 26.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 10:59:38
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комп’ютерне обладнання різне» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-008221-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 11:14:36
Відповідь на зипит від 22.04.2024 за ID UA-M-2024-04-19-000060
Відповідь на зипит від 22.04.2024 за ID UA-M-2024-04-19-000060
- Додаток 1 до пояснення - Запит на цінову пропозицію.pdf
- Додаток 2 до пояснення - Цінова пропозиція Спецвузавтоматика.pdf
- Додаток 3 до пояснення - Цінова пропозиціяПринт Експерт.pdf
- Додаток 4 до пояснення - Цінова пропозиція Лантек.pdf
- Додаток 5 до пояснення - протокол 68 від 26.03.2024.pdf
- Додаток 6 до пояснення - службова записка.pdf
- Додаток 7 до поясненн - Додаток 1 до листа на погодження держспецзвязку.pdf
- Додаток 7 до пояснення - Лист від 28.03.2024 №02466.pdf
- Додаток 8 до пояснення - Лист погодження від держспецзвязку від 05.04.2024.pdf
- Додаток 9 до поснення - Лист від 27.03.2024 №02457.pdf
- Додаток 9 до пояснення - додаток1 до лоиста погодження на мінцифру.pdf
- Додаток 9 до пояснення - інформація про техн до листа погодження на мінцифру.pdf
- Додаток 9 до пояснення - Проєкт договору до листа погодження на мінцифру.pdf
- Додаток 10 до пояснення - Лист погодження від Мінцифри від 15.04.2024.pdf
- Додаток 11 до пояснення - Скрін вебсайту.docx
- лист відповідь на аудит від 23.04.2024.pdf
- лист відповідь на аудит службу від 23.04.2024.docx
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" |
9 375 998,04
UAH з ПДВ
|
9 187 798,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЛанТек" |
9 405 600,00
UAH з ПДВ
|
9 215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" #30436824 |
Переможець |
9 187 798,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 12:34
|
договір 194 від 19,04,24.pdf | укладений |
19 квітня 2024 12:26
|