Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Транспортні послуги пов’язані з перевезенням пасажирів
Очікувана вартість
1 008 000,00 UAH
UA-2024-03-26-007444-a 42938ee161014e70953ebf47374bebe2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Биканов

+380577349231 maksimbukanov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Код ЄДРПОУ: 08166355
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Максим Биканов
+380577349231
maksimbukanov@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2024 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2024 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2024 16:00
Початок аукціону: 05 квітня 2024 13:56
Початок аукціону: 05 квітня 2024 13:56
Очікувана вартість: 1 008 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Транспортні послуги пов’язані з перевезенням пасажирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки Замовника з Перевізником за перевезення організованої групи пасажирів та їх багажу здійснюється замовником відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично надані послуги, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Перевізника протягом 10 (десяти) робочих днів, на підставі належним чином оформленого Акту наданих послуг при наявності бюджетних призначень на вказані цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-26-007444-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГРИЦЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3058205575
Дата подання: 11 квітня 2024 12:43
Замовник застосовує дискримінаційні методи. Вимагаємо усунути дискримінацію щодо Учасника ФОП "ГРИЦЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ", про ознаки якої повідомлено детально у вимозі
Замовник відхилив пропозицію Скаржника не надавши 24 години на виправлення помилок.
Замовник застосовує дискримінаційні методи, надаючи одній компанії, наприклад ТОВ "Фірма "Ікарус", можливість виправити помилки протягом встановленого терміну, а Скаржнику - ні, це порушує основні принципи чесності та прозорості торгів. У такому контексті, якщо замовник відхиляє пропозицію скаржника без надання можливості виправити помилки відповідно до зазначеної процедури, це може бути підставою для скасування рішення про відхилення або, за відсутності технічної можливості для цього, скасування результатів аукціону або торгів в цілому з подальшим їх поновленням.

Такий підхід має на меті не лише забезпечення дотримання законодавства та нормативних актів, які регулюють процес закупівлі, але й збереження довіри до механізму державних закупівель, запобігання конфліктів та забезпечення максимальної відкритості та чесності процесу вибору постачальників товарів та послуг для державних потреб. Тому дотримання вказаних принципів і правил є ключовим для забезпечення справедливої конкуренції та ефективного використання державних ресурсів.

Керуючись вищевикладеним просимо відмінити рішення про відхилення чи скасувати торги через відсутність технічної можливості поновити роботу.

Адже,
Відповідно до положень п.46 Особливостей вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Учасника ФОП "ГРИЦЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" умовам тендерної документації, що використані Замовником як підстави для відхилення пропозиці.
Вважаємо проявленням дискримінаційного підходу щодо Учасника ФОП "ГРИЦЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" ненадання повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі.
Адже, Учаснику не надана можливість завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, зокрема:

• кольорової копії наданого в пропозиції посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку на водія Згонник В.Г;
• другої сторінки наданої в пропозиції медичної довідкина водія Гірман О.В.;
• кольорової копії наданого в пропозиції свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz O 404;
• свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб на ТЗ Volvo B12 д.н. АХ2218ЕА, зазначений Учасником в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (а саме транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі.

У сканованій довідці, поданій ТОВ "ФІРМА "ІКАРУС" у довільній формі, міститься важлива інформація про процеси технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, які здійснюються відповідно до критеріїв та норм, встановлених Законом України "Про автомобільний транспорт". Однією з ключових вимог цього закону є необхідність виконання подібних робіт кваліфікованим персоналом, чия професійна підготовка відповідає специфіці здійснюваних робіт. Зазначено також, що виконавцем ремонтних робіт виступає власне персонал компанії.
В пропозиції наявна Довідка про про технічне обслуговування і ремонт транспортних проте в ній в кінці вказано технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів виконується на території фірми водіями.
Згідно з наданою довідкою, основну частину робіт з технічного обслуговування та ремонту здійснюють водії на території компанії. Це викликає занепокоєння, оскільки, виходячи з положень зазначеного закону, роботи мають проводитися спеціалістами з належним рівнем кваліфікації, а водії, хоч і є незамінними у своїй сфері, можуть не мати спеціалізованих навичок або дозволів для виконання кваліфікованих ремонтних робіт. Це ставить під сумнів відповідність виконання робіт вимогам закону та може свідчити про потенційні ризики для безпеки та надійності транспортних засобів, обслуговування яких виконувалося не за встановленими стандартами.

Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178 внаслідок їх невідповідності умовам тендерної документації.

В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (а саме транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі вказано: scania 112 - пасажиромисткисть 56.

В техталоне вказано 56 з водієм.

У наданій довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема транспортних засобів, необхідних для виконання послуг, які є предметом закупівлі, згадується автобус марки Scania 112 з вказівкою пасажиромісткості 56 осіб. Проте в технічному паспорті цього ж транспортного засобу вказано, що його пасажиромісткість становить 56 осіб разом з водієм, що створює певну невідповідність у документах. Така розбіжність між заявленою пасажиромісткістю у довідці та фактичною інформацією в технічному паспорті вказує на потенційну невідповідність до вимог, встановлених в тендерній документації.

Згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" та Особливостями № 1178, такі розбіжності в документації, які можуть вплинути на відповідність тендерним умовам, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Це обумовлено тим, що точність та відповідність поданої інформації встановленим критеріям є ключовими факторами для забезпечення прозорості та чесної конкуренції у процесі публічних закупівель. Невідповідність наданої інформації вимогам може свідчити про потенційні ризики чи обмеження, пов’язані з наданням послуг, що, у свою чергу, може вплинути на якість та ефективність виконання договорних зобов'язань. Тому важливо, щоб уся інформація, подана учасниками тендеру, була точною та повністю відповідала технічним вимогам та умовам закупівлі.

Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178 внаслідок їх невідповідності умовам тендерної документації.

Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178 внаслідок їх невідповідності умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 квітня 2024 10:22
Розглянувши вимогу Учасника ФОП "ГРИЦЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ", повідомляємо наступне:
1. Стосовно не наданого 24-годинного періоду на виправлення помилок:
Твердження скаржника (далі - виділено курсив):
Відповідно до постанови КМУ № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» тепер при проведенні спрощених закупівель оборонні замовники можуть застосовувати 24 години на виправлення помилок. Виправляти можна ті самі документи та інформацію, що і в відкритих торгах з особливостями. Тобто, всю інформацію та/або документи, крім:
• випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо воно вимагалося замовником;
• відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), і так само як і у відкритих торгах не можна давати 24 години для зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
До виключень належить відсутність забезпечення тендерної пропозиції, у випадках коли таке забезпечення є обов'язковим вимогам замовника, а також відсутність в тендерній пропозиції інформації або документів, що характеризують технічні та якісні параметри товару, що пропонується. Це означає, що учасник не може змінювати предмет закупівлі, найменування, марку чи модель товару вже після подання своєї тендерної пропозиції, навіть у рамках наданого 24-годинного періоду на виправлення помилок.
З даним твердженням Замовник погоджується та акцентує увагу Учасника на те, що в додатку 2 до оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» визначена інформація, яка є технічною характеристикою (інформацією) предмета закупівлі та повинна надаватись Учасником, та відповідно на яку не розповсюджується надання 24 години на виправлення, зокрема інформація щодо
- наявності посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку;
- наявності довідки про проходження обов’язкового медичного огляду відповідно до спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 року №65/80 ,,Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів”, дійсна на дату подання пропозиції та протягом надання послуг, у разі визнання Учасника Переможцем;
- наявності полісу обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті, дійсний на дату подання пропозиції та протягом строку надання послуг, у разі визнання Учасника Переможцем;
- наявності свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб, або договір оренди транспортного засобу, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу орендованого транспортного засобу, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 вересня 1998 р. № 1388 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 р. № 1371);
- наявності протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, дійсний на дату подання пропозиції та протягом строку надання послуг, у разі визнання Учасника Переможцем;
- наявності полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, дійсний на дату подання пропозиції та протягом строку надання послуг, у разі визнання Учасника Переможцем;
- наявності чинної ліцензії (витяг) або ліцензію видану на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 календарних днів, наступних за днем його припинення або скасування, стосовно умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, що мають відношення до послуг, які будуть надаватися учасником, у випадку якщо їх отримання передбачене нормами чинного законодавства.
Учасник не має права здійснювати заміну або виправлення наданої інформації (документів) в зазначеному додатку.
Хочемо наголосити, що можливість якісно надати послуги Замовнику можливо лише за підтвердженням у нього зокрема у нього, але не виключено:
 наявність ТЗ у власності або в оренді (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб, або договір оренди транспортного засобу, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу орендованого транспортного засобу, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації));
 наявність водіїв, посвідченням на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку;
 наявність у водіїв довідки про проходження обов’язкового медичного огляду;
 наявність інших документів, які вимагались у додатку 2 до оголошення.

Підставою для відхилення Вашої пропозиції були наступні факти:
- Учасником надано чорно-білу не завірену копію посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами водія Згонник В.Г.
- Учасником надано на водія Гірман О.В. лише титульну сторінку медичної довідки, розворот не надано (де зазначається придатність до керування ТЗ).
- Учасником надано Тимчасово реєстраційний талон на ТЗ Volvo B12 д.н. АХ2218ЕА де зазначено, що Гриценко Дмитро Миколайович не є власником ТЗ ( згідно наданої Учасником довідки матеріально-технічної бази він є власником ТЗ) це свідчить про надання недостовірної інформації, та також згідно вищевказаного Тимчасово реєстраційного талону він є дійсним за наявності СпР (техпасп.) №СХН286249. У складі пропозиції не надано СпР (техпасп.) №СХН286249 та договору оренди або іншого документу, що передбачає надання права користування Учаснику даного ТЗ.
Вами як Учасником не виконано всі вимоги, щодо підтвердження можливості надання послуг, згідно додатку 2 до оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація»

2. Щодо надання Учаснику ТОВ «Фірма «Ікарус» 24 години на виправлення помилок повідомляємо, що 24 години на виправлення надавалось саме на кваліфікаційні вимоги (додаток 1 до оголошення), а не на вимоги «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» (додаток 2 до оголошення) як у Вашому випадку.

3. У сканованій довідці, поданій у довільній формі, міститься важлива інформація про процеси технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, які здійснюються відповідно до критеріїв та норм, встановлених Законом України «Про автомобільний транспорт». Однією з ключових вимог цього закону є необхідність виконання подібних робіт кваліфікованим персоналом, чия професійна підготовка відповідає специфіці здійснюваних робіт. Зазначено також, що виконавцем ремонтних робіт виступає власне персонал компанії.
В пропозиції наявна Довідка про технічне обслуговування і ремонт транспортних проте в ній в кінці вказано технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів виконується на території фірми водіями. Згідно з наданою довідкою, основну частину робіт з технічного обслуговування та ремонту здійснюють водії на території компанії. Це викликає занепокоєння.
ОСКІЛЬКИ, виходячи з положень зазначеного закону, роботи мають проводитися спеціалістами з належним рівнем кваліфікації, а водії, хоч і є незамінними у своїй сфері, можуть не мати спеціалізованих навичок або дозволів для виконання кваліфікованих ремонтних робіт. Це ставить під сумнів відповідність виконання робіт вимогам закону та може свідчити про потенційні ризики для безпеки та надійності транспортних засобів, обслуговування яких виконувалося не за встановленими стандартами.
Хочемо зазначити наступне, що відповідно до кваліфікаційних вимог вимагалось надати:
Скановану довідку, у довільній формі, на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печатки (у разі використання) Учасника, що містить інформацію про технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів відповідно до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт», а також зазначити виконавця цих ремонтів.
Учасником ТОВ «Фірма «Ікарус» надано довідку, що містить інформацію про технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів відповідно до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт», а також зазначено виконавця цих ремонтів. Підтвердження кваліфікації виконавця ремонтних робіт оголошенням та додатками до нього не вимагалось, та відповідальність за дотримання вимог Закону України «Про автомобільний транспорт» покладається лише на Учасника.
4. В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (а саме транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі вказано: Scania 112 - пасажиромисткисть 56.
В техталоне вказано 56 з водієм.
У наданій довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, зокрема транспортних засобів, необхідних для виконання послуг, які є предметом закупівлі, згадується автобус марки Sсапіа 112 з вказівкою пасажиромісткості 56 осіб. Проте в технічному паспорті цього ж транспортного засобу вказано, що його пасажиромісткість становить 56 осіб разом з водієм, що створює певну невідповідність у документах. Така розбіжність між заявленою інформацією пасажиромісткістю у довідці та фактичною в технічному паспорті вказує на потенційну невідповідність до вимог, встановлених в тендерній документації.
Повідомляємо наступне, що довідка про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, зокрема транспортних засобів є кваліфікаційною вимогою.
Хочемо наголосити, що Замовник визнав ці розбіжності формальною помилкою яка не впливає на змість пропозиції, та зазначаємо що відповідно до оголошення мінімальна кількість пасажирським місць є 35.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, перелік яких затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998).
Також звертаємо Вашу увагу, що в наданій Пропозиції у пункті 3 Ви зазначили:
Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та можете коригувати кінцевий обсяг предмета закупівлі, а також розуміємо, що ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для вас умовами.


Документи подані скаржником

11 квітня 2024 12:42
Вимога Учасник.pdf

Документи

12 квітня 2024 10:20
Відповідь на скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЦЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" 976 500,00
UAH з ПДВ
881 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ІКАРУС" 1 008 000,00
UAH з ПДВ
882 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2024 12:15
Електронний підпис
04 квітня 2024 12:15
Електронний підпис
04 квітня 2024 12:14
Трудова Згонник ст. 9.JPG
04 квітня 2024 12:14
Трудова Згонник ст. 8.JPG
04 квітня 2024 12:14
Трудова Згонник ст. 7.JPG
04 квітня 2024 12:14
Трудова Згонник ст. 6.JPG
04 квітня 2024 12:14
Трудова Згонник ст. 5.JPG
04 квітня 2024 12:14
Трудова Згонник ст. 4.JPG
04 квітня 2024 12:14
Трудова Згонник ст. 3.JPG
04 квітня 2024 12:14
Трудова Згонник ст. 2.JPG
04 квітня 2024 12:14
Трудова Згонник ст. 1.JPG
04 квітня 2024 12:14
Страховка Гірман.pdf
04 квітня 2024 12:14
Страховка Лучечко.pdf
04 квітня 2024 12:14
Страховка Згонник.pdf
04 квітня 2024 12:14
Страховка Халімон.pdf
04 квітня 2024 12:14
Страховка Гриценко.pdf
04 квітня 2024 07:45
Електронний підпис
04 квітня 2024 07:45
Електронний підпис
03 квітня 2024 23:24
4.1.Згонник.pdf
03 квітня 2024 23:24
20.Лист-гарантія.pdf
03 квітня 2024 23:24
4.2.Гірман.pdf
03 квітня 2024 23:24
4.3.Лучечко.pdf
03 квітня 2024 23:24
3.2.2218.pdf
03 квітня 2024 23:24
4.5.Гриценко_.pdf
03 квітня 2024 23:24
3.1.0875.pdf
03 квітня 2024 23:24
21.1.Ліцензія.pdf
03 квітня 2024 23:24
3.3.2799.pdf
03 квітня 2024 23:24
1.2.Паспорт ІД.pdf
03 квітня 2024 23:24
4.4.Халімон.pdf
03 квітня 2024 23:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 квітня 2024 10:47
Електронний підпис
02 квітня 2024 12:40
Електронний підпис
02 квітня 2024 12:34
1 Додаток 2.PDF
02 квітня 2024 12:34
15.Додаток 1 Довідка п.6.PDF
02 квітня 2024 12:34
8.Додаток 1 п.5.PDF
02 квітня 2024 12:34
4.Додаток 2 Вод.посв. 2.pdf
02 квітня 2024 12:34
4.Додаток 1 Таблиця 3.PDF
02 квітня 2024 12:34
13.Додаток 1.PDF
02 квітня 2024 12:34
10.Додаток 2 Вод.посвід.5.pdf
02 квітня 2024 12:34
2.Додаток 1 Таблиця 2.pdf
02 квітня 2024 12:34
10.Додаток 1 Витяг з ЄДР.PDF
02 квітня 2024 12:34
6.Додаток 2 Вод.посвід.3.pdf
02 квітня 2024 12:34
Додаток 3.PDF
02 квітня 2024 12:34
39.Додаток 2 Лицензия.pdf
02 квітня 2024 12:34
09.Додаток 1 Статут.PDF
02 квітня 2024 12:34
41.Лист зобов.язання.PDF
02 квітня 2024 12:34
7.Додаток 1 п.4.PDF
02 квітня 2024 12:34
6.Додаток 1 Лист відгук.pdf
02 квітня 2024 12:34
1.Додаток 1 Таблиця 1.PDF
02 квітня 2024 12:34
18.Додаток 1 Лист-згода.PDF
02 квітня 2024 12:34
16.Додаток 1 Довідка п.7.PDF
02 квітня 2024 12:34
8.Додаток 2 Вод.посвід.4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЦЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"

ФІРМА " ІКАРУС "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГРИЦЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"
#3058205575
Відхилено 881 900,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2024 09:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ІКАРУС"
#23761121
Переможець 882 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2024 10:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 09:24

Документи

09 квітня 2024 09:03
Електронний підпис
09 квітня 2024 08:59
Протокол №13.docx

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до розділу І додатку 1 до оголошення (кваліфікаційні вимоги) від учасника вимагалось надати у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі: Про підтвердження у Учасника наявності права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (власника). Та про те, що відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник спрощеної закупівлі, що подав пропозицію. Надаємо Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ІКАРУС" на виправлення невідповідності у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

11 квітня 2024 10:39
Електронний підпис
11 квітня 2024 10:37
Протокол №14.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2024 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ІКАРУС"
#23761121
882 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2024 10:39
Електронний підпис
11 квітня 2024 10:37
Протокол №14.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2024 14:34
70.pdf укладений
15 квітня 2024 14:32