Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина дров’яна непромислового використання 1-ї групи ( дуб, граб, в’яз, клен), 2-ї групи (вільха, сосна), 3-ї групи (осика, липа)
Очікувана вартість
977 150,00 UAH
UA-2024-03-26-007347-a ● 170ad748efc146bc869d0620285eafce
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41853975 |
Місцезнаходження: | 11744, Україна , Житомирська обл., Звягельський р-н, с. Нова Романівка, вул. Рад, буд. 21 |
Контактна особа: |
Яна Ващенко +380634764195 yna.kravchuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 13:53 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 11:35 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 11:35 |
Очікувана вартість: | 977 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 885,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
189 метр кубічний
Деревина дров’яна непромислового використання 1-ї групи ( дуб, граб, в’яз, клен)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11744, Україна, Житомирська область, Нова Романівка, Рад 21, заклади дашкільної та загальної середньої освіти Відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
499 метр кубічний
Деревина дров’яна непромислового використання 2-ї групи (вільха, сосна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11744, Україна, Житомирська область, Нова Романівка, Рад 21, заклади дашкільної та загальної середньої освіти Відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
112 метр кубічний
Деревина дров’яна непромислового використання 3-ї групи (осика, липа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11744, Україна, Житомирська область, Нова Романівка, Рад 21, заклади дашкільної та загальної середньої освіти Відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється після поставки товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 11:24 |
додаток 2.doc | |
29 березня 2024 11:24 |
Додаток 6.doc | |
29 березня 2024 11:24 |
додаток 1(1).doc | |
29 березня 2024 11:24 |
додаток 7.doc | |
29 березня 2024 11:24 |
додаток 5.doc | |
29 березня 2024 11:24 |
ТД 2024 (нова редакція).docx | |
29 березня 2024 11:24 |
Протокол змін.pdf | |
29 березня 2024 11:24 |
додаток 4.doc | |
29 березня 2024 11:24 |
додаток 3.doc | |
26 березня 2024 13:58 |
додаток 1(1).doc | |
26 березня 2024 13:58 |
додаток 7.doc | |
26 березня 2024 13:58 |
додаток 5.doc | |
26 березня 2024 13:58 |
додаток 4.doc | |
26 березня 2024 13:58 |
ТД 2024.docx | |
26 березня 2024 13:58 |
Додаток 6.doc | |
26 березня 2024 13:58 |
додаток 2.doc | |
26 березня 2024 13:58 |
додаток 3.doc |
29 березня 2024 11:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 березня 2024 11:24 |
додаток 2.doc
|
|||
29 березня 2024 11:24 |
Додаток 6.doc
|
|||
29 березня 2024 11:24 |
додаток 1(1).doc
|
|||
29 березня 2024 11:24 |
додаток 7.doc
|
|||
29 березня 2024 11:24 |
додаток 5.doc
|
|||
29 березня 2024 11:24 |
ТД 2024 (нова редакція).docx
|
|||
29 березня 2024 11:24 |
Протокол змін.pdf
|
|||
29 березня 2024 11:24 |
додаток 4.doc
|
|||
29 березня 2024 11:24 |
додаток 3.doc
|
|||
26 березня 2024 13:58 |
додаток 1(1).doc
|
|||
26 березня 2024 13:58 |
додаток 7.doc
|
|||
26 березня 2024 13:58 |
додаток 5.doc
|
|||
26 березня 2024 13:58 |
додаток 4.doc
|
|||
26 березня 2024 13:58 |
ТД 2024.docx
|
|||
26 березня 2024 13:58 |
Додаток 6.doc
|
|||
26 березня 2024 13:58 |
додаток 2.doc
|
|||
26 березня 2024 13:58 |
додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення невідповідності в ТД
Дата подання: 27 березня 2024 09:14
Дата відповіді: 28 березня 2024 10:40
Шановний Замовник, звертаю вашу увагу на той факт, що було внесено зміни у формулювання щодо визначення громадянства Учасників, та згідно Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176 воно має бути викладене у наступному вигляді - учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Тож прошу врахувати вище викладене та привести ТД у відповідність до зазначеного.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за ваше запитання уповноважена особа в найкоротший термін внесе зміни.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 27 березня 2024 09:32
Дата відповіді: 28 березня 2024 11:42
Шановний Замовник, звертаю Вашу увагу, що єдиним держаним нормативним документом який регламентує деревину дров’яну є технічні умови «ТУ У 16.1-009942 07-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги», а також зазначаємо, що з 01.01.2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію та сертифікацію» та припинила своє існування Державна система сертифікації, яка передбачала проведення обов’язкової сертифікації продукції в Україні. Тому, станом на даний час, продукція, а саме Деревина дров’яна непромислового використання 1-ї групи ( дуб, граб, в’яз, клен), 2-ї групи (вільха, сосна), 3-ї групи (осика, липа), яка заготовлена та реалізуються на території України, не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні. Тому вимагаю внести зміни в тендерну документації, шляхом ВИКЛЮЧЕННЯ вимоги про надання сертифіка на ДЕРЕВИНУ за міжнародною системою сертифікації FSC.
Також прошу Вас уточнити пункт 3 додатку 3 тендерної документації, так як лісовий квиток це документ який мають лише постійні лісокористувачі, а невиробники товару працюють за договором купівлі з постійними або тимчасовими лісокористувачами. тому це є дискримінаціна вимогу по відношенню до інших потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стандарти лісової сертифікації розроблені міжнародним лідером у цій галузі – FSC (Forest Stewardship Council) – некомерційною неурядовою організацією, яка була створена у 1993 році, у зв’язку з погіршенням стану навколишнього природного середовища та масовим винищенням лісів планети, особливо в тропічній зоні, з метою просування відповідального управління лісами у всьому світі. FSC є міжнародною, неурядовою та не комерційною організацією, метою якої є просування відповідального ведення лісового господарства в лісах світу завдяки добровільній лісовій сертифікації. Відповідно лісова сертифікація за схемою FSC підпадає під дію статті 24 “Добровільна оцінка відповідності” Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. Законодавство України передбачає і заохочує добровільну лісову сертифікації за схемою FSC. Так, стаття 56 Лісового Кодексу України унормовує лісову сертифікацію як оцінку відповідності системи ведення лісового господарства встановленим міжнародним вимогам щодо управління лісами та лісокористування на засадах сталого розвитку. Зазначення міжнародних вимог у законодавстві України на практиці втілюється в дотримання міжнародних стандартів FSC. Свідченням визнання лісової сертифікації є також Програма діяльності Кабінету Міністрів України, яка затверджена Постановою Верховної Ради України від 04.10.2019 р. № 188-IX, що містить ціль 9.7. «Українці зберігають природні екосистеми для нащадків», для якої одним із показників ефективності її досягнення є “збільшення лісистості та сертифікація лісів згідно з вимогами FSC”. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» а саме ст.22 ч.3 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає відповідно за необхідне включити до тендерної документації». Дотримання всіх вимог FSC гарантує, що матеріали та вироби з маркуванням FSC походять з відповідально керованих лісів. Сертифікація ланцюга постачання необхідна виробникам, переробникам та продавцям для підтвердження того, що продукція, яку продають із заявою FSC, походить із добре керованих лісів, контрольованих джерел, вторинної сировини або суміші вказаних видів сировини. Крім того в тендерній документації зазначено, що якщо учасник не є виробником, то учасником подається відповідний документ від виробника товару згідно його джерела походження, отриманий на відповідне звернення до нього про надання йому такого документа. Відділ освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради є бюджетною установою, яка фінансується виключно із місцевого бюджету та займається закупівлею дров для школи, тому з метою запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ненадання шкоди природньому середовищу та легальної заготівлі та поставки в навчальний заклад дров 1-ї, 2-ї та 3-ї групи , керуючись чинним законодавством України та враховуючи специфіку предмета закупівлі деревини, Замовник самостійно має право визначатися з переліком документів які повинен надати Учасник. Дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або ж групи осіб серед інших. Оскільки в межах даної закупівлі на конкурентному ринку України потенційних постачальників є більше ніж 2, які потенційно можуть виконати вищевказану вимогу, то така не може вважатись дискримінацією, адже не обмежує конкуренцію та не формує несприятливих умов на ринку.
Стосовно лісорубного квитка, покриває всю територію України та надає можливість перевірити законність здійснення рубки. Лісорубний квиток є основним документом, на підставі якого:
-здійснюється заготівля деревини;
- ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини, встановлюються строки здійснення заготівлі деревини та її вивезення, строки і способи очищення лісосік від порубкових решток, а також облік природного поновлення лісу, що підлягає збереженню;
- видається сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів «єСертифікат походження лісоматеріалів»;
-ведеться облік плати, нарахованої за використання лісових ресурсів.
Відповідно до статті 6 Лісового Кодексу України (далі – Кодекс) лісовими ресурсами є деревні, технічні, лікарські та інші продукти лісу, що використовуються для задоволення потреб населення і виробництва та відтворюються у процесі формування лісових природних комплексів. Використання лісових ресурсів відповідно до статті 65 Кодексу може здійснюватися в порядку загального і спеціального використання.
Загальне використання лісових ресурсів передбачає, що громадяни мають право в лісах державної та комунальної власності, а також за згодою власника в лісах приватної власності вільно перебувати, безоплатно без видачі спеціального дозволу збирати для власного споживання дикорослі трав'яні рослини, квіти, ягоди, горіхи, гриби тощо, крім випадків, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами України.
Законодавством України можуть передбачатися й інші види спеціального використання лісових ресурсів.
Спеціальне використання лісових ресурсів здійснюється в межах лісових ділянок, виділених для цієї мети. Порядок та умови здійснення спеціального використання лісових ресурсів встановлені Порядком спеціального використання лісових ресурсів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2007 р. №761. Пунктом 2 зазначеного Порядку передбачено , що лісорубний або лісовий квиток є основним документом, на підставі якого:
- здійснюється спеціальне використання лісових ресурсів;
- ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини та інших продуктів лісу, а також встановлюються строки здійснення лісових користувань та вивезення заготовленої продукції, строки і способи очищення лісосік від порубкових решток, а також облік природного поновлення лісу, що підлягає збереженню;
- ведеться облік плати, нарахованої за використання лісових ресурсів.
Отже , підставою для заготівлі деревини та другорядних лісових матеріалів є лісорубний або лісовий квиток, який видається суб’єктам підприємницької діяльності на основі заявки на використання лісових ресурсів територіальними органами Держлісагентства або власником лісів чи постійним лісокористувачем відповідно.
Отже , підставою для заготівлі деревини та другорядних лісових матеріалів є лісорубний або лісовий квиток, який видається суб’єктам підприємницької діяльності на основі заявки на використання лісових ресурсів територіальними органами Держлісагентства або власником лісів чи постійним лісокористувачем відповідно.
Таким чином вимога замовника в тендерній документації щодо надання скан - копії спеціального дозволу на використання лісових ресурсів (лісорубного або лісового квитка) є цілком законною і ніяким чином не дискримінує учасників закупівлі. Нагадаємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під тендерною документацією розуміється документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником, і саме замовник визначає яку інформацію має містити тендерна документація. Зазначене підтверджується частиною 3 статті 22 вищезгаданого Закону, в якій передбачено, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дякуємо за ваше запитанн!
Стосовно лісорубного квитка, покриває всю територію України та надає можливість перевірити законність здійснення рубки. Лісорубний квиток є основним документом, на підставі якого:
-здійснюється заготівля деревини;
- ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини, встановлюються строки здійснення заготівлі деревини та її вивезення, строки і способи очищення лісосік від порубкових решток, а також облік природного поновлення лісу, що підлягає збереженню;
- видається сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів «єСертифікат походження лісоматеріалів»;
-ведеться облік плати, нарахованої за використання лісових ресурсів.
Відповідно до статті 6 Лісового Кодексу України (далі – Кодекс) лісовими ресурсами є деревні, технічні, лікарські та інші продукти лісу, що використовуються для задоволення потреб населення і виробництва та відтворюються у процесі формування лісових природних комплексів. Використання лісових ресурсів відповідно до статті 65 Кодексу може здійснюватися в порядку загального і спеціального використання.
Загальне використання лісових ресурсів передбачає, що громадяни мають право в лісах державної та комунальної власності, а також за згодою власника в лісах приватної власності вільно перебувати, безоплатно без видачі спеціального дозволу збирати для власного споживання дикорослі трав'яні рослини, квіти, ягоди, горіхи, гриби тощо, крім випадків, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами України.
Законодавством України можуть передбачатися й інші види спеціального використання лісових ресурсів.
Спеціальне використання лісових ресурсів здійснюється в межах лісових ділянок, виділених для цієї мети. Порядок та умови здійснення спеціального використання лісових ресурсів встановлені Порядком спеціального використання лісових ресурсів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2007 р. №761. Пунктом 2 зазначеного Порядку передбачено , що лісорубний або лісовий квиток є основним документом, на підставі якого:
- здійснюється спеціальне використання лісових ресурсів;
- ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини та інших продуктів лісу, а також встановлюються строки здійснення лісових користувань та вивезення заготовленої продукції, строки і способи очищення лісосік від порубкових решток, а також облік природного поновлення лісу, що підлягає збереженню;
- ведеться облік плати, нарахованої за використання лісових ресурсів.
Отже , підставою для заготівлі деревини та другорядних лісових матеріалів є лісорубний або лісовий квиток, який видається суб’єктам підприємницької діяльності на основі заявки на використання лісових ресурсів територіальними органами Держлісагентства або власником лісів чи постійним лісокористувачем відповідно.
Отже , підставою для заготівлі деревини та другорядних лісових матеріалів є лісорубний або лісовий квиток, який видається суб’єктам підприємницької діяльності на основі заявки на використання лісових ресурсів територіальними органами Держлісагентства або власником лісів чи постійним лісокористувачем відповідно.
Таким чином вимога замовника в тендерній документації щодо надання скан - копії спеціального дозволу на використання лісових ресурсів (лісорубного або лісового квитка) є цілком законною і ніяким чином не дискримінує учасників закупівлі. Нагадаємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під тендерною документацією розуміється документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником, і саме замовник визначає яку інформацію має містити тендерна документація. Зазначене підтверджується частиною 3 статті 22 вищезгаданого Закону, в якій передбачено, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дякуємо за ваше запитанн!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-26-007347-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Судома Сергій Олександрович", Код ЄДРПОУ:3396902974
Дата подання: 10 квітня 2024 23:38
Дата подання: 10 квітня 2024 23:38
Скаргана рішення Замовника при проведенні процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю Код ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання 1-ї групи ( дуб, граб, в’яз, клен), 2-ї групи (вільха, сосна), 3-ї групи (осика, липа)), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-007347-a
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2024 17:00
рішення від 12.04.2024 № 6542.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2024 17:00
інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2024 № 7089.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 12:34
рішення від 22.04.2024 № 7089.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відділ освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради виконав зобов'язання Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про
порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Судоми Сергія Олександровича та повернули на стадію кваліфікації за процедурою закупівлі — "Деревина дров’яна непромислового використання 1-ї групи ( дуб, граб, в’яз, клен), 2-ї групи (вільха, сосна), 3-ї групи (осика, липа)".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РУДКОВСЬКИЙ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ" |
880 000,00
UAH з ПДВ
|
880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Судома Сергій Олександрович" |
944 000,00
UAH з ПДВ
|
944 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП «ЗВЯГЕЛЬСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» |
973 776,00
UAH з ПДВ
|
973 776,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РУДКОВСЬКИЙ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ" #2517717590 |
Відхилено |
880 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 13:19
|
ДП «ЗВЯГЕЛЬСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» #30816653 |
Відхилено |
973 776,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 13:24
|
ФОП "Судома Сергій Олександрович" #3396902974 |
Рішення скасоване |
944 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 11:50
|
ФОП "Судома Сергій Олександрович" #3396902974 |
Очікує рішення |
944 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 11:50
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 14:26 |
Кінець періоду оскарження: | 05 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 05 травня 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (неправильно зазначеної суми та кількості закупівлі) |
Документи:
24 квітня 2024 14:26
|
Електронний підпис |
24 квітня 2024 14:26
|
Протокол №31.pdf |
24 квітня 2024 14:25
|
Протокол №31.pdf |