Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стрічка касова (термопапір) згідно ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
77 040,00 UAH
UA-2024-03-26-006484-a ac050ec79a3d42178908907358d0b049
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гуменна

+380991759471 180122@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984441
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
Контактна особа: Ірина Гуменна
+380991759471
180122@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


На виконання вимог п. 57 Постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" у даному електронному полі зазначається наступна інформація:

Умови поставки: поставка товару на адресу Замовника здійснюється однією партією відповідно до заявки Замовника до 30.04.2024 включно; строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником.

Умови оплати: розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної / акта про прийняття- передання товару.

Умови укладення договору з переможцем відбору:

Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору.

Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.

Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження.

Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13.

Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями).

У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: 180122@ukr.net про відмову від укладення договору

Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10700 рулон
Стрічка касова, термопапір, втулка 12 мм, ширина від 57 мм, довжина від 19 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13; просп.Мануйлівський, 29; вул.Старозаводська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

26 березня 2024 13:10
ЗПП - Проєкт Договору - Касова стрічка.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Щільність 48
Ширина стрічки від 57 до 58
Діаметр втулки 12
Вид паперу Можливі значення:
  • термопапір
  • Вид стрічки Можливі значення:
  • одношарова
  • Довжина стрічки від 19 до 20

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 29 березня 2024 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 73 188,00
    UAH з ПДВ
    73 188,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 75 114,00
    UAH з ПДВ
    75 114,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС" 75 756,00
    UAH з ПДВ
    75 756,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    28 березня 2024 15:06
    Електронний підпис
    28 березня 2024 15:06
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид стрічки одношарова
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид паперу термопапір
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр втулки 12
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Довжина стрічки 19
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Ширина стрічки 57.5
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Щільність 48

    Публічні документи

    28 березня 2024 15:57
    Електронний підпис
    28 березня 2024 15:57
    Електронний підпис
    28 березня 2024 15:51
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Довжина стрічки 19
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид стрічки одношарова
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид паперу термопапір
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр втулки 12
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Ширина стрічки 57
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Щільність 48

    Публічні документи

    28 березня 2024 12:55
    Електронний підпис
    28 березня 2024 12:55
    Електронний підпис
    28 березня 2024 12:54
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Довжина стрічки 19
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид стрічки одношарова
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид паперу термопапір
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр втулки 12
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Ширина стрічки 57
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Щільність 48

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
    #43977041
    Переможець 73 188,00
    UAH з ПДВ
    29 березня 2024 08:20

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 29 березня 2024 08:20

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
    #43977041
    73 188,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    23 квітня 2024 15:54
    Електронний підпис укладений
    04 квітня 2024 12:07
    Договір №04-2210.pdf укладений
    04 квітня 2024 12:07

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 02 квітня 2024 — 31 грудня 2024
    Сума оплати за договором: 73 188,00
    UAH (в тому числі ПДВ 12 189,00 UAH)